Η Google μας εξηγεί πως θα είναι η αναζήτηση στην μηχανή της σε λίγους μήνες μετά από σήμερα.
Με διευρυμένη την AI, περισσότερες δυνατότητες σχεδιασμού και έρευνας και οργανωμένα αποτελέσματα αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, το προσαρμοσμένο μοντέλο Gemini που διαθέτουμε μπορεί να απομακρύνει την αναζήτηση.
Τα τελευταία 25 χρόνια, σε πολλές τεχνολογικές αλλαγές, συνεχίσαμε να ξανασκεφτόμαστε και να επεκτείνουμε τι μπορεί να κάνει η Αναζήτηση Google. Έχουμε βελτιώσει σχολαστικά τα βασικά μας συστήματα ποιότητας πληροφοριών για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το καλύτερο από αυτό που υπάρχει στον ιστό. Και έχουμε δημιουργήσει μια βάση γνώσεων δισεκατομμυρίων γεγονότων για ανθρώπους, μέρη και πράγματα — όλα αυτά για να μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες που μπορείτε να εμπιστευτείτε εν ριπή οφθαλμού.
Τώρα, με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η Αναζήτηση μπορεί να κάνει περισσότερα από όσα φανταζόσασταν ποτέ.
Έτσι, μπορείτε να ρωτήσετε ό,τι έχετε στο μυαλό σας ή ό,τι άλλο θέλετε να κάνετε — από την έρευνα μέχρι τον προγραμματισμό έως τον καταιγισμό ιδεών — και η Google θα αναλάβει τη δουλειά.
Όλα αυτά γίνονται δυνατά από ένα νέο μοντέλο Gemini προσαρμοσμένο για την Αναζήτηση Google. Συγκεντρώνει τις προηγμένες δυνατότητες του Gemini — συμπεριλαμβανομένου του συλλογισμού πολλαπλών βημάτων, του σχεδιασμού και της πολυτροπικότητας — με τα καλύτερα συστήματα αναζήτησης στην κατηγορία μας.
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις με τις επισκοπήσεις AI
Μερικές φορές θέλετε μια γρήγορη απάντηση, αλλά δεν έχετε χρόνο να συγκεντρώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Η Αναζήτηση θα κάνει τη δουλειά για εσάς με τις Επισκοπήσεις AI.
Οι άνθρωποι έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τις Επισκοπήσεις AI δισεκατομμύρια φορές μέσω του πειράματός μας στο Search Labs. Τους αρέσει που μπορούν να έχουν μια γρήγορη επισκόπηση ενός θέματος και συνδέσμους για να μάθουν περισσότερα. Διαπιστώσαμε ότι με την Επισκόπηση AI, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την Αναζήτηση περισσότερο και είναι πιο ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματά τους.
Έτσι, το AI Overviews ήδη κυκλοφορεί σε όλους στις ΗΠΑ, με περισσότερες χώρες να έρχονται σύντομα. Αυτό σημαίνει ότι εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες θα έχουν πρόσβαση στις Επισκοπήσεις AI και αναμένουμε να τους φέρουμε σε πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους μέχρι το τέλος του έτους.
Με τις Επισκοπήσεις AI, οι άνθρωποι επισκέπτονται μια μεγαλύτερη ποικιλία ιστότοπων για βοήθεια με πιο σύνθετες ερωτήσεις. Και βλέπουμε ότι οι σύνδεσμοι που περιλαμβάνονται στις Επισκοπήσεις AI λαμβάνουν περισσότερα κλικ από ό,τι αν η σελίδα εμφανιζόταν ως παραδοσιακή καταχώριση ιστού για αυτό το ερώτημα.
Καθώς επεκτείνουμε αυτήν την εμπειρία, θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στην αποστολή πολύτιμης επισκεψιμότητας σε εκδότες και δημιουργούς. Όπως πάντα, οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε αποκλειστικές θέσεις σε όλη τη σελίδα, με σαφή σήμανση για τη διάκριση μεταξύ οργανικών και χορηγούμενων αποτελεσμάτων.
Προσαρμόστε την Επισκόπηση AI
Σύντομα, θα μπορείτε να προσαρμόσετε την Επισκόπηση AI με επιλογές για να απλοποιήσετε τη γλώσσα ή να την αναλύσετε με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν είστε νέοι σε ένα θέμα ή εάν προσπαθείτε να απλοποιήσετε κάτι για να ικανοποιήσετε την περιέργεια του παιδιού σας.
Κάντε τις πιο σύνθετες ερωτήσεις σας
Με τις δυνατότητες συλλογιστικής πολλών βημάτων του προσαρμοσμένου μοντέλου Gemini, οι Επισκοπήσεις AI θα βοηθήσουν σε όλο και πιο περίπλοκες ερωτήσεις. Αντί να χωρίσετε την ερώτησή σας σε πολλαπλές αναζητήσεις, μπορείτε να κάνετε τις πιο περίπλοκες ερωτήσεις σας, με όλες τις αποχρώσεις και τις προειδοποιήσεις που έχετε στο μυαλό σας, όλες με μία κίνηση.
Για παράδειγμα, ίσως ψάχνετε για ένα νέο στούντιο γιόγκα ή πιλάτες και θέλετε ένα που να είναι δημοφιλές στους ντόπιους, σε βολική τοποθεσία για τις μετακινήσεις σας και επίσης να προσφέρει έκπτωση για νέα μέλη. Σύντομα, με μία μόνο αναζήτηση, θα μπορείτε να ρωτήσετε κάτι όπως «βρες τα καλύτερα στούντιο γιόγκα ή πιλάτες στη Θεσσαλονίκη και δείξε μου λεπτομέρειες σχετικά με τις προσφορές τους και τον χρόνο με περπάτημα από την οδό Αγίας Σοφίας».
Σχεδιάστε εκ των προτέρων
Πέρα από την εύρεση της σωστής απάντησης ή πληροφοριών για μια περίπλοκη ερώτηση, η Αναζήτηση θα μπορεί επίσης να προγραμματίσει μαζί σας.
Με τις δυνατότητες προγραμματισμού απευθείας στην Αναζήτηση, μπορείτε να λάβετε βοήθεια για τη δημιουργία σχεδίων για οτιδήποτε χρειάζεστε, ξεκινώντας από τα γεύματα και τις διακοπές. Αναζητήστε κάτι όπως “δημιουργήστε ένα πρόγραμμα γευμάτων 3 ημερών για μια ομάδα που είναι εύκολο να προετοιμαστεί” και θα πάρετε ένα σημείο εκκίνησης με μια μεγάλη γκάμα συνταγών από όλο τον ιστό.
Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι, μπορείτε εύκολα να ζητήσετε όποιες προσαρμογές χρειάζεστε, όπως να ανταλλάξετε το δείπνο με ένα πιάτο για χορτοφάγους. Κάπως έτσι, η Αναζήτηση θα προσαρμόσει το πρόγραμμα γευμάτων σας. Θα μπορείτε να εξαγάγετε γρήγορα το πρόγραμμα γευμάτων σας στα Έγγραφα ή στο Gmail.
Ο προγραμματισμός γευμάτων και ταξιδιών είναι τώρα διαθέσιμος στα Εργαστήρια Αναζήτησης στα Αγγλικά στις ΗΠΑ.
Αργότερα φέτος, θα προσθέσουμε δυνατότητες προσαρμογής και περισσότερες κατηγορίες όπως πάρτι, βραδιές ραντεβού και προπονήσεις.
Εξερευνήστε μια σελίδα αποτελεσμάτων οργανωμένη με AI
Όταν ψάχνετε για φρέσκες ιδέες, μπορεί να χρειαστεί πολλή δουλειά για να βρείτε έμπνευση και να εξετάσετε όλες τις επιλογές σας. Σύντομα, όταν ψάχνετε για ιδέες, η Αναζήτηση θα χρησιμοποιήσει τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης για να κάνει καταιγισμό ιδεών μαζί σας και να δημιουργήσει μια σελίδα αποτελεσμάτων οργανωμένη με AI που διευκολύνει την εξερεύνηση.
Θα δείτε χρήσιμα αποτελέσματα κατηγοριοποιημένα σε μοναδικούς τίτλους που δημιουργούνται από AI, με ένα ευρύ φάσμα προοπτικών και τύπων περιεχομένου.
Τραβήξτε ένα βίντεο, λάβετε βοήθεια από την τεχνητή νοημοσύνη
Η αναζήτηση είναι πολύ περισσότερα από λέξεις σε ένα πλαίσιο κειμένου. Συχνά οι ερωτήσεις που έχετε αφορούν τα πράγματα που βλέπετε γύρω σας, συμπεριλαμβανομένων των αντικειμένων σε κίνηση.
Χάρη στις εξελίξεις στην κατανόηση βίντεο, είμαστε σε θέση να μεταφέρουμε την οπτική αναζήτηση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, με τη δυνατότητα να κάνουμε ερωτήσεις με βίντεο.
Ίσως έχετε αγοράσει ένα πικάπ σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, αλλά δεν λειτουργεί όταν το ενεργοποιείτε. Η αναζήτηση με βίντεο σάς εξοικονομεί χρόνο και κόπο να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις για να περιγράψετε αυτό το ζήτημα και θα λάβετε μια Επισκόπηση AI με βήματα και πόρους για την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις που έχουν ιστοσελίδες και E-shop ήδη; Πόσο θα επηρεάσει την αναζήτηση;
Τι σημαίνει τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση της Google;
Πριν ασχοληθούμε με τις νέες ενημερώσεις, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη και τον τρόπο λειτουργίας της. Σύμφωνα με το AI Accelerator Institute, «η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιεί την είσοδο του χρήστη για την παραγωγή κειμένου, εικόνων ή ήχου».
Έχετε ακούσει για μια μικρή εφεύρεση που ονομάζεται ChatGPT; Σίγουρα ΝΑΙ. Αυτό το εργαλείο είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (και ίσως το πιο εύκολο στην κατανόηση) – εισάγετε μια προτροπή στη συνομιλία και αυτή παράγει απλό κείμενο ως απάντηση στο ερώτημά σας. Εύκολο!
Η ενσωμάτωση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης με τις μηχανές αναζήτησης θα σηματοδοτήσει την επόμενη μεγάλη εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Με τη στροφή προς τη διαδραστικότητα, η Google θα σαρώνει το διαδίκτυο για τις πιο σχετικές σελίδες και η τεχνητή νοημοσύνη της θα χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που βρίσκει για να παρέχει μια μοναδική απάντηση σε ένα ερώτημα. Η Google αποκαλεί αυτή την ενσωμάτωση Search Generative Experience.
Τι είναι το Search Generative Experience ή αλλιως εμπειρία δημιουργίας αναζήτησης της Google;
Η Search Generative Experience (SGE) είναι μια έκδοση της μηχανής αναζήτησης της Google που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να παράγει απαντήσεις σε πολύπλοκες ερωτήσεις. Σκεφτείτε το ως ένα power-up για τις υπάρχουσες μηχανές αναζήτησης, σχεδιασμένο να βοηθά τους χρήστες να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά τα ερωτήματά τους.
Υπάρχουν τρεις τρόποι με τους οποίους η Google χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την εμπειρία αναζήτησης:
- Στιγμιότυπο AI: Οι χρήστες παρέχουν ένα πιο σύνθετο ερώτημα και η Google παράγει μια προσαρμοσμένη απάντηση.
- Λειτουργία συνομιλίας: Οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις παρακολούθησης, ενώ η μηχανή αναζήτησης διατηρεί το πλαίσιο της αρχικής αναζήτησης.
- Κάθετες εμπειρίες: Η μηχανή αναζήτησης παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες για το προϊόν και έναν προτιμώμενο κατάλογο χαρακτηριστικών του προϊόντος σε εμπορικές αναζητήσεις.
Ας τα εξετάσουμε με περισσότερες λεπτομέρειες!
- Στιγμιότυπο AI
Ας υποθέσουμε ότι συγκρίνετε δύο τοποθεσίες και θέλετε να μάθετε ποια είναι πιο κατάλληλη για οικογένειες με μικρά παιδιά και σκύλο. Συνδέετε το ερώτημά σας στο Google και θα λάβετε αποτελέσματα που απαντούν σε μέρος της ερώτησής σας.
Για να βοηθήσει στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, η νέα μηχανή αναζήτησης χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει ένα στιγμιότυπο – μια μοναδική απάντηση που βασίζεται σε πληροφορίες από διάφορες πηγές ταυτόχρονα.
- Λειτουργία συνομιλίας
Ωστόσο, αν είστε σαν τους περισσότερους ανθρώπους, οι αναζητήσεις συνήθως δεν τελειώνουν μετά από ένα ερώτημα. Εδώ είναι που θα έρθει στο παιχνίδι η νέα λειτουργία συνομιλίας της Google!
Η λειτουργία αυτή, έχει σχεδιαστεί για να απαντά σε επόμενες ερωτήσεις, διατηρώντας παράλληλα το αρχικό πλαίσιο αναζήτησης. Σε μια τυπική αναζήτηση, μια μηχανή αναζήτησης αντιμετωπίζει κάθε ερώτημα ως δικό της αίτημα – αλλά με τη λειτουργία συνομιλίας, μπορείτε να εμβαθύνετε σε ένα θέμα με ερωτήσεις και απαντήσεις που ακολουθούν και ευθυγραμμίζονται με το αρχικό σας ερώτημα.
Αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να αποτελέσει μια σημαντική ευκαιρία περιεχομένου! Εάν βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας ώστε να εμφανίζεται για αυτούς τους τύπους αναζήτησης, θα μπορούσατε να ανοίξετε τον ιστότοπό σας σε πιο εξειδικευμένη επισκεψιμότητα (περισσότερα σχετικά με αυτό αργότερα). Η λειτουργία συνομιλίας ενεργοποιείται επιλέγοντας «ζητήστε μια συνέχεια» ή ένα από τα προτεινόμενα επόμενα βήματα κάτω από το αρχικό σας στιγμιότυπο.
- Κάθετες εμπειρίες
Χάρη στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη, οι κάθετες εμπειρίες αναβαθμίζονται επίσης!
Όταν οι χρήστες κάνουν μια εμπορική αναζήτηση, η Google θα δημιουργήσει έναν κατάλογο με τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία.
Όταν ο χρήστης κάνει μια ερώτηση παρακολούθησης σε λειτουργία συνομιλίας, η μηχανή αναζήτησης θα δημιουργήσει έναν κατάλογο πιθανών προϊόντων ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης μιας περιγραφής του προϊόντος, κριτικών, τιμών και μιας μικρογραφίας. Αυτή η ενημέρωση θα κάνει τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών πολύ πιο εξατομικευμένες και σχετικές με τους χρήστες!
Πώς η γεννητική τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση θα επηρεάσει τα brands και τις ιστοσελίδες;
Αναμφίβολα, η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ασχολούνται με το περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
Πώς όμως θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις;
Κατά τη έρευνά μας στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης, βρήκαμε τρεις τομείς στους οποίους αναμένουμε ότι η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Ενισχυμένη εξατομίκευση για μεμονωμένους χρήστες
Δεν είναι μυστικό ότι η Google ανέκαθεν έδινε προτεραιότητα στην ανταλλαγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας και αξίας με τους χρήστες – και προβλέπουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί μόνο με το generative AI.
Με την αναζήτηση να γίνεται ακόμη πιο εξατομικευμένη, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κοιτάξουν τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας σχεδιασμένου για την επίλυση ερωτημάτων των χρηστών. Αυτό σημαίνει για τα περισσότερα brands ανασχεδιασμό ολόκληρων ιστοσελίδων και e-shop για να είναι συμβατά με τα ερωτήματα της τεχνητής νοημοσύνης.
Απώλεια οργανικής κυκλοφορίας αναζήτησης (κατάταξη στην google)
Με τα στιγμιότυπα να είναι σύντομα το επίκεντρο στην κορυφή των SERPs (αναζητήσεων), η οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας θα παρουσιάσει πτώση εάν δεν έχει ποιοτικό και πάρα πολύ περιεχόμενο πρωτότυπο.
Με τη δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων παρακολούθησης στην AI, υπάρχει ο φόβος ότι οι χρήστες θα πάρουν όλες τις απαντήσεις που χρειάζονται από τις απαντήσεις που δημιουργούνται από την AI αντί να μετακινηθούν προς τα κάτω και να κάνουν κλικ σε άλλες πηγές οργανικής αναζήτησης.
Κυκλοφορία που χαρακτηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη
Αλλά δεν είναι όλα αυτά τα χαρακτηριστικά κακά νέα για τις επιχειρήσεις! Καθώς οι χρήστες βελτιώνουν τις αναζητήσεις τους και αναζητούν λύσεις στα ερωτήματά τους, είναι πιθανό να είναι πιο ενημερωμένοι και καταρτισμένοι όταν φτάνουν στον ιστότοπό σας για να αγοράσουν από εσάς. Η βελτιστοποίηση του ιστοτόπου σας (SEO) για τη σύλληψη πιο εξειδικευμένων χρηστών θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητές σας για υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.
Η εταιρεία σας έχει στρατηγική digital marketing;
Στρατηγική Digital Marketing
Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα δαπανούν χρήματα σε εταιρείες για ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς στρατηγική και πλάνο, αυτό σηματοδοτεί και το τέλος του brand στον ανταγωνισμό.
Πώς να προετοιμαστείτε για τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση Google
Στην REDPLUS+ έχουμε ήδη δοκιμάσει την αναζήτηση με την τεχνητή νοημοσύνη της Google και γνωρίζουμε καλά από το 2023 τι φέρνει για το 2025. Έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα για την νέα μέθοδο αναζήτησης και προετοιμάζουμε και τους πελάτες μας με ενημέρωση και εργασίες ανάπτυξης.
Πάνω από το 80% των Ελληνικών ιστοσελίδων και e-shop στερούνται ποιότητας και ποσότητας περιεχομένου. Καθημερινά αναλαμβάνουμε νέα brands που εντοπίζουν ότι έχασαν την κατάταξη που είχαν στην αναζήτηση λόγο SEO.
Στην εταιρεία μας δίνουμε προτεραιότητα στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, εστιασμένου στον χρήστη, το οποίο επιλύει ερωτήματα
Διασφαλίζουμε την βελτιστοποίηση του περιεχομένου των προϊόντων για αναζήτηση – συμπεριλαμβανομένων των εικόνων!
Βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό σας για την μετατροπή σε αναζήτηση τεχνητής νοημοσύνης.
Κάνουμε παρακολούθηση των επερχόμενων ενημερώσεων των μηχανών αναζήτησης για να είμαστε προετοιμασμένοι για τις νέες αλλαγές.
Με τον τρόπο αυτό, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί μας προσαρμόζονται για να αξιοποιήσουν τη γενεσιουργό Google AI στην αναζήτηση για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
“Επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνουμε την ιστοσελίδα ή το e-shop σας συμβατά με την νέα αναζήτηση τεχνητής νοημοσύνης της Google.”
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.