REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Yandex Ads

Yandex Ads Redplus digital marketing agency redplus.gr

Δίκτυο διαφήμισης Yandex

Το Yandex Advertising Network είναι μια πλατφόρμα για την τοποθέτηση διαφημίσεων σε ιστότοπους, σε εφαρμογές για κινητά και σε εφαρμογές Smart TV όπως ακριβώς το Google Ads.

Το Yandex Advertising Network εξυπηρετεί περισσότερες από 4,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις Yandex Direct την ημέρα κυρίως για τις βόρειες και ανατολικές χώρες . Περισσότεροι από 400.000 διαφημιστές τοποθετούν τις διαφημίσεις τους σε ιστότοπους του Δικτύου Διαφήμισης Yandex. 

Εάν δραστηριοποιείσαι στη Ρωσία είσαι στον τουριστικό κλάδο, μην χάσεις τη διαφήμιση Yandex

Ενώ η Google είναι αναμφισβήτητα η πιο χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στη συντριπτική πλειονότητα των χωρών, η Ρωσία φέρνει στην ορφανική αναζήτηση ένα δυνατό ανταγωνισμό για το μερίδιο αγοράς των βορειοανατολικών χωρών. 

Με περισσότερα από 7 χρόνια εμπειρίας στη ρωσική αγορά, είναι φυσικό να δούμε ότι το Yandex θα ήταν η δημοφιλής επιλογή για πολλούς χρήστες του Διαδικτύου για το συγκεκριμένο κοινό και αγορά. Ωστόσο, παρατηρώντας τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία, μπορούμε να δούμε ότι η Google ξεπέρασε την Yandex φτάνοντας το επιβλητικό 54,89% στο μερίδιο αγοράς των ρωσικών μηχανών αναζήτησης. Με το Google (και σιωπηρά το Google Ads) σε άνοδο, γιατί πρέπει να επενδύσουμε στο Yandex και το Yandex.Direct; 

Παρόλο που οι αριθμοί μας λένε ότι η Google μπορεί να είναι καλύτερη επένδυση, πιστεύουμε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ που έχετε θα ωφεληθεί πολύ από το Yandex. Γιατί; Επειδή, αν και η Yandex δεν είναι πλέον η νούμερο ένα ρωσική μηχανή αναζήτησης, εξακολουθεί να κατέχει ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο στην αγορά των μηχανών αναζήτησης, επομένως σίγουρα δεν είναι μια χαμένη επένδυση. 

Αλλά ας βάλουμε το Google Ads και το Yandex.Direct δίπλα-δίπλα για λίγο και ας δούμε πώς αποδίδουν το ένα απέναντι στο άλλο.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του Yandex Advertising και του Google Ads;

Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαφημιστικές πλατφόρμες, υπάρχουν διαφορές και ομοιότητες μεταξύ του Yandex Advertising και του Google Ads.

Ας ξεκινήσουμε συγκρίνοντας αυτά τα δύο διαφημιστικά δίκτυα.

Και οι δύο αυτές εταιρείες έχουν τις ιδιωτικές τους μηχανές αναζήτησης και συνεργάζονται με άλλους διάφορους ιστότοπους. Παρόλο που η Google ενδέχεται να συνεργάζεται με περισσότερους ιστότοπους, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις από το Yandex.Direct θα εμφανίζονται επίσης στις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από το Mail.ru και το Rambler, οι οποίες είναι επίσης ευρέως δημοφιλείς στη Ρωσία. Αυτός είναι ένας σημαντικός και αποφασιστικός παράγοντας εάν σκέφτεστε να διαφημίσετε ειδικά στη ρωσική αγορά.

Τι γίνεται όμως με τις μορφές διαφημίσεων; Η Google παρουσιάζει ένα σύνολο μορφών διαφημίσεων, όπως και το Yandex. Οι μορφές διαφημίσεων που διαθέτει η Google είναι διαφημίσεις με κείμενο, δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης, διαφημίσεις μόνο για κλήσεις, διαφημίσεις αγορών προϊόντων, διαφημίσεις αγορών με έκθεση προϊόντων και διαφημίσεις προώθησης εφαρμογών.

Οι μορφές διαφήμισης που παρουσιάζει η Yandex είναι διαφημίσεις με κείμενο, διαφημίσεις με εικόνα, διαφημίσεις με κείμενο και με εικόνα, διαφημίσεις με επεκτάσεις κειμένου και βίντεο και έξυπνα banner .

Φυσικά, το είδος των μορφών διαφήμισης που παρουσιάζουν οι δύο πλατφόρμες δεν είναι οι μόνες διαφορές. Το μήκος της κεφαλίδας στο Direct (Δίκτυο διαφήμισης Yandex) μπορεί να έχει 33 έως 35 χαρακτήρες, ανάλογα με τη συσκευή , ενώ το Google AdWords έχει μόνο 30 χαρακτήρες . Ωστόσο, η Google αποφάσισε να ενισχύσει το παιχνίδι της και αντί για τους συνηθισμένους 35 χαρακτήρες ανά γραμμή για δύο γραμμές κειμένου περιγραφής, άλλαξε σε 90 χαρακτήρες , ενώ το μήκος των διαφημίσεων με κείμενο στο Yandex Direct παρέμεινε περιορισμένο στους 75 έως 81 χαρακτήρες . Το πλήθος των χαρακτήρων διευκολύνει τις ρωσικές διαφημίσεις, καθώς ταιριάζει καλύτερα στη ρωσική γλώσσα, η οποία είναι γνωστό ότι έχει μεγαλύτερες λέξεις.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, το Yandex.Direct είναι εξαιρετικό στη στόχευση εξειδικευμένου κοινού, το οποίο μπορεί να κάνει τις προσφορές να αυξάνονται πιο γρήγορα και ως εκ τούτου, το CPC (κόστος ανά κλικ) για το YANDEX μπορεί να είναι υψηλότερο από αυτό στο Google Ads. Ωστόσο, ένα από τα σπουδαία πράγματα για το YANDEX είναι ότι οι προσφορές σας θα μειωθούν αυτόματα για ιστοτόπους χαμηλότερης ποιότητας και θα αυξηθούν για ιστότοπους με υψηλό CTR (αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων), πράγμα που σημαίνει ότι οι προσφορές σας θα είναι γενικά καλά δαπανημένες.

Και οι δύο πλατφόρμες χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά και αρνητικές λέξεις-κλειδιά, αλλά έχουν διαφορετικούς τρόπους για να επιλέξουν τις διαφημίσεις που θα εμφανίσουν μόλις ο χρήστης πληκτρολογήσει μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Αυτές οι δύο πλατφόρμες είναι παρόμοιες από πολλές απόψεις, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν μερικές σημαντικές διαφορές που τις ξεχωρίζουν.

Τι κάνει το Yandex δημοφιλές;

Ο πιο σημαντικός παράγοντας που κάνει το Yandex δημοφιλές στη Ρωσία είναι η γλώσσα. Πως και έτσι? Λοιπόν, η μηχανή αναζήτησης σχεδιάστηκε ειδικά με γνώμονα τη ρωσική γλώσσα. Όποιος είναι εξοικειωμένος με τα ρωσικά μπορεί να επιβεβαιώσει το γεγονός ότι η γλώσσα έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες όσον αφορά τη γραμματική, τη δομή και το σχηματισμό λέξεων και προτάσεων.

Εκτός από το ότι διαθέτει ένα εντελώς διαφορετικό αλφάβητο (το κυριλλικό αλφάβητο) , τα ρωσικά είναι επίσης μια διαφορετική γλώσσα, πράγμα που σημαίνει ότι οι γραμματικές σχέσεις μεταφέρονται ως επί το πλείστον χρησιμοποιώντας επιθέματα και όχι μια συγκεκριμένη σειρά λέξεων.

Δημιουργήθηκε από Ρώσους, για τους Ρώσους, οι εφευρέτες της Yandex φρόντισαν να συμπεριλάβουν όλες τις ιδιαιτερότητες της γλώσσας τους στη μηχανή αναζήτησης, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του Διαδικτύου να έχουν καλύτερα αποτελέσματα σε μικρότερα χρονικά διαστήματα.

Ένας άλλος καθοριστικός παράγοντας είναι ότι η Yandex είναι ένας από τους μεγαλύτερους προορισμούς πολυμέσων της Ρωσίας, παρουσιάζοντας μια μεγάλη ποικιλία υπηρεσιών, όπως email, ημερολόγια, χάρτες, πλατφόρμες αποθήκευσης και πολλά άλλα, γεγονός που την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή έναντι της Google. Και τέλος, το γεγονός ότι η Yandex είναι μια ρωσική εταιρεία παίζει επίσης καθοριστικό παράγοντα, διότι σε γενικές γραμμές, η τοπική μάρκα Yandex έχει διαφορετική αντίληψη στο μυαλό των ανθρώπων και εμπιστεύονται την εταιρεία περισσότερο σε σύγκριση με άλλες εταιρείες στον ίδιο χώρο.

Στην REDPLUS+ διερευνούμε τις πιθανότητες επιτυχίας της καμπάνιας ανάλογα με το αντικείμενο και το target group και επιλέγουμε τα κατάλληλα εργαλεία δίνοντας αποτελέσματα με το βέλτιστο κόστος. 

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp