Υπήρξε μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη στον ταξιδιωτικό κλάδο μετά την πανδημία, ιδίως στον τομέα της πολυτέλειας. Ούτε πρόκειται για μια απλή περαστική τάση: πρόκειται για μια πλήρως ανεπτυγμένη άνθηση που δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.
Έτσι, ίσως αναρωτιέστε, τι κρύβεται πίσω από τη φαινομενικά ασταμάτητη επιτυχία των πολυτελών ταξιδιών; Είτε σας ιντριγκάρει μια καριέρα στον τομέα της φιλοξενίας είτε θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες πολυτελείας για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση φιλοξενίας, αυτό το άρθρο θα σας δώσει τις απαντήσεις.
Εισαγωγή στα πολυτελή ταξίδια
Ο κλάδος των πολυτελών ταξιδιών λειτουργεί σε ένα επίπεδο ανώτερο από τα ταξίδια στους συνήθεις τουριστικούς προορισμούς και τους συνήθεις τόπους διαμονής. Προσφέρει ένα σαγηνευτικό μείγμα χαλάρωσης και περιπέτειας, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται σε εύπορα άτομα που αναζητούν απαράμιλλη άνεση, κορυφαίες εμπειρίες, εξατομικευμένες υπηρεσίες και αποκλειστικές ευκαιρίες.
Ωστόσο, όταν μιλάμε για πολυτέλεια σε αυτό το πλαίσιο, δεν πρόκειται μόνο για ατμόσφαιρα σχεδιαστών και χλιδή. Πολυτέλεια σημαίνει επίσης αποκλειστικότητα και ιδιωτικότητα. Είτε πρόκειται για ιστιοπλοΐα στη Μεσόγειο με ιδιωτικό γιοτ, είτε απολαμβάνετε εκλεκτά γκουρμέ γεύματα σε κορυφαία θέρετρα, είτε κάνετε προσεκτικά επιμελημένες εκδρομές, υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι να βιώσετε την πολυτέλεια ενώ ταξιδεύετε.
Παράγοντες που οδηγούν στην έκρηξη των πολυτελών ταξιδιών
Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλλουν στην αυξανόμενη δημοτικότητα του κλάδου των πολυτελών ταξιδιών.
Συγκεκριμένα, τέσσερα βασικά στοιχεία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο: ο αυξημένος πλούτος, η εμφάνιση των millennial ταξιδιωτών, η ανάπτυξη των διαδικτυακών πλατφορμών κρατήσεων και η έντονη επιθυμία για μοναδικές εμπειρίες.
Αυξημένη ευημερία
Οι άνθρωποι με οικονομικά μέσα πάντα έλκονταν από την πολυτέλεια. Καθώς η παγκόσμια οικονομία έχει ανακάμψει τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει σημαντική αύξηση της συσσώρευσης πλούτου, με αποτέλεσμα υψηλότερα διαθέσιμα εισοδήματα. Πολλά άτομα είναι πλέον πρόθυμα να δαπανήσουν ένα μέρος αυτού του διακριτικού εισοδήματος σε πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Η άνοδος των millennial ταξιδιωτών
Δεν είναι μόνο οι πλούσιοι που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς πολυτελών ταξιδιών. Οι Millennials αναζητούν όλο και περισσότερο αξέχαστες εμπειρίες που συνδυάζουν την απόλαυση με τον προσωπικό εμπλουτισμό. Για αυτή τη γενιά, τα ταξίδια θεωρούνται κάτι περισσότερο από μια απλή δραστηριότητα αναψυχής, καθώς αποτελούν μια ευκαιρία για εκπαίδευση και προσωπική ανάπτυξη. Αντί να επενδύουν σε υλικά αγαθά ή συμβατικές υπηρεσίες, οι millennials δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για ανώτερα ταξίδια που προσφέρουν αυθεντική πολυπολιτισμική εμβάθυνση και εξερεύνηση.
Ανάπτυξη των διαδικτυακών πλατφορμών
Σε αυτή τη σύγχρονη, καθοδηγούμενη από την τεχνολογία εποχή, οι βολικές ψηφιακές υπηρεσίες επηρεάζουν άμεσα το ενδιαφέρον των καταναλωτών και ενισχύουν τις πωλήσεις σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού. Αναγνωρίζοντας αυτό το δυναμικό, οι μεγάλοι φορείς του κλάδου της πολυτέλειας έχουν διασφαλίσει ότι δεν θα χάσουν το πλεονέκτημα δημιουργώντας φιλικές προς το χρήστη διαδικτυακές πλατφόρμες που διευκολύνουν τις απρόσκοπτες διαδικασίες κρατήσεων με μια πινελιά πολυτέλειας.
Η επιθυμία για εμπειρίες
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η επιθυμία αναζήτησης μοναδικών εμπειριών. Αυτή η προτίμηση προκύπτει από τα άτομα που κυνηγούν την καινοτομία και διευρύνουν τους ορίζοντές τους πέρα από την απλή χαλάρωση. Ως αποτέλεσμα, οι φορείς πολυτελούς τουρισμού προσφέρουν προσεκτικά σχεδιασμένες εμπειρίες που περιλαμβάνουν εντυπωσιακές δραστηριότητες, αλληλεπιδράσεις με τον τοπικό πολιτισμό, απόλαυση γκουρμέ κουζίνας και ευκαιρίες για μια αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Γιατί οι ταξιδιώτες δεν εμπιστεύονται το Tripadvisor σήμερα;
Άλλοι παράγοντες
Οι πρόσθετοι παράγοντες που βλέπουν όλο και περισσότερους ανθρώπους να επιλέγουν πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες περιλαμβάνουν:
- Η ευκολία του ταξιδιού σε εξωτικούς προορισμούς
- Η πολιτική σταθερότητα καθιστά τα ταξίδια σε ορισμένους προορισμούς ασφαλέστερα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στην Αφρική και τη Λατινική Αμερική
- Η μετατόπιση των προτιμήσεων των καταναλωτών προς την κατεύθυνση να πληρώνουν περισσότερα για μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναδεικνύουν το θαύμα των νέων πολιτιστικών συναντήσεων
Τύποι πολυτελών ταξιδιών
Τα πολυτελή ταξίδια ακμάζουν, παρέχοντας μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες στους επισκέπτες. Η δημοτικότητα των πολυτελών ταξιδιών μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στην ευρεία γκάμα των προσφορών τους. Ας εξερευνήσουμε μερικούς αξιοσημείωτους τύπους πολυτελών ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών κρουαζιέρων και των εξαιρετικών θέρετρων.
Κρουαζιέρες πολυτελείας
Οι κρουαζιέρες πολυτελείας έχουν γίνει συνώνυμο των ταξιδιών υψηλών προδιαγραφών, γοητεύοντας τους ταξιδιώτες με τις πλούσιες προσφορές τους. Τα μεγαλοπρεπή κρουαζιερόπλοια μοιάζουν με υπέροχες πλωτές πόλεις, καθώς περιηγούνται με χάρη στους ωκεανούς.
Επί του πλοίου, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα εξαιρετικό φάσμα ανέσεων. Από πολυτελείς σουίτες και μια αφοσιωμένη ομάδα επαγγελματιών εξυπηρέτησης μέχρι μια πληθώρα επιλογών εστίασης με εξειδικευμένη διεθνή κουζίνα από διάσημους σεφ, η εμπειρία πρέπει να βιωθεί.
Επιπλέον, αυτές οι πολυτελείς κρουαζιέρες διαθέτουν υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ευεξίας και γυμναστικής, διασφαλίζοντας ότι οι επιβάτες μπορούν να επιδοθούν σε αναζωογόνηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Για να ενισχύσουν περαιτέρω το ταξίδι, καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης δίνουν παραστάσεις σε αυτά τα μεγάλα πλοία.
Περιηγήσεις πολυτελείας
Μια άλλη δημοφιλής επιλογή είναι οι πολυτελείς περιηγήσεις, οι οποίες προσφέρουν σχολαστικά σχεδιασμένα και εξατομικευμένα ταξίδια. Αυτά τα ταξίδια καθοδηγούνται από έμπειρους ξεναγούς που παρέχουν καθηλωτικές τοπικές εμπειρίες προσαρμοσμένες σε κάθε ομάδα ή άτομο. Ένα από τα βασικά αξιοθέατα αυτών των περιηγήσεων είναι η ευκαιρία για αποκλειστική πρόσβαση και VIP μεταχείριση σε διάσημα αξιοθέατα, για παράδειγμα, μια ιδιωτική προβολή στο Λούβρο στο Παρίσι εκτός του κανονικού ωραρίου ή μια ιδιαίτερη συνάντηση με ιθαγενείς κοινότητες μακριά από πολυσύχναστες τουριστικές διαδρομές.
Πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα
Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, ερχόμαστε στα πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα. Αυτοί οι εκλεκτοί προορισμοί βρίσκονται σε μερικά από τα πιο μαγευτικά τοπία σε όλο τον κόσμο. Προσφέρουν απαράμιλλα επίπεδα υπηρεσιών και ακλόνητη δέσμευση για κάθε λεπτομέρεια. Σκεφτείτε βίλες με ιδιωτικές πισίνες με πανοραμική θέα ή απολαυστικά σπα που προσφέρουν εξατομικευμένες θεραπείες. Στη συνέχεια, υπάρχουν επίσης εξατομικευμένες υπηρεσίες μπάτλερ που προβλέπουν κάθε σας ανάγκη. Αυτά τα καταλύματα κάνουν τα απολαυστικά όνειρα πραγματικότητα.
Οφέλη των πολυτελών ταξιδιών
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα πολυτελή ταξίδια ασκούν τέτοια γοητεία στους παγκόσμιους ταξιδιώτες. Κατανοώντας βαθύτερα αυτούς τους παράγοντες, είναι ευκολότερο να αντιληφθείτε την αύξηση της δημοτικότητας των πολυτελών ταξιδιών στην τρέχουσα αγορά.
Απαράμιλλη άνεση και ευκολία
Τα πολυτελή ταξίδια προσφέρουν ένα μοναδικό επίπεδο άνεσης και ευκολίας. Ανεβάζουν τις συνηθισμένες εμπειρίες σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, παρέχοντας τα πιο άνετα και κομψά μέσα μεταφοράς, εξαιρετικές επιλογές διαμονής και σχολαστικά επιμελημένες υπηρεσίες. Μαζί, τα στοιχεία αυτά δημιουργούν αρμονικά μια ενορχήστρωση καθαρής χαλάρωσης και απρόσκοπτης απόλαυσης.
Εξατομικευμένες εμπειρίες
Οι υπερπολυτελείς εμπειρίες έχουν να κάνουν με τον τέλειο συνδυασμό εξαιρετικών ανέσεων και εξατομικευμένων υπηρεσιών. Πρόκειται για τη δημιουργία εξατομικευμένων δρομολογίων που ανταποκρίνονται στα ατομικά ενδιαφέροντα, είτε αυτό είναι η εμβάθυνση σε διαφορετικούς πολιτισμούς, η συμμετοχή σε συναρπαστικές περιπέτειες, η εξερεύνηση παγκόσμιων κουζινών ή η απόλαυση βαθιά χαλαρωτικών καταφυγίων σπα μέσα στα πιο μαγευτικά τοπία της φύσης. Οι δυνατότητες είναι πραγματικά ατελείωτες.
Πρόσβαση σε αποκλειστικές τοποθεσίες και υπηρεσίες
Ένα από τα κύρια θέλγητρα των πολυτελών ταξιδιών είναι η αίγλη της αποκλειστικής πρόσβασης. Αυτό σημαίνει την παροχή στους ταξιδιώτες πρόσβασης και ευκαιριών που συνήθως δεν είναι διαθέσιμες σε όλους.
Παραδείγματα περιλαμβάνουν την αποκλειστική είσοδο σε αίθουσες VIP σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, την απόλαυση ειδικά διαμορφωμένων εκδρομών που δεν είναι διαθέσιμες στους κανονικούς τουρίστες, την επιτάχυνση των ελέγχων ασφαλείας με διακριτικό τρόπο και την ύπαρξη θέσεων VIP σε συναυλίες ή αθλητικές εκδηλώσεις.
Μελλοντικές προοπτικές για τα πολυτελή ταξίδια
Όταν εξετάζουμε το μέλλον των πολυτελών ταξιδιών, οι τάσεις της αγοράς προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες. Παράγοντες όπως η αύξηση των διαθέσιμων εισοδημάτων, η πρόοδος της τεχνολογίας και η αυξανόμενη επιθυμία να κάνει κανείς κάτι διαφορετικό οδηγούν τη ζήτηση για πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Ακολουθούν τρεις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν τις μελλοντικές προοπτικές.
Ψηφιακός νομαδισμός: Καθώς η απομακρυσμένη εργασία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, τα ξενοδοχεία ή τα θέρετρα που παρέχουν σύνδεση στο διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας θα προσελκύσουν πιθανότατα περισσότερους πελάτες.
Αειφόρος πολυτέλεια: Με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες να κερδίζουν έδαφος, τα οικολογικά υπεύθυνα ξενοδοχεία που προσφέρουν πολυτέλεια χωρίς συμβιβασμούς στη βιωσιμότητα πρόκειται να ανθίσουν.
Βιωματικά ταξίδια: Το επόμενο κύμα εύπορων τουριστών εκτιμά τις μοναδικές δραστηριότητες έναντι των υλικών αγαθών. Οι περιπέτειες και οι καθηλωτικές πολιτιστικές εμπειρίες θα είναι ιδιαίτερα περιζήτητες.
Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) υιοθετείται πλέον από το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ενισχύοντας τις εξατομικευμένες υπηρεσίες και τα πλήρως αυτοματοποιημένα συστήματα κρατήσεων με στόχο τη μέγιστη ταχύτητα και ευκολία. Όλα αυτά σημαίνουν ότι τα πολυτελή ταξίδια είναι ένας εξαιρετικός τομέας για να στοχεύσετε σε μια καριέρα, είτε θέλετε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση είτε στοχεύετε να συνεργαστείτε με μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες φιλοξενίας.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
Αλληλεπίδραση με τον ταξιδιώτη
Τα τελευταία 3 τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες στην μετακίνηση vip (van transfers) έχουν κάνει έναρξη επαγγέλματος με εκατοντάδες νέα Van να είναι στο δρόμο.
Η πρώτη εντύπωση των ταξιδιωτών με την άφιξή τους στο αεροδρόμιο ή το λιμάνι του τόπου που θα κάνουν τις διακοπές τους έχει άμεση σχέση με τους ανθρώπους που θα τους υποδεχθούν για την μετακίνησή τους ή και αυτούς που θα τους φιλοξενήσουν στο κατάλυμα τους.
Τι γίνεται στην πραγματικότητα; Δεν είναι λίγες οι φορές κυρίως στην επαρχία που οι οδηγοί και επαγγελματίες μεταφορών δεν έχουν την πρέπουσα εμφάνιση και συμπεριφορά. Έτσι η πρώτη εντύπωση στον πελάτη και ταξιδιώτη έρχεται να συμπληρώσει την συνέχεια στο κατάλυμα και επηρεάζει την ψυχολογία για τις υπόλοιπες διακοπές του πελάτη.
Η αλληλεπίδραση με το ταξιδιώτη είναι το Α και το Ω των επιχειρήσεων τόσο για την βιωσιμότητά τους όσο και για το ίδιο το brand.
Ζητάμε καθημερινά από τους πελάτες μας να μας κάνουν κριτικές στην Google, έχουμε όμως διασφαλίσει ότι τόσο η παρουσία μας όσο και η συμπεριφορά μας θα κάνουν τον πελάτη να μπει στην διαδικασία μας αξιολογήσει;
Στατιστικά αξιολογούν 2 στους 10 πελάτες. Ένα άλλο στοιχείο που έχουμε είναι ότι το επίπεδο του επαγγελματία τόσο στην εμφάνιση όσο και στην συμπεριφορά καθορίζει και την αξιολόγηση (την ευκολία) αλλά και το φιλοδώρημα.
Στους οδηγούς των Vip Transfers μεγάλη αξία για τον ταξιδιώτη έχει το χαμόγελο, η ηρεμία, η καθαριότητα, το ντύσιμο και ο καθαρός λόγος. Επηρεάζει θετικά τον πελάτη, του προσφέρει ηρεμία στο ταξίδι του, ασφάλεια και ένα είδος ενθουσιασμού.
Το άρωμα και θα καθαρά – περιποιημένα ρούχα του οδηγού δημιουργούν μια αίσθηση πολυτέλειας και κυριαρχίας. Αυτό το τόσο απλό παιχνίδι του μάρκετινγκ και του αυτονόητου θα σας προσφέρει ανάπτυξη, βιωσιμότητα και δημοφιλία στο brand σας.
Ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και ξενοδοχεία.
Το παιχνίδι των εντυπώσεων εδώ διαφοροποιείται σε σχέση με τις ιδιωτικές μετακινήσεις Vip Transfers αφού ξεκινά με την εικόνα του καταλύματος που βλέπει ο πελάτης στο διαδίκτυο.
Σημαντικός και πρωτεύων παράγοντας είναι οι αξιολογήσεις στου χάρτες της Google. Ο πελάτης αφού δει στην ιστοσελίδα του καταλύματος τις φωτογραφίες και τις παροχές άμεσα θα ψάξει να δει τις αξιολογήσεις του καταλύματος στο Google Maps πριν προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Κυρίως για τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα η ποιότητα των κριτικών με την εικόνα που βλέπουν είναι η ώθηση για την κράτηση. Το παιχνίδι του μάρκετινγκ το κάνει στον τομέα αυτό ο πελάτης αφού ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα κριτήρια σε συγκεκριμένες κατηγορίες που δεν έχουν μεγάλη διαφορά τιμής δεν είναι η τιμή αλλά η ποιότητα.
Για το καλοκαίρι του 2024 η λέξη κριτικές στις αναζητήσεις των καταλυμάτων ήταν αυξημένη κατά +42%. Από την άλλη οι επισκεψιμότητες των ιστοσελίδων καταλυμάτων εκτός πλατφόρμας κρατήσεων booking σημείωσαν άνοδο τη τάξης του +58%. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν στραφεί προς την ποιότητα και τις official σελίδες των καταλυμάτων. Αυτό φυσικά γίνεται για την καλύτερη επικοινωνία με τους οικοδεσπότες εκτός booking και πιθανότατα καλύτερη τιμή χωρίς μεσάζοντες.
Οι παροχές των καταλυμάτων επίσης είναι σημαντικός παράγοντας αφού οι ταξιδιώτες δίνουν πλέον μεγάλη σημασία στην ταχύτητα του ίντερνετ, δορυφορική τηλεόραση, πισίνα ή ακόμα και τι προμήθειες έχει η κουζίνα.
Βλέπουμε λοιπόν ότι στο κομμάτι της τουριστικής φιλοξενίας κατά τα 2 τελευταία χρόνια έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές τόσο στην πρόθεση όσο και για τις ίδιες τις κρατήσεις των ταξιδιωτών.
Συμπέρασμα
Οι εποχές άλλαξαν το ίδιο και ο τρόπος που οι ταξιδιώτες αποφασίζουν που θα πάνε διακοπές, που θα μείνουν, με τι θα μετακινηθούν και πως θα περάσουν τον χρόνο τους.
Μια κράτηση είτε για ενοικίαση αυτοκινήτου, είτε για μεταφορά με χρήση της υπηρεσίας vip transfers, είτε κράτηση για διαμονή σε κατάλυμα είναι ένα σύμπλεγμα εικόνων, πληροφορίας και επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις.
Η δύναμη που έχει ο ταξιδιώτης είναι μεγάλη πλέον και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά αφού αυτή εξαργυρώνεται στην δημοφιλία του εκάστοτε brand. Οι αξιολογήσεις της google μαζί με την στρατηγική μάρκετινγκ κάνουν τις επιχειρήσεις ιδανικές για τους εκάστοτε πελάτες.
Στην REDPLUS+ είμαστε ειδικοί στο Branding και στο Digital Marketing, για κάθε μας πελάτη υπάρχουν στρατηγικές επι χάρτου για τις επόμενες κινήσεις προς την επιτυχία και τις κρατήσεις.
Οι ιστοσελίδες που σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε για τον τουριστικό τομέα (ενοικιάσεις αυτοκινήτων, vip transfers, apartments, hotels) έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Το περιεχόμενο και ο τρόπος προώθησης είναι μοναδικός για κάθε πελάτη και όλα δημιουργημένα από την ομάδα μας.
Παρέχουμε την τέλεια τεχνογνωσία και είμαστε απόλυτα συμβατοί με τις τελευταίες ενημερώσεις του πυρήνα αναζήτησης της Google. Τόσο το SEO όσο και οι διαφημίσεις μας στην Google μας έχουν ήδη στέψει νικητές στις προτιμήσεις των πελατών μας.
Ελάτε σήμερα να σχεδιάσουμε ή να ανασχεδιάσουμε το brand σας. Εάν διαθέτεται ήδη μια σελίδα που δεν δουλεύει ελάτε να σας ενημερώσουμε εντελώς δωρεάν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.