Η στρατηγική AI 2025 του CEO της Google δίνει έμφαση στο πλαίσιο αναζήτησης
Ο Sundar Pichai της Google περιέγραψε τη στρατηγική για το 2025, δίνοντας έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη με επίκεντρο τον καταναλωτή, την ταχεία ανάπτυξη εφαρμογών, ένα πρωτότυπο Chrome AI που ονομάζεται Project Mariner και τις αναβαθμίσεις σε Gemini και Project Astra, σηματοδοτώντας μια στροφή προς τις εφαρμογές AI ως διεπαφή χρήστη για αναζήτηση.
Παρόλο που ο Pichai δεν είπε ότι η Google δεν δίνει έμφαση στο πλαίσιο Αναζήτησης Google, τόνισε ότι το 2025 θα αυξήσει την εστίαση στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης ως το κύριο σημείο επαφής μεταξύ των χρηστών και του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με την Google.
Για παράδειγμα, το Project Mariner είναι μια επέκταση Chrome AI που μπορεί να κάνει πράγματα όπως να πάρει μια λίστα με τα δέκα κορυφαία εστιατόρια από το TripAdvisor και να την τοποθετήσει στους Χάρτες Google.
Αυτή η εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη δείχνει ότι η Google βρίσκεται σε μετάβαση προς μια βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη εμπειρίες χρηστών που αντιπροσωπεύουν μια ευρύτερη ερμηνεία του τι σημαίνει Αναζήτηση, μια εμπειρία αναζήτησης που υπερβαίνει κατά πολύ τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις σε κείμενο.
Το μέλλον της Google εξαρτάται από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, περιέγραψε ένα όραμα για το 2025 που τονίζει την επείγουσα ανάγκη να επιστρέψει στις ρίζες της ως μια εταιρεία που καινοτομεί γρήγορα, αυτό που ο Pichai ανέφερε ως «σκραπ» που σημαίνει να είσαι σκληρός και πολυμήχανος, ικανός να πετύχει πολλά γρήγορο χρόνο (και λιγότερους πόρους). Το πιο σημαντικό, έδωσε έμφαση στην επίλυση προβλημάτων του πραγματικού κόσμου.
Δίνει επίσης προτεραιότητα στην «οικοδόμηση μεγάλων, νέων επιχειρήσεων», που θα μπορούσε να σημαίνει τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών με την τεχνητή νοημοσύνη, αντανακλώντας την έντονη εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη ως κινητήρα για την καινοτομία το 2025.
Εφαρμογή Gemini
Ο Pichai ανέφερε επίσης την εφαρμογή Gemini ως κεντρικό σημείο εστίασης για το 2025, σχολιάζοντας ότι γνωρίζουν ανάπτυξη με τους Gemini και ότι η ευρύτερη υιοθέτηση του Gemini θα είναι στο επίκεντρο το 2025. Αυτό ευθυγραμμίζεται με την παρατήρηση ότι η Google εστιάζει όλο και περισσότερο σε μια γειτονική Αναζήτηση προσέγγιση για προϊόντα και υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης με επίκεντρο τον καταναλωτή.
Αυτό σημαίνει για το SEO είναι το ότι πρέπει πραγματικά να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με μια ευρύτερη εικόνα του τι σημαίνει Αναζήτηση. Ίσως το 2025, μετά από 15 και πλέον χρόνια αποχώρησης της Google από το παράδειγμα των δέκα μπλε συνδέσμων, η κοινότητα του SEO θα σκεφτεί βαθύτερα τι σημαίνει αναζήτηση όταν είναι πολυτροπική.
Τα προϊόντα AI θα «εξελιχθούν μαζικά»
Ο συνιδρυτής του Google Deep Mind φέρεται να είπε ότι η Google επρόκειτο να ” φορτίσει τούρμπο ” την εφαρμογή Gemini, λέγοντας ότι:
«…τα ίδια τα προϊόντα θα εξελιχθούν μαζικά τα επόμενα δύο χρόνια».
Αυτό σημαίνει ότι η εφαρμογή Gemini πρόκειται να αποκτήσει περισσότερες λειτουργίες σε μια προσπάθεια να την καταστήσει πιο πανταχού παρούσα ως διεπαφή μεταξύ των πιθανών επισκεπτών του ιστότοπου και της Αναζήτησης Google, κάτι που αποκλίνει σημαντικά από τη διασύνδεση με το πλαίσιο αναζήτησης.
Αυτό είναι κάτι που οι εκδότες και οι υπεύθυνοι SEO πρέπει να το σκεφτούν πολύ σκληρά καθώς μπαίνουμε στο 2025. Η Google εστιάζει στην αύξηση της υιοθέτησης της εφαρμογής Gemini από τους χρήστες. Εάν συμβεί αυτό, τότε αυτό θα σημαίνει ότι περισσότερα άτομα θα διασυνδέονται με αυτό αντί για το πλαίσιο Αναζήτησης Google.
Universal Assistant (Project Astra)
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει σοβαρά να εξετάσει η βιομηχανία SEO είναι ο καθολικός βοηθός της Google με την κωδική ονομασία Project Astra. Ο συνιδρυτής της Deep Mind αναφέρεται ότι συζήτησε για τον Universal Assistant, τον οποίο αναφέρεται ως Project Astra.
Αναφέρεται ότι είπε ότι μπορεί:
“…λειτουργεί απρόσκοπτα σε οποιονδήποτε τομέα, οποιαδήποτε μέθοδο ή οποιαδήποτε συσκευή.”
Αυτό που σημαίνει αυτή η λέξη “τομέας” είναι ότι μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε θέμα, όπως απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την υγειονομική περίθαλψη, οδηγίες, ψυχαγωγία, για οποιοδήποτε θέμα.
Το μέρος σχετικά με την υλοποίηση είναι μια αναφορά σε κείμενο, φωνή, εικόνες και βίντεο.
Αυτή είναι μια σοβαρή κατάσταση για το SEO. Η νέα αναζήτηση Deep Research της Google είναι ένα παράδειγμα τεχνολογίας που μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο οικοσύστημα Ιστού.
Ένας από τους ερευνητές του Google Deep Mind που αναφέρεται ότι εργάζεται στο Project Astra αναφέρεται επίσης ως συν-εφευρέτης σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με τον έλεγχο διαδραστικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω πολλαπλών εισόδων.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έχει τον τίτλο, Controlling Interactive Agents Using Multi-Modal Inputs. Η περιγραφή της εφεύρεσης είναι:
«Μέθοδοι, συστήματα και συσκευές, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων υπολογιστών που κωδικοποιούνται σε μέσο αποθήκευσης υπολογιστή, για τον έλεγχο των παραγόντων. Συγκεκριμένα, ένας διαδραστικός παράγοντας μπορεί να ελεγχθεί με βάση εισόδους πολλαπλών τρόπων που περιλαμβάνουν τόσο μια εικόνα παρατήρησης όσο και μια ακολουθία κειμένου φυσικής γλώσσας.”
Αυτός είναι μόνο ένας από τους δεκάδες ερευνητές που αναφέρθηκαν ότι εργάστηκαν στο Project Astra. Το Astra είναι ένα άλλο από τα έργα που εργάζεται η Google και αντικαθιστά το παραδοσιακό πλαίσιο αναζήτησης ως σημείο επαφής των ανθρώπων για την αλληλεπίδραση με τα δεδομένα ιστού.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
Σχετικά με τα σχέδια της Google για το 2025
Το πλεονέκτημα από όλα αυτά είναι ότι οι εκδότες και οι SEO πρέπει να κάνουν ένα διάλειμμα από την εστίαση αποκλειστικά στο πλαίσιο αναζήτησης και να δώσουν λίγο χρόνο για να εξετάσουν τι συμβαίνει στην πολυτροπική τεχνητή νοημοσύνη.
Το 2025, η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς Επισκοπήσεις AI.
Το AI είναι Gemini, είναι τα νέα χαρακτηριστικά που έρχονται στο Gemini και πιθανώς η κυκλοφορία χαρακτηριστικών που αναπτύχθηκαν από το Project Astra, έναν πολυτροπικό καθολικό πράκτορα.
Το Agentic Search είναι ήδη εδώ με τη μορφή του Gemini Deep Research. Όλα αυτά είναι μια απόκλιση από το παραδοσιακό πλαίσιο αναζήτησης ως σημείο επαφής μεταξύ των χρηστών, της Google και των ιστότοπων.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.