Η Google εξηγεί την κατάσταση «μη ευρετηριασμένη», συμβουλεύει τη βελτίωση της ποιότητας του περιεχομένου και της απόδοσης του διακομιστή για τη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Η Google συμβουλεύει, υπομονή για σελίδες που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα.
- Βελτιώστε την ποιότητα του περιεχομένου για να αυξήσετε τις πιθανότητες δημιουργίας ευρετηρίου.
- Βελτιώστε την απόδοση του server για να διευκολύνετε την ανίχνευση της Google.
Σε ένα πρόσφατο επεισόδιο της σειράς βίντεο “SEO Made Easy” της Google, ο τεχνικός των σχέσεων αναζήτησης Martin Splitt εξέφρασε μια συχνή ανησυχία μεταξύ των ιδιοκτητών ιστότοπων.
Εξήγησε το νόημα πίσω από την κατάσταση “Ανακαλύφθηκε – προς το παρόν δεν έχει ευρετηριαστεί” στο Google Search Console.
Αυτή η ταξινόμηση μπορεί να προκαλεί σύγχυση, αλλά το νέο βίντεο του Splitt διευκρινίζει το ζήτημα.
Κατανόηση της διαδικασίας ευρετηρίασης
Ο Splitt σημειώνει αρχικά ότι η Google συνήθως δεν ευρετηριάζει κάθε σελίδα σε έναν ιστότοπο, κάτι που είναι φυσιολογικό και όχι αρνητικό σημάδι. Στη συνέχεια περιγράφει τη διαδικασία που υποβάλλεται σε μια ιστοσελίδα στα συστήματα αναζήτησης της Google:
- Ανακάλυψη : Το Googlebot προσδιορίζει μια διεύθυνση URL μέσω χαρτών ιστότοπου ή συνδέσμων.
- Ουρά : Η διεύθυνση URL τοποθετείται σε μια σειρά για μελλοντική ανίχνευση και πιθανή ευρετηρίαση.
- Ανίχνευση : Το Googlebot ανακτά τη σελίδα από τον διακομιστή και την αναλύει.
- Ευρετηρίαση : Η σελίδα είτε μετακινείται στην κατάσταση “Ανίχνευση – προς το παρόν δεν έχει ευρετηριαστεί” είτε γίνεται μέρος του ευρετηρίου.
Λόγοι για την κατάσταση «Ανακαλύφθηκε – Αυτήν τη στιγμή δεν έχει καταχωρηθεί στο ευρετήριο».
Το βίντεο προσδιορίζει τρεις κύριους λόγους για τους οποίους οι σελίδες ενδέχεται να παραμείνουν σε αυτήν την κατάσταση:
- Προτεραιότητα ανίχνευσης : Το Googlebot ενδέχεται να εστιάζει σε άλλες διευθύνσεις URL, κάτι που οδηγεί σε αναμονή για νέες σελίδες.
- Τεχνικές προκλήσεις : Η απόδοση του server μπορεί να επηρεάσει την ανίχνευση, ιδιαίτερα για μεγάλους ιστότοπους. Οι αργές αποκρίσεις ή τα σφάλματα HTTP 500 ενδέχεται να αναγκάσουν το Googlebot να μειώσει τον ρυθμό ανίχνευσης για να αποτρέψει την υπερφόρτωση του διακομιστή.
- Αξία περιεχομένου : Η πιο συχνή αιτία είναι περιεχόμενο που στερείται ουσίας ή ποιότητας. Εάν η Google παρατηρήσει μια τάση ανεπαρκούς περιεχομένου, μπορεί να επιλέξει να μην ευρετηριάσει ορισμένες σελίδες.
Αντιμετώπιση του ζητήματος
Το Splitt παρέχει αυτές τις συστάσεις για τους κατόχους ιστότοπων που ανησυχούν για σελίδες σε αυτήν την κατάσταση:
- Αφήστε χρόνο, καθώς ορισμένες σελίδες μπορεί απλώς να περιμένουν ανίχνευση.
- Ελέγξτε την αναφορά Στατιστικά ανίχνευσης στο Search Console για δείκτες απόδοσης server.
- Συνεργαστείτε με παρόχους φιλοξενίας για την αντιμετώπιση προβλημάτων από την πλευρά του server .
- Βελτιώστε την ποιότητα περιεχομένου στις σελίδες που επηρεάζονται.
- Βελτιώστε την εσωτερική σύνδεση για καλύτερη ενσωμάτωση νέου περιεχομένου με υπάρχουσες σελίδες.
Γιατί αυτό έχει σημασία
Η κατάσταση “Ανακαλύφθηκε – προς το παρόν δεν έχει ευρετηριαστεί” έχει σημασία για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και τους επαγγελματίες SEO επειδή:
- Σημαίνει ότι οι σελίδες δεν εμφανίζονται σε SERP, βλάπτοντας την ορατότητα και την επισκεψιμότητα.
- Βοηθά στην ιεράρχηση των προσπαθειών SEO, δείχνοντας πού να εστιάσετε.
- Μπορεί να επισημάνει ευρύτερα προβλήματα ποιότητας ή τεχνολογίας ιστότοπου.
- Η επίλυση αυτών των προβλημάτων μπορεί να σας δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.
Πώς μπορεί να σας βοηθήσει αυτό
Για να αντιμετωπίσετε ζητήματα «Ανακαλύφθηκαν – δεν έχουν ευρετηριαστεί»:
- Περιεχόμενο ελέγχου : Βελτιώστε τις σελίδες με ειδικό seo ποιοτικό περιεχόμενο.
- Ενίσχυση της απόδοσης server : Εξασφαλίστε ομαλή ανίχνευση.
- Δώστε προτεραιότητα σε βασικές σελίδες : Εστιάστε σε περιεχόμενο υψηλής αξίας .
- Βελτίωση εσωτερικής σύνδεσης : Βοηθήστε το Googlebot να πλοηγηθεί και να κατανοήσει τη δομή του ιστότοπου.
- Παρακολούθηση GSC : Παραμείνετε ενήμεροι για θέματα ευρετηρίασης.
- Να είστε υπομονετικοί : Το καλό SEO απαιτεί χρόνο.
Όπως περιγράφει το πιο πρόσφατο βίντεο της Google, αυτά τα βήματα μπορούν να βελτιώσουν την ορατότητα του SERP και την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Δείτε ολόκληρο το βίντεο παρακάτω: