Όταν δημιουργείτε μια γενική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας, την εκδήλωση ή την επωνυμία σας, οι ειδικοί συνιστούν να μην χρησιμοποιείτε «info@» ή άλλες παρόμοιες αθώες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πλέον (2024). Εκτός του ότι στερούνται προσωπικότητας και είναι υπερβολικά γενικευμένες, οι επιχειρήσεις κάνουν το κοινό λάθος να χρησιμοποιούν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@yourdomain.com (ή όποια άλλη κατάληξη) ως το εμβληματικό σημείο επαφής για αλληλεπίδραση μέσω ιστότοπων και υλικών μάρκετινγκ.
Αυτό είναι λάθος, όπως και η χρήση παρόμοιων άχαρων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως:
contact@yourdomain.com /gr etc
office@yourdomain.com / gr etc
admin@yourdomain.com / gr etc
support@yourdomain.com / gr/ etc
Στην πραγματικότητα, παρακάτω είναι μερικές προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσετε αν χρησιμοποιείτε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@yourdomain.com (ή όποια άλλη κατάληξη). Εάν χρειάζεστε εναλλακτικές προτάσεις που θα λειτουργήσουν καλύτερα για εσάς, τους πελάτες σας και το εμπορικό σας σήμα, η REDPLUS+ μπορεί να σας βοηθήσει. Εν τω μεταξύ, γνωρίζατε ότι…
1. Οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Info@ δεν είναι πολύ φιλικές ή ευχάριστες.
Πρέπει να σκέφτεστε τον πελάτη σας ή το άτομο με το οποίο επικοινωνείτε. Πώς νομίζετε ότι αισθάνεται στέλνοντας ένα email στην πολύ ασαφή και μυστηριώδη διεύθυνση «info»;
Οι περισσότεροι άνθρωποι αναρωτιούνται αν ή πόσο συχνά παρακολουθείται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αν το άτομο που το κάνει θα ξέρει πώς να βοηθήσει. Η σύνδεση με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας είναι μια σημαντική αλληλεπίδραση που πρέπει να αισθάνεστε προσωπική. (Υπογράφετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «Ειλικρινά, Info;» Αμφιβάλλουμε.) Αντ’ αυτού, θα πρέπει να εγκαταλείψετε τη διεύθυνση info για μια άλλη πιο σχετική διεύθυνση που ταιριάζει στην επωνυμία σας. Επίσης, δεν είναι κακό να χρησιμοποιείτε ένα μικρό όνομα, όπως το giorgos@yourdomain.com. Εάν η εταιρεία σας απαιτεί να διατηρήσετε το διφορούμενο «info», θα μπορούσατε να απαντήσετε από την «[εισάγετε το όνομα της εταιρείας σας] team». Εξακολουθεί να είναι αρκετά ανώνυμο, αλλά προβάλλει μια πιο ζεστή προσωπικότητα.
2. Ορισμένοι ιστότοποι υπηρεσιών δεν σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@.
Το Facebook δεν θα σας επιτρέψει να εγγραφείτε για προσωπικές σελίδες ή σελίδες επιχειρήσεων με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αρχίζει με info@. Οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που βασίζονται σε ρόλο (διευθύνσεις που δεν σχετίζονται με ένα πραγματικό πρόσωπο) γίνονται όλο και πιο αποδοκιμασμένες κατά τη δημιουργία λογαριασμών. Για να εγγραφείτε, ένας νόμιμος χρήστης θα πρέπει να ξεκινήσει τη σελίδα ή να εγγραφεί χρησιμοποιώντας τα προσωπικά του στοιχεία επικοινωνίας ως τρόπο επαλήθευσης. Μόλις δημιουργηθεί, άλλοι μπορούν να προσκληθούν να διαχειριστούν τη σελίδα της εταιρείας μέσα από το λογαριασμό τους στο Facebook.
3. Είναι πιο πιθανό να επισημανθείτε ως ανεπιθύμητο μήνυμα με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@.
Σωστά, το σημαντικό σας μήνυμα ή η απάντησή σας μπορεί να φιλτραριστεί στην άβυσσο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Οι διευθύνσεις info@, admin@, webmaster@ και παρόμοιες γενικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να εκληφθούν ως spam, bots ή αυτοματοποιημένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει τον επιθυμητό παραλήπτη σας να διαβάσει ποτέ αυτό που είχατε να πείτε. Αν θέλετε λοιπόν να σας παραδοθεί το μήνυμά σας, χρησιμοποιήστε κάτι πιο σχετικό και ελκυστικό που να αντικατοπτρίζει καλύτερα την επωνυμία σας.
4. Από την άλλη πλευρά, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@ είναι στοχοθετημένες από τα robot για τη λήψη ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Όχι μόνο δεν θέλετε τα μηνύματά σας να επισημανθούν ως spam, αλλά χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «info@» θα σας οδηγήσει στο να λάβετε πολλά spam από τα robot. Ναι, μπορείτε να γίνετε επιρρεπείς στο να λαμβάνετε μηνύματα spam και απάτης χρησιμοποιώντας το info@yourdomain.com.
Αυτό συμβαίνει επειδή τα αυτοματοποιημένα συστήματα που λειτουργούν από τους μεγάλους spammers επισυνάπτουν το «info» σε έγκυρα ονόματα τομέα. Δεδομένου ότι πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@, τα ποσοστά επιτυχίας των spammers είναι αρκετά καλά. Εάν λαμβάνετε μεγάλες ποσότητες spam από παρόμοια πηγή, μπορείτε να δοκιμάσετε να βάλετε σε μαύρη λίστα τη διεύθυνση IP του αποστολέα. Μπορείτε να τη δείτε στον πηγαίο κώδικα του email σας ή να συμπεριλάβετε τη διεύθυνση IP ως κάτι που περιλαμβάνουν οι φόρμες του ιστότοπού σας κατά την υποβολή.
Η ομάδα της REDPLUS+ χτίζει ένα εμπορικά σήματα από το μηδέν αλλά και μπορεί να ανασχεδιάσει ένα παλιό με επαγγελματισμό και μελέτη για τους μελλοντικούς κινδύνους, συνιστούμε πάντα μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τύπου catchall που αντικατοπτρίζει καλύτερα την προσωπικότητα του εμπορικού σήματος.
Η δική μας είναι hello@redplus.gr. Αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα ισχυρότερο εμπορικό σήμα για τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας, καλέστε μας στο 2661800000 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας μας. Ανυπομονούμε να μιλήσουμε μαζί σας.