Επιλέξτε ένα όνομα domain που υποστηρίζει τους επιχειρηματικούς σας στόχους και την ταυτότητα της επωνυμίας σας χωρίς να πέσετε σε κοινές παγίδες SEO.
Όταν επιλέγετε ένα όνομα domain για τον ιστότοπό σας, το SEO μπορεί να είναι στο μυαλό σας, αλλά ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι η δημιουργία ενός domain που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της επωνυμίας και της επιχείρησής σας.
Ένα υπέροχο όνομα domain θα πρέπει να θυμάται εύκολα το κοινό σας, να αντικατοπτρίζει αυτό που προσφέρετε και, ιδανικά, να βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίσουν τη συνάφειά σας.
Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει στα βασικά στοιχεία της επιλογής ενός domain φιλικού προς το SEO – είτε είναι ολοκαίνουργιο είτε ήδη καθιερωμένο – και θα καλύψει συμβουλές για την επωνυμία, τις επιλογές TLD και κοινές παγίδες που πρέπει να αποφύγετε.
Βασικά στοιχεία:
- Αρχική ευρετηρίαση & τύποι καταλήξεων TLD.
- Αποφύγετε παύλες και γέμιση λέξεων-κλειδιών.
- Αποφύγετε την υπερβολική αναφορά στην επωνυμία.
- Το τεστ για το κοινό «όταν λέτε το domain να μπορεί εύκολα τα πληροφορηθεί» (το πιο σημαντικό).
Κανένα όνομα domain δεν είναι εγγενώς καλύτερο από κάποιο άλλο. Είναι ο τρόπος που το χρησιμοποιείτε και το μαρκάρετε που το κάνει φιλικό προς το SEO.
Τούτου λεχθέντος, ορισμένοι τομείς μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία ή να είναι πιο εύκολο να εργαστείτε και να ταξινομηθούν, συχνά ανάλογα με τον TLD (τομέα ανώτατου επιπέδου) που επιλέγετε.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Γιατί οι ταξιδιώτες δεν εμπιστεύονται το Tripadvisor σήμερα;
Αρχική ευρετηρίαση και επιλογή κατάληξης TLD
Ορισμένα TLD, όπως τα .edu και .gov, φέρουν εγγενώς παράγοντες εμπιστοσύνης. Αυτά τα TLD μπορούν να καταχωρηθούν μόνο από διαπιστευμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα ή κυβερνητικούς οργανισμούς, γεγονός που τους παρέχει αυτόματη αξιοπιστία που έχει απήχηση ακόμη και σε μη ψηφιακούς εμπόρους.
Ως αποτέλεσμα, οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν αυτά τα TLD ενδέχεται να είναι ευκολότερο να καθιερώσουν εξουσία και να προσελκύσουν ποιοτικούς συνδέσμους από την αρχή.
Η πεποίθηση ότι οι σύνδεσμοι .edu είναι πολύτιμοι πηγάζει από την ιδέα ότι υπάρχει αυστηρός έλεγχος σχετικά με το ποιος μπορεί να αγοράσει αυτά τα TLD και πού μπορούν να συνδεθούν.
Ωστόσο, αυτό είναι απλώς μια φήμη, καθώς αυτοί οι σύνδεσμοι μπορούν εύκολα να αξιοποιηθούν ως μέσο απάτης με συνδέσμους υποτροφιών και με την αγορά συνδέσμων από φοιτητές και καθηγητές.
Εάν είστε τοπική επιχείρηση, αποκτήστε το TLD της χώρας σας (gr) και χρησιμοποιήστε το κατάλληλο σχήμα για την περιοχή που εξυπηρετείται. Αυτό θα σας βοηθήσει να αρχίσετε να κατατάσσεστε στη χώρα σας πιο εύκολα από ένα .com, για παράδειγμα.
Σε αντίθεση εάν είστε τοπική επιχείρηση και οι υπηρεσίες σας απευθύνονται κυρίως σε ανθρώπους στο εξωτερικό η κατάληξη gr είναι άχρηστη και χρειάζεστε το .com.
Αποφύγετε τις παύλες
Η συμπερίληψη μιας λέξης-κλειδιού στον τομέα σας μπορεί να είναι χρήσιμη, αλλά δεν είναι πλέον απαραίτητη.
Η χρήση παύλων για την ενσωμάτωση πολλών λέξεων-κλειδιών μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη και ποινή κατάταξης, καθιστώντας δύσκολο για τους χρήστες να θυμούνται και να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.
Ένα όνομα τομέα με πολλές λέξεις διαχωρισμένες με παύλες μπορεί να φαίνεται αντιεπαγγελματικό και ύποπτο.
Δημιουργήστε μια επωνυμία στενά συνδεδεμένη με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή το περιεχόμενό σας. Αυτό θα βοηθήσει τον τομέα σας να καταταχθεί για τις σωστές λέξεις-κλειδιά μέσω ποιοτικού περιεχομένου, τεχνικού SEO και στρατηγικών εκτός σελίδας, όπως η δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων επιστροφής.
Μια ξεπερασμένη τακτική που επανέρχεται περιστασιακά είναι η έναρξη ενός ονόματος με τον γράμμα «Α». Στις πρώτες μέρες του SEO, οι κατάλογοι οργανώνονταν αλφαβητικά, οπότε το όνομα που ξεκινούσε με “1” ή “A” εξασφάλιζε ότι θα εμφανιζόταν στην κορυφή.
Ωστόσο, αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού. Αντίθετα, εστιάστε στη δημιουργία ενός επώνυμου ονόματος αντί να βασίζεστε σε τεχνάσματα ή ξεπερασμένες στρατηγικές.
Αποφύγετε την υπερβολική αναφορά επωνυμίας
Ορισμένα TLD ενδέχεται να μην πιάσουν, να γίνουν κατάχρηση ή να λήξουν για διάφορους λόγους. Εάν χρησιμοποιείτε αυτά τα TLD για την καθιέρωση επωνυμίας, υπάρχει κίνδυνος ο τομέας σας να εξαφανιστεί μια μέρα, απαιτώντας πλήρη μετεγκατάσταση πριν να είναι πολύ αργά.
Για παράδειγμα, το .oz χρησιμοποιήθηκε κάποτε για την Αυστραλία πριν από την εισαγωγή του .com.au. Ένας ιστότοπος θαυμαστών για ταινίες θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει δημιουργικά το WizardOf.Oz, το οποίο ταιριάζει στην ιστορία.
Αν και το .oz δεν έχει καταργηθεί εντελώς, έχει αντικατασταθεί από το .oz.au, το οποίο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της επωνυμίας και των συνδέσμων σας όταν λήξουν με ανακατευθύνσεις 301.
Ακολουθεί μια πλήρης λίστα των IANA TLD που μπορείτε να ελέγξετε. Θα δείτε μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο να έχουν αγοράσει με επιτυχία την επωνυμία τους ως TLD, αν και πολλοί δεν τη χρησιμοποιούν.
Το τεστ «πείτε και πληκτρολογήστε».
Ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την αγορά ενός τομέα για SEO είναι να διασφαλίζετε ότι είναι εύκολο για το κοινό-στόχο σας να συλλαβίσει και να πληκτρολογήσει.
Για να το ελέγξετε αυτό, συγκεντρώστε ένα τυχαίο δείγμα 10 ατόμων, αναφέρετε γρήγορα το domain σαν να ήταν μέρος μιας συνομιλίας και, στη συνέχεια, ζητήστε τους να το γράψουν ή να το γράψουν δυνατά. Αυτό θα σας βοηθήσει να μετρήσετε πόσο εύκολα οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να θυμούνται και να εισάγουν το domain σας.
Εάν τουλάχιστον 7 στα 10 άτομα μπορούν να γράψουν σωστά το domain σας, είναι πιθανότατα μια καλή επιλογή. Εάν όχι, σκεφτείτε να βρείτε μια διαφορετική παραλλαγή.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
Αξιολόγηση ονομάτων τομέα για SEO
Αυτές οι σκέψεις είναι κρίσιμες κατά την αξιολόγηση τομέων για SEO.
Η επιτυχία δεν είναι μόνο η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Αφορά επίσης την οικοδόμηση μιας ισχυρής επωνυμίας brand και ενός βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου που μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Δίνοντας προτεραιότητα στους στόχους της επιχείρησής σας έναντι του SEO και μόνο, θα διαπιστώσετε ότι το SEO γίνεται πιο διαχειρίσιμο.
Μια δημοφιλής επωνυμία με μια συναρπαστική επιχειρηματική προσφορά προσελκύει φυσικά την αφοσίωση, καθιστώντας ευκολότερη την επίτευξη υψηλότερων κατατάξεων.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.