Μάθετε πώς να προσεγγίζετε νέο κοινό στο YouTube με παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών βίντεο YouTube για επιχειρήσεις και επωνυμίες.
10 στρατηγικές και συμβουλές μάρκετινγκ YouTube (με παραδείγματα)
Στο A Beginner’s Guide To YouTube Marketing , διαβάσαμε το μάρκετινγκ YouTube και είδαμε παραδείγματα βίντεο που παρήγαγαν τα καλύτερα αποτελέσματα μάρκετινγκ περιεχομένου.
Μάθαμε επίσης τα οφέλη του μάρκετινγκ YouTube και τους τύπους εργαλείων μάρκετινγκ που πρέπει να υπάρχουν στην εργαλειοθήκη σας.
Δεν βλάπτει ποτέ να μαθαίνετε κάποια μαθήματα από άλλες επωνυμίες και να λαμβάνετε συμβουλές για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να προσεγγίσει νέο κοινό στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Έτσι, έχουμε συμπεριλάβει παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ YouTube για επιχειρήσεις και επωνυμίες παρακάτω:
Καθορίστε το κοινό-στόχο σας
Ξεκινήστε κατανοώντας τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές του κοινού σας για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να έχει απήχηση σε αυτό και να αυξάνει τις πιθανότητες αφοσίωσης.
Παραδείγματα μάρκετινγκ YouTube
Σύμφωνα με τα Tubular Labs, το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο κανάλι Old Spice είναι το ” Taking Stock “. Ανέβηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2019, έχει 61,6 εκατομμύρια προβολές και 40.500 αφοσίωση.
Το πιο αφοσιωμένο βίντεο στο κανάλι Old Spice είναι το ” The Man Your Man Could Like “. Ανέβηκε στις 5 Φεβρουαρίου 2010, έχει 61,1 εκατομμύρια προβολές και 277.000 αφοσίωση.
Και τα δύο βίντεο δείχνουν γιατί η πρόθεση των καταναλωτών είναι πιο ισχυρή από τα δημογραφικά στοιχεία. Παρόλο που το 73% του κοινού του καναλιού της επωνυμίας είναι άνδρες και μόνο το 27% είναι γυναίκες, οι γυναίκες αγοράζουν συχνά καλλυντικά σώματος για άνδρες – και συχνά επηρεάζουν το τι αγοράζουν οι άντρες που ψωνίζουν για τον εαυτό τους.
Αποκτώντας μια βαθιά κατανόηση του πελάτη-στόχου της, και των ενδιαφερόντων και του τρόπου με τον οποίο ζουν και ψωνίζουν, η Old Spice κατάφερε να δημιουργήσει ελκυστικό περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο κοινό για το οποίο προορίζεται.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο περιεχομένου
Δώστε προτεραιότητα στους στόχους της επωνυμίας σας: ευαισθητοποίηση, προσοχή, διαδικτυακές ή εκτός σύνδεσης πωλήσεις και αφοσίωση.
Προσθέστε λεπτομέρειες σχετικά με το βίντεο στην persona κοινού για το κοινό-στόχο σας στο YouTube. Τι παρακολουθούν; Τι τους αρέσει?
Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας: Ποιες ευκαιρίες χάνουν στο YouTube; Αποφασίστε πώς φαίνεται η επιτυχία: Τι θέλετε να πετύχετε με αυτήν την καμπάνια βίντεο; Ορίστε τις κατάλληλες μετρήσεις για τις προσπάθειές σας.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Η καμπάνια « Real Beauty Sketches » της Dove ήταν ένα τολμηρό πείραμα που βασίστηκε σε ένα σχέδιο περιεχομένου για να διασφαλίσει ότι το περιεχόμενο της εταιρείας προσελκύει το κοινό που προορίζεται και ανταποκρίνεται στους στόχους της επωνυμίας της: να χτίσει την αγάπη και την αφοσίωση της επωνυμίας και να μετατρέψει την ομορφιά σε πηγή εμπιστοσύνης – όχι άγχος – για τις γυναίκες.
Η ταινία, που δημιουργήθηκε από τους Ogilvy & Mather Brazil, ζητούσε από γυναίκες να περιγράψουν τον εαυτό τους στον εκπαιδευμένο στο FBI ιατροδικαστή Gil Zamora (από πίσω από μια μυστηριώδη κουρτίνα), ο οποίος στη συνέχεια σχεδίασε ένα πορτρέτο τους με βάση την περιγραφή τους.
Στη συνέχεια ζητήθηκε από τυχαίους άγνωστους να περιγράψουν τις ίδιες γυναίκες στον Gil για να δουν πώς θα διέφεραν οι περιγραφές τους. Το αποτέλεσμα?
Τα πορτρέτα που βασίζονταν στις απεικονίσεις των ξένων ήταν πιο όμορφα, πιο χαρούμενα και πιο ακριβή.
Το αρχικό βίντεο παρακάτω είχε 70,3 εκατομμύρια προβολές και 195.000 αρραβώνες. Στη συνέχεια, η ταινία ανέβηκε σε 25 γλώσσες σε 46 κανάλια Dove στο YouTube και γρήγορα συγκέντρωσε συνολικά 170 εκατομμύρια προβολές και 503.000 αφοσίωση.
Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο
Εστιάστε στη δημιουργία περιεχομένου βίντεο που παρέχει εγγενή αξία στους θεατές σας. Αυτή η τιμή έρχεται σε τέσσερις μορφές: Έμπνευση, Ψυχαγωγία, Διαφώτιση και Εκπαίδευση.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Πολλές μάρκες στην Ινδία έχουν κατακτήσει την τέχνη της αφήγησης βίντεο σε μεγαλύτερες μορφές.
Για να δείξετε γιατί πρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου βίντεο που παρέχει εγγενή αξία στους θεατές σας, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το βίντεο της Samsung India: « Θα φροντίσουμε για εσάς, όπου κι αν βρίσκεστε. ”
Αυτό το συναρπαστικό περιεχόμενο βίντεο δείχνει και αφηγείται μια ιστορία για το πώς ένας νεαρός Μηχανικός της Samsung – απτόητος από το ανώμαλο έδαφος – παρακολουθεί ένα παράπονο πελάτη σε μια απομακρυσμένη, λοφώδη περιοχή. Οι προσπάθειές του φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα μιας ομάδας παιδιών, για τα οποία η τηλεόρασή τους Samsung είναι το μέσο για να γιορτάσουν μια ξεχωριστή στιγμή.
Έχει 212 εκατομμύρια προβολές και 213.000 αφοσίωση.
Προγραμματίστε το περιεχόμενό σας
Ανεβάζετε νέο περιεχόμενο βίντεο σε τακτική βάση.
Δημιουργήστε τη στρατηγική προγραμματισμού σας γύρω από:
- Περιεχόμενο βοήθειας – Βίντεο που απαντούν στα πιο δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης σχετικά με το αντικείμενό σας
- Περιεχόμενο Hub – Προγραμματισμένο περιεχόμενο που παρέχει έναν λόγο για να εγγραφεί το κοινό στο κανάλι σας και να το επισκέπτεται σε τακτική βάση
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Η ανάπτυξη μιας στρατηγικής προγραμματισμού απαιτεί από τις επωνυμίες να ενεργούν σαν εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Και το καλύτερο παράδειγμα επαγγελματιών του YouTube που σκέφτονται σαν υπεύθυνοι στρατηγικής περιεχομένου είναι η ομάδα της Red Bull.
Σε 365 ημέρες, η επωνυμία ενεργειακών ποτών ανέβασε 4.676 βίντεο σε 45 κανάλια YouTube σε 14 χώρες. Αυτά τα βίντεο είχαν συνολικά 1,2 δισεκατομμύρια (με «β») προβολές και 34,1 εκατομμύρια αφοσίωση.
Περιεχόμενο βοήθειας : Η Red Bull χρησιμοποιεί Shorts ως τον προγραμματισμό περιεχομένου που σχετίζεται με τις 365 ημέρες και είναι πάντα ενεργός. Η επωνυμία ανέβασε 617 Shorts σε 24 κανάλια σε 9 χώρες τις τελευταίες 365 ημέρες, τα οποία έλαβαν συνολικά 250 εκατομμύρια προβολές και 5,4 εκατομμύρια αφοσίωση.
Για παράδειγμα, παρακολουθήστε το « How Far Can A Reverse Soapbox Make It? ”
Περιεχόμενο Hub : Το προγραμματισμένο περιεχόμενο της Red Bull βασίζεται σε μια σειρά από εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Το ημερολόγιό του είναι γεμάτο με ποδηλασία, μηχανοκίνητα αθλήματα, σέρφινγκ, χειμερινά σπορ και άλλες εκδηλώσεις, όπως το « Red Bull Flutag », ένας ιπτάμενος διαγωνισμός που προκαλεί τις ερασιτεχνικές ομάδες να πετάξουν τα χειροποίητα αεροπλάνα και τα ανεμόπτερα τους όσο το δυνατόν πιο μακριά.
Βελτιστοποιήστε τα βίντεό σας για αναζήτηση
Βελτιστοποιήστε τα βίντεό σας στο YouTube με σχετικές λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και τις περιγραφές των βίντεό σας για να αυξήσετε την προβολή των βίντεό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση (CTA) στα βίντεό σας για να ενθαρρύνετε την αφοσίωση και τις μετατροπές.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Αν και οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περισσότερα βίντεο στην Αρχική σελίδα και στα Προτεινόμενα βίντεο, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε τα βίντεό σας για αναζήτηση. Γιατί;
Επειδή η αναζήτηση YouTube εξακολουθεί να προσπαθεί να εμφανίσει τα πιο σχετικά αποτελέσματα σύμφωνα με τις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών και ένας από τους παράγοντες κατάταξης εξακολουθεί να είναι το πόσο καλά ο τίτλος, η περιγραφή και το περιεχόμενο βίντεο ταιριάζουν με το ερώτημα ενός θεατή.
Έτσι, το βίντεο SEO συνεχίζει να λειτουργεί.
Για παράδειγμα, η SonoSite, ο ηγέτης στην τεχνολογία φορητών υπερήχων, προσέλαβε το Rutgers Center for Management Development (CMD) τον Ιανουάριο του 2011 για να διδάξει μια προσαρμοσμένη έκδοση του προγράμματος Mini-MBA: Digital Marketing.
Τον Ιανουάριο του 2011, το κανάλι του SonoSite είχε 99.529 συνολικά προβολές και 253 συνδρομητές. Σήμερα, το κανάλι Fujifilm SonoSite έχει 31.678.634 προβολές και 108.000 συνδρομητές.
Το βίντεο με τις περισσότερες προβολές και τις περισσότερες αφοσίωση στο κανάλι είναι το « Πώς να: Τεχνική σάρωσης με ουραία επισκληρίδιο στεροειδές με καθοδήγηση με υπερήχους ». Αυτό το βίντεο με οδηγίες, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί για εξειδικευμένους όρους που θα χρησιμοποιούσαν μόνο γιατροί, νοσηλευτές και άλλοι επαγγελματίες υγείας, έχει 5,4 εκατομμύρια προβολές και 13.500 αφοσιώσεις.
Ασχοληθείτε με το κοινό σας
Απαντήστε σε σχόλια, απαντήστε σε ερωτήσεις και αλληλεπιδράστε με το κοινό σας για να δημιουργήσετε μια ισχυρή κοινότητα.
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ισχυρή σχέση με το κοινό σας και να το συνεχίσετε να επιστρέφει για περισσότερα.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Τα τελευταία 3 χρόνια, η Sticky , μια αυστραλιανή, οικογενειακή επιχείρηση που φτιάχνει ζαχαρωτά, έχει ανεβάσει 598 βίντεο στο YouTube.
Αυτά τα βίντεο έχουν συγκεντρώσει συνολικά 2,3 δισεκατομμύρια (με «β») προβολές και 112 εκατομμύρια αφοσίωση. Αυτό είναι κατά μέσο όρο 3,8 εκατομμύρια προβολές και 112.000 αφοσίωση ανά βίντεο, που είναι ποσοστό αφοσίωσης 4,9%.
Το πιο δημοφιλές και πιο αφοσιωμένο βίντεο της αυστραλιανής μάρκας είναι το «She was bragging until.… ». Αυτό το σύντομο βίντεο έχει 210 εκατομμύρια προβολές και 9,0 εκατομμύρια αφοσίωση!
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του Sticky;
Λοιπόν, κάθε μέρα, το Sticky σας φέρνει στον κόσμο της καραμέλας και σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε μια ομάδα αφοσιωμένων τεχνιτών και γλυπτών να φτιάχνουν τις πιο φανταστικές και νόστιμες δημιουργίες τόσο σε ζωντανή όσο και σε σύντομη μορφή.
Αυτό μετατρέπει τους 10 τύπους οργανικών βίντεο που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι άλλοι οργανισμοί σε, τολμώ να το πω, «ζαχαρωτό περιεχόμενο».
Και, αν διαβάσετε την περιγραφή του βίντεο, λέει: «Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουδούνι όταν εγγραφείτε για να ειδοποιηθείτε όταν δημοσιεύουμε και όταν βγαίνουμε ζωντανά. Μην χάσετε ποτέ ούτε ένα ζαχαρωτό δευτερόλεπτο!»
Α, ίσως έπρεπε να είχα αναφέρει νωρίτερα ότι το κανάλι Sticky έχει τώρα 2,8 εκατομμύρια συνδρομητές.
Χρησιμοποιήστε το Influencer Marketing
Συνεργαστείτε με δημοφιλείς YouTubers που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και έχουν μεγάλους ακόλουθους στο κοινό-στόχο σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέο κοινό και να αυξήσετε την προβολή σας στην πλατφόρμα.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Η Influencer Marketing Industry πρόκειται να αυξηθεί σε περίπου 21,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με την Έκθεση Influencer Marketing Benchmark Report.
Σύμφωνα με το DealMaker της Tubular, 7.867 συνεργάτες επωνυμίας σε 28 κλάδους και 12.300 συνεργάτες περιεχομένου σε 21 είδη έχουν δημιουργήσει 47.000 χορηγούμενα βίντεο στο YouTube σε 102 χώρες τις τελευταίες 365 ημέρες.
Με τόσα πολλά παραδείγματα για να διαλέξετε, φαίνεται αυθαίρετο, ιδιότροπο και ιδιότροπο να επιλέξετε μόνο ένα.
Αλλά ο Jimmy Donaldson, πιο γνωστός ως MrBeast, συνεργάστηκε με το PayPal Honey για να δημιουργήσει ένα από τα κορυφαία trending βίντεο του 2022. Σε μια αποθήκη εμπνευσμένη από το “Willy Wonka”, ο MrBeast προκαλεί τους διαγωνιζόμενους να διασχίσουν ένα ποτάμι σοκολάτας, να σκαρφαλώσουν έναν τοίχο με ζαχαρωτά, να διαγωνιστούν στη ζαχαροπλαστική -θεματικά παιχνίδια, και αφεθείτε στις πιο γλυκές φαντασιώσεις τους.
Το περιεχόμενο βίντεο με τη χορηγία του, « I Built Willy Wonka’s Chocolate Factory! », είχε 163 εκατομμύρια προβολές και 5,5 εκατομμύρια αφοσίωση.
Επενδύστε στην πληρωμένη διαφήμιση
Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τις επιλογές διαφήμισης επί πληρωμή του YouTube , όπως διαφημίσεις βίντεο ή περιεχόμενο χορηγίας, για να προσεγγίσετε ένα συγκεκριμένο κοινό και να αυξήσετε τις προβολές, τους συνδρομητές και την αφοσίωση στο κανάλι σας, καθώς και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Παράδειγμα μάρκετινγκ YouTube
Για να δείτε παραδείγματα με τις κορυφαίες διαφημίσεις που παρακολουθούν οι χρήστες κάθε τρίμηνο, μεταβείτε στον πίνακα κατάταξης διαφημίσεων YouTube .
Στην κορυφή τόσο των λιστών των ΗΠΑ όσο και των παγκόσμιων καταλόγων στις λήξεις του τέλους του 2022 ήταν το “Το Big Game Commercial της Amazon: Mind Reader “. Το δημιουργικό πρακτορείο για αυτήν τη διαφήμιση ήταν το Lucky Generals και το πρακτορείο πολυμέσων ήταν το IPG – Rufus.
Εναλλακτικά, ρίξτε μια ματιά στις ιστορίες επιτυχίας του YouTube για να δείτε πώς οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών επιτυγχάνουν τους στόχους τους με τις διαφημίσεις YouTube. Τα παραδείγματα υπογραμμίζουν τους στόχους κάθε επιχείρησης.
Έτσι, εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, τότε διαβάστε πώς η διαφήμιση βίντεο βοήθησε την εταιρεία Missouri Star Quilt να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης υφασμάτων προκοπής παπλωμάτων στον κόσμο.
Εάν ο στόχος σας είναι να τονώσετε το ενδιαφέρον και την προσοχή, τότε διαβάστε για το πώς η Adidas χρησιμοποιεί την αλληλουχία για να μετακινήσει τους πελάτες από την ευαισθητοποίηση στην προσοχή.
Εάν ο στόχος σας είναι να βοηθήσετε τους ανθρώπους να αγοράσουν, να εγγραφούν και να αναλάβουν δράση, τότε διαβάστε πώς η United Airlines χρησιμοποιεί βίντεο για να μετατρέψει αναποφάσιστους πελάτες.
Και παρόλο που ο όρος μάρκετινγκ πλήρους διοχέτευσης είναι λανθασμένος, αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση, να τονώσετε το ενδιαφέρον και να προωθήσετε τη δράση, τότε διαβάστε πώς η Ebates χρησιμοποίησε το βίντεο και την αναζήτηση για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, να αυξήσει τα επίπεδα αναζήτησης και να μειώσει το κόστος -ανά απόκτηση όταν μετονομάστηκε σε Rakuten .
Διεξάγετε Πειράματα YouTube CTV
Σύμφωνα με εσωτερικά δεδομένα του YouTube, οι θεατές παρακολουθούν καθημερινά κατά μέσο όρο πάνω από 700 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου YouTube σε τηλεοπτικές συσκευές. Για να κατανοήσετε καλύτερα την ευκαιρία, θα πρέπει να εκτελέσετε πειράματα για να δείτε πόσο αποτελεσματική θα μπορούσε να είναι η συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV) για το κοινό σας.
Παραδείγματα μάρκετινγκ YouTube
Δεν υπάρχει μοντέλο για την τέλεια στρατηγική διαφήμισης CTV. Αλλά θα πρέπει να διαβάσετε το άρθρο της Christine Turner, « Τι έμαθαν 3 επωνυμίες από τα πειράματά τους στο YouTube CTV », για να κατανοήσετε καλύτερα τι μαθαίνουν οι επωνυμίες.
Το 2021, η Frito-Lay Βόρεια Αμερική ήθελε να ανακαλύψει πώς οι αυξήσεις στον χρόνο παρακολούθησης στο CTV συνέβαλαν στην επωνυμία και στους στόχους πωλήσεων της επωνυμίας Ruffles . Η ομάδα μάρκετινγκ της διεξήγαγε μια δοκιμή A/B με τον μισό προϋπολογισμό μέσων να παραδίδεται στις συνήθεις συσκευές και τον άλλο μισό με αυξημένη κατανομή στο CTV. Στη συνέχεια, η ομάδα συνέκρινε την απόδοση με την παράδοση.
Σύμφωνα με την Amanda Corral, ανώτερη διευθύντρια στρατηγικής επί πληρωμή μέσων στο Frito-Lay North America,
“Η υψηλότερη προβολή στις αυξημένες κυψέλες CTV ξεπέρασε τις προσδοκίες και τα κριτήρια αναφοράς μας σε ποσοστά προβολής, ανάκληση διαφημίσεων και αύξηση πωλήσεων.” Αυτή πρόσθεσε. «Και το πετύχαμε αυτό χωρίς να θυσιάσουμε το CPM ή την απήχηση. Ήμασταν ενθουσιασμένοι που προσφέραμε ισχυρό αντίκτυπο διατηρώντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα και παρέχοντας υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).
Το 2021, η L’Oreal USA ήθελε να δει πώς κλιμακώθηκε η δοκιμασμένη στο χρόνο προσέγγισή της στο δημιουργικό και την προσέγγιση χρηστών με το CTV. Έτσι, η εταιρεία αύξησε την επένδυσή της στο YouTube κατά 102%, από έτος σε έτος.
Στη συνέχεια, η L’Oreal USA διεξήγαγε μια μετα-ανάλυση σχεδόν 30 μελετών αύξησης πωλήσεων NCS και διαπίστωσε ότι η δραστηριότητά της στο YouTube πέτυχε κατά μέσο όρο αύξηση πωλήσεων 6% για τις καμπάνιες της. Η εταιρεία σημείωσε επίσης απόδοση 6 προς 1 στις δαπάνες διαφήμισης (ROAS) στις οθόνες CTV του YouTube.
Ο Shenan Reed, SVP, επικεφαλής των μέσων ενημέρωσης στη L’Oreal USA, εξήγησε,
«Ο καταναλωτής μας είναι ακόμα στο σαλόνι, αλλά παρακολουθεί μια ευρύτερη ποικιλία περιεχομένου – περιεχόμενο που είναι πιο προσωπικό, είναι περισσότερο της στιγμής. Μπορείτε να αγνοήσετε αυτή τη συμπεριφορά ή μπορείτε να επιλέξετε να εμφανιστείτε. Και επιλέξαμε να εμφανιστούμε».
Το DocuSign ήταν αρχικά ανησυχητικό σχετικά με το CTV, καθώς οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν κλικ και να πραγματοποιήσουν μετατροπή στην οθόνη της τηλεόρασης. Ωστόσο, η επωνυμία αποφάσισε να πειραματιστεί τρέχοντας μια διαφημιστική καμπάνια αποκλειστική για CTV παράλληλα με μια κανονική καμπάνια μεταξύ συσκευών για να απομονώσει και να ποσοτικοποιήσει τον αντίκτυπο του CTV στις καμπάνιες του.
Η ομάδα μάρκετινγκ διαπίστωσε ότι οι διαφημίσεις CTV οδήγησαν σε σχετική αύξηση της τάξης του 33% στην ανάκληση διαφημίσεων. Και παρά τις ανησυχίες σχετικά με τα εμπόδια στη δράση, η DocuSign σημείωσε σχετική αύξηση μετατροπών κατά 126% για τις δοκιμαστικές εγγραφές της.
Ο Andy Tack, ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ στην DocuSign, είπε,
«Μπορούμε τώρα να δούμε ξεκάθαρα την αξία που έχει το CTV στις καμπάνιες μας». και “Είτε αυξάνουμε την αναγνωρισιμότητα και την ανάκληση της επωνυμίας μας, είτε βελτιώνουμε το ενδιαφέρον και την πρόθεση αγοράς, το CTV είναι ένα κρίσιμο μέρος της προσέγγισής μας.”
10. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
Χρησιμοποιήστε το YouTube Analytics, τις μετρήσεις αύξησης και το GA4 για να παρακολουθείτε τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI).
Αναλύστε τα δεδομένα σας και λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για την αύξηση της ευαισθητοποίησης, τον επηρεασμό της προσοχής, την αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο ή εκτός σύνδεσης ή/και την αύξηση της αφοσίωσης.
Ακολουθούν τρία πρόσφατα παραδείγματα για το πώς οι οργανισμοί χρησιμοποίησαν το μάρκετινγκ του YouTube για να δημιουργήσουν μετρήσιμα αποτελέσματα.
Η πιο δροσερή χειμερινή εκστρατεία στον κόσμο
Στις 13 Δεκεμβρίου 2021, η Αυτού Υψηλότης Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ Αλ Μακτούμ, Αντιπρόεδρος, Πρωθυπουργός και Κυβερνήτης του Ντουμπάι, ξεκίνησε τη δεύτερη σεζόν της εκστρατείας για τον Πιο δροσερό χειμώνα στον κόσμο. Το IT παρουσίασε τα εξαιρετικά τουριστικά αξιοθέατα στα ΗΑΕ, καθώς και τις ανθρώπινες αξίες που συνδέονται με την κοινωνία των Εμιράτων.
Εκστρατεία One Billion Meals
Στις 10 Μαρτίου 2022, η Παγκόσμια Πρωτοβουλία του Mohammed bin Rashid Al Maktoum (MBRGI) ξεκίνησε την εκστρατεία «Ένα δισεκατομμύριο γεύματα», τη μεγαλύτερη διατροφική προσπάθεια για την καταπολέμηση της πείνας σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Στις 27 Απριλίου 2022, ο Σεΐχης Μοχάμεντ είπε: «Σήμερα ολοκληρώνουμε την πρωτοβουλία «1 δισεκατομμύριο γεύματα» συλλέγοντας 600 εκατομμύρια γεύματα σε λιγότερο από ένα μήνα. Χάρη σε ιδρύματα, εταιρείες, επιχειρηματίες και 320.000 άτομα που συνέβαλαν. Σήμερα, ανακοινώνουμε μια προσωπική υποστήριξη 400 εκατομμυρίων γευμάτων για την πρωτοβουλία να ολοκληρωθεί το 1 δισεκατομμύριο γεύματα κατά τη διάρκεια αυτού του ιερού μήνα του Ραμαζανιού».
Περίληψη
Αφού διαβάσετε αυτές τις 10 στρατηγικές και συμβουλές και παρακολουθήσατε τα παραδείγματα επιτυχημένου μάρκετινγκ στο YouTube παραπάνω, θα είστε σίγουρα έτοιμοι να σταματήσετε να κάνετε storyboarding και να ξεκινήσετε να τραβάτε κάτι.
Αλλά αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε γιατί το YouTube ξόδεψε εκατομμύρια δολάρια για να μεταδώσει το “Football Cat” κατά τη διάρκεια του Super Bowl.
Ναι, τα πράγματα αλλάζουν.
Έτσι, πάντα βοηθάει να μαθαίνεις πολλά μαθήματα από ό,τι έχει λειτουργήσει στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν βλάπτει να φανταστείς ποιες νέες ευκαιρίες θα υπάρχουν εκεί έξω στο μέλλον.