Ακολουθούν μερικές άλλες λέξεις που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα και πρέπει να γνωρίζετε. Δείχνουν τη σημασία και την αξία της επωνυμίας της επιχείρησής σας.
"Brand Awareness" - Ευαισθητοποίηση της μάρκας
Η ευαισθητοποίηση της μάρκας αναφέρεται στο πόσο εξοικειωμένο είναι το ευρύ κοινό και το κοινό-στόχος σας με τη μάρκα σας. Η υψηλή αναγνωρισιμότητα της μάρκας οδηγεί στο να αναφέρονται οι μάρκες ως «trendy», «buzzworthy» ή «δημοφιλείς.»
Η αναγνωρισιμότητα της μάρκας είναι σημαντική επειδή οι καταναλωτές δεν μπορούν να σκεφτούν να αγοράσουν από τη μάρκα σας αν δεν την γνωρίζουν.
Η ισχυρή επωνυμία κάνει γνωστή την επιχείρησή σας.
"Brand Extension" - Επέκταση της μάρκας
Επέκταση της μάρκας είναι όταν οι εταιρείες «επεκτείνουν» τη μάρκα τους για να αναπτύξουν νέα προϊόντα σε νέους κλάδους και αγορές. Σκεφτείτε τις χλοοκοπτικές μηχανές της Honda ή τα «good things» της Martha Stewart.
Οι επεκτάσεις μάρκας επιτρέπουν στις εταιρείες (ή τα άτομα) να αξιοποιήσουν την αναγνωρισιμότητα και την αξία της μάρκας για να δημιουργήσουν περισσότερες ροές εσόδων και να διαφοροποιήσουν τις σειρές προϊόντων.
Η ισχυρή επωνυμία φέρνει περισσότερα χρήματα.
"Brand Identity" - Ταυτότητα μάρκας
Η ταυτότητα μάρκας είναι η προσωπικότητα της επιχείρησής σας και η υπόσχεση που δίνετε στους πελάτες σας. Είναι αυτό που θέλετε να αποκομίσουν οι πελάτες σας μετά την αλληλεπίδρασή τους με την επωνυμία σας.
Η ταυτότητα της επωνυμίας σας αποτελείται συνήθως από τις αξίες σας, τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας και το τι θέλετε να αισθάνονται οι άνθρωποι όταν αλληλεπιδρούν με αυτήν.
Η ισχυρή επωνυμία δίνει στην επιχείρησή σας κάτι περισσότερο από ένα όνομα.
"Brand Management" - Διαχείριση επωνυμίας
Η διαχείριση της μάρκας αναφέρεται στη διαδικασία δημιουργίας και διατήρησης της μάρκας σας. Περιλαμβάνει τη διαχείριση των απτών στοιχείων της μάρκας σας (οδηγός στυλ, συσκευασία, χρωματική παλέτα) και των άυλων στοιχείων (πώς γίνεται αντιληπτή από το κοινό-στόχο και την πελατειακή σας βάση).
Η μάρκα σας είναι ένα ζωντανό, αναπνέον περιουσιακό στοιχείο και ως τέτοιο θα πρέπει να διαχειρίζεται.
Η ισχυρή μάρκα απαιτεί συνεπή συντήρηση.
"Brand Recognition" - Η αναγνώριση της μάρκας
Η αναγνώριση μάρκας είναι το πόσο καλά ένας καταναλωτής (ιδανικά στο κοινό-στόχο σας) μπορεί να αναγνωρίσει και να ταυτοποιήσει την μάρκα σας χωρίς να δει το όνομα της επιχείρησής σας – μέσω του λογότυπου, του σλόγκαν, του jingle, της συσκευασίας ή της διαφήμισής σας.
Αυτή η έννοια συμβαδίζει με την ανάκληση μάρκας, η οποία είναι η ικανότητα να σκέφτεται κανείς μια μάρκα χωρίς οπτικά ή ακουστικά αναγνωριστικά στοιχεία.
Η ισχυρή επωνυμία διατηρεί την επιχείρησή σας στην κορυφή της μνήμης.
"Brand Trust" - Κρατάτε τις υποσχέσεις του μάρκετινγκ;
Η εμπιστοσύνη μάρκας αναφέρεται στο πόσο ισχυρά πιστεύουν οι πελάτες και οι καταναλωτές στην μάρκα σας. Κρατάτε τις υποσχέσεις του μάρκετινγκ;
Οι πωλητές σας και η εξυπηρέτηση πελατών σας υπερβαίνουν τα εσκαμμένα; Αυτά τα πράγματα μπορούν να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών σας, κάτι που είναι σημαντικό σε έναν κόσμο όπου μόλις το 14% των ανθρώπων αισθάνεται εμπιστοσύνη στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Η ισχυρή επωνυμία δημιουργεί εμπιστοσύνη στους πελάτες σας.
"Brand Valuation" - Αποτίμηση της επωνυμίας
Η αποτίμηση της επωνυμίας είναι η εμπορική αποτίμηση της επωνυμίας σας που προκύπτει από την αντίληψη, την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Αυτή η έννοια συμβαδίζει με την αξία της επωνυμίας.
Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα μπορεί να καταστήσει την επιχείρησή σας ανεκτίμητη για τους επενδυτές, τους μετόχους και τους δυνητικούς αγοραστές.
Το ισχυρό branding αυξάνει την αξία της επιχείρησής σας.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.