- REDPLUS+
- Service Posts
- Τουριστικό μάρκετινγκ. Ψηφιακό μάρκετινγκ για διαμονή, ταξίδια.
Τουριστικό μάρκετινγκ. Ψηφιακό μάρκετινγκ για διαμονή, ταξίδια.
Ψηφιακό μάρκετινγκ για εκδρομές, δραστηριότητες, εμπειρίες, διαμονή, ταξίδια.
Τουριστικό μάρκετινγκ … Οι πρόσφατες εξελίξεις έθεσαν νέα σημεία αναφοράς για την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Από τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία, τα καταλύματα, τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων, τα transfers, κάθε τμήμα υφίσταται μια ριζική αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών (ταξιδιωτών).
Οι ταξιδιώτες απαιτούν τώρα αλληλεπιδράσεις που να είναι άμεσες, εξαιρετικά εξατομικευμένες και πλούσιες στις πληροφορίες, ενώ τα social media ενισχύουν την υπεράσπιση ή τη δυσαρέσκεια του brand πιο συχνά από ποτέ.
Καθώς οι επιχειρήσεις ταξιδιών και φιλοξενίας αγωνίζονται να προσαρμοστούν, αυτό το νέο τοπίο παρέχει ευκαιρίες σε έμπειρα brands να προσαρμόσουν και να απλοποιήσουν τις πολυκαναλικές εμπειρίες πελατών.
Συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία με την ανθρώπινη επικοινωνία , οι ταξιδιωτικές μάρκες (brands) μπορούν να ανταποκριθούν και να καλύψουν πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των καταναλωτών τους.
Η πληροφορία και τα κανάλια άμεσης επικοινωνίας είναι το ζητούμενο πλέον για τους υποψήφιους “bookers” του τουρισμού. Για το καλοκαίρι του 2023 οι κρατήσεις σε όλες τις υπηρεσίες τουρισμού έγιναν τηλεφωνικά σε μεγάλο βαθμό αφού ενημερώθηκαν πρώτα από την ιστοσελίδα του εκάστοτε brand.
Οι βασικοί τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ τουρισμού που υλοποιεί η REDPLUS+ περιλαμβάνουν:
- Έλεγχο ανταγωνισμού
- Έλεγχο ποιότητας brand
- Έλεγχο αναγνωρισιμότητας
- Σχεδιασμό ή ανασχεδιασμό brand
- Σχεδιασμό ή ανασχεδιασμό ιστοσελίδας ( & συστήματα κρατήσεων)
- Ολοκληρωμένες καμπάνιες
- Εμπειρίες ταξιδιού επισκεπτών
- Στρατηγική & Ανάπτυξη Περιεχομένου
- Στρατηγική & διαχείριση Social Media
- Εφαρμογές για κινητά
- Στόχευση & Επαναστόχευση
- Προγράμματα αφοσίωσης
- Πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης & εμφάνισης
- Διαχείριση αξιολογήσεων google
- Αφαίρεση κακής προβολής στο google maps
- Boost google reviews
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζει την προώθηση επιχειρήσεων με πολλούς τρόπους.
Παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και ακρίβεια στην επικοινωνία με το κοινό, επιτρέποντας την εξατομίκευση των μηνυμάτων και την προσαρμογή στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Επιπλέον, παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να μετρήσουν και να αναλύσουν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους, προσφέροντας στοιχεία για την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωσή τους. Επίσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν σε ευρύτερο κοινό και να επικοινωνήσουν με πελάτες που βρίσκονται σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές, επεκτείνοντας έτσι το πεδίο τους σε νέες αγορές και δυνατότητες ανάπτυξης.
Η διαφοροποίηση του branding και του digital marketing είναι στην ουσία. Το branding και το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι δύο στενά συνδεδεμένοι όροι, όμως αναφέρονται σε διαφορετικές πτυχές της προώθησης και επικοινωνίας της επιχείρησης.
Το branding αναφέρεται στη διαδικασία δημιουργίας και καθιέρωσης μιας εταιρικής ταυτότητας και ενός αναγνωρίσιμου σήματος για μια επιχείρηση. Περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός λογοτύπου, ενός σλόγκαν, ενός χαρακτηριστικού στυλ σχεδίασης και την ανάπτυξη μιας αξίας και ταυτότητας που συνδέονται με την επιχείρηση.
Το branding επιδιώκει να δημιουργήσει έναν συναισθηματικό δεσμό και αναγνωρισιμότητα μεταξύ της επιχείρησης και του κοινού της.
Από την άλλη πλευρά, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται στις δραστηριότητες που χρησιμοποιούνται για την προώθηση και διαφήμιση μιας επιχείρησης μέσω του διαδικτύου και των ψηφιακών καναλιών. Περιλαμβάνει τη χρήση ιστοσελίδων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης και άλλων ψηφιακών καναλιών για να φτάσει στο κοινό και να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων για την αύξηση της ορατότητας, της επιρροής και των πωλήσεων μιας επιχείρησης.
Επίσης μια σημαντική παράμετρος για το digital marketing είναι οι αναλύσεις των αποτελεσμάτων των διαδικασιών προώθησης και η στόχευση. Η ομάδα του digital marketing δεν τρέχει απλά καμπάνιες όπως πολλές εταιρείες, αναλύει, διορθώνει και προτείνει νέους τρόπους στόχευσης για την ικανοποίηση των πελατών του κάθε brand.
Στην REDPLUS+ έχουμε καθιερώσει την φιλοσοφία της ποιότητας με την απόλυτη δημοφιλία. Αυτός είναι και ο στόχος για ένα μοναδικό και διαχρονικό μάρκετινγκ mouth to mouth. Η αξία πάντα βρίσκεται στο αποτέλεσμα και στον τζίρο του κάθε πελάτη μας.
Επέλεξε σήμερα να συνεργαστείς μαζί μας για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου και δες την διαφορά από την πρώτη ημέρα … στην ποιότητα και το αποτέλεσμα.