REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Πόσο χρόνο χρειάζεται η διαφήμιση Google Ads για να αποδώσει;

Πόσο χρόνο χρειάζεται η διαφήμιση Google Ads για να αποδώσει;

Πόσο χρόνο χρειάζεται η διαφήμιση Google Ads για να αποδώσει;

Είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης που θέλετε να ξεκινήσετε τη καμπάνια διαφημίσεων Google (PPC); Ή μήπως είστε μια καθιερωμένη επωνυμία που θέλει να αλλάξει τους διαχειριστές των διαφημίσεων επειδή δεν βλέπετε την επιτυχία αμέσως στη διαφήμισή σας;

Πριν ξεκινήσετε, θα πρέπει να γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται για να λειτουργήσει αυτό το ισχυρό κανάλι διαφημίσεων.

Πόσο χρόνο χρειάζεται η διαφήμιση Google Ads για να αποδώσει;

Δείτε τι μπορείτε να περιμένετε: μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια Google θα χρειαστεί τουλάχιστον 3 μήνες για να ωριμάσει και στη συνέχεια περίπου 6-14 μήνες για να εξελιχθεί σε μια ισχυρή καμπάνια.

Ξέρω, μου φαίνεται πάρα πολύ καιρός για να περιμένετε ….

Γιατί τόση αναμονή; Με απλά λόγια, η Google χρειάζεται πολύ χρόνο επεξεργασίας για να συλλέξει έναν καλό όγκο δεδομένων για να προβάλει αποτελεσματικά τη διαφήμισή σας στο σωστό κοινό.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσω σε τι χρησιμοποιείται αυτός ο χρόνος και πώς μπορεί τελικά να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας.

Τι να περιμένετε τις πρώτες 7 ημέρες προβολής του Google Ads

Όταν ενεργοποιείτε για πρώτη φορά τον λογαριασμό σας στο Google Ads, χρειάζονται συνήθως 24-48 ώρες για να ελέγξει και να εγκρίνει η Google τον λογαριασμό σας.

 

Αφού λάβετε την έγκριση, η Google χρειάζεται άλλες 7 ημέρες για να:

  1. Συγκεντρώσει ζωτικά δεδομένα για την επιχείρησή σας
  2. Μάθει για το θέμα που επιθυμείτε να διαφημιστείτε
  3. Εξετάσει το κοινό-στόχο σας
  4. Ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η επιχείρησή σας ή πόσο περίπλοκο μπορεί να είναι το κοινό σας, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο για να ολοκληρωθεί (15-25 ημέρες).

Πώς να γνωρίζετε εάν οι διαφημίσεις σας θα πετύχουν

Ακολουθεί κάτι που πρέπει να έχετε κατά νου κατά τη διάρκεια της αρχικής ενσωμάτωσης ή αύξησης του χρόνου: θα λάβετε μόνο ένα μέρος των επιθυμητών εμφανίσεων και κλικ από τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google δεν θα ξοδέψει τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας αμέσως.

Πόσα σημάδια θα δείτε ως πρώιμο σημάδι επιτυχίας;

Στην ιδανική περίπτωση, θα δείτε τουλάχιστον 15 κλικ ανά ημέρα ανά ομάδα διαφημίσεων (όχι καμπάνια) και τουλάχιστον 200-300 κλικ στις λέξεις-κλειδιά ανά μήνα. Εάν δεν λαμβάνετε τόσα πολλά κλικ ανά ημέρα ανά ομάδα διαφημίσεων, τότε πρέπει να σκεφτείτε την αύξηση του προϋπολογισμού σας και τη ρύθμιση της καμπάνιας σας.

Τι να περιμένετε μετά την πρώτη εβδομάδα προβολής του Google Ads

Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η Google θα συνεχίσει να προβάλλει τις διαφημίσεις σας και να συλλέγει δεδομένα μετά την πρώτη εβδομάδα ενεργοποίησης του λογαριασμού. Ωστόσο, ΜΗΝ περιμένετε να αρχίσουν να πλημμυρίζουν πωλήσεις.

Στην πραγματικότητα, μπορεί να χρειαστούν μεταξύ 4-8 εβδομάδες για να αποκτήσει μια κάποια δυναμική η καμπάνια σας στο Google Ads.

Μείνετε ήρεμοι και διαφημιστείτε

Κατά τη διάρκεια της 4ης έως 8ης εβδομάδας της διαφημιστικής καμπάνιας, προσπαθήστε να μην κάνετε πολλές αλλαγές στον διαφημιστικό λογαριασμό σας. Θέλετε η Google να συνεχίσει να συλλέγει όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβει τη διαδικασία λόγω συνεχών ενημερώσεων λογαριασμού.

Όμως, δεν είναι μόνο αυτό! Υπάρχουν κάποια σημεία είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε όπως το παρακάτω:

Όταν ξεκινάτε μια καμπάνια στο Google Ads, βεβαιωθείτε ότι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) ΔΕΝ έχει ακόμη καταταχθεί.

Τι είναι το CTR και γιατί είναι σημαντικό;

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας για τον καθορισμό του πόσο σχετική είναι η διαφημιστική σας καμπάνια με το κοινό-στόχο σας. Χωρίς αυτήν τη μέτρηση, η Google είναι υποχρεωμένη να υπολογίζει δευτερεύοντες παράγοντες όπως:

  1. Συνάφεια λέξης-κλειδιού με διαφήμιση
  2. Συνάφεια διαφήμισης με σελίδα προορισμού
  3. Χρόνος φόρτωσης ιστότοπου
  4. Ιστορική απόδοση λογαριασμού
  5. Εάν η Google δεν μπορεί ακόμα να βαθμολογήσει με ακρίβεια την καμπάνια σας, τότε είναι επικίνδυνο να σας επιτρέψει να εμφανίζεστε εξίσου με άλλους διαφημιστές του Google Ads με αποδεδειγμένα ιστορικά στοιχεία, γνωστά ως Δείκτες υψηλής ποιότητας. Αυτό είναι χρήσιμο για την επιχείρησή σας, επειδή δεν θα χρειαστεί να ανταγωνίζεστε απευθείας επιχειρήσεις που έχουν υψηλότερες βαθμολογίες από εσάς!

Αφού ολοκληρώσετε αυτήν τη διαδικασία εκμάθησης, θα έχετε την ευκαιρία να ενημερώσετε τη διαφήμισή σας, προκειμένου να έχετε καλύτερες μετατροπές και υψηλότερη βαθμολογία ποιότητας. Στη συνέχεια, θα έχετε μια καλύτερη εμπειρία όταν πρέπει να ανταγωνιστείτε με το ήδη καθιερωμένο Google Ads!

Τώρα που ξέρετε για τα CTR, ας μιλήσουμε περισσότερα για την περίοδο εκμάθησης του Google Ads.

Κατανόηση της περιόδου εκμάθησης του Google Ads

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά μια νέα καμπάνια ή κάνετε σημαντικές αλλαγές στην υπάρχουσα καμπάνια σας, η κατάσταση του λογαριασμού σας θα οριστεί σε “εκμάθηση”.

Άλλοι παράγοντες που ενεργοποιούν την κατάσταση «μάθησης» περιλαμβάνουν:

  1. Αλλαγές στις ρυθμίσεις για τη στρατηγική προσφοράς
  2. Αλλαγές στις ενέργειες μετατροπής (ενημέρωση υπάρχουσας ενέργειας ή δημιουργία νέας)
  3. Εφαρμογή νέας στρατηγικής έξυπνων προσφορών
  4. Σημαντικές αλλαγές στη σύνθεση της καμπάνιας
  5. Μεγάλες αλλαγές στον προϋπολογισμό ή την προσφορά
  6. Ακολουθήστε τον κανόνα του 20%: Αποφύγετε αλλαγές στον προϋπολογισμό μεγαλύτερες από το 20% του τρέχοντος προϋπολογισμού σας
  7. Παύση και ενεργοποίηση καμπάνιας ή ομάδων διαφημίσεων
  8. Η πρόσφατη παύση και, στη συνέχεια, η εκ νέου ενεργοποίηση μιας καμπάνιας για διακοπές 1 ημέρας θέτει την καμπάνια ενός πελάτη σε λειτουργία εκμάθησης 5 ημερών
  9. Συνήθως, οι αλλαγές σε λέξεις-κλειδιά, ομάδες διαφημίσεων ή διαφημίσεις δεν θα ενεργοποιήσουν μια περίοδο εκμάθησης. Ωστόσο, εάν εισαγάγετε μαζικές αλλαγές σε πολλά από αυτά τα στοιχεία, ενδέχεται να υποστείτε την περίοδο εκμάθησης της καμπάνιας σας.

Μην ανησυχείτε από τα υψηλότερα CPC και χαμηλότερες μετατροπές!

Κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, θα πρέπει να περιμένετε να μειωθεί η απόδοση και η αποτελεσματικότητα. Από την άλλη πλευρά, το CPC σας θα είναι υψηλότερο, το κόστος ανά απόκτηση θα αυξηθεί και τα ποσοστά μετατροπών θα μειωθούν. Ναι!!!

Μην ανησυχείτε όμως, αυτό είναι μόνο μέρος της διαδικασίας. Όλα αυτά θα τα ανακτήσετε μόλις ο διαχειριστής των διαφημίσεών σας ακολουθήσει τις βέλτιστες πρακτικές , οπότε δεν χρειάζεται να πανικοβληθείτε! Να γιατί συμβαίνει αυτή η τάση κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας:

Η Google χρειάζεται το Δείκτη ποιότητας και την προσφορά σας για να καθορίσει πότε θα εμφανιστείτε στη δημοπρασία διαφήμισης. Επιπλέον, η Google πρέπει επίσης να κατανοήσει τι προσφέρει τα αποτελέσματα (μετατροπές) που της ζητάτε να βελτιστοποιήσει. Συνοπτικά, ο αλγόριθμος χρειάζεται χρόνο για να εργαστεί με το σήμα και να κατανοήσει τι αποδεδειγμένα λειτουργεί και οδηγεί σε αποτελέσματα.

Τι πρέπει να κάνετε μετά την περίοδο εκμάθησης του Google Ads;

Αφού ο αλγόριθμος έχει αρκετά δεδομένα, η κατάστασή σας θα αναφέρεται ως “κατάλληλη”. Από αυτό το σημείο και μετά, μπορείτε να κάνετε αλλαγές βελτιστοποίησης στη διαφημιστική καμπάνια Google, όπως:

  1. Αντίγραφο διαφήμισης
  2. Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά
  3. Αρνητικές λέξεις-κλειδιά
  4. Στοχεύστε κοινό
  5. Τοποθεσία
  6. Φροντίστε να κάνετε όλες τις απαραίτητες αλλαγές, ώστε να μην συνεχίσετε να σπαταλάτε τα κλικ.

Βελτιστοποίηση Αλλαγές και Χρονισμός

Κάθε φορά που γίνεται μια αλλαγή βελτιστοποίησης, θα πρέπει να περιμένετε αρκετά δεδομένα για να προσδιορίσετε πώς αυτή η αλλαγή επηρέασε την καμπάνια. Ανάλογα με το μέγεθος των αλλαγών σας, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περίπου 2-3 εβδομάδες. Με αυτά τα λόγια, θέλετε να δημιουργήσετε μια ισχυρή βάση στην αρχή, ώστε να μην παρατείνετε κατά λάθος την περίοδο εκμάθησης.

Δυστυχώς, αν συνεργαστείτε με λάθος εταιρεία ή προσλάβετε τον λάθος ειδικό, μπορείτε να σπαταλήσετε πολλά χρήματα στο Google Ads. Στην πραγματικότητα αυτό μπορεί να χαλάσει την συνεργασία σας… Έχουμε δει ερασιτέχνες ειδικούς διαφημίσεων Google και ακόμη και μεγάλες εταιρείες να σπαταλούν 10 έως 100 χιλιάδες ευρώ το μήνα επειδή επέλεξαν λάθος τύπο λέξης-κλειδιού, δεν πρόσθεσαν αρκετές αρνητικές λέξεις-κλειδιά και ακόμη εκτελούσαν τις καμπάνιες 24/7.

Μην αφήνετε το υψηλότερο κόστος διαφήμισης να σας παρασύρει σε λάθος εταιρείες και να σας απομακρύνουν από εξειδικευμένους φορείς που κατανοούν καλύτερα την διαφήμιση Google. Πιστέψτε με, αξίζει να επενδύσετε 500€ σε μια εταιρεία με γνώση (περίπου 1 έως 2% περισσότερα από έναν ανταγωνιστή που δεν διαθέτει γνώση) που μπορεί να δημιουργήσει μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια Google και να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών.

Βελτιστοποιήσεις διαφημίσεων και εκ νέου βελτιστοποίηση Google Ads

Η διαδικασία βελτιστοποίησης και εκ νέου βελτιστοποίησης της διαφήμισής σας Google, μαζί με τον χρόνο που χρειάζεται για να προσαρμοστεί ο αλγόριθμος της Google σε κάθε αλλαγή που κάνετε, αθροίζονται σε μια διαδικασία 3 μηνών (7 ημέρες x τον αριθμό των αλλαγών που έγιναν = περίπου 3 μήνες).

Φυσικά, αυτός ο χρόνος μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο της διαφήμισης που προβάλλετε, το κοινό που ελπίζετε να στοχεύσετε και πολλά άλλα.

Βασικά, επιτρέπετε στην Google να γίνει ειδικός στη διαφήμιση της επιχείρησής σας!

Μια επαγγελματική εταιρεία Google διαφημίσεων που είναι Google Partner είναι ένας εξαιρετικός πόρος που πρέπει να έχετε όταν προσπαθείτε να καταλάβετε πώς να βελτιστοποιήσετε όλους αυτούς τους παράγοντες! Μην προσλαμβάνετε εταιρεία εκτός εάν είναι Google Partner.

Τώρα, που ξέρετε πώς λειτουργεί ο Αλγόριθμος, ακολουθούν μερικές συμβουλές σχετικά με τον τρόπο εκτέλεσης του Google Ads για τους πρώτους 3 μήνες.

Πώς να βελτιστοποιήσετε το Google Ads για τους πρώτους 3 μήνες

Γνωρίζουμε ότι οι 3 μήνες μπορεί να φαίνονται μεγάλος χρόνος , ειδικά όταν έχετε επενδύσει πολύ χρόνο και ενέργεια για να σχεδιάσετε μια διαφήμιση Google. Θέλετε γρήγορα αποτελέσματα και θέλετε να δείτε ότι κερδίζετε τα χρήματά σας!

Ωστόσο, η υπομονή είναι το κλειδί για τη διαδικασία δημιουργίας μιας αποτελεσματικής διαφήμισης Google.

Για να παραμείνετε παρακινημένοι, σκεφτείτε τη χρονική περίοδο των 3 μηνών ως μια διαδικασία ωρίμανσης για τη διαφήμιση Google που δημιουργήσατε. Όπως πολλά πράγματα, η διαφημιστική καμπάνια που έχετε ξεκινήσει θα βελτιώνεται όσο μεγαλώνει. Δείτε τι πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας των 3 μηνών, προκειμένου να κάνετε τη διαφημιστική σας καμπάνια όσο πιο δυνατή γίνεται.

Μήνας 1 – Συλλέξτε δεδομένα

Κατά τον πρώτο μήνα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, τα δεδομένα είναι ο καλύτερος φίλος σας. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να ξεκινήσετε μια στρατηγική ευρείας εμβέλειας. Εάν συλλέγετε δεδομένα από μεγάλη ποικιλία ατόμων, θα είστε πιο εξοπλισμένοι για να δείτε ποια δημογραφικά στοιχεία θα γίνουν νέοι πελάτες.

Ακολουθεί η κορυφαία συμβουλή μας για μια στρατηγική ευρείας εμβέλειας: μην είστε πολύ αυστηροί με τις παραμέτρους σας, χρησιμοποιήστε μόνο τροποποιημένες ευρείες αντιστοιχίσεις ή αντιστοιχίσεις φράσης.

Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε στόχευση βάσει τοποθεσίας. Εάν η επιχείρησή σας βασίζεται σε μία φυσική τοποθεσία, δοκιμάστε να στοχεύσετε άτομα στη πόλη σας ή την γύρω περιοχή σας.

Αφού προσδιορίσετε πόσο αποτελεσματική είναι αυτή η στόχευση, μπορείτε να την προσαρμόσετε ώστε να εστιάσετε σε πιο συγκεκριμένες ομάδες ατόμων.

 

Μήνας 2 – Κάντε προσαρμογές

Αφού συλλέξετε δεδομένα από τα αποτελέσματα της διαφήμισής σας κατά τον πρώτο μήνα της καμπάνιας, το επόμενο βήμα είναι να προσαρμόσετε τις διάφορες ποιότητες της διαφήμισής σας και να παρακολουθήσετε πώς αλλάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Μερικά κύρια στοιχεία που μπορούν εύκολα να αλλάξουν είναι οι λέξεις-κλειδιά και η στόχευση.

Θυμάστε πώς χρησιμοποιήσαμε μια στρατηγική ευρείας εμβέλειας κατά τον πρώτο μήνα; Τον δεύτερο μήνα, αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Αφού καθορίσετε πόσο αποτελεσματική είναι η ευρεία στόχευση βάσει τοποθεσίας, μπορείτε να την προσαρμόσετε ώστε να εστιάσετε σε πιο συγκεκριμένες ομάδες ατόμων.

Μια άλλη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε πρώτα μια ποικιλία λέξεων-κλειδιών για να περιγράψετε ποιοι είστε και τι κάνετε. Η δοκιμή διαφορετικών λέξεων-κλειδιών, φράσεων, επικεφαλίδων και άλλων στοιχείων της διαφήμισής σας μπορεί να επιτευχθεί μέσω της μεθόδου δοκιμής και λάθους για την οποία μιλήσαμε παραπάνω. Μπορεί επίσης να γίνει χρησιμοποιώντας ορισμένα από τα ενσωματωμένα εργαλεία του Google Ads.

Συγκρίνοντας την αποτελεσματικότητα των λέξεων-κλειδιών σας κατά τον πρώτο μήνα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά οδηγούν σε αποτελέσματα και ποιες μειώνονται. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του δεύτερου μήνα, μπορείτε να κάνετε πιο συγκεκριμένες τις λέξεις-κλειδιά σας για να προσελκύσετε καλύτερα πιθανούς πελάτες.

 

Μήνας 3 – Αναπτύξτε τα αποτελέσματά σας

Μετά από πολλή σκληρή δουλειά και τροποποιήσεις στη διαφημιστική σας καμπάνια, ο τρίτος μήνας είναι όταν μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα από τις αλλαγές που έχετε κάνει.

Μόλις καταλήξετε σε μια βέλτιστη διαφήμιση, ήρθε η ώρα να την εφαρμόσετε σε μεγαλύτερη κλίμακα. Αν σας αρέσουν τα αποτελέσματα που βλέπετε από τη νέα και βελτιωμένη διαφημιστική σας καμπάνια, εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε περισσότερους πόρους σε αυτήν. Μια καμπάνια μεγαλύτερης κλίμακας θα μπορούσε να είναι το κλειδί για την προσέγγιση περισσότερων δυνητικών πελατών και την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας.

Τροποποιώντας και παρακολουθώντας τη διαφημιστική σας καμπάνια Google, μπορείτε να μάθετε σε πραγματικό χρόνο τι αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας και πώς βρίσκουν την επιχείρησή σας.

Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμες για εσάς ως ιδιοκτήτη επιχείρησης—όχι μόνο θα σας βοηθήσουν σε μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά μπορούν να σας δώσουν μια ολιστική εικόνα της αγοράς που σας περιβάλλει και των στρατηγικών που θα αποδειχθούν χρήσιμες για να προχωρήσετε!

 

Τροποποιήστε αυτά τα στοιχεία για βέλτιστα αποτελέσματα του Google Ads

Εάν έχετε στο πλευρό σας μια έμπειρη ομάδα ειδικών διαφημίσεων, κειμενογράφους και αναλυτές δεδομένων της διαφήμισης PPC κατά την τροποποίηση και τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεων Google, μπορεί να κάνει τη διαφορά για την καμπάνια σας.

Γιατί; Επειδή αυτές οι εταιρείες είναι εκπαιδευμένες να παρακολουθούν διάφορα σημαντικά στοιχεία κατά την προσαρμογή της διαφήμισής σας.

 

Ακολουθούν μερικά από τα μυστικά μας σχετικά με το πώς λαμβάνουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα του Google Ads για τους πελάτες μας:

  • Στρατηγική προσφοράς: Δεν είμαστε λάτρεις της αυτόματης υποβολής προσφορών.
  • Λέξεις-κλειδιά: Όταν επιλέγετε αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά, είναι ζωτικής σημασίας να προσεγγίσετε τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιεί ήδη το κοινό. Αυτό το ονομάζουμε “λέξεις-κλειδιά εμπορικής πρόθεσης”. Αυτό μπορεί να επιτρέψει στη διαφήμισή σας να προσελκύσει την προσοχή εκείνων που θα ήθελαν να ακούσουν για την επιχείρησή σας.
  • Αρνητικές λέξεις-κλειδιά: Αυτό μπορεί να ακούγεται σύγχυση, αλλά η εξισορρόπηση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών σας είναι εξίσου σημαντική με τον προσδιορισμό των θετικών σας. Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά βοηθούν να προσδιορίσετε ποια άτομα δεν θα ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα επειδή εξαλείφει τη σπατάλη προσπάθεια και τα ευρώ διαφημίσεων.
  • Αντιγραφή διαφήμισης: Το αποτελεσματικό αντίγραφο διαφήμισης απαιτεί συχνά πολλές προσπάθειες για να τελειοποιηθεί. Ένας μη ειδικός και ερασιτέχνης διαφημίσεων συχνά αποτυγχάνει σε αυτόν τον τομέα. Μπορεί να γνωρίζουν τις τεχνικές λεπτομέρειες και τον αλγόριθμο πίσω από την Google, αλλά οι δεξιότητές τους στην αντιγραφή διαφημίσεων δεν είναι εκεί. Ωστόσο, τα εξειδικευμένα πρακτορεία κατανοούν αυτά τα στοιχεία και μπορούν να περιηγηθούν γύρω από αυτά με ευκολία.
  • Μετατροπές: Σχεδόν το 95% όλων των υπαρχόντων διαφημιστικών λογαριασμών που έχουμε ελέγξει ή αναλάβουμε έχουν λανθασμένη παρακολούθηση μετατροπών. Εάν αναφέρετε λάθος μετατροπές στην Google, τότε η Google δεν θα μάθει ποτέ από τα σωστά δεδομένα και θα συνεχίσει να προβάλλει διαφημίσεις σε λάθος κοινό. Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό θα οδηγήσει σε πολλά προβλήματα στο μέλλον.

Συνοψίζοντας …

Μην περιμένετε θαύματα τους πρώτους τρεις – έξι μήνες. Το μεγαλείο θέλει χρόνο και φινέτσα! Το Google Ads είναι μια επένδυση, όχι μια διαφήμιση ντελάλη. Ωστόσο, εάν δεν παίρνετε αποτελέσματα από την διαφήμισή σας στο Google μετά από 6 μήνες, ζητήστε τη βοήθεια ειδικού στην διαφήμιση Google.

Με περισσότερες από 150 καμπάνιες στο ενεργητικό μας , μπορείτε να ζητήσετε δωρεάν έλεγχο PPC και να ζητήσετε από έναν από τους έμπειρους διαφημιστές μας στην REDPLUS+ να ελέγξει τον λογαριασμό σας και να βρει τους καλύτερους τρόπους βελτίωσης των αποτελεσμάτων σας.

Άλλα άρθρα