Ανακαλύψτε γιατί πρέπει να έχετε ένα δυνατό εμπορικό σήμα που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να γίνει γνωστή, αγαπητή και προτιμώμενη με αυξημένους τζίρους.
Τι είναι ένα εμπορικό σήμα; (brand)
Ένα εμπορικό σήμα είναι η ταυτότητα και η ιστορία μιας εταιρείας που την κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές που πωλούν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες.
Ο στόχος της επωνυμίας είναι να κερδίσει χώρο στο μυαλό του κοινού-στόχου και να γίνει η προτιμώμενη επιλογή του για να κάνει πωλήσεις. Τα εμπορικά σήματα ή brands είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσουν οι εταιρείες το όραμά τους. Ένα εμπορικό σήμα αποσαφηνίζει τι πρεσβεύει μια εταιρεία και γιατί. Ένα εμπορικό σήμα αναφέρεται επίσης στη συνολική εμπειρία που έχει ένα άτομο όταν αλληλεπιδρά με μια επιχείρηση – ως αγοραστής, πελάτης, οπαδός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή απλός περαστικός.
Τι είναι το branding;
Το branding είναι η διαδικασία δημιουργίας της ταυτότητας του εμπορικού σήματος μιας εταιρείας.
Η διαδικασία αυτή παρέχει επίσης υλικά που υποστηρίζουν την επωνυμία, όπως ένα λογότυπο, ένα σλόγκαν, έναν οπτικό σχεδιασμό ή έναν τόνο φωνής και μια ιστορία.
Με λίγα λόγια, η επωνυμία είναι η διαδικασία έρευνας, ανάπτυξης και εφαρμογής ενός διακριτικού χαρακτηριστικού ή ενός συνόλου χαρακτηριστικών στον οργανισμό σας, ώστε οι καταναλωτές να αρχίσουν να συνδέουν την επωνυμία σας με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η επωνυμία βρίσκεται στις λεζάντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στις χρωματικές παλέτες των διαφημιστικών πινακίδων και στα υλικά που χρησιμοποιούν οι μάρκες για τη συσκευασία τους.
Branding vs. Μάρκετινγκ
Το branding ΔΕΝ είναι διαφήμιση το μάρκετινγκ ΝΑΙ.
Branding
- Αναπτύσσει την ταυτότητα του εμπορικού σήματος
- Χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών με την ιστορία
- Στρατηγικές και τακτικές για την υποστήριξη της ταυτότητας και της ιστορίας
- Η ιστορία σχετικά με το γιατί υπάρχει η εταιρεία σας
- Εστίαση στο πώς αισθάνεται το κοινό για την εταιρεία σας
Μάρκετινγκ
- Αναπτύσσει καμπάνιες που συνδέουν το εμπορικό σήμα με τα προϊόντα, την αποστολή και τους στόχους
- Χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών με δράσεις
- Στρατηγικές και τακτικές για την υποστήριξη προϊόντων και εκστρατειών
- Υποστηρίζει την ιστορία της μάρκας με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες
- Εστιάζει στο τι κάνει το κοινό με την εταιρεία σας
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Γιατί οι ταξιδιώτες δεν εμπιστεύονται το Tripadvisor σήμερα;
Οι εταιρείες που δημιουργούν ισχυρά εμπορικά σήματα γνωρίζουν ότι η ταυτότητα του εμπορικού τους σήματος πρέπει να υπάρχει παντού.
Γνωρίζουν ότι τα ονόματά τους εκτείνονται πολύ πέρα από την ετικέτα και μπορούν να δελεάσουν τους καταναλωτές να επιλέξουν τα προϊόντα τους από μια σειρά επιλογών.
Για παράδειγμα, η μάρκα Coca-Cola έχει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα σε όλο τον κόσμο. Τα κλασικά κόκκινα και λευκά γράμματα, το ζωντανό έργο τέχνης και η χαρακτηριστική γραμματοσειρά έχουν τραβήξει την προσοχή των αγοραστών για πάνω από έναν αιώνα.
Έχοντας αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου, το εμπορικό σήμα της Coca-Cola αποτελεί απόδειξη της δύναμης της συνεπούς, επιτυχημένης επωνυμίας που έχουν αγαπήσει οι καταναλωτές.
Τούτου λεχθέντος, η επωνυμία είναι μια επαναληπτική διαδικασία και απαιτεί να έρθετε σε επαφή με την καρδιά των πελατών σας και της επιχείρησής σας.
Ωστόσο, δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το μάρκετινγκ.» Στη συνέχεια, ρίχνουμε μια ματιά στις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ branding και μάρκετινγκ.
Branding vs. Μάρκετινγκ
Παρόλο που είναι εύκολο να συνδυάσει κανείς το branding και το μάρκετινγκ σε έναν κλάδο, είναι αρκετά διακριτά. Είναι επίσης σύνηθες να ακούμε το branding και το μάρκετινγκ να συγκρίνονται ως προς τις προτεραιότητες. Η αλήθεια είναι ότι και τα δύο είναι απαραίτητα για μια επιτυχημένη επιχείρηση και πρέπει να λειτουργούν αρμονικά για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση.
Με απλά λόγια, το branding είναι η ταυτότητα μιας εταιρείας και το μάρκετινγκ περιλαμβάνει τις τακτικές και τις στρατηγικές, οι οποίες επικοινωνούν αυτό το όραμα.
«Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, τόσο το branding όσο και το μάρκετινγκ γίνονται πιο πολύπλοκα. Αυτή η ανάπτυξη συχνά σημαίνει ότι και οι δύο τομείς μιας επιχείρησης θα αναπτύξουν στρατηγικές και τακτικές για την υποστήριξη διαφορετικών στόχων.» Στο branding, οι ενέργειες αυτές συνήθως υποστηρίζουν την ιστορία και την ταυτότητα της επιχείρησης. Στο μάρκετινγκ, αυτές οι ενέργειες συνήθως ενισχύουν τα προϊόντα, τους πελάτες ή άλλες πρωτοβουλίες μιας επιχείρησης προκειμένου να προωθηθούν οι πωλήσεις. Το branding είναι σημαντικό για διάφορους λόγους – και θα τους εξετάσουμε παρακάτω».
Η σημασία του Branding για τις επιχειρήσεις
Η επωνυμία σας είναι αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησής σας. Δίνει στον επιχείρησή σας ταυτότητα, την κάνει αξιομνημόνευτη, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αγοράσουν από εσάς, υποστηρίζει το μάρκετινγκ και τη διαφήμισή σας και φέρνει υπερηφάνεια στους υπαλλήλους σας.
Άλλα οφέλη της επωνυμίας περιλαμβάνουν τα εξής.
- Επιρροή στις αποφάσεις αγοράς
Η επωνυμία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.Μια ισχυρή εικόνα της μάρκας μπορεί να δημιουργήσει θετικούς συνειρμούς με την ποιότητα, την αξία ή έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, επηρεάζοντας τις αποφάσεις αγοράς.
Στην πραγματικότητα, το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μάρκες που εμπιστεύονται. Εν τω μεταξύ, προηγούμενες έρευνες που έδειξαν επίσης ότι οι αγορές μπορούν επίσης να επηρεαστούν από μάρκες με κοινές αξίες».
Δημιουργώντας μια ταυτότητα για την επιχείρησή σας
Μια μάρκα εκτείνεται πέρα από το προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας. Το branding δίνει στην επιχείρησή σας μια ταυτότητα. Δίνει στους καταναλωτές κάτι με το οποίο μπορούν να συσχετιστούν και να συνδεθούν πέρα από το προϊόν ή την υπηρεσία που πραγματικά αγοράζουν.
- Βοηθώντας τους πελάτες να θυμούνται την επιχείρησή σας
Το branding κάνει την επιχείρησή σας αξιομνημόνευτη. Είναι το πρόσωπο της εταιρείας σας και βοηθά τους καταναλωτές να διακρίνουν την επιχείρησή σας σε κάθε μέσο: Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μείνετε αξέχαστοι είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας.
- Ενίσχυση της διαφήμισης και του μάρκετινγκ
Το branding υποστηρίζει τις προσπάθειες μάρκετινγκ και διαφήμισης. Βοηθάει την προώθησή σας να αποκτήσει μια επιπλέον δύναμη με πρόσθετη αναγνώριση και αντίκτυπο.
- Δημιουργία υποστήριξης από τους υπαλλήλους
Το branding φέρνει υπερηφάνεια στους υπαλλήλους σας. Όταν δημιουργείτε το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας, δεν δίνετε μόνο ταυτότητα στην επιχείρησή σας. Δημιουργείτε επίσης έναν αξιόπιστο, ιδιαίτερα αναγνωρισμένο χώρο εργασίας. Το ισχυρό branding φέρνει ισχυρούς υπαλλήλους».
Στρατηγική brand
Το branding είναι μια δημιουργική δουλειά. Είναι επίσης μια ομαδική προσπάθεια και υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι που πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία. Ο καθένας έχει τη γνώμη του. Η πλοήγηση στα χρήσιμα σχόλια και τις αλλαγές μπορεί να κάνει την επωνυμία μια πρόκληση.
Για να σας δείξουμε πώς ένα πρότυπο μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία branding, ας δούμε στη συνέχεια μερικά παραδείγματα.
Πρότυπο προφίλ εταιρείας.
Αυτός ο τρόπος μπορεί να σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε την ιστορία του πώς ξεκίνησε η εταιρεία σας και πώς σκοπεύετε να τοποθετηθείτε στην αγορά. Αυτό διευκολύνει την τελειοποίηση της ταυτότητας και της στρατηγικής του εμπορικού σας σήματος.
Πρότυπο κώδικα εταιρικής κουλτούρας.
Η κουλτούρα της επιχείρησής σας και η μάρκα σας θα πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Αυτό το χρήσιμο πρότυπο διευκολύνει την ομάδα σας να βελτιώσει τον πυρήνα της μοναδικής σας κουλτούρας, ώστε να μπορείτε να μεταδώσετε αυτή τη γνώση στην επωνυμία σας. Αυτά τα πρότυπα μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αξία που προσφέρει η εταιρεία σας στους πελάτες.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
Πώς δημιουργούμε για την εταιρεία σας το εμπορικό σήμα
- Καθορίζουμε το κοινό-στόχο σας.
- Καθορίζουμε τις αξίες, τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη σας
- Δημιουργούμε τα οπτικά σας στοιχεία όπως λογότυπο, μακέτες
- Δημιουργούμε την ιστορία σας
- Προωθούμε το brand σας
Δείτε πώς δημιουργούμε στην REDPLUS+ ένα εμπορικό σήμα – ή κάνουμε επανασχεδιασμό του εμπορικού σήματος της επιχείρησής σας.
Υπάρχουν πολλά που απαιτούνται για ένα εμπορικό σήμα, και υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας κατά τη δημιουργία ενός ισχυρού εμπορικού σήματος.
Θέλουμε να χτίσουμε μια αποτελεσματική, μετρήσιμη επωνυμία αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καθορίσουμε τον σκοπό της μάρκας σας.
Επίσης τι αντίκτυπο θέλουμε να έχουμε στους πελάτες σας και στον κόσμο; Αυτός ο σκοπός θα πρέπει να καθοδηγεί όλες τις αποφάσεις μας για το branding της εταιρείας σας.
Κατανοούμε την ιστορία προέλευσης της μάρκας σας.
Κάθε μάρκα έχει μια ιστορία προέλευσης – τον λόγο για τον οποίο οι ιδρυτές ξεκίνησαν την εταιρεία και τα προβλήματα που θέλησαν να λύσουν. Η οικοδόμηση μιας μάρκας που να αισθάνεται αυθεντική και να έχει απήχηση στους πελάτες σημαίνει ότι πρέπει να κατανοήσουμε και να επικοινωνήσουμε αυτή την ιστορία.»
Καθορίζουμε το κοινό-στόχο σας
Η δημιουργία μάρκας οδηγεί σε αναγνωρισιμότητα, αναγνωρισιμότητα, εμπιστοσύνη και έσοδα. Έχουμε μιλήσει γι’ αυτό. Αλλά ας κάνουμε ένα βήμα πίσω και ας καταλάβουμε από πού πηγάζουν αυτά: από τους καταναλωτές. Και όχι από οποιουσδήποτε καταναλωτές – από το κοινό-στόχο και τους πελάτες σας. Το 70% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θέλουν μια εξατομικευμένη εμπειρία. Αλλά πώς μπορούμε να προσφέρουμε αυτή την εμπειρία αν δεν έχουμε σαφή ιδέα για το ποιοι είναι; Αν η μάρκα σας δεν έχει απήχηση στο κοινό σας, δεν θα οδηγήσει σε αυτή την δημοφιλία, την αναγνώριση, την εμπιστοσύνη και τα έσοδα.
Εδώ είναι που έρχεται η έρευνα αγοράς-στόχου.
Πριν προχωρήσουμε πρέπει να ξέρουμε σε ποιον θα μιλάει η επωνυμία σας.Ποιον εξυπηρετεί το προϊόν σας; Ποιος είναι ο ιδανικός σας πελάτης; Γιατί δημιουργήσατε την επιχείρησή σας εξ αρχής; Αυτό που μαθαίνουμε για την αγορά-στόχο και τις προσωπικότητες αγοραστών σας θα επηρεάσει τις αποφάσεις μας για το branding.
Καθορίζουμε την αποστολή σας.
Ας επιστρέψουμε σε μια ερώτηση που έθεσα στο τελευταίο βήμα: Γιατί δημιουργήσατε την επιχείρησή σας; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τη δήλωση αποστολής σας. Αυτή η δήλωση ορίζει τον σκοπό και το πάθος σας ως οργανισμός. πριν μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα που το κοινό σας αναγνωρίζει, εκτιμά και εμπιστεύεται, πρέπει να είστε σε θέση να δείξετε τι έχει να δώσει η επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, κάθε μέρος της μάρκας σας (λογότυπο, σλόγκαν, εικόνες, φωνή και προσωπικότητα) μπορεί να αντικατοπτρίζει αυτή την αποστολή και το όραμά σας.Η δήλωση αποστολής σας είναι ένα δομικό στοιχείο του μανιφέστου της μάρκας σας. Περιλαμβάνει τον λόγο για τον οποίο υπάρχει ο οργανισμός σας και γιατί οι άνθρωποι θα πρέπει να ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.»
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Τα πληρωμένα βραβεία των επιχειρήσεων 2024
Σας πήραν τηλέφωνο ότι κερδίσατε βραβείο και πρέπει να το πληρώσετε; Γιατί να πληρώσουμε ένα βραβείο μας χρειάζεται;
Καθορίζουμε τις μοναδικές σας αξίες, ιδιότητες και οφέλη
Σίγουρα υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις στον κλάδο και τη θέση σας. Είναι εύκολο να εστιάσουμε στον ανταγωνισμό σας και το εμπορικό σήμα σας.
Για το λόγο αυτό, πρέπει να βεβαιωνόμαστε ότι το εμπορικό σήμα σας είναι φτιαγμένο και εμπνευσμένο από στοιχεία που είναι αποκλειστικά δικά σας: τις αξίες, τα οφέλη και τις ιδιότητες που κάνουν την επιχείρησή σας μοναδική. Κάνουμε μια λίστα με τα στοιχεία που κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τους άλλους για να μπορέσουμε να έχουμε τα στοιχεία για την στρατηγική του branding.
Δημιουργούμε τη φωνή του brand
Πώς θα ακουγόταν η μάρκα σας αν είχατε μια συνομιλία μαζί της ή αν σας έστελνε μήνυμα; Ο τρόπος που επικοινωνείτε με την αγορά-στόχο σας θεωρείται επίσης μέρος της επωνυμίας σας. Ορίζουμε μια φωνή μάρκας που να συνδέεται και να έχει απήχηση στο κοινό σας – διαφορετικά, οι πελάτες πιθανώς δεν θα δώσουν σημασία.
Από τις διαφημιστικές σας καμπάνιες και τις λεζάντες στο Instagram μέχρι τις αναρτήσεις σας στο blog και την ιστορία του brand σας, ο τόνος σας πρέπει να είναι συνεπής.
Δίνουμε λοιπόν στο κοινό σας την ευκαιρία να εξοικειωθεί με το brand σας και να μάθει να αναγνωρίζει τον ήχο της φωνής σας. Ακόμα καλύτερα, δημιουργούμε μια διασκεδαστική, ψυχαγωγική φωνή και οι πελάτες σας θα ανυπομονούν για τις ενημερώσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα newsletters.
Η φωνή του rand κατά περίπτωση θα πρέπει να είναι:
- Φιλική και προσιτή
- Ενημερωτική αλλά όχι υπερβολικά τεχνική
- Ενισχυτική και ενθαρρυντική
- Με περιστασιακή χρήση χιούμορ
Ενεργοποιούμε την επωνυμία σας
Η νέα επωνυμία σας λειτουργεί μόνο αν το κάνουμε εμείς. Μόλις ολοκληρώσουμε το σχεδιασμό και τη δημιουργία του νέου σας brand (ή του rebrand), το ενσωματώνουμε σε κάθε σημείο της επιχείρησής σας. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο να εμφανίζεται οπουδήποτε η επιχείρησή σας αγγίζει τους πελάτες.
Η εταιρεία σας έχει στρατηγική digital marketing;
Στρατηγική Digital Marketing
Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα δαπανούν χρήματα σε εταιρείες για ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς στρατηγική και πλάνο, αυτό σηματοδοτεί και το τέλος του brand στον ανταγωνισμό.
Τα κανάλια ανάδειξης και προώθησης του brand
Ιστοσελίδα – Το 80% των χρηστών του διαδικτύου εξετάζουν το σχεδιασμό και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας όταν σχηματίζουν γνώμη για μια επιχείρηση.
Τα χρώματα του brand το στυλ καθορίζουν την ομοιομορφία και την σταθερότητα. Η ιστοσελίδα σας είναι ένα σημαντικό μέρος της εταιρικής σας ταυτότητας και πρέπει αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας χωρίς να δημιουργεί ανασφάλεια στον πελάτη. Δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο με βάση το brand συνδέοντας έτσι την ιστορία του με ενέργειες call to action.
Social Media – Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας αποτελεί κορυφαίο στόχο για τους social marketers, σύμφωνα με έρευνα του 2024. Όλες οι φωτογραφίες προφίλ, το εξώφυλλο και οι επώνυμες εικόνες θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν το εμπορικό σας σήμα. Βάζουμε favicon το λογότυπό σας ως φωτογραφία του προφίλ σας για να διευκολύνει τους πελάτες να αναγνωρίσουν την επιχείρησή σας. Όπως και με τον ιστότοπό σας, βεβαιωνόμαστε ότι όλες οι πληροφορίες του προφίλ, οι αναρτήσεις και οι λεζάντες αναδεικνύουν τη φωνή του εμπορικού σας σήματος.
Συσκευασία – Εάν έχετε μια επιχείρηση με φυσικά προϊόντα, το προϊόν σας είναι ίσως ο πιο απτός τρόπος με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα σας. Για το λόγο αυτό, η συσκευασία σας θα πρέπει να αναδεικνύει τη νέα σας επωνυμία – στο σχεδιασμό, τα χρώματα, το μέγεθος και την αίσθησή της.
Διαφήμιση – Οι διαφημίσεις (ψηφιακές και έντυπες) χρησιμοποιούνται συχνά για να εδραιώσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να συστήσουν στους καταναλωτές τη μάρκα σας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα του 2024, το 63% των marketers χρησιμοποιούν πληρωμένες διαφημίσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Εξαιτίας αυτού, είναι κρίσιμο να εμφανίζουν την επωνυμία σας σωστά. Στην πραγματικότητα, η επωνυμία σας θα πρέπει να διευκολύνει τη διαδικασία δημιουργίας διαφημίσεων. Η REDPLUS+ δημιουργεί μοναδικά ελκυστικές και εμπορικές διαφημίσεις στην Google με μεγάλη απόδοση.
Πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών – Ένα εμπορικό σήμα είναι τόσο ισχυρό όσο οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτό, και αν οι άνθρωποί σας δεν βάζουν το εμπορικό σήμα σας να λειτουργήσει, αυτό δεν θα λειτουργήσει για εσάς. Επιπλέον, η μάρκα σας αναδεικνύεται σε πολλά περισσότερα κανάλια από το μάρκετινγκ σας. Ενημερώνουμε τους ανθρώπους των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών σας για τις κατευθυντήριες γραμμές της μάρκας σας και τους εκπαιδεύουμε να τις χρησιμοποιούν, ειδικά όταν έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες. Είτε μοιράζονται μια επίδειξη επώνυμου προϊόντος είτε απαντούν σε ερωτήσεις πελατών, τους ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιούν το λογότυπο, το σλόγκαν, τις εικόνες και τη φωνή του εμπορικού σας σήματος.
Συμπέρασμα
Αντιμετωπίστε το εμπορικό σήμα σας σαν ένα άτομο.
Για να κατανοήσετε καλύτερα τη διαδικασία του branding, σκεφτείτε το εμπορικό σήμα σας σαν ένα άτομο. Η μάρκα σας θα πρέπει να έχει ταυτότητα (ποιος είναι), προσωπικότητα (πώς συμπεριφέρεται) και εμπειρία (πώς την θυμούνται).
Κάντε στον εαυτό σας τις εξής ερωτήσεις σχετικά με την μάρκα σας:
- Πώς θα συστηνόταν η μάρκα σας;
- Αν έπρεπε να περιγράψει την εμφάνισή της, πώς θα το έκανε;
- Πώς θα μιλούσε η μάρκα σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;
- Θα ήταν σοβαρή και επαγγελματική ή θα ήταν χιουμοριστική και σκληρή;
- Τι θα έλεγε κάποιος για την επωνυμία σας αφού την «συναντούσε» για πρώτη φορά;
- Ποιες είναι μερικές προτάσεις που θα χρησιμοποιούσε για να την περιγράψει;
Ο σκοπός της επωνυμίας είναι να δημιουργήσετε σχέσεις με τους πελάτες σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να αντιμετωπίζετε το εμπορικό σήμα σας ως άτομο και να καταλάβετε ότι θέλετε να κάνουν το ίδιο και οι πελάτες σας.
Δώστε προτεραιότητα στη συνέπεια.
Οι πελάτες θέλουν αυθεντικότητα – η έρευνα της Semrush επισημαίνει ότι οι πελάτες θέλουν «φυσικό», περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και «αληθινό λόγο».
Η συνέπεια είναι απαραίτητη για το branding, επειδή δημιουργεί εμπιστοσύνη και δείχνει στους πελάτες ότι οι αξίες σας είναι αυθεντικές. Χωρίς αυτήν, θα μπορούσατε κατά λάθος να υπονομεύσετε την επωνυμία σας και να μπερδέψετε τους πελάτες σας. Οι αναγνωρίσιμες, πολύτιμες μάρκες εστιάζουν στη συνέπεια – και αποκομίζουν τα οφέλη.
Έτσι, κάντε την επωνυμία σας μια ενιαία παρουσία σε όλα τα μέσα και τις πλατφόρμες. Αυτό διευκολύνει τους πελάτες σας να εξοικειωθούν, να αναγνωρίσουν και να προτιμήσουν την επωνυμία σας με την πάροδο του χρόνου. Οι κατευθυντήριες γραμμές για το εμπορικό σήμα μπορούν να βοηθήσουν σε αυτή την πρωτοβουλία.»
- Ακολουθήστε μια στρατηγική branding.
Η στρατηγική μάρκας είναι κάτι περισσότερο από τις κατευθυντήριες γραμμές της μάρκας σας. Είναι ένα σχέδιο με συγκεκριμένους, μακροπρόθεσμους στόχους που η ομάδα σας μπορεί να επιτύχει καθώς η μάρκα σας εξελίσσεται.
Αυτοί οι στόχοι συνήθως περιστρέφονται γύρω από το σκοπό της μάρκας σας, το συναίσθημα, την ευελιξία, την ανταγωνιστική ευαισθητοποίηση και τη συμμετοχή των εργαζομένων.
Το branding είναι μια συνεχής διαδικασία εξέλιξης. Και υπάρχουν πολλά που υπεισέρχονται σε αυτό. Μια στρατηγική μάρκας μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε αυτή τη διαδικασία σε μια καλά οργανωμένη πρακτική που κρατάει την μάρκα σας στο επίκεντρο και κινείται προς την επιτυχία και την αναγνώριση.
Στην REDPLUS+ η στρατηγική branding είναι ο κινητήριος μοχλός και οδηγό μας για την επιτυχία της επιχείρισης. Χωρίς στρατηγική branding χάνονται χρήματα και ενέχει ο κίνδυνος αποτυχίας του brand.
- Μην αφήνετε την έμπνευση να μετατραπεί σε μίμηση.
Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι σημαντική. Όχι μόνο σας ενημερώνει για το πού βρίσκεται ο ανταγωνισμός σας και πώς διαπρέπει, αλλά μπορεί επίσης να σας δώσει ιδέες για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε ή να διαφοροποιήσετε περαιτέρω το εμπορικό σας σήμα.
Κρατήστε την ανταγωνιστική σας έρευνα περιορισμένη και επικεντρωθείτε σε αυτό που προσφέρει ο οργανισμός σας.Το γεγονός ότι ένας ανταγωνιστής (ή δύο) έχει χαρακτηρίσει την εταιρεία του με έναν συγκεκριμένο τρόπο δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσετε το παράδειγμά του.
Τα νέα, μοναδικά, προκλητικά εμπορικά σήματα είναι αξιομνημόνευτα εμπορικά σήματα.
- Χρησιμοποιήστε το branding για να προσλάβετε προσωπικό.
Το ισχυρό branding κάνει τους υπαλλήλους σας υπερήφανους. Αξιοποιήστε το branding σας για να προσελκύσετε ταλαντούχους ανθρώπους. Αν η πρόσληψη αποτελεί ισχυρή πρωτοβουλία για την εταιρεία σας, αφιερώστε ορισμένους από τους πόρους σας στο employer branding.
«Employer branding» είναι ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε την εταιρεία σας σε όσους αναζητούν εργασία και στους υφιστάμενους εργαζόμενους. Αν είστε δημοσίως υπερήφανοι για την εταιρεία σας, θα είναι και οι άλλοι.»
Έτοιμοι για branding;
Το branding είναι το όνομα, το λογότυπο, η χρωματική παλέτα, η φωνή και οι εικόνες της εταιρείας σας. Είναι επίσης πολλά περισσότερα.
Είναι αυτή η άυλη αίσθηση που έχουν οι πελάτες σας όταν αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα σας. Ξέρετε, αυτή η εμπειρία για την οποία μιλήσαμε στην αρχή. Τα απτά στοιχεία συμβάλλουν σε αυτό – ένα πανέμορφο λογότυπο, ένα έξυπνο σλόγκαν, ένα αυθεντικό μανιφέστο και μια ξεκάθαρη φωνή της μάρκας – αλλά οι πραγματικά ισχυρές μάρκες ευδοκιμούν όταν εστιάζουν στη μεγάλη εικόνα της μάρκας τους. Φτάστε στην καρδιά και την ψυχή του κοινού-στόχου σας και της εταιρείας σας, και μια επιτυχημένη μάρκα θα ακολουθήσει.
Στη REDPLUS+ το branding & το Rebranding είναι η καθημερινότητά μας, η δουλειά μας αλλά πιο πολύ η αγάπη μας. Είμαστε περήφανοι όταν τα “παιδιά μας” (τα brand μας) κάτω από την καθοδήγησή μας αναδύονται και κυριαρχούν στον ανταγωνισμό.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για το δικό σας ισχυρό brand.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.