Η Google Ads επικαιροποιεί την πολιτική της για τις απαιτήσεις προορισμού τον Μάρτιο του 2022 για να βελτιώσει τη σαφήνεια για τους διαφημιζόμενους. Οι αλλαγές που πραγματοποιούνται δεν θα επηρεάσουν τις τρέχουσες πολιτικές.
Οι αλλαγές στις πολιτικές Προορισμού τίθενται επίσημα σε ισχύ στις 21 Μαρτίου 2022. Εάν δεν έχετε ξεκαθαρίσει γιατί η Google δεν ενέκρινε τις διαφημίσεις σας στο παρελθόν, αυτές οι αλλαγές θα σας ωφελήσουν.
Η Google Ads ενημερώνει την πολιτική απαιτήσεων προορισμού
Τι αλλάζει;
Όταν η Google αποδοκιμάζει μια διαφήμιση, δεν είναι πάντα σαφές γιατί δεν εγκρίθηκε ή τι σημαίνει αυτό για την υπόλοιπη καμπάνια ενός διαφημιζόμενου.
Ο κύριος στόχος πίσω από την επικαιροποίηση της πολιτικής προορισμού της Google είναι να παρέχει σαφή παραδείγματα και επικαιροποιημένη γλώσσα για τις αποδοκιμασίες. Οι αλλαγές στην πολιτική περιλαμβάνουν:
- Αποσαφήνιση των κατευθυντήριων γραμμών για την πολιτική “Ανεπαρκές πρωτότυπο περιεχόμενο”
- Εισαγωγή της νέας πολιτικής “Προορισμός μη προσβάσιμος”
- Επικαιροποίηση των παραδειγμάτων στην πολιτική “Προορισμός που δεν λειτουργεί”
Ανεπαρκές πρωτότυπο περιεχόμενο
Η πρώτη αλλαγή θα αφορά την πολιτική “Ανεπαρκές πρωτότυπο περιεχόμενο”. Πιο συγκεκριμένα, οι ιστότοποι που είχαν μηνύματα σφάλματος όπως “ιστότοπος υπό κατασκευή” θα κατηγοριοποιηθούν σε αυτή την πολιτική Ανεπαρκούς περιεχομένου.
Προηγουμένως, αυτά τα μηνύματα σφάλματος αντιστοιχούσαν στην πολιτική “Ο προορισμός δεν λειτουργεί”. Τώρα, οι προορισμοί που θα λαμβάνουν αυτό το μήνυμα σφάλματος περιλαμβάνουν:
- Τομείς που έχουν ακινητοποιηθεί
- Ένας ιστότοπος που προορίζεται μόνο για τη δέσμευση μιας διεύθυνσης ιστού (χωρίς περιεχόμενο σε αυτόν)
- Ιστοσελίδες που εμφανίζουν μηνύματα “Σύντομα κοντά σας” ή “Υπό κατασκευή”.
- Ένα παράδειγμα της ενημερωμένης γλώσσας που θα χρησιμοποιεί η Google Ads είναι το παρακάτω.
Προορισμός μη προσβάσιμος
Η δεύτερη ενημέρωση είναι μια νέα, ανεξάρτητη πολιτική της Google. Αυτή η πολιτική ονομάζεται “Προορισμός μη προσβάσιμος” και εμπίπτει στις απαιτήσεις των περιορισμών πρόσβασης.
Για παράδειγμα, εάν ο ιστότοπός σας έδειχνε το μήνυμα “Εκτός λειτουργίας για συντήρηση”, θα λαμβάνατε αυτό το μήνυμα σφάλματος από το Google Ads.
Άλλα παραδείγματα στα οποία θα λαμβάνατε αυτή την αποδοκιμασία από τη Google περιλαμβάνουν:
- Ένας ιστότοπος που εμφανίζει ένα μήνυμα περιορισμού πρόσβασης βάσει τοποθεσίας στη στοχευμένη τοποθεσία
- Ένας ιστότοπος που εμφανίζει άλλα μηνύματα σχετικά με περιορισμούς πρόσβασης στη στοχευόμενη τοποθεσία, όπως “Δεν έχετε πρόσβαση για να δείτε αυτή τη σελίδα”.
Δεν λειτουργεί ο προορισμός
Τέλος, η Google επικαιροποιεί τα παραδείγματά της κατά την παρουσίαση της πολιτικής “Δεν λειτουργεί ο προορισμός”. Ο λόγος αυτής της ενημέρωσης είναι η βελτίωση της διαφάνειας και της σαφήνειας για τους διαφημιζόμενους.
Εάν ο ιστότοπός σας περιέχει “http” ή έναν κωδικό σφάλματος διακομιστή θα λάβετε αυτό το μήνυμα.
Επιπλέον, μπορεί να κινδυνεύετε να λάβετε αυτή την αποδοκιμασία εάν:
- Ο ιστότοπός σας επιστρέφει σφάλμα ελέγχου ταυτότητας
- Ο ιστότοπός σας δεν λειτουργεί σε κοινά προγράμματα περιήγησης ή συσκευές
Γιατί πρέπει να ενδιαφέρονται οι διαφημιζόμενοι;
Με την παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας και σαφήνειας από την Google σχετικά με τις αποδοκιμασίες, θα είστε σε θέση να επιλύετε ταχύτερα τα προβλήματα των διαφημίσεων. Όσο πιο γρήγορα μπορείτε να εντοπίσετε ένα πρόβλημα αποδοκιμασίας, τόσο πιο γρήγορα οι διαφημίσεις σας θα επανέλθουν σε λειτουργία.
Αυτές οι ενημερώσεις πολιτικής τίθενται σε ισχύ στις 21 Μαρτίου 2022. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας και η προσβασιμότητα σε αυτόν είναι σε καλή κατάσταση για να αποφύγετε αυτές τις αποδοκιμασίες.