REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Διαφήμιση Google

Διαφήμιση Google Redplus digital marketing agency redplus.gr

Τι είναι η διαφήμιση Google; (Και πώς λειτουργεί;)

Σχεδόν όλοι γνωρίζουν την διαφήμιση google αφού την συναντούν καθημερινά στις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο. Η Google όπως και αντίστοιχες εταιρείες τα τελευταία χρόνια έχουν καταφέρει και έχουν αυτοματοποιήσει τις λειτουργίες τους στις υπηρεσίες όπως οι διαφημιστικές καμπάνιες. Πόσο εύκολο όμως και ασφαλές είναι να κάνεις μια δαπάνη χρημάτων για διαφήμιση στην Google χωρίς να γνωρίζεις τις δεκάδες λειτουργίες της; Στην REDPLUS+ αναλαμβάνουμε με υπευθυνότητα τις διαφημιστικές καμπάνιες μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων χωρίς κρυφά κόστη και με σχεδιασμό ανταπόδοσης.

Ας δούμε όπως παρακάτω γιατί η διαφήμιση Google χρειάζεται μια ειδική ομάδα για να τρέξει χωρίς ζημιά …

Με ένα δισεκατομμύριο περισσότερους ανθρώπους στο διαδίκτυο σήμερα από ό,τι υπήρχαν πριν από πέντε χρόνια – και διπλάσιοι άνθρωποι σε smartphone – οι έμποροι χρειάζονται τα πιο χρήσιμα και ενημερωμένα εργαλεία διαχείρισης καμπανιών που είναι διαθέσιμα. Γι’ αυτό οι εταιρείες χρησιμοποιούν την διαφήμιση Google, γνωστή και ως Google AdWords. Τι είναι το Google Ads και πώς λειτουργεί;

Μια δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα διαφημίσεων, όπως η διαφήμιση Google προσφέρει μια αποδεδειγμένη στρατηγική διαφήμισης για επιχειρήσεις σε κλάδους και τοποθεσίες. Η σειρά επιλογών στόχευσης, το ευέλικτο κόστος και οι πολυάριθμοι τύποι διαφημίσεων επιτρέπουν σε κάθε εταιρεία, από τοπική έως διεθνή, να προσεγγίσει το κοινό της και να διατηρήσει το κόστος διαφήμισης εντός του προϋπολογισμού. 

Το Google Ads έχει μετονομαστεί στο Google AdWords. Μια κορυφαία διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης, το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν μοναδικές διαφημίσεις για την προσέγγιση χρηστών.

Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στο Δίκτυο αναζήτησης Google, όπως στα αποτελέσματα αναζήτησης Google, και στο Δίκτυο εμφάνισης Google. Η διαφήμιση Google προσφέρει επίσης πρόσβαση σε διάφορες επιλογές στόχευσης, καμπάνιας και υποβολής προσφορών.

Πώς όμως λειτουργεί το Google AdWords (ή διαφήμιση Google);

Αν ψάχνεις για μια γρήγορη επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας του Google AdWords, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη γρήγορη σύνοψη:

  • Ένας διαφημιζόμενος δημιουργεί μια διαφημιστική καμπάνια, μια ομάδα διαφημίσεων και μεμονωμένες διαφημίσεις
  • Ο διαφημιζόμενος ορίζει τις επιλογές στόχευσής του, όπως λέξεις-κλειδιά, τοποθεσία και άλλα
  • Ο διαφημιζόμενος υποβάλλει μια προσφορά — ή πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει για να κάνει κλικ κάποιος στη διαφήμιση
  • Το Google Ads βαθμολογεί τις διαφημίσεις του διαφημιζόμενου και τους εκχωρεί Δείκτη ποιότητας
  • Η δημοπρασία διαφήμισης ξεκινά όταν ενεργοποιείται, όπως από μια αναζήτηση που περιλαμβάνει μια στοχευμένη λέξη-κλειδί
  • Η Google χρησιμοποιεί τις προσφορές και τους Δείκτες ποιότητας των κατάλληλων διαφημίσεων για να καθορίσει τον νικητή
  • Η Google προβάλλει τη νικητήρια διαφήμιση

Στην REDPLUS+ εργαζόμαστε στις διαφημιστικές καμπάνιες  γύρω από λέξεις-κλειδιά, καθώς και άλλες επιλογές στόχευσης, όπως:

  • Τοποθεσία
  • Συμπεριφορά χρήστη
  • Ενδιαφέροντα χρήστη
  • Δημογραφικά στοιχεία

Στις περισσότερες περιπτώσεις,  θα χρησιμοποιήσουμε λέξεις-κλειδιά στις καμπάνιες στο Google Ads γιατί αυτές οι λέξεις-κλειδιά χρησιμεύουν ως βάση για τη διαφημιστική καμπάνια, επηρεάζοντας το πότε η διαφήμισή θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google και τις προσφορές της επιχείρησής του πελάτη μας. Ως μέρος της τακτικής μας διαχείρισης καμπάνιας, ενημερώνουμε ή και τροποποιούμε τη στόχευση λέξεων-κλειδιών με την πάροδο του χρόνου.

Ο καλύτερος κερδίζει ….

Πώς λειτουργεί η δημοπρασία του Google AdWords; Η δημοπρασία του Google AdWords εξαρτάται από τρεις παράγοντες:

  1. Η προσφορά: Το Google Ads (διαφήμιση Google) δεν είναι μια πλατφόρμα που πληρώνεις και νικάς. Ωστόσο, η προσφορά (χρήματα) επηρεάζει την απόδοσή στη δημοπρασία διαφήμισης. Ανάλογα με την προσφορά για την εκάστοτε διαφήμιση, η καμπάνια μπορεί να κερδίσει ή να χάσει.
  2. Διαφήμιση ρεαλιστικών προσφορών, έναντι υπέρογκων για την καλύτερη απόδοση και απόδοση επένδυσης (ROI).
  3. Ο Δείκτης ποιότητάς διαφήμισης: Ο Δείκτης ποιότητάς (που κυμαίνεται από 1-10) συνοψίζει την αξία, τη συνάφεια και την προηγούμενη απόδοση των διαφημίσεων, των λέξεων-κλειδιών και των σελίδων προορισμού της διαφήμισης. Ένας υψηλός Δείκτης ποιότητας μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερο κόστος διαφήμισης, καθώς και σε καλύτερες θέσεις στα δίκτυα διαφημίσεων.
  4. Οι επεκτάσεις διαφημίσεών: Η χρήση επεκτάσεων διαφημίσεων μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της διαφήμισης, όπως η προσφορά στους χρήστες ενός αριθμού τηλεφώνου για να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. 

Χρησιμοποιώντας αυτούς τους παράγοντες, η Google αποτελεί τη βάση για την κατάταξη της διαφήμισης, η οποία αποτελείται από πέντε παράγοντες:

  1. Η προσφορά 
  2. Ο Δείκτης Ποιότητας
  3. Οι επεκτάσεις διαφημίσεών
  4. Το όριο κατάταξης διαφήμισης ή το ελάχιστο όριο ποιότητας
  5. Το πλαίσιο της αναζήτησης ενός χρήστη, όπως η ώρα, η τοποθεσία και η προηγούμενη συμπεριφορά χρήστη

Με τον υπολογισμό της κατάταξης διαφήμισης, η Google μπορεί να εκτελέσει τη δημοπρασία διαφημίσεων. 

Το πραγματικό CPC είναι αυτό που πληρώνει η επιχείρησή που τρέχει την διαφήμιση εάν κερδίσει τη δημοπρασία — και εάν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή. Αυτός ο τύπος είναι ο λόγος που οι περισσότερες εταιρείες πληρώνουν λιγότερο από αυτό που προσφέρουν για μια λέξη-κλειδί.

Είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζεις, ωστόσο, ότι η επιχείρησή σου δεν θα πληρώσει ποτέ περισσότερο από αυτό που προσφέρετε. Μετά τη δημοπρασία διαφημίσεων, η Google παραδίδει τις νικητήριες διαφημίσεις στους χρήστες.

Στα δύσκολα …. Πόσο κοστίζει η διαφήμιση Google;

Πόσο πληρώνουν πραγματικά οι εταιρείες για διαφήμιση στην Google; Πόσα χρήματα εσύ μπορείς να δώσεις;

Το κόστος τις διαφήμισης εξαρτάται από το δίκτυο διαφημίσεών που χρησιμοποιούμε για έναν πελάτη. Το μέσο CPC για το δίκτυο αναζήτησης Google, για παράδειγμα, είναι 1 έως 2 ευρώ ανα κλικ,  συγκριτικά, με το δίκτυο εμφάνισης Google που διατηρεί ένα μέσο CPC μικρότερο από 1 ευρώ. Τι γίνεται με τις δαπάνες διαφήμισης; Πόσα θα πρέπει η επιχείρησή σου να ξοδεύει κάθε μήνα; Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και παράγοντες όπως ο κλάδος, το προϊόν και το κοινό σας μπορούν να επηρεάσουν το ποσό που θα επενδύετε στο Google Ads κάθε μήνα.

Info: Κατά μέσο όρο, ωστόσο παγκόσμια, οι μεγάλες εταιρείες θα διαθέσουν 9.000 έως 10.000 ευρώ ανά μήνα για τις δαπάνες διαφήμισης. Στην Ελλάδα οι μεγάλες εταιρείες δαπανούν 5.000 – 20.000 το μήνα, οι μεσαίες 1.500 – 4.000 ευρώ ενώ οι μικρές από 700 ευρώ έως και 1.200 ευρώ. 

Οι 6 λειτουργίες του Google Ads

1. Αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης

Οι αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης από την Google είναι μια πιο ευέλικτη επιλογή διαφημίσεων αναζήτησης που έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την απόδοση της ομάδας διαφημίσεών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα κλικ, μετατροπές και έσοδα για την επιχείρησή. Είναι διαθέσιμες έως και 15 επικεφαλίδες, τέσσερις γραμμές περιγραφής ως επιλογές για διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή. Στη συνέχεια, η Google θα χρησιμοποιήσει τη μηχανική εκμάθηση για να επιλέξει ποιον συνδυασμό θα χρησιμοποιήσει στη διαφήμισή — θα επιλέξει αυτόν που είναι πιο πιθανό να έχει την καλύτερη απόδοση, ανάλογα με το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη.

Μερικά πλεονεκτήματα των αποκριτικών διαφημίσεων αναζήτησης περιλαμβάνουν:

Α. Την προσέγγιση περισσότερων δυνητικών πελατών με πολλαπλούς τίτλους και επιλογές περιγραφής

Β. Την λήψη περισσότερου χώρου εμφανίζοντας έως και τρεις επικεφαλίδες αντί για δύο και έως δύο πεδία περιγραφής 90 χαρακτήρων αντί για ένα πεδίο περιγραφής 80 χαρακτήρων

C.Την αύξηση της απόδοσης της ομάδας διαφημίσεων προσελκύοντας περισσότερα κλικ και μετατροπές

2. Διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης

 Στις διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης  προβάλλουμε τις τοποθεσίες της επιχείρησής και οδηγούμε τους χρήστες να καλούν ή να επισκέπτονται την τοποθεσία του πελάτη μας. Όταν οι χρήστες αναζητούν μια κοντινή επιχείρηση στο Google ή στους Χάρτες Google, ενδέχεται να δουν τη διαφήμιση τοπικής αναζήτησης.

Τα οφέλη από αυτήν την τοπική διαφήμιση περιλαμβάνουν:

– Περισσότερες επισκέψεις στο κατάστημα στην τοποθεσία σου.
– Περισσότερες κλήσεις, καθώς οι διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης μπορούν να περιλαμβάνουν μια επιλογή για τους χρήστες να καλούν τον αριθμό τηλεφώνου της επιλεγμένης τοποθεσίας της επιχείρησης.
– Περισσότερο ενδιαφέρον των αγοραστών, καθώς οι διαφημίσεις τοπικής αναζήτησης συνδέονται με τη σελίδα τοποθεσίας της επιχείρησής, η οποία περιλαμβάνει τις ώρες λειτουργίας, τη διεύθυνση, τις κριτικές πελατών και τις φωτογραφίες.

3. Τοπικές εκστρατείες

Με τις Τοπικές καμπάνιες, ο στόχος είναι αυστηρά η αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα από τις διαφημίσεις. Οι τοπικές καμπάνιες αναφέρουν επισκέψεις στο κατάστημα χρησιμοποιώντας δεδομένα από συνδεδεμένους χρήστες Google που έχουν επιλέξει να ενεργοποιήσουν το ιστορικό τοποθεσίας.

4. Δεδομένα μεταξύ συσκευών

Δεν πλοηγούνται όλοι οι χρήστες στη διαδρομή μετατροπής σε μία συσκευή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google πρόσθεσε μια λειτουργία για την παρακολούθηση αυτής της συμπεριφοράς των χρηστών. Μπορούμε να βλέπουμε πότε οι πελάτες αλληλεπιδρούν με πολλές διαφημίσεις πριν ολοκληρώσουν μια μετατροπή και πότε το κάνουν σε πολλές συσκευές. Αυτή η δυνατότητα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές στην πορεία προς τη μετατροπή. Ενώ τα δεδομένα μετατροπών ανά συσκευή ενδέχεται να εμφανίζουν περισσότερα από τα αποτελέσματα των πωλήσεών σας από κλικ σε επιτραπέζιους υπολογιστές, η εξέταση των δεδομένων μεταξύ συσκευών μπορεί να υποδηλώνει ότι πολλοί χρήστες κάνουν κλικ σε διαφημίσεις μέσω της κινητής συσκευής τους — και στη συνέχεια πραγματοποιούν μετατροπή στον επιτραπέζιο υπολογιστή τους. 

5. Έξυπνες καμπάνιες

Αυτή η λειτουργία του Google Ads επιτρέπει στην Google να δημιουργεί αυτόματα δείγματα διαφημίσεων με βάση τον ιστότοπο της εταιρείας. Αυτές οι Έξυπνες καμπάνιες αγορών βελτιστοποιούν αυτόματα την προβολή διαφημίσεων σε όλες τις ιδιοκτησίες και τα δίκτυα διαφημίσεων της Google για να επιτύχουν την καθορισμένη τιμή στόχου μετατροπής του διαφημιζόμενου, όπως έσοδα ή απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). 

Οι προσφορές και η παράδοση θα προσαρμοστούν αυτόματα με βάση την καθορισμένη πιθανότητα ότι ένα κλικ σε διαφήμιση θα έχει ως αποτέλεσμα τον δηλωμένο στόχο του διαφημιστή.

Στις έξυπνες καμπάνιες το κόστος απόδοσης ξεπερνά τα 600 ευρώ το μήνα …

6. Διαφημίσεις ξενοδοχείων

Η Google έχει πλέον προσθέσει τις διαφημίσεις ξενοδοχείων στην πλατφόρμα Google Ads για να διευκολύνει τη διαχείριση των ξενοδοχείων. Αυτή η ενσωμάτωση συνοδεύεται επίσης από έναν νέο τύπο καμπάνιας. Οι καμπάνιες ξενοδοχείων στο Google Ads επιτρέπουν  εργαλεία για καμπάνιες ξενοδοχείων..

Τα χαρακτηριστικά αυτής της επιλογής περιλαμβάνουν:

– Στοιχεία ελέγχου προσφορών για βελτιστοποίηση σε προσφορές μοναδικές για ξενοδοχεία, όπως η διάρκεια διαμονής ενός ταξιδιώτη ή η ημέρα check-in
– Έξυπνη υποβολή προσφορών, που υποστηρίζεται από μηχανική εκμάθηση, για μεγιστοποίηση των κρατήσεων με στόχο την απόδοση επένδυσης (ROI).
– Πλούσιες αναφορές και οικεία αποκριτική διεπαφή

Η διαφήμισή σου

Εάν όλα τα παραπάνω σε μπέρδεψαν καλύτερα να μην αναφέρουμε ότι είναι πολλά παραπάνω. Στην REDPLUS+ η ομάδα του digital marketing αναλαμβάνει να δημιουργήσει τα καλύτερα σχέδια διαφημίσεων για κάθε πελάτη και να δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο κόστος χωρίς κρυφές χρεώσεις και ανούσιες αλλαγές budget.

Δεν είναι λίγες οι φορές που η Google ζητά περισσότερα και περισσότερα χρήματα από τις αυτοματοποιημένες διαφημίσεις και πολλές εταιρείες που αναλαμβάνουν τις διαφημίσεις πελατών τρέχουν τέτοιου είδους διαφημίσεις … φυσικά ζητούν υπέρογκα χρήματα. Στην REDPLUS+ ΔΕΝ δαπανούμε χρήματα εκτός προϋπολογισμού χωρίς λόγο και χωρίς να ερευνήσουμε όλα τα διαφημιστικά σενάρια. 

Οι διαφημίσεις Google είναι το σημαντικότερο κανάλι προώθησης αυτή την στιγμή. Το κόστος έχει να κάνει με την διάρκεια αφού η διαφήμιση 365 αποδίδει καλύτερα με χαμηλότερο κόστος. Στον τουριστικό κλάδο το κλικ εποχικότητας μπορεί να υπερβεί τα 2 ευρώ, ενώ στην διαφήμιση 365 δεν ξεπερνά το 1.20 ευρώ. Εάν χρειάζεσαι ένα πραγματικό συνεργάτη για την διαφήμισή σου σε περιμένουμε σήμερα ! 

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp