- REDPLUS+
- Service Posts
- Δημιουργία Brand & κατασκευή λογοτύπου
Δημιουργία Brand & κατασκευή λογοτύπου
Δημιουργία Brand & κατασκευή λογοτύπου. Τι παραπάνω θα δώσει στην εταιρεία σου;
Στον σημερινό κόσμο που τρέχει με αστραπιαία ταχύτητα, η κατοχή μιας ταυτότητας επωνυμίας (brand) ξεπερνά κατά πολύ το να έχεις απλώς ένα ευφυές όνομα ή ένα κομψό λογότυπο.
Στην πραγματικότητα είναι ο πυρήνας της επιχείρησής σου ! Είναι αυτό το ιδιαίτερο κάτι που σε κάνει να ξεχωρίζεις από το υπόλοιπο πλήθος, τραβάει την προσοχή των πιθανών πελατών και υφαίνει τη μοναδική ιστορία της επωνυμίας σου.
Η οικοδόμηση μιας σταθερής ταυτότητας επωνυμίας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της εταιρείας σου, και αυτό ακριβώς κάνουμε σαν εταιρεία branding στην REDPLUS+.
Η ομάδα μας έχει την γνώση και την εμπειρία για να δημιουργεί επωνυμίες με στρατηγικές και τεχνικές μοναδικές που συνδέονται πραγματικά με το κοινό-στόχο σου και αφήνει ισχυρό, μακροχρόνιο αντίκτυπο.
Οι ιδέες μας έχουν στιβαρότητα στον σχεδιασμό του λογοτύπου , και επιδρούν στον συναρπαστικό κόσμο της ψυχολογίας των χρωμάτων και την αναμφισβήτητη μαγεία της αφήγησης. Όλα αυτά έχουν ως στόχο να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις μαζί μας μια συνεκτική και αξέχαστη ταυτότητα επωνυμίας που θα εκτοξεύσει την επιχείρησή σου σε νέα επίπεδα επιτυχίας.
Τι είναι το branding που αναφέρουμε συνέχεια;
Στον πυρήνα του, το branding είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής εικόνας, ταυτότητας και αντίληψης για ένα προϊόν ή μια εταιρεία στο μυαλό του κοινού-στόχου της. Έχει να κάνει με τον ορισμό του ποιος είσαι, τι αντιπροσωπεύεις και πώς θέλεις να σε αντιλαμβάνονται οι υπάρχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σου.
Το branding είναι μια κρίσιμη πτυχή του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς βοηθά στην οικοδόμηση αναγνώρισης, εμπιστοσύνης και αφοσίωσης μεταξύ των καταναλωτών.
Υπάρχουν πολλά βασικά στοιχεία που εμπλέκονται στη διαδικασία επωνυμίας:
- Ταυτότητα επωνυμίας: Αυτή είναι η οπτική και λεκτική αναπαράσταση της επωνυμίας σου, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως το λογότυπό σου, την τυπογραφία, την παλέτα χρωμάτων και τα μηνύματά σου. Η ταυτότητα της επωνυμίας σου πρέπει να είναι διακριτική και συνεκτική, επιτρέποντας στους ανθρώπους να αναγνωρίζουν και να θυμούνται την εταιρεία σου άμεσα & αποτελεσματικά.
- Το Brand Positioning αναφέρεται στη μοναδική θέση που κατέχει η επωνυμία σου στην αγορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου. Είναι το πώς διαφοροποιείς την επιχείρησή σου με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, το κοινό-στόχο και τη συνολική εμπειρία. Η τοποθέτηση της επωνυμίας σου πρέπει να είναι ακριβής, σχετική και ελκυστική για τους πελάτες-στόχους σου.
- Υπόσχεση επωνυμίας: Αυτή είναι η αξία και η εμπειρία που δεσμεύεσαι να παρέχεις με συνέπεια στους πελάτες σου. Η υπόσχεσή σου για την επωνυμία σου θα πρέπει να γνωστοποιείται μέσω όλων των σημείων επαφής, από τη συσκευασία προϊόντων και τη διαφήμιση μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών και την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Ιστορία επωνυμίας: Η ιστορία της επωνυμίας σου είναι η αφήγηση που επικοινωνεί την ουσία της επωνυμίας σου, την ιστορία της και τις αξίες της. Μια συναρπαστική ιστορία επωνυμίας βοηθά στη δημιουργία μιας συναισθηματικής σύνδεσης με τους πελάτες σου, καθιστώντας τους πιο πιθανό να επιλέξουν την επωνυμία σου έναντι των ανταγωνιστών.
- Η κουλτούρα της επωνυμίας είναι οι αξίες, οι πεποιθήσεις και οι συμπεριφορές που διαμορφώνουν τις εσωτερικές και εξωτερικές λειτουργίες της εταιρείας σου. Μια ισχυρή κουλτούρα επωνυμίας ευθυγραμμίζει τους υπαλλήλους γύρω από έναν κοινό σκοπό και επηρεάζει τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Ιδιότητα επωνυμίας: Αυτή είναι η συσσωρευμένη αξία και δύναμη της επωνυμίας σου, που χτίστηκε με την πάροδο του χρόνου μέσω της συνεχούς παροχής της υπόσχεσης της επωνυμίας σου και των θετικών εμπειριών πελατών . Η σημαντική αξία επωνυμίας μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών , τις υψηλότερες πωλήσεις και την καλύτερη ικανότητα αντιμετώπισης των διακυμάνσεων της αγοράς.
Το branding είναι μια συνεχής διαδικασία που περιλαμβάνει τη δημιουργία, τη διατήρηση και την εξέλιξη της μοναδικής ταυτότητας και αντίληψης μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Είναι ένα κρίσιμο μέρος της οικοδόμησης μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Βοηθά στη δημιουργία συνδέσεων με το κοινό-στόχο σου, στη διαφοροποίηση των προσφορών σας από τους ανταγωνιστές και στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας και αφοσίωσης μεταξύ των πελατών σου.
Γιατί είναι σημαντικό το branding;
Η επωνυμία είναι απαραίτητη για διάφορους λόγους:
- Χτίζει την αναγνώριση και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
- Δημιουργεί μια πιστή βάση πελατών
- Διαφοροποιεί την επιχείρησή σου από τους ανταγωνιστές
- Επικοινωνεί την προσωπικότητα και τις αξίες της επιχείρησής σου
- Δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία
- Με μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας, η επιχείρησή σου μπορεί να αποφύγει να χαθεί στον θόρυβο της αγοράς. Οι πελάτες μπορεί να δυσκολεύονται να θυμηθούν την επιχείρησή σου, να σε μπερδέψουν με τους ανταγωνιστές ή να σε παραβλέψουν εντελώς.
Γιατί σχεδιασμός λογότυπου;
Ο σχεδιασμός λογότυπου δημιουργεί ένα μοναδικό, οπτικά ελκυστικό, αξέχαστο σύμβολο ή σήμα που αντιπροσωπεύει μια εταιρεία, ένα προϊόν ή έναν οργανισμό. Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο λειτουργεί ως ο ακρογωνιαίος λίθος της ταυτότητας μιας μάρκας και χρησιμεύει ως οπτική αναπαράσταση των αξιών, του οράματος και του μηνύματος της μάρκας.
Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στη διαδικασία επωνυμίας, καθώς συμβάλλει στην αναγνώριση της επωνυμίας, ενισχύει την εμπιστοσύνη και μεταδίδει τον επαγγελματισμό στο κοινό-στόχο.
Υπάρχουν διάφοροι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν κατασκευάζουμε ένα λογότυπο:
- Απλότητα: Ένα καλό λογότυπο πρέπει να είναι απλό, καθαρό και εύκολα αναγνωρίσιμο. Η απλότητα επιτρέπει καλύτερη προσαρμοστικότητα σε διάφορες πλατφόρμες και μέσα, διευκολύνοντας το κοινό σας να θυμάται και να αναγνωρίζει την επωνυμία σας.
- Συνάφεια: Το λογότυπο πρέπει να είναι σχετικό με τον κλάδο σου, το κοινό-στόχο και τη θέση της επωνυμίας σου στο τελικό αποτέλεσμα.
- Ευελιξία: Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο είναι ευέλικτο, που σημαίνει ότι μπορεί να κλιμακωθεί, να αναπαραχθεί και να εμφανίζεται αποτελεσματικά σε διάφορες εφαρμογές, όπως έντυπο υλικό, ψηφιακές πλατφόρμες και προϊόντα προώθησης . Θα πρέπει επίσης να λειτουργεί καλά τόσο σε έγχρωμη όσο και σε ασπρόμαυρη μορφή.
- Μοναδικότητα: Το λογότυπό σου πρέπει να είναι διακριτικό και να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ένα μοναδικό λογότυπο βοηθά να ξεχωρίσεις την επωνυμία σου, επιτρέποντας στους πελάτες να διαφοροποιήσουν την εταιρεία σου από άλλες.
- Διαχρονικότητα: Ενώ οι τάσεις έρχονται και παρέρχονται, ένα υπέροχο λογότυπο πρέπει να έχει μια διαχρονική ποιότητα που του επιτρέπει να αντέχει και να παραμένει επίκαιρο.
Η διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα βήματα για την ομάδα της REDPLUS+:
- Έρευνα: Αυτό το στάδιο περιλαμβάνει την κατανόηση της εταιρείας, του κοινού-στόχου της, των ανταγωνιστών και του συνολικού τοπίου της αγοράς για την ενημέρωση της διαδικασίας σχεδιασμού.
- Ανάπτυξη ιδεών: Δημιουργούμε διάφορες έννοιες που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές προσεγγίσεις σχεδιασμού λογοτύπου με βάση την έρευνα.
- Βελτίωση: Η ομάδα μας και ο πελάτης συνεργάζονται για να βελτιώσουν την επιλεγμένη ιδέα, κάνοντας προσαρμογές και βελτιώσεις μέχρι να συμφωνηθεί ένα τελικό σχέδιο.
- Οριστικοποίηση: Δημιουργούμε το τελικό λογότυπο σε διάφορες μορφές και μεγέθη, διασφαλίζοντας ότι είναι έτοιμο για χρήση σε όλες τις προβλεπόμενες εφαρμογές.
Συνοπτικά, ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι η τέχνη και η επιστήμη της δημιουργίας ενός οπτικά εντυπωσιακού και ουσιαστικού συμβόλου που αντιπροσωπεύει την ταυτότητα μιας μάρκας.
Διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο branding, συμβάλλοντας στην αναγνώριση της επωνυμίας, στην επικοινωνία των αξιών της επωνυμίας και στη διαφοροποίηση μιας εταιρείας από τους ανταγωνιστές της.
Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο πρέπει να είναι απλό, σχετικό, ευέλικτο, μοναδικό και διαχρονικό, διασφαλίζοντας ότι παραμένει συναρπαστικό και αξέχαστο για χρόνια.
Το κόστος της επωνυμίας και του σχεδιασμού λογότυπου
Για πολλές επιχειρήσεις, το ζήτημα του κόστους τίθεται συχνά όταν εξετάζονται αυτοί οι παράγοντες. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας να βλέπεις το branding και το λογότυπο ως μακροπρόθεσμες επενδύσεις και όχι απλώς ως έξοδα.
Το κόστος της επωνυμίας και του σχεδιασμού λογότυπου μπορεί να ποικίλλει σημαντικά με βάση παράγοντες όπως το μέγεθος της εταιρείας, η πολυπλοκότητα του έργου και η επιλογή των επαγγελματιών σχεδιασμού. Για μικρές επιχειρήσεις ή νεοσύστατες επιχειρήσεις, το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από μερικές εκατοντάδες έως αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Ταυτόχρονα, οι περισσότερες εταιρείες κολοσσοί ξοδεύουν δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε ολοκληρωμένες στρατηγικές επωνυμίας.
Αυτές οι δαπάνες περιλαμβάνουν συνήθως:
- Σχεδιασμό λογότυπου: Οι αμοιβές σχεδιασμού επαγγελματικού λογότυπου μπορεί να κυμαίνονται από μερικές εκατοντάδες έως αρκετές χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την τεχνογνωσία του σχεδιαστή, την πολυπλοκότητα του έργου και τον αριθμό των αναθεωρήσεων που απαιτούνται.
- Ανάπτυξη στρατηγικής επωνυμίας: Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς, τον καθορισμό στόχων κοινού και τη δημιουργία κατευθυντήριων γραμμών για την τοποθέτηση της επωνυμίας και την ανταλλαγή μηνυμάτων. Το κόστος ποικίλλει ευρέως ανάλογα με το βάθος της έρευνας και την τεχνογνωσία των συμβούλων.
- Εγγύηση επωνυμίας: Περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την παραγωγή υλικών μάρκετινγκ, όπως επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, συσκευασίες και πινακίδες . Το κόστος θα εξαρτηθεί από το εύρος και την κλίμακα των απαιτούμενων εξασφαλίσεων και από τους επιλεγμένους συνεργάτες σχεδιασμού και παραγωγής.
- Ψηφιακή Παρουσία: Η δημιουργία μιας σταθερής διαδικτυακής παρουσίας είναι απαραίτητη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κόστος σχεδίασης και ανάπτυξης ιστοτόπων, γραφικά μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψηφιακό διαφημιστικό υλικό.
- Απόδοση της Επένδυσης: Ενώ το κόστος επωνυμίας και σχεδιασμού λογότυπου μπορεί να είναι σημαντικό, είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη την πιθανή απόδοση επένδυσης ( ROI ) που μπορούν να αποφέρουν αυτές οι προσπάθειες. Μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας και καλά σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να προσφέρει πολλά μακροπρόθεσμα οφέλη για τις επιχειρήσεις, όπως:
- Αυξημένη αναγνώριση επωνυμίας: Ένα αξιομνημόνευτο λογότυπο και συνεκτική ταυτότητα επωνυμίας διευκολύνουν τους καταναλωτές να αναγνωρίσουν και να ανακαλέσουν την επιχείρησή σας, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα και το μερίδιο αγοράς.
- Ενισχυμένη αξιοπιστία: Ένα επαγγελματικό λογότυπο και καλά εκτελεσμένη στρατηγική επωνυμίας μεταδίδουν μια αίσθηση αξιοπιστίας και εξουσίας, καθιστώντας τους πιθανούς πελάτες πιο πιθανό να επιλέξουν την επιχείρησή σας έναντι των ανταγωνιστών.
- Πιστότητα πελατών: Η ισχυρή ταυτότητα της επωνυμίας και οι θετικές εμπειρίες των πελατών ενισχύουν τις συναισθηματικές συνδέσεις με το κοινό σας, οδηγώντας σε αυξημένη πίστη πελατών και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες.
- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Μια μοναδική και καλά καθορισμένη επωνυμία μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας σε μια πολυσύχναστη αγορά, παρέχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και συμβάλλοντας στη μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Δεν χρειάζεται να σε πείσουμε για να υλοποιήσεις τα παραπάνω μαζί μας. Από μόνες τους οι παραπάνω κατευθύνσεις δίνουν σιγουριά και επιτυχία.
Υλοποιούμε όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα για να διασφαλίσουμε την ποιότητα, την δυναμική και την επιτυχία του κάθε brand διότι είναι και η καλύτερη διαφήμιση για εμάς.
Το re-branding πλέον είναι η ανερχόμενη τάση για τις επιχειρήσεις είτε αυτές είναι πολύ παλιές , είτε νέες κάνουν ολικό ανασχεδιασμό για να μπορέσουν να επιβιώσουν στην ταχύτητα της εποχής. Ερευνούμε, προτείνουμε και ανασχεδιάζουμε τα εταιρικά προφίλ δίνοντας νέο και φρέσκο αέρα στους πελάτες.
Τι κάνουμε στο branding;
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Δημιουργία ονόματος
- Δημιουργία σλόγκαν
- Δημιουργία λογότυπου
- Δημιουργία αφηγήματος
- Πλάνο προωθητικών
Τι κάνουμε στο re-branding;
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Ανασχεδιασμός λογότυπου
- Δημιουργία αφηγήματος
- Πλάνο προωθητικών