Τροφοδοτήστε την τοπική στρατηγική SEO σας με συναρπαστικό περιεχόμενο που χτίζει το brand σας, απαντά σε αντιρρήσεις και ωθεί τις πωλήσεις. Ενώ το περιεχόμενο είναι μια θεμελιώδης πτυχή οποιουδήποτε σχεδίου SEO, μπορεί να είναι συντριπτικό για μια τοπική επιχείρηση εάν δεν υπάρχει.
Πώς να δημιουργήσετε τοπικό περιεχόμενο που χτίζει εμπιστοσύνη και αυξάνει τις πωλήσεις
Μια εταιρεία, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ένας κτηματομεσίτης μπορεί να μην έχει τον χρόνο, τον προϋπολογισμό ή την ικανότητα να αναπτύξει ένα εξαντλητικό πρόγραμμα μάρκετινγκ περιεχομένου που θα εφάρμοζε μια startup B2B SaaS για να κερδίσει ένα μερίδιο της αγοράς. Για να λάβουν υπόψη τη συμβουλή για τη δημιουργία περιεχομένου, πολλές τοπικές επιχειρήσεις προεπιλέγουν το blogging…. Ωστόσο, τα αποτελέσματα είναι συνήθως απογοητευτικά: μερικά άρθρα 300 λέξεων που διαβάζονται από συνολικά τρία – τέσσερα άτομα.
Τοπικό περιεχόμενο: Περισσότερο από αναρτήσεις ιστολογίου
Το τοπικό περιεχόμενο μπορεί να είναι σελίδες προϊόντων ή υπηρεσιών, μαρτυρίες πελατών και άλλα κομμάτια περιεχομένου που:
- Οδηγήστε τους ανθρώπους στη διοχέτευση των πωλήσεών σας.
- Απαντήστε σε κάθε αντίρρηση που έχουν.
- Πείστε τους να κάνουν την επόμενη ουσιαστική ενέργεια στο ταξίδι της αγοράς τους.
Η άνοδος των iPhone, GoPro και φιλικών προς τον χρήστη εργαλείων επεξεργασίας σημαίνει ότι το τοπικό περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο, podcast ή ιστορίες στον ιστότοπό σας. Το πιο σημαντικό μέρος είναι ότι δημιουργείτε περιεχόμενο που σας βοηθά να οικοδομήσετε εξουσία και εμπιστοσύνη με τους πιθανούς πελάτες σας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε αυθεντικό περιεχόμενο για την ανάπτυξη τοπικού SEO
Ακολουθούν οι διαφορετικοί τύποι περιεχομένου στους οποίους πρέπει να επενδύσει μια τοπική επιχείρηση.
1. «Σχετικά με το περιεχόμενο»
Το ρητό λέει: «Οι άνθρωποι αναπτύσσουν επιχειρήσεις με άλλους ανθρώπους, όχι με επιχειρήσεις».
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις τοπικές επιχειρήσεις. Οι πελάτες συχνά αναζητούν τοπικά προϊόντα ή υπηρεσίες επειδή μπορούν να γνωρίσουν το προσωπικό πωλήσεων, τη διοίκηση και τους ιδιοκτήτες. Η προτεραιότητα για κάθε τοπικό ιστότοπο θα πρέπει να περιλαμβάνει την αυθεντική παρουσίαση της επιχείρησής σας και τη βοήθεια των πιθανών πελατών σας να σας γνωρίσουν και να σας εμπιστευτούν.
Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας για να παρουσιάσετε:
- Ποιοί είστε
- Τι κάνετε
- Γιατί το κάνετε
Η ιστορία της εταιρείας σας είναι μοναδική και σας βοηθά να ξεχωρίζετε από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Ακολουθούν ορισμένοι τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε για να παρουσιάσετε την ιστορία της εταιρείας σας:
- Σελίδα «Σχετικά με εμάς»
- Ποια είναι η ιστορία της εταιρείας σας;
- Τι σας κάνει μοναδικό;
- Γιατί κάποιος να σας εμπιστευτεί αντί για μια μεγάλη εθνική επωνυμία ή τον ανταγωνιστή σας;
- Οι πεποιθήσεις της εταιρείας σας
- Τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία σας;
- Μιλήστε για τις βασικές αξίες και τη δήλωση αποστολής της εταιρείας σας. Πώς βιώνονται στη δουλειά σας;
Ιστορία της εταιρείας
Η εταιρεία σας έχει ενδιαφέρουσα ιστορία; Ίσως είστε μια τέταρτη γενιά, οικογενειακή επιχείρηση που έχει αντιμετωπίσει σημαντικές αλλαγές στον κλάδο. Ίσως έχετε μεταβεί από μια μικρή επιχείρηση σε μια μεγαλύτερη εταιρική παρουσία. Προβάλετε τα ενδιαφέροντα μέρη της ιστορίας σας που θα ενδιέφερε το ευρύ κοινό.
Κοινοτικό αντίκτυπο
Θα παρατηρούσε κάποιος στην τοποθεσία σας εάν η εταιρεία σας έκλεινε αύριο; Πείτε την ιστορία του πώς η εταιρεία σας έχει επηρεάσει την τοπική σας κοινότητα.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει φιλανθρωπικό έργο που εκτελεί η ομάδα ή τα άτομα σας, εκδηλώσεις που χορηγείτε, υποτροφίες που χρηματοδοτείτε ή συνεργασίες με φιλανθρωπικές οργανώσεις και οργανισμούς.
Η ομάδα μας
Στους ανθρώπους αρέσει να γνωρίζουν με ποιον έχουν να κάνουν. Είτε είστε κατάστημα λιανικής, είτε τοπικός κατασκευαστής είτε εμπορική εταιρεία , έχετε μέλη της ομάδας που απευθύνονται στο κοινό, τα οποία μπορείτε να επισημάνετε στον ιστότοπό σας. Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας και τον αριθμό των υπαλλήλων, μπορεί να θέλετε να επισημάνετε τα στελέχη /την ηγετική ομάδα, την ομάδα πωλήσεων ή υποστήριξης πελατών ή μεμονωμένους τεχνικούς. Εάν είναι λογικό, συμπεριλάβετε ένα βιογραφικό για τον καθένα – τονίζοντας τις δεξιότητες, τις εμπειρίες και την εκπαίδευσή του.
Σελίδα σταδιοδρομίας
Δεν είναι όλοι οι επισκέπτες του ιστότοπού σας μελλοντικοί πελάτες. Μερικοί είναι υποψήφιοι υπάλληλοι. Έχετε μια ειδική σελίδα στον ιστότοπό σας για να πείτε την ιστορία σας σε όσους αναζητούν εργασία. Εδώ έχετε τους υπαλλήλους να μοιράζονται την κουλτούρα σας και πως διαφέρετε από άλλους εργοδότες. Μπορείτε να απαριθμήσετε τις θέσεις εργασίας από αυτήν τη σελίδα ή να συνδέσετε το λογισμικό πρόσληψης τρίτων.
Προϊόντα και υπηρεσίες
Οι πιθανοί πελάτες που αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία θα ξεκινήσουν από την Google. στόχος σας είναι να εμφανίσετε τη σελίδα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας στα αποτελέσματα αναζήτησής τους. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που βλέπω να κάνουν οι τοπικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είναι ότι έχουν μια σελίδα με όλες τις υπηρεσίες τους.
Για παράδειγμα, μια εταιρεία ενοικίασης δωματίων έχει μόνο μια σελίδα υπηρεσιών με μια παράγραφο – ή, ακόμη χειρότερα, μια λίστα με κουκκίδες – που αναφέρει τα δωμάτια και τα κρεβάτια. Τουλάχιστον, πρέπει να έχετε αποκλειστικές σελίδες για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε.
Το να εμβαθύνουμε και να έχουμε συγκεκριμένες σελίδες για δευτερεύουσες υπηρεσίες θα ήταν ακόμα καλύτερο. Επομένως, δεν θέλετε απλώς μια σελίδα αναφοράς- θέλετε σελίδες για κάθε κατάλυμα και κάθε δωμάτιο που προσφέρετε … για τα apartments
Η τεχνογνωσία σας
Χρειάζεστε πληροφορίες από την ομάδα πωλήσεών σας, τους τεχνικούς ή τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να δείτε τι αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι και πώς η λύση σας είναι η καλύτερη. Δεν μπορείτε να αναθέσετε τη σελίδα υπηρεσιών σας αποκλειστικά σε μια εταιρεία, ελεύθερο επαγγελματία ή ChatGPT και να περιμένετε να ξεχωρίσει. Η δική σας εμπειρία είναι ο καλύτερος οδηγός για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
Μάρκες (brands)
Πουλάτε συγκεκριμένες μάρκες στο κατάστημά σας ή προτιμάτε συγκεκριμένους κατασκευαστές για τα υλικά σας; Η δημιουργία περιεχομένου γύρω από αυτές τις επωνυμίες μπορεί να σας βοηθήσει να κατατάξετε τοπικά για τυχόν αναζητήσεις για συγκεκριμένη επωνυμία. Συνήθως τα επώνυμα brands συμπαρασύρουν τις πωλήσεις σε τοπικό επίπεδο.
Απόδειξη
Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να υποβάλει αξιώσεις στον ιστότοπό της:
“Είμαστε οι καλύτεροι…”- “Είμαστε οι πιο έμπειροι…” – «Είμαστε οι πιο εξυπηρετικοί…»
Αλλά αυτό που διαχωρίζει τους εξαιρετικούς τοπικούς ιστότοπους είναι ο τρόπος με τον οποίο κάνουν μια αξίωση και υποστηρίζουν τη χρήση αποδείξεων στην κοινωνία. Η κοινωνική απόδειξη είναι μια ψυχολογική αρχή στην οποία βοηθάς τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση με βάση τις πράξεις των άλλων. Στην πράξη, η κοινωνική απόδειξη δείχνει ότι άλλοι έχουν αγοράσει από εσάς και είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επισημάνετε την κοινωνική απόδειξη στον ιστότοπό σας:
Μαρτυρίες: Ο καλύτερος τύπος κοινωνικής απόδειξης είναι να ακούτε προηγούμενους πελάτες να μοιράζονται την εμπειρία αγορών από εσάς. Η παρουσίαση αυτών των μαρτυριών θα σας βοηθήσει να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να αμβλύνετε τις αμφιβολίες και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες.
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες: Αυτές είναι απαραίτητες αποδείξεις για να επιδείξετε τη δουλειά σας και την αισθητική του σχεδιασμού σας. Ανάλογα με τον κλάδο σας, μπορείτε να εξετάσετε,
Μελέτες περιπτώσεων (B2B), Προβεβλημένα έργα (κατασκευή ή αναδιαμόρφωση) , «Πριν και μετά» (φροντίδα γκαζόν), Γκαλερί (έπιπλα κατά παραγγελία).
Εξωτερική αναγνώριση: Η προσθήκη συμβόλων εμπιστοσύνης στον ιστότοπό σας είναι ένας εξαιρετικός τύπος κοινωνικής απόδειξης. Τα βραβεία και η αναγνώριση του κλάδου, οι πιστοποιήσεις κατασκευαστών και τα βραβεία τοπικών επιχειρήσεων μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας μεταξύ των αντίστοιχων επιχειρήσεων.
Η διαφορετικότητα
Γιατί να επιλέξει κάποιος την επιχείρησή σας; Σε έναν κόσμο ομοιότητας, τι κάνει την εταιρεία σας διαφορετική;
Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να ξεκαθαρίζει ποιος είστε, τι κάνετε, ποιον εξυπηρετείτε και τι σας κάνει να διαφέρετε.
Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να παρουσιάσετε τη διαφορά στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας:
Επεξεργάζομαι, διαδικασία: Εάν προσφέρετε κάτι που δεν περιλαμβάνει συχνές αγορές – όπως αυτοκίνητο, ή ανακαίνιση σπιτιού – το πιθανότερο είναι ότι πρέπει να εκπαιδεύσετε πολύ τους πελάτες. Κάντε σαφές στον ιστότοπό σας τα βήματα στη διαδικασία σας, από την αρχική έρευνα έως την ολοκλήρωση. Δώστε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, απαντώντας σε κοινές ερωτήσεις που έχουν οι άνθρωποι στην πορεία.
Σύγκριση με ανταγωνιστές: Καθώς οι άνθρωποι ερευνούν, είναι βέβαιο ότι θα βρουν τους ανταγωνιστές σας – είτε είναι η τοπική επιχείρηση σε όλη την πόλη, η μεγάλη επωνυμία, ένα μεγάλο κατάστημα ή μια διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι μπορείτε να πείτε για την εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας που κανένα από αυτά δεν μπορεί να πει;
Σύγκριση με άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες: Μερικές φορές, ο ανταγωνισμός σας δεν είναι μια παρόμοια επιχείρηση στο δρόμο. Μπορεί και οι δύο να ανταγωνίζεστε άλλες επιλογές. Εάν είστε εργολάβος, ανταγωνίζεστε τις επιλογές DIY ή έναν τεχνίτη. Εάν είστε έμπορος λιανικής, τα προϊόντα σας ανταγωνίζονται άλλα προϊόντα σε υψηλότερες ή χαμηλότερες τιμές.
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση είναι ένας από τους πιο ευαίσθητους τομείς στο τοπικό περιεχόμενο – ειδικά για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, το καταλαβαίνω…. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν θέλετε να υπάρχει τιμολόγηση στον ιστότοπό σας.
Αλλά οι πιθανοί πελάτες σας το αναζητούν σίγουρα ! Το 98% των καταναλωτών δεν πρόκειται να μπουν σε μια διαδικασία επικοινωνίας για τιμή, άρα το “ρωτήστε τιμή” είναι η φράση που κάνει έξοδο των χρηστών από την σελίδα. Οι ιστοσελίδες που παρέχουν τιμές έχουν την μέγιστη πιθανότητα μετατροπής της επίσκεψης σε αγορά.
Αν και μπορεί να μην μπορείτε να δώσετε ακριβή τιμολόγηση στον ιστότοπό σας, υπάρχουν ακόμα πολλοί τρόποι για να συζητήσετε ευρέως την τιμολόγηση. Αυτό θα βοηθήσει να τεθούν οι κατάλληλες προσδοκίες και ακόμη καλύτερες προοπτικές προεπιλογής, με αποτέλεσμα συχνά βελτιωμένη ποιότητα δυνητικού πελάτη.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο σχετικά με την τιμολόγηση των υπηρεσιών σας:
Δώστε ένα εύρος τιμών εάν πρόκειται για υπηρεσία: Οι άνθρωποι που κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο πριν από την αγορά δεν αναζητούν πάντα ακριβή τιμολόγηση. θέλουν να μάθουν απλά αριθμούς. Μπορείτε να παρέχετε στους πιθανούς πελάτες ένα εύρος τιμών για ένα τυπικό έργο. Αυτό λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με το portfolio σας.
Ανάλυση τιμών: Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους οι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων δεν βάζουν τιμές στους ιστότοπούς τους είναι επειδή υπάρχουν πάρα πολλές μεταβλητές. Μιλήστε λοιπόν για αυτές τις μεταβλητές. Τι ισχύει για την τιμολόγηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας; Ποια πράγματα μπορούν να επηρεάσουν την τιμολόγηση – είτε θετικά είτε αρνητικά;
Επιπλέον χρεώσεις: Ποια πράγματα δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι και αυτά προστίθενται στην τιμή αγοράς; Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει φόρους, τέλη, άδειες, έξοδα παράδοσης ή έξοδα εγκατάστασης.
Γιατί οι επιχειρήσεις χρεώνουν περισσότερο ή λιγότερο: Καθώς οι άνθρωποι ερευνούν, μπορεί να ανακαλύψουν ότι ορισμένες εταιρείες χρεώνουν πολύ λιγότερο ενώ άλλες χρεώνουν πολύ περισσότερο. Κατέχετε και εξηγήστε αυτές τις διαφορές στην τιμολόγηση. Εάν άλλες εταιρείες χρεώνουν σημαντικά λιγότερο, χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία για να δείξετε την αξία σας, γιατί χρεώνετε περισσότερα και γιατί έχει σημασία.
Τοπικό περιεχόμενο: Παρουσίαση της επιχείρησής σας στους πελάτες σας
Η δημιουργία τοπικού περιεχομένου δεν έχει να κάνει με τη δημιουργία χιλιάδων σελίδων με άχρηστο ή αντιγραμμένο περιεχόμενο για να βγείτε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ούτε είναι λεπτές αναρτήσεις ιστολογίου που δεν διαβάζονται από κανέναν.
Αυτός ο οδηγός έχει πολλές ιδέες περιεχομένου για να τροφοδοτήσει τη στρατηγική τοπικού περιεχομένου σας και να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε καλύτερα την εταιρεία σας στην Google και στους πιθανούς πελάτες σας.
Η REDPLUS+ δημιουργεί στρατηγικές μάρκετινγκ και μοναδικά πρωτότυπο περιεχόμενο που πραγματικά αναδεικνύει την κάθε επιχείρηση για την αξία της και την κάνει ένα ισχυρό brand.