Τι είναι τα DA, PA, TB, QB, PQ, MT, SS, MR και OS στο SEO .
Σε αυτό το άρθρο θα αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με αυτές τις ερωτήσεις. Στο Google Search Engine Optimization αυτές είναι διαφορετικές μετρήσεις που χρησιμοποιούν για να κατανοήσουν την απόδοση και την εξουσία της ιστοσελίδας . Ο αλγόριθμος της Google θέλει να παραδώσει τα καλύτερα αποτελέσματα για τους χρήστες . Στη Google χρησιμοποιούν διαφορετικούς παράγοντες που καθορίζουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Σε μια μέρα υπάρχουν 8,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google και 99.000 Ερωτήσεις ανά δευτερόλεπτο. Έτσι, με αυτές τις βασικές μετρήσεις η google ενημερώνει τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και seo agency να κατανοήσουν την online παρουσία τους και να τη βελτιώσουν .
DA (Domain authority) στο SEO - ποιότητα domain
Το Domain Authority (DA) είναι μια μέτρηση που αναπτύχθηκε από τη Moz και ποσοτικοποιεί τη συνολική ισχύ και αξιοπιστία ενός ολόκληρου τομέα (domain). Βαθμολογείται σε μια κλίμακα από το 0 έως το 100, με υψηλότερες βαθμολογίες που υποδεικνύουν ισχυρότερη παρουσία στο διαδίκτυο και μεγαλύτερες δυνατότητες για καλή κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν το DA περιλαμβάνουν την ποιότητα και την ποσότητα των backlinks, την ποιότητα του περιεχομένου, το πόσο γεμάτος είναι με ποιοτικό περιεχόμενο, την ηλικία του ιστότοπου και τη συνολική συνάφεια.
PA (Page Authority) στο SEO - ποιότητα ιστοτόπου
Page Authority είναι μια μέτρηση που μετράει την κλίμακα από το 1 έως το 100. Σε σύγκριση με τις άλλες μετρήσεις παρέχει την αξία των σελίδων ενώς domain και την κατάταξη στις SERPs.
Ελέγχει πόσες σελίδες συνδέονται με την ποιότητα των εξερχόμενων συνδέσεων και την ποιότητα του περιεχομένου.
Με τη βελτίωση αυτών των παραγόντων οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να βελτιώσουν την ορατότητα της σελίδας, να αποκτήσουν περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα και να κατατάξουν τον ιστότοπο στις μηχανές αναζήτησης.
Προσοχή το SEO αφορά μόνο Marketing Strategy Agencies και όχι κατασκευαστές ιστοσελίδων οι οποίοι γνωρίζουν μόνο τα πολύ βασικά... Η REDPLUS+ είναι SEO EXPERTS αφού διαθέτει στρατηγικές μάρκετινγκ και τμήμα SEO.
TB (Σύνολο backlinks)
Σύνολο Backlinks αναφέρεται στο συνολικό αριθμό των backlinks σε ένα συγκεκριμένο δικτυακό τόπο. Τόσο με σχετικότητα εσωτερικών συνδέσμων όσο και με ποιοτική σχετικότητα εξωτερικών συνδέσμων. Για το σκοπό αυτό η συνάφεια είναι απολύτως αναγκαία για τον σύνδεσμο που θα πρέπει να είναι στην ιστοσελίδα σας.
Εάν μια ποιοτική ιστοσελίδα σας δίνει backlink τότε τα άρθρα ή η ιστοσελίδα σας έχουν πολλές πιθανότητες υψηλής κατάταξης.
Όταν μια αυθεντική πολύ δημοφιλής ιστοσελίδα κάνει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σας, τότε η Google καταλαβαίνει ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο, έτσι ώστε να είναι ψηλά στην κατάταξη.
Ποιοτικά backlinks
Τα ποιοτικά backlinks που προέρχονται από έναν αξιόπιστο ιστότοπο είναι πολύ σημαντικά στην κατάταξη του ιστότοπου. Αυτοί οι σύνδεσμοι είναι πολύτιμοι επειδή προέρχονται από αξιόπιστους ιστότοπους και έχουν βάση σχετικότητας στο περιεχόμενο. Τα ποιοτικά backlinks καθορίζουν την αξιοπιστία του ιστότοπου στη μηχανή αναζήτησης Google.
Αυτοί οι σύνδεσμοι επιβεβαιώνονται από τον δημοφιλείς ιστοτόπους, όπως τον κυβερνητικοί ιστότοποι, εκπαιδευτικοί και οργανωτικοί ή άλλοι πολύτιμοι ιστότοποι που έχουν υψηλό ποσοστό domain authority. Έτσι, οι σύνδεσμοι αυτών των ιστότοπων αυξάνουν την ποιότητα του ιστότοπου και δίνουν ευκαιρίες για κατάταξη στο google eyes.
Από την άλλη πλευρά, η χαμηλή ποιότητα και τα ανεπιθύμητα μηνύματα ή οι άσχετοι σύνδεσμοι ιστότοπων που περνούν από τον ιστότοπο κάνουν πολύ επιβλαβές το SEO και παίρνει ποινές κατάταξης. Το DA πέφτει στη μηχανή αναζήτησης google και οι πιθανότητες κατάταξης είναι πολύ χαμηλές έως καθόλου.
Επομένως, για την υψηλή κατάταξη της συνάφειας του περιεχομένου σας, η ποιότητα του περιεχομένου είναι σημαντική για την υψηλής ποιότητας backlinking.
PQ (ποιότητα σελίδας)
Η ποιότητα της σελίδας είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν τις σελίδες πώς να κατατάξουν αυτές τις σελίδες στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η μηχανή αναζήτησης Google αξιολογεί τις σελίδες με διαφορετικά κριτήρια.
1 : Συνάφεια στο περιεχόμενο
2: Αξιόπιστο και ενημερωτικό περιεχόμενο
3: Εμπειρία χρήστη
4: Επιβλαβή στοιχεία
5: Αξιολόγηση ποιότητας σελίδας
Αυτά τα κριτήρια βοηθούν την Google να κατανοήσει την ποιότητα της σελίδας. Επομένως, είναι σημαντικό οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ να κατανοήσουν την ποιότητα της σελίδας και να παρέχουν το πολύτιμο περιεχόμενο, την ενημερωτική παρουσίαση, τη φιλική προς τον χρήστη σελίδα, τη συνάφεια στη σελίδα.
Προσοχή το SEO αφορά μόνο Marketing Strategy Agencies και όχι κατασκευαστές ιστοσελίδων οι οποίοι γνωρίζουν μόνο τα πολύ βασικά... Η REDPLUS+ είναι SEO EXPERTS αφού διαθέτει στρατηγικές μάρκετινγκ και τμήμα SEO.
MT (Moz Trust)
Το Moz Trust είναι μετρικό εργαλείο που αναπτύχθηκε από το λογισμικό Moz SEO Company. Η κλίμακα μέτρησής του είναι από 1 έως 10. Μετράει την αξιοπιστία του συνδέσμου του ιστότοπου.
Όσοι ιστότοποι έχουν υψηλής ποιότητας backlinks είναι πιο αξιόπιστοι στα μάτια της Google και παίρνουν υψηλή βαθμολογία μέσω του Moz trust. Αναλύει την ποιότητα και το επίπεδο συνδέσμων των ιστότοπων.
Η Moz εμπιστεύεται συνδέσμους στο Moz Authority που αξιολογούν τους αξιόπιστους και αναξιόπιστους συνδέσμους και, στη συνέχεια, επισημαίνετε ως αξιόπιστος ιστότοπος.
Έχει θετική βαθμολογία στις μηχανές αναζήτησης και καλύτερη απόδοση SEO.
SS (Αποτέλεσμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων)
Η βαθμολογία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας είναι μια μέτρηση που αναλύει τα χαμηλής ποιότητας backlinks ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ενός ιστότοπου και υποδεικνύει τα άλλα στοιχεία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Η βαθμολογία μέτρησής του είναι 0 έως 17. Υποδεικνύει τον ιστότοπο υψηλής ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που οδηγεί σε πιθανή ποινή κατάταξης και μειώνει την αξία της κατάταξης αναζήτησης.
Επομένως, είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να ελέγχουν την κανονική βαθμολογία ανεπιθύμητων μηνυμάτων του ιστότοπού σας και να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα εναντίον του. Για να σώσετε τον ιστότοπό σας από ανεπιθύμητο περιεχόμενο και επιβλαβείς πόρους. Είναι απαραίτητο για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων να αφαιρέσουν όλο το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, τους backlinks χαμηλής ποιότητας. Για να κατατάσσεται ο ιστότοπός σας στη μηχανή αναζήτησης.
MR (Κατάταξη Moz)
Η κλίμακα λογάριθμου Moz Rank είναι από 0 έως 10. Αυτή η μήτρα χρησιμοποιείται για την κατάταξη σελίδων Google. Είναι ένας από τους πρώτους αλγόριθμους στο SEO που κατατάσσουν τις σελίδες που σχετίζονται με το backlink του προφίλ τους. Οι ιστοσελίδες που έχουν έγκυρους και πολύτιμους συνδέσμους ιστότοπων, έχουν την ευκαιρία να κατατάξουν το Moz.
Ένας ιστότοπος υψηλότερης κατάταξης Moz έχει θετικό αντίκτυπο στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και αυξάνει την οργανική επισκεψιμότητα. Συνδέεται με άλλες μετρήσεις που κερδίζουν την κατανόηση και τη συνολική απόδοση στην κατάταξη.
Προσοχή το SEO αφορά μόνο Marketing Strategy Agencies και όχι κατασκευαστές ιστοσελίδων οι οποίοι γνωρίζουν μόνο τα πολύ βασικά... Η REDPLUS+ είναι SEO EXPERTS αφού διαθέτει στρατηγικές μάρκετινγκ και τμήμα SEO.
OS (εσωτερικό και εξωτερικό SEO)
- SEO στη σελίδα
Εφαρμόζεται απευθείας σε μεμονωμένες σελίδες του ιστότοπου στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Ακολουθούν διάφοροι παράγοντες που περιλαμβάνονται στο SEO στη σελίδα.
#Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών
Στη σελίδα SEO χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά μέσα στα πλούσια κείμενά σας χωρίς υπερβολές και με καθαρή ροή λόγου. Να θυμίσουμε ότι οι λέξεις κλειδιά καταργήθηκαν με την ενημέρωση πυρήνα του 2014.
#Ποιοτικό περιεχόμενο
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένα από τα πιο σημαντικά στο SEO. Εάν το περιεχόμενό σας είναι ποιοτικό περιεχόμενο, ενημερωτικό περιεχόμενο και χρειάζεται τις απαιτήσεις του χρήστη τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να κατατάξετε τη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.
#Μετα-ετικέτα και περιγραφή
Η μετα-περιγραφή και η μετα-ετικέτα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Έτσι η μετα-περιγραφή σας θα πρέπει να είναι ελκυστική και να προσελκύει τους αναγνώστες και να χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά του περιεχομένου.
#Δομή διεύθυνσης URL
Οι διευθύνσεις URL στον ιστότοπο θα πρέπει να είναι φιλικές προς το χρήστη και να χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά σχετικότητας που σχετίζονται με το περιεχόμενο της σελίδας. Δημιουργήστε σύντομη δομή URL.
#Εσωτερική σύνδεση
Η διασύνδεση είναι σημαντικό μέρος του On page Seo. Μέσω της διασύνδεσης στη σελίδα του ιστότοπου η ποιότητα του ιστότοπού σας αυξάνεται, βοηθά τον χρήστη και την πλοήγηση στον ιστότοπο εύκολα μέσω των μηχανών αναζήτησης.
#Εξωτερική σύνδεση
Η εξερχόμενη σύνδεση αυξάνει την ποιότητα του ιστότοπου. Συνδέστε λοιπόν τον ιστότοπο με έναν ιστότοπο υψηλής αξιοπιστίας και αξίας. (Με σχετικότητα)
- SEO εκτός σελίδας
Για να βελτιωθεί η ορατότητα του ιστότοπου και η αυθεντία εκτός σελίδας είναι απαραίτητο το SEO, επειδή περιλαμβάνει δραστηριότητες που προκύπτουν εκτός του ιστότοπου. Σε αυτόν περιλαμβάνονται διαφορετικοί παράγοντες που αναφέρονται εδώ.
#Δέντρο συνδέσμων
Οι σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας από τους εξουσιοδοτημένους ιστότοπους και οι σχετικές με το περιεχόμενο ιστοσελίδες αυξάνουν την εξουσία του ιστότοπου . Λάβετε λοιπόν αυτούς τους συνδέσμους για την καλύτερη απόδοση του ιστότοπού σας.
#Social Media Marketing
Οι ποιοτικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προωθούν το περιεχόμενο του ιστότοπου και προσελκύουν περισσότερο κοινό, ώστε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.
#Προσέγγιση Influencer
Αλληλεπιδρώντας με εξέχοντες influencers και bloggers μέσω αυτών, μπορείτε να αποκτήσετε backlink για τον ιστότοπό σας.
#Αναφορά επωνυμίας
Δημιουργήστε την επωνυμία (branding) σας επειδή η αναγνωρισιμότητα και η φήμη της επωνυμίας αυξάνουν την αξία της ιστοσελίδας.
Συμπέρασμα
Πάνω από το 80% των ιστότοπων σήμερα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που έχει δώσει η Google ιδίως κατά τις τελευταίες ενημερώσεις πυρήνα που ζητά περισσότερο ποιότητα από ποτέ άλλοτε.
Ελάτε σήμερα στην REDPLUS+ για να δείτε τον ιστότοπό σας επιτέλους καταχωρημένο στην Google και τις σελίδες σας αναγνωρίσιμες όπως και το brand σας.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.