REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Οι τελευταίες τάσεις και καινοτομίες ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2024

Οι τελευταίες τάσεις και καινοτομίες ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2024

Οι τελευταίες τάσεις και καινοτομίες ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2024

Δραστικά βήματα για την προετοιμασία για το μέλλον του μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα είναι περίπλοκο και είναι αναπόφευκτο να γίνει πιο περίπλοκο στο μέλλον καθώς αναδύονται νέες τεχνολογίες και πλατφόρμες. Πάρτε για παράδειγμα την πρόσφατη ταχεία υιοθέτηση και το ενδιαφέρον για τα θέματα Instagram και το Open AI ChatGPT. Οι έμποροι πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα των πολλών καναλιών που πρέπει να παρακολουθούμε στα αναλυτικά μας στοιχεία, όπως η οργανική και πληρωμένη αναζήτηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η προβολή και το μάρκετινγκ μέσω email.

Αυτή η οπτικοποίηση του κύκλου ζωής των πελατών B2B δείχνει τις μεγάλες ευκαιρίες για την αξιοποίηση διαφορετικών καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενθάρρυνση της δημιουργίας, της καλλιέργειας και της αγοράς δυνητικών πελατών. Υπογραμμίζει επίσης την πρόκληση της διαχείρισης των συνεχώς ενεργών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ που χρειάζονται συνεχή εστίαση για τη μεγιστοποίηση της μετατροπής ενόψει του σκληρού ανταγωνισμού.

 

Οι τελευταίες τάσεις και καινοτομίες ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2024

Η τελευταία έρευνα σχετικά με τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2023 έως το 2024

Κάθε χρόνο, υπάρχουν πολλές μελέτες μας για τις τρέχουσες τάσεις, για να επισημάνουμε τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ για να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι τελευταίες τάσεις.

Φέτος, ερευνούμε τις τελευταίες τάσεις στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και της τελευταίας τεχνολογίας.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα συνοψίσουμε τα ευρήματα αυτής της έρευνας, σχετικά με την βελτίωση του ψηφιακού μάρκετινγκ για της επιχειρήσεις το 2024.

Η αναφορά και αυτή η ανάρτηση δομούνται γύρω από τους πυλώνες μας για μελλοντική επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ.  Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μπορείτε να συγκρίνετε τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ με:

  • Οι δυνατότητες ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να βελτιώσουν περισσότερο οι έμποροι
  • Τα ψηφιακά μέσα κορυφαίας απόδοσης
  • Εφαρμογές χρήσης τεχνολογίας μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών τύπων AI
  • Η χρήση εξατομίκευσης και στόχευσης για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του ιστότοπου
  • Η χρήση διαφορετικών τύπων μηνυμάτων
  • Οι τάσεις στη δημοτικότητα των διαφορετικών μορφών περιεχομένου για B2B έναντι B2C

Ενημέρωση Σεπτεμβρίου

Προστέθηκε:

  • Εναλλακτικές λύσεις ChatGPT για μάρκετινγκ (στην ενότητα μάρκετινγκ περιεχομένου)
  • Εναλλακτικός σχολιασμός βίντεο (στο τέλος της ανάρτησης)

Τάσεις στους πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ

Δεδομένης της πολυπλοκότητας με την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε, για να ορίσουμε μελλοντικές στρατηγικές και σχέδια, βοηθά στην απλούστευση με την επανεξέταση των κύριων τομέων της επένδυσης μάρκετινγκ και των παραγόντων επιτυχίας για την απόκτηση απόδοσης αυτής της επένδυσης. Στην έρευνα αυτή, εξετάσαμε τον τρόπο διαχείρισης αυτών των δραστηριοτήτων αναζητώντας μια ολοκληρωμένη άποψη για το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ που σχετίζεται με επιχειρήσεις όλων των τύπων.

 

1. Μάρκετινγκ και τάσεις στρατηγικής επωνυμίας

Δεδομένης της τρέχουσας και μελλοντικής σημασίας του ψηφιακού μάρκετινγκ για όλους τους τύπους επιχειρήσεων, είναι ξεκάθαρη και βέλτιστη πρακτική η χρήση στρατηγικής προσέγγισης, έτσι ώστε οι δραστηριότητες και οι επενδύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ να ιεραρχούνται, να κοστολογούνται και να ενσωματώνονται με τη στρατηγική μάρκετινγκ και επωνυμίας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν υπάρχει σε ένα μαγικό κουτί, επομένως είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι ο προϋπολογισμός που διατίθεται για το ψηφιακό μάρκετινγκ ευθυγραμμίζεται και επηρεάζει τη στρατηγική των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Έρευνα σχετικά με τις τάσεις του προϋπολογισμού μάρκετινγκ υποδηλώνει ότι ο ανεπαρκής προϋπολογισμός μπορεί να είναι ένας παράγοντας που περιορίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και το μέλλον της επιχείρησης. Η έρευνά αποκάλυψε ότι στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις υπάρχει μια εμφανής τάση αύξησης των προϋπολογισμών, αλλά όχι πλήρης ανάκαμψη της δημοφιλίας τους.

Οι μέσοι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ είναι το 9,1% των συνολικών εσόδων της εταιρείας επί του παρόντος, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν 11% πριν από την πανδημία, πέφτοντας στο 6,4% μετά την πανδημία.

 

Υπάρχει ένα καθορισμένο σχέδιο για το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Το συγκλονιστικό είναι ότι σχεδόν οι μισές (47%) των επιχειρήσεων δεν έχουν στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά κάνουν ψηφιακό μάρκετινγκ!  Στις έρευνες που πραγματοποιούμε όλο το χρόνο, διαπιστώσαμε ότι το ποσοστό των επιχειρήσεων χωρίς προγραμματισμένη προσέγγιση παραμένει ίδιο τα τελευταία 6 χρόνια, υποδηλώνοντας ότι υπάρχουν σημαντικά εμπόδια στην ενσωμάτωση του σχεδιασμού στους οργανισμούς.

Είναι επίσης καλό που βλέπουμε ότι περίπου οι μισές επιχειρήσεις έχουν στρατηγική προσέγγιση στην προώθηση του brand. Ο απώτερος στόχος θα πρέπει να είναι η χρήση μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης, αλλά και να μπορεί να είναι χρήσιμη. Πρέπει να υπάρχει μια αποκλειστική ψηφιακή στρατηγική σε μια εταιρεία branding και digital marketing για να μπορεί να υπάρχει μια εικόνα ολοκληρωμένη.

Προτεινόμενη δράση : Χρησιμοποιήστε μια στρατηγική προσέγγιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, αναθεωρώντας όλες τις επιλογές και δίνοντας προτεραιότητα στις νέες δραστηριότητες που θα σας δώσουν την μεγαλύτερη «ανάπτυξη» .

 

2. Τάσεις στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ

Είδαμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πολύπλοκο και ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία, και απαιτεί το δικό του σχέδιο που καλύπτει στόχους και στρατηγική επικοινωνίας. Όλη αυτή η δραστηριότητα και η επένδυση στοχεύουν στη βελτίωση των δυνατοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ για ένα brand, επομένως στην έρευνα μας αναζητήσαμε το που χρησιμοποιούν τώρα οι άνθρωποι το ψηφιακό μάρκετινγκ και πού θα βρίσκονταν στο μέλλον.

Οι δυνατότητες για τους επτά πυλώνες της επιτυχίας του μάρκετινγκ μπορούν να αναθεωρηθούν για διαφορετικές επιχειρήσεις από το 1 (χαμηλή ωριμότητα) έως το 5 (μέγιστη ωριμότητα) χρησιμοποιώντας την αξιολόγηση του δείκτη αναφοράς ψηφιακής ωριμότητας που παρουσιάζεται σε αυτό το άρθρο.

  • Marketing & Στρατηγική brand επιχειρήσεων ( το 26% είναι σε αρχικό στάδιο – το 30% το διαχειρίζεται – το 26% το αναπτύσσει – το 13% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 5% το έχει ήδη βελτιστοποιήσει
  • Στρατηγική ψηφιακού επιχειρήσεων 2023 ( το 24% είναι σε αρχικό στάδιο – το 38% το διαχειρίζεται – το 21% το αναπτύσσει – το 12% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 5% την έχει ήδη βελτιστοποιήσει
  • Data & Insight επιχειρήσεων ( το 28% είναι σε αρχικό στάδιο – το 33% το διαχειρίζεται – το 24% το αναπτύσσει – το 11% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 4% το έχει ήδη βελτιστοποιήσει
  • Στρατηγική ποιοτικού περιεχομένου επιχειρήσεων 2023 ( το 40% είναι σε αρχικό στάδιο – το 21% το διαχειρίζεται – το 29% το αναπτύσσει – το 7% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 3% την έχει ήδη βελτιστοποιήσει
  • Ψηφιακή εμπειρία επιχειρήσεων ( το 28% είναι σε αρχικό στάδιο – το 32% το διαχειρίζεται – το 26% το αναπτύσσει – το 11% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 3% την έχει ήδη βελτιστοποιήσει
  • Branding επιχειρήσεων ( το 32% είναι σε αρχικό στάδιο – το 34% το διαχειρίζεται – το 21% το αναπτύσσει – το 10% το ποσοτικοποιεί – και μόλις το 3% το έχει ήδη βελτιστοποιήσει

 

Τα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις στην έρευνά μας δείχνουν ότι, σε όλους τους πυλώνες, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις βαθμολογούνται σε χαμηλότερα επίπεδα από 1 έως 2, γεγονός που δείχνει σαφή περιθώρια βελτίωσης. Όσον αφορά το πλαίσιο, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους, συνιστούμε ότι το επίπεδο 3 είναι μια κατάλληλη φιλοδοξία ανταγωνιστικότητας. Για τις επιχειρήσεις που έχουν υψηλή ψηφιακή συνεισφορά, όπου οι διαδικτυακοί υποψήφιοι πελάτες και οι πωλήσεις είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους, συνιστούμε τα επίπεδα 4 και 5 να είναι απαραίτητα εάν υπάρχει η ανάγκη για επένδυση.

Αυτό το χειμώνα του 2023 πολλές από τις επιχειρήσεις στα επίπεδα 1 και 2 έχουν καταλάβει ​​ότι πρέπει να βελτιώσουν τις δυνατότητές τους και σχεδιάζουν να επενδύσουν για να επιτύχουν ένα υψηλότερο επίπεδο.

Συνιστώμενη δράση ψηφιακής στρατηγικής : Συνιστούμε σε όλες τις επιχειρήσεις να αναθεωρήσουν τις δυνατότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και να θέσουν στόχους και πρωτοβουλίες προτεραιότητας για τη βελτίωσή τους  με μια ειδική εταιρία branding και digital marketing.

 

3. Δεδομένα και διορατικότητα, πρόβλεψη και αξιολόγηση.

Η καλύτερη πρακτική για τη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ο καθορισμός των στόχων για την ψηφιακή συνεισφορά σε μια επιχείρηση και ο τρόπος παρακολούθησης της επιτυχίας, για παράδειγμα, μέσω των πινάκων ελέγχου ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η εταιρεία μας πιστεύει σε μια προσέγγιση βασισμένη σε πληροφορίες, και σε δεδομένα για τη βελτίωση της ψηφιακής ωριμότητας μέσω της αξιοποίησης των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες μέσω της ψηφιακής ανάλυσης και της αποκλειστικής έρευνας στην ψηφιακή εμπειρία.

Για να κατανοήσουμε τον βαθμό στον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν προσεγγίσεις που βασίζονται σε δεδομένα, ερευνήσαμε για διαφορετικές τεχνικές για την αξιολόγηση των ψηφιακών μέσων και των πολυκαναλικών εμπειριών.

Λίγο περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν θεμελιώδεις τεχνικές αξιολόγησης, όπως τη χρήση πινάκων ελέγχου ψηφιακού μάρκετινγκ, καθορισμένους πηγαίους κώδικες μάρκετινγκ και αξιολόγηση ψηφιακής εμπειρίας. Ωστόσο, αυτό δείχνει ότι περίπου οι άλλες μισές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν αυτές τις βασικές τεχνικές και η πλειονότητα των επιχειρήσεων χάνει τις χρήσιμες τεχνικές απόδοσης προώθησης του brand.

Προτεινόμενη δράση δεδομένων και πληροφοριών : Βελτιώστε τη χρήση δομημένων δοκιμών και αναθεώρησης των αναλυτικών στοιχείων

Για το 2024, πολλές επιχειρήσεις θα προσπαθήσουν να βελτιώσουν τη χρήση της ανάλυσης δεδομένων, δεδομένων των αλλαγών που απαιτούνται από το Google Analytics, το οποίο ενδέχεται να χρησιμοποιεί οπτικοποίηση δεδομένων τρίτων. 

Μια άλλη σημαντική τάση σε αυτόν τον τομέα είναι η μετάβαση προς το «μέλλον χωρίς cookie». Η Google ανακοίνωσε την πιο πρόσφατη ενημέρωση για το καθυστερημένο Privacy Sandbox and Topics API για την πρωτοβουλία ιστού – εργάζεται για την κατάργηση των cookie τρίτων στο Chrome το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Μόλις εφαρμοστεί αυτό, θα απαιτηθούν νέες προσεγγίσεις στην απόδοση για την αξιολόγηση αποτελεσματικότητα των μέσων ενημέρωσης.

 

4. Ψηφιακά Μέσα

Οι τάσεις στα ψηφιακά μέσα είναι μερικές από τις πιο σημαντικές για τις επιχειρήσεις που πρέπει να σκεφτούν, καθώς η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση είναι τόσο σημαντική για την απόκτηση πελατών. Συνολικά, υπάρχει μια τάση αύξησης των ψηφιακών μέσων και της διαφήμισης. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα Digital Adspend από τα IAB UK/PwC και AA/WARC δείχνουν ότι:

Το μερίδιο της ψηφιακής διαφήμισης στη συνολική αγορά διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκε στο 75% για το πιο πρόσφατο έτος παρακολούθησης.

Στις ΗΠΑ, η έρευνα δαπανών ψηφιακών διαφημίσεων της IAB για το 2023 έδειξε ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά 10,8% σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις αυξήθηκαν μόλις κατά 2% και τα έντυπα μέσα μειώθηκαν κατά 6%.

Η διαφήμιση βίντεο έδειξε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ η ανάπτυξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μειώθηκε με τη μικρότερη αύξηση εδώ και 10 χρόνια.

Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις διαφημιστικές δαπάνες των δύο μεγαλύτερων δαπανών ψηφιακών μέσων που ξοδεύουν σημαντικά ποσά σε παραδοσιακά μέσα ως μέρος ενός ισορροπημένου μείγματος πολυμέσων, αν και η Google έχει μια μεγάλη επένδυση στο ψηφιακό βίντεο.

Στην έρευνά μας, είδαμε ότι παγκόσμια οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ βαθμολογούν διαφορετικά «κανάλια μάρκετινγκ» σε τρεις κατηγορίες απόδοσης επένδυσης (ROI).

Παγκόσμια η οργανική αναζήτηση, το Google Ads και το στενά συνδεδεμένο ποσοστό μάρκετινγκ περιεχομένου καταδεικνύουν την ανάγκη για τις περισσότερες επιχειρήσεις να επικεντρωθούν σε αυτές όπου υπάρχει μεγάλη πρόθεση αναζήτησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Για το 2024 οι υπηρεσίες διαφήμισης Google και η βελτιστοποίηση των ιστοτόπων & θα καλύψουν το 60% των αναγκών των brands. 

Μετά από αυτό, το email marketing βαθμολογείται τέταρτο. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι διαφορετικό από τα άλλα κανάλια, δεδομένου ότι επικεντρώνεται κυρίως στην επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες και πελάτες όταν οι επισκέπτες του ιστότοπου επιλέγουν να λαμβάνουν μηνύματα, επομένως πρόκειται περισσότερο για την προώθηση της πώλησης.

Προτελευταία έχουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πληρωμένη διαφήμιση σε ποσοτοστό 7%.

Και τέλος, έχουμε ψηφιακές PR και διαφημίσεις προβολής, οι οποίες αν και έχουν χαμηλότερη βαθμολογία, παραμένουν όμως ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες που εξυπηρετούν αγορές όπου δεν υπάρχει υψηλό επίπεδο πρόθεσης αναζήτησης ή όπου η δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύσκολη.

Προτεινόμενη δράση ψηφιακών μέσων : Υπάρχουν πολλές βέλτιστες πρακτικές και δυνατότητες για όλες τις πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ, επομένως μια δομημένη προσέγγιση για την ανασκόπηση και τη δοκιμή αυτών των χαρακτηριστικών αποδίδει οφέλη. 

 

5. Μάρκετινγκ περιεχομένου

Επιλέξαμε το μάρκετινγκ περιεχομένου ως έναν από τους πυλώνες του αποτελεσματικού ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς το βλέπουμε ως την κόλλα που ενσωματώνει και τροφοδοτεί όλες τις ψηφιακές τακτικές για το 2024 και μετά.

Πιστεύουμε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου απαιτεί τα δικά του σχέδια και διαδικασίες ελέγχου για να διασφαλιστεί ότι είναι αποτελεσματικό στην υποστήριξη όλων των σύγχρονων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ που τροφοδοτεί.

Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό να έχετε μια προληπτική προσέγγιση για τη διαχείριση του περιεχομένου ως πολύτιμου πόρου και περιουσιακού στοιχείου στοbrand  σας. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να έχετε επαρκείς πόρους για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του περιεχομένου κατά τη διάρκεια της διαδρομής του πελάτη και την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τη διατύπωση συστάσεων για μελλοντικές βελτιώσεις περιεχομένου. Δεδομένου ότι το 62% των επιχειρήσεων βρίσκεται στο επίπεδο 1 ή 2 στην τρέχουσα αξιολόγηση ωριμότητας, αυτό υποδηλώνει ότι πολλές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να είναι πιο ενεργητικές σε αυτόν τον τομέα δημιουργώντας μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου και μια διαδικασία ελέγχου για την αξιολόγηση και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας περιεχομένου.

Περίπου το 10% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη με τις εφαρμογές προώθησης για περισσότερο από ένα χρόνο, με περίπου το ένα τρίτο να αρχίζει πρόσφατα να χρησιμοποιεί AI για τη δημιουργία περιεχομένου για SEO, κοινωνικά μέσα και μάρκετινγκ μέσω email.

Εναλλακτικές λύσεις ChatGPT για μάρκετινγκ

Μία από τις κύριες τάσεις που προβλέπω το 2024 είναι ότι οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα εξερευνήσουν εναλλακτικές λύσεις αντί του ChatGPT που παρέχουν καλύτερη εμπειρία συνομιλίας ή πιο πρόσφατα μεγάλα μοντέλα γλώσσας (LLM). Από την ανασκόπηση του καναλιού ChatGPT Reddit, μπορείτε να αποκτήσετε μια ιδέα για τους αντιληπτούς περιορισμούς με το ChatGPT και τις εναλλακτικές που εξετάζουν οι χρήστες. Αυτές είναι μερικές από τις εναλλακτικές λύσεις που κερδίζουν τη μεγαλύτερη έλξη:

  • Pi από την Inflection (ιδρύθηκε από τον πρώην προγραμματιστή της Google Deepmind Mustafa Suleyman (CEO). Mustafa Suleyman (CEO) Το Inflection AI ανακοινώνει χρηματοδότηση 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής τους τρέχοντες επενδυτές, τη Microsoft και τη NVIDIA. Χρεώνεται ως Προσωπικό AI, αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους χρήστες -φιλικό στυλ συνομιλίας από το ChatGPT, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί με φωνή και ορισμένοι έχουν συγκρίνει με την τεχνητή νοημοσύνη στην ταινία: “Αυτή”. Για μένα, είναι εντυπωσιακό, καθώς παρέχει μια γνήσια συνομιλία όπου η τεχνητή νοημοσύνη σας οδηγεί σε ένα πρόβλημα προς λύσεις Συγκρίνετε αυτό με το ChatGPT όπου πρέπει να ηγηθείτε με έξυπνες προτροπές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο.
  • Το Google Bard και το νέο Search Generated Experience (SGE) της Google . Όλοι γνωρίζουμε ότι η Google κήρυξε μια εταιρική «κόκκινη ειδοποίηση» όταν ξεκίνησε το ChatGPT και ο Bard εμφανίστηκε σε κάποια διαμάχη την άνοιξη. Από τότε, η Google έχει επαναλάβει και τώρα έχει πλεονεκτήματα, όπως ένα ενημερωμένο LLM (ρωτήστε το για το μάρκετινγκ το 2023 και επιστρέφει πληροφορίες για τον τρέχοντα μήνα) και καλύτερη επεξεργασία PDF για περιλήψεις. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτό που θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο είναι όταν η Google λανσάρει το εργαλείο SGE της στα αποτελέσματα των SERP. Αυτό θα δώσει στους χρήστες της Google μια συνομιλία με AI, όπως το Bing AI. Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζεται στις ΗΠΑ, την Ινδία και την Ιαπωνία και παρόλο που η Google δοκιμάζει πολλές αλλαγές για να εξισορροπήσει τη χρηστικότητα και τη δημιουργία εσόδων μέσω διαφημίσεων, φαίνεται πιθανό να κυκλοφορήσει το 2024. Ορισμένοι SEO, όπως ο Eli Schwartz, προβλέπουν μια αποκάλυψη SEO ως κλικ σε ιστότοπους μειώνεται καθώς το AI στο SERP απαντά στο ερώτημα των χρηστών.
  • Claude AI – Και πάλι, διαφημίζεται ως συνομιλητικό AI, που επικεντρώνεται στην ηθική και την ιδιωτικότητα. Κυκλοφόρησε την άνοιξη του 2023, επί του παρόντος σε ανοιχτή Beta. Οι βασικοί συνεργάτες περιλαμβάνουν τη μηχανή αναζήτησης DuckDuckGo και τον ιστότοπο Q&A Quora, ο οποίος έχει προσφέρει τον Claude στους χρήστες μέσω του Poe, της εφαρμογής AI Chat.
  • Poe – Αυτό το AI που δημιουργήθηκε από τον ιστότοπο Q&A Quora είναι διαφορετικό από τα άλλα, καθώς προσφέρει πρόσβαση σε πολλά AI μέσα σε μία διεπαφή (θα μπορούσατε να το ονομάσετε Meta-AI chatbot παρόμοιο με τον τρόπο που χρησιμοποιούσαμε τις μηχανές αναζήτησης meta). Η λειτουργία εκκίνησης είναι ένα Chatbot που τροφοδοτείται από gpt-3.5-turbo, παλαιότερα γνωστό ως Sage. Έχει επίσης πρόσβαση σε μια περιορισμένη έκδοση των μοντέλων Claude και Llama.

 

6. Ψηφιακές Εμπειρίες

Η τρέχουσα ωριμότητα διαχείρισης ιστότοπων ή/και εφαρμογών βαθμολογήθηκε ως επίπεδο 1 ή 2 από περισσότερο από το 50% της μελέτης, υποδηλώνοντας ότι πολλές επιχειρήσεις πρέπει να βελτιωθούν σε αυτόν τον τομέα. Αυτό ενισχύθηκε από την αξιολόγηση της βελτιστοποίησης πάντα σε λειτουργία, η οποία έδειξε ότι περίπου οι μισές επιχειρήσεις δεν πραγματοποίησαν καμία δοκιμή ιστότοπου.

Ίσως προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ποσοστά εξατομίκευσης ιστού ήταν σχετικά χαμηλά, αλλά αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο κόστος της τεχνολογίας μάρκετινγκ που απαιτείται για την παροχή αυτού. Μπορεί να είναι χρήσιμο να αντιμετωπίζεται ο ιστότοπος ως κανάλι για σκοπούς μέτρησης. Για παράδειγμα, στη REDPLUS+, χρησιμοποιούμε τα γνωστά κορυφαία εργαλεία μάρκετινγκ για να προσελκύσουμε κοινό και να παρουσιάσουμε τα πρότυπά μας για επαγγελματίες. Η μέτρηση για αυτά είναι ενσωματωμένη στο Google Analytics 4, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε πώς οι αλληλεπιδράσεις με αυτά τα κανάλια επηρέασαν τη διαδρομή προς την αγορά.

 

7. Ψηφιακά μηνύματα, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού στοίβων

Αυτή η χρήση άμεσων ή «συνομιλητικών» καναλιών επικοινωνίας, όπως email, ειδοποιήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου και συνομιλία, για την αλληλεπίδραση και την πεποίθηση του κοινού εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική. Τόσο η αυτοματοποιημένη όσο και η εξατομικευμένη ανταλλαγή μηνυμάτων καμπάνιας απαιτούν επίσης μια δομημένη προσέγγιση για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους.

Οι τεχνικές ψηφιακών μηνυμάτων είναι ισχυρές, καθώς οι επωνυμίες μπορούν να αλληλεπιδρούν απευθείας με άτομα για να παρέχουν σχετικές προσωπικές επικοινωνίες με βάση πληροφορίες σχετικά με άτομα ή ομάδες παρόμοιων ατόμων, οι οποίες συνήθως αποθηκεύονται στο cloud ή μέσα σε μια εταιρεία σε πολλές βάσεις δεδομένων.

Λαμβάνοντας υπόψη το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο παραμένει ένα ζωτικό κανάλι, ο Όμιλος Radicati προβλέπει ότι ο συνολικός αριθμός των email για επιχειρήσεις και καταναλωτές που αποστέλλονται κάθε μέρα θα αυξηθεί από 306 δισεκατομμύρια το 2023 σε πάνω από 361 δισεκατομμύρια το 2024. Σημειώνουν ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι το πιο διάχυτο μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας τόσο για επαγγελματίες όσο και για καταναλωτές, επομένως αποτελεί βασική τεχνική παράλληλα με τις ειδοποιήσεις κειμένου και push ειδοποιήσεων για κινητά και άλλες αναδυόμενες μορφές.

Η επιτυχία του μάρκετινγκ μέσω email και άλλων τεχνικών ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως οι ειδοποιήσεις push κινητής τηλεφωνίας, εξαρτάται από την τεχνολογία μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση διαφορετικών συστημάτων, όπως η δημιουργία προφίλ ιστού και οι αλληλεπιδράσεις με την παρακολούθηση email. Η χρήση Πλατφορμών Δεδομένων Πελατών (CDP) σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις δείχνει τη μελλοντική σημασία της συλλογής πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι του πελάτη και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παράδοση πιο συναφών μηνυμάτων εντός των περιορισμών απορρήτου.

Η επιτυχία στην ανταλλαγή μηνυμάτων, τα μέσα και τις ψηφιακές εμπειρίες απαιτεί την επιλογή της καλύτερης τεχνολογίας μάρκετινγκ για τη δημιουργία μιας στοίβας.

 

Περίληψη

Ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ ήταν πάντα γρήγορος και καθώς νέες πλατφόρμες και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εντάσσονται στην αγορά, φαίνεται ότι δεν πρόκειται να επιβραδυνθεί σύντομα. Προκειμένου να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ανταγωνιστική και επιτυχημένη, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε μια στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ, ώστε να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο όλες τις ευκαιρίες που έχετε στη διάθεσή σας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να συναντήσετε συνεχώς εξελισσόμενους πελάτες χρειάζομαι.

Η τεχνητή νοημοσύνη στην δημιουργία περιεχομένου ακόμα δεν μπορεί να αγγίξει το συναισθηματικό κομμάτι των χρηστών – πελατών, είναι απλά ένα γέμισμα των κενών με λέξεις και γενικές πληροφορίες. Δεν συνιστάται η χρήση της για την δημιουργία περιεχομένου ιστότοπων.

Αν και η υιοθέτηση και η οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να προσφέρετε μια πολυκαναλική εμπειρία για τους πελάτες, αυτή η έρευνα υπογράμμισε επίσης πώς δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε πόσο σημαντική είναι η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό τώρα και στο μέλλον για την παροχή αποτελεσματικού, βελτιστοποιημένου ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ελπίζουμε να βρήκατε αυτή τη δημοσίευση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ χρήσιμη για τη συγκριτική αξιολόγηση του τρέχοντος μάρκετινγκ και τον εντοπισμό πού μπορείτε να κοιτάξετε για να επενδύσετε χρόνο και πόρους στην επιχείρησή σας το 2024 και μετά.

Στην REDPLUS+ διαθέτουμε πληθώρα πληροφοριών και υπηρεσιών για να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να βελτιστοποιήσετε τις τακτικές σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Άλλα άρθρα