Βγαίνουμε μπροστά προετοιμάζοντας την αναζήτησή μας στις αντιμονοπωλιακές προκλήσεις της Google, την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης από το 2025, την αξία του τεχνικού SEO και πολλά άλλα.
Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του 2024, το τοπίο SEO αλλάζει ήδη, με ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές στον ορίζοντα για το επόμενο έτος.
Με πιθανή πρόσβαση στα δεδομένα της Google, οι ανταγωνιστές θα μπορούσαν να ταράξουν το τοπίο αναζήτησης, απαιτώντας από τους SEO να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους σε πολλές πλατφόρμες.
Ταυτόχρονα, τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης συνεχίζουν να εξελίσσονται, προσφέροντας ευκαιρίες και κινδύνους – εξορθολογίζοντας τις εργασίες, αλλά απειλώντας να μειώσουν τη δημιουργικότητα σε ένα τυπικό αποτέλεσμα.
Η πρόκληση για το 2025; Εξισορρόπηση της καινοτομίας με την αυθεντικότητα και του αυτοματισμού με την ανθρώπινη διορατικότητα.
Ποιες τάσεις πρέπει να καθοδηγούν τα επόμενα βήματά σας; Ας ρίξουμε μια ματιά.
Αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων και η δοκιμή αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της Google
Εάν η Google αναγκαστεί να μοιραστεί τα δεδομένα της ως μέρος των αντιμονοπωλιακών αποφάσεων, το τοπίο SEO μπορεί να αντιμετωπίσει δραματικές αλλαγές.
Αυτό θα επιτρέψει στους ανταγωνιστές της Google να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα αναζήτησης και τους αλγόριθμους για να δημιουργήσουν τις μηχανές αναζήτησής τους πιο γρήγορα.
Κάτι που κρύβει τη δυνατότητα να διαφοροποιηθεί σημαντικά το οργανικό τοπίο.
Βασιζόμενοι σε αυτό το υποθετικό μέλλον, ενώ όλοι οι ανταγωνιστές θα ξεκινούσαν με τα ίδια θεμελιώδη δεδομένα, θα μπορούσαν επίσης να καινοτομήσουν και να εισαγάγουν νέες μεθοδολογίες.
Για τους SEO, αυτό σημαίνει ότι δεν θα αναπτύξουμε μόνο μια στρατηγική, αλλά πιθανώς δέκα ή είκοσι, διασφαλίζοντας ότι οι ιστότοποί μας θα παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε όλες αυτές τις νέες πλατφόρμες.
Βιώνουμε ήδη ένα μέρος αυτού του βάρους με την άνοδο των εργαλείων AI – όπως το ChatGPT, το Claude και το Perplexity και τα σχέδιά τους να ενσωματώσουν την αναζήτηση.
Η διάθεση των δεδομένων της Google θα προσφέρει επίσης στους ειδικούς SEO άνευ προηγουμένου διαφάνεια στους από καιρό κρυμμένους αλγόριθμους της Google.
Θα αποκτούσαμε βαθύτερες πληροφορίες σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης και τη συμπεριφορά των χρηστών, επιτρέποντάς μας να βελτιστοποιούμε όπως ποτέ άλλοτε κατανοώντας ακριβώς τι λειτουργεί.
Δυστυχώς, αυτό σημαίνει επίσης ότι ο χειρισμός των αλγορίθμων θα είναι ευκολότερος, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Κάτι που μπορεί να μας φέρει πίσω στις σκοτεινές μέρες του SEO, όταν ήταν ευκολότερο να κατατάξουμε υψηλότερα με ένα σωρό από εντελώς σκουπίδια.
Για να μάθουμε περισσότερα σχετικά με αυτήν την τάση και τι θα σημαίνει για το SEO, ίσως χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι αργότερα τον επόμενο χρόνο.
Το τρέχον σχέδιο είναι το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ να προτείνει μια πιο εκλεπτυσμένη πρόταση τον Νοέμβριο και στη συνέχεια η Google να μοιραστεί τη δική της τον Δεκέμβριο. Προς το παρόν, μπορούμε μόνο να πούμε, “Μείνετε συντονισμένοι!”
AI ως ισχυρός (ή τρομερός) βοηθός
Με τόσα πολλά διαθέσιμα εργαλεία που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη, είναι εύκολο για τους SEO να χαθούν στη θάλασσα των επιλογών. Ενώ ορισμένα από αυτά τα εργαλεία μπορεί να είναι χρήσιμα, υπάρχει πραγματικός κίνδυνος να βασίζεστε πολύ σε αυτά.
Εάν εσείς και χιλιάδες σαν εσάς, χρησιμοποιείτε όλοι τα ίδια εργαλεία εκπαιδευμένα σε πανομοιότυπα δεδομένα, το αποτέλεσμα θα είναι στην καλύτερη περίπτωση μετριότητα.
Η στρατηγική όλων γίνεται η ίδια, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που η Google έχει πιέσει τόσο σκληρά για το νέο “E” στο EEAT – εστιάζοντας την εμπειρία.
Προσθέτοντας σε αυτό, πολλά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης λειτουργούν ως «μαύρα κουτιά». Εισαγάγετε δεδομένα, αλλά τι συμβαίνει στο ενδιάμεσο είναι ασαφές. Σαν να αρπάξεις μια καραμέλα από τα μαγικά γλυκά του Χάρι Πότερ – αυτό που παίρνεις μπορεί να είναι υπέροχο ή μπορεί να είναι μια δυσάρεστη έκπληξη.
Χωρίς να γνωρίζετε πώς αυτά τα εργαλεία καταλήγουν στα συμπεράσματά τους, θα έχετε αποτελέσματα που δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε πλήρως.
Το να βασίζεστε υπερβολικά στην τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να εμποδίσει την κριτική σας σκέψη. Ένα βασικό πλεονέκτημα ενός μεγάλου ειδικού SEO είναι η ικανότητά του να εφαρμόζει την πραγματική εμπειρία, τη διαίσθηση και τη δημιουργικότητα στην επίλυση προβλημάτων.
Τα εργαλεία AI εξακολουθούν να μην μπορούν να το αναπαράγουν αυτό. Οι μοναδικές σας εμπειρίες σας ξεχωρίζουν από τους άλλους.
Μία από τις επιλογές για να ξεπεράσετε ορισμένους από αυτούς τους κινδύνους που σχετίζονται με αυτήν την τάση είναι να εξετάσετε το ενδεχόμενο να εκπαιδεύσετε το δικό σας bot AI.
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να το δημιουργήσετε από την αρχή στη δική σας πλατφόρμα, όπου δεν έχετε τον άγνωστο κίνδυνο για το πώς χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες σας.
Αλλά αν αυτή είναι μια απαγορευμένη επιλογή, εργαλεία όπως τα Gems και GPT της Google από το ChatGPT θα σας επιτρέψουν να προσαρμόσετε και να προσαρμόσετε την τεχνητή νοημοσύνη στις ανάγκες σας.
Αυτό θα σας επιτρέψει να μετατρέψετε τον βοηθό σας AI από ένα βασικό, γενικό εργαλείο σε εργαλείο που αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα της επωνυμίας, του ιστότοπού σας και της στρατηγικής μάρκετινγκ. Μπορείτε επίσης να εκπαιδεύσετε αυτό το εργαλείο στο CRM, τα δεδομένα του Google Analytics, τις κριτικές πελατών και πολλά άλλα.
EEAT και η ώθηση για πρωτοτυπία
Η ίδρυση του EEAT θα συνεχίσει να είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO το 2025. Για να ξεχωρίσουν, οι επωνυμίες και οι δημιουργοί περιεχομένου πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην πρωτοτυπία αξιοποιώντας τα δικά τους δεδομένα και εμπειρίες.
Στοιχεία αυτού μπορούν να βρεθούν στο έγγραφο του Google API που διέρρευσε τον Μάιο, το οποίο αναφέρεται σε ένα “OriginalContentScore”. Κριτικές πελατών, πρωτότυπη έρευνα και μοναδικές γνώσεις θα είναι μερικά από τα μυστικά σας όπλα το 2025.
Αναλύστε τη συμπεριφορά των πελατών χρησιμοποιώντας ερωτήματα εσωτερικής αναζήτησης, μοτίβα χρήσης προϊόντων ή μεταγραφές από τις κλήσεις υποστήριξης και πωλήσεων.
Αυτό σας επιτρέπει να ανακαλύψετε κενά περιεχομένου και βασικά θέματα που έχουν απήχηση στους χρήστες, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο και να ενημερώσετε το υπάρχον.
Η πρόσφατη αναγνώριση από την Google των δημιουργών περιεχομένου υπογραμμίζει τη σημασία της απόδειξης της τεχνογνωσίας. Η επαληθεύσιμη συγγραφή θα είναι βασική συνταγή επιτυχίας το 2025.
Για να ξεχωρίσει πραγματικά, η επωνυμία σας πρέπει να αναδεικνύει την πραγματική ανθρώπινη εμπειρία πίσω από το περιεχόμενο, προσθέτοντας αυθεντικότητα και αξιοπιστία που εκτιμούν οι χρήστες και οι μηχανές αναζήτησης.
Ο χρήστης έναντι των λέξεων-κλειδιών
Η βελτιστοποίηση για τους χρήστες και όχι για λέξεις-κλειδιά θα είναι επίσης μεταξύ των κλειδιών για την επιτυχία του SEO το 2025.
Αντί να εστιάζουν αποκλειστικά σε λέξεις-κλειδιά, οι SEO θα πρέπει να δημιουργούν περιεχόμενο γύρω από τα σημεία πόνου και τις προκλήσεις των χρηστών, στοχεύοντας την πρόθεση πίσω από τις αναζητήσεις τους.
Οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι παραπλανητικές. Συχνά, οι όροι με υψηλό όγκο αναζητήσεων καλύπτουν ασαφή πρόθεση ή κυριαρχούνται από ιστότοπους UGC (π.χ. Reddit, Quora) ή καταλόγους και ιστότοπους κριτικής στους οποίους η Google τείνει να δίνει προτεραιότητα.
Οι χρήστες έχουν αλλάξει σημαντικά. Δεν κάνουμε πλέον αναζήτηση με σύντομες φράσεις. τώρα χρησιμοποιούμε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς ή ολοκληρωμένες ερωτήσεις.
Η εστίαση σε περιεχόμενο εμπνευσμένο από τους πόνους και τις προκλήσεις του πελάτη μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τη σπατάλη προσπαθειών σε λέξεις-κλειδιά όπου ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός ή η πρόθεση είναι αναντιστοιχία.
Οι αλγόριθμοι θα επιβραβεύουν περιεχόμενο που δίνει προτεραιότητα στην εμπειρία του χρήστη, απαντώντας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις με πολύτιμες, σχετικές πληροφορίες.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
Το τεχνικό SEO θα έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ
Το τεχνικό SEO θα είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για να διευκολυνθεί η ανίχνευση και η κατανόηση των bots των μηχανών αναζήτησης είναι το κλειδί.
Έχοντας δομημένα δεδομένα , έναν καλά οργανωμένο χάρτη ιστότοπου, εσωτερικούς συνδέσμους και καθαρό κώδικα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύουν και κατανοούν τον ιστότοπό σας.
Η προσβασιμότητα είναι επίσης σημαντική. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν έμφαση σε φιλικές προς τον χρήστη εμπειρίες, συμπεριλαμβανομένου του προσιτού σχεδιασμού και λειτουργιών.
Εάν δεν είστε σίγουροι, η διαρροή Google API εμφανίζει στοιχεία ότι η Google χρησιμοποιεί κλικ και συμπεριφορά μετά το κλικ στους αλγόριθμους κατάταξης.
Η ταχύτητα σελίδας και τα Core Web Vitals είναι σήματα κατάταξης που επηρεάζουν τους χρήστες κινητών. Οι ιστότοποι που φορτώνουν αργά ή προσφέρουν κακή εμπειρία για κινητά ενδέχεται να δυσκολεύονται να κατατάξουν.
Η κύρια εστίαση του τεχνικού SEO το 2025 θα είναι σε πλατφόρμες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην JavaScript. Τα προβλήματα απόδοσης εμποδίζουν τις μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάσουν σωστά το περιεχόμενό τους.
Η διασφάλιση της σωστής απόδοσης από την πλευρά του διακομιστή ή η επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη JavaScript είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ορατότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα καλά νέα είναι ότι τόσο η Google όσο και η Bing προσφέρουν χρήσιμες λίστες ελέγχου για να καθοδηγήσουν τις τεχνικές σας προσπάθειες SEO.
Φροντίστε να ελέγχετε τακτικά τις προτάσεις από το Bing Webmaster Tools και το Google Search Console (αν και το τελευταίο δεν είναι ακόμη διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες).
Μάθηση και προσαρμογή: Μια αειθαλής τάση στο SEO
Η ανάγκη για μάθηση, προσαρμογή και εξέλιξη είναι ένα σταθερό μέρος του SEO. Δεν μπορείτε να βασιστείτε σε μία στρατηγική ή γρήγορες επιδιορθώσεις. Η επιτυχία θα προέλθει από την εργασία σε διαφορετικά έργα και τη βελτίωση πολλαπλών πτυχών των προσπαθειών σας στο SEO. Η ικανότητα περιστροφής και εφαρμογής νέων μαθημάτων γρηγορότερα θα ξεχωρίσει τους επιτυχημένους SEO.
Φαίνεται ότι το 2025 θα είναι άλλη μια δυναμική χρονιά για το SEO. Για όσους είναι μέρος του παιχνιδιού για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό δεν είναι νέο.
Στην REDPLUS+ εργαζόμαστε συνεχώς για να προσφέρουμε ποιότητα και πρωτοτυπία στους πελάτες μας. Η ομάδα του digital marketing παράγει καθημερινά δεκάδες κείμενα για να εμπλουτίσουμε τις ιστοσελίδες των πελατών μας με στόχο τον χρήστη και την δημοφιλία στην οργανική αναζήτηση.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.