Οι ιστότοποι που επιθυμούν να επωφεληθούν από την ενημέρωση του αλγορίθμου αναθεώρησης προϊόντων της Google, θα πρέπει να επικεντρωθούν στη χρήση πρωτότυπων φωτογραφιών. Ο εκπρόσωπος αναζήτησης της Google, John Mueller, συνιστά τη χρήση πρωτότυπων φωτογραφιών κατά τη δημοσίευση κριτικών προϊόντων, προκειμένου να επωφεληθείτε από την ενημέρωση του αλγορίθμου που επιβραβεύει την εις βάθος έρευνα.
Αυτό αναφέρεται κατά τη διάρκεια του Google Search Central SEO office-hours hangout που καταγράφηκε στις 4 Φεβρουαρίου. Ένας ιδιοκτήτης ιστότοπου συμμετέχει στη ζωντανή μετάδοση για να ρωτήσει τον Mueller σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση εικόνων σε κριτικές προϊόντων. Τον ρωτά αν η επεξεργασία υφιστάμενων φωτογραφιών που βρίσκονται αλλού στο διαδίκτυο θα ήταν αρκετή για να τις θεωρήσει η Google μοναδικό περιεχόμενο. Ή μήπως θα ήταν καλύτερα για τον ιδιοκτήτη του ιστότοπου να χρησιμοποιήσει πρωτότυπες φωτογραφίες που έχει τραβήξει ο ίδιος;
Η Google συνιστά πρωτότυπες φωτογραφίες για κριτικές προϊόντων
Ακολουθεί η απάντηση του Mueller.
Συστάσεις της Google για εικόνες σε κριτικές προϊόντων
Η Google κυκλοφόρησε πέρυσι μια ενημερωμένη έκδοση αλγορίθμου που έχει σχεδιαστεί για να επιβραβεύει τις κριτικές προϊόντων με εμπεριστατωμένη έρευνα από πρώτο χέρι. Για να επωφεληθείτε από την ενημέρωση αλγορίθμου, η Google συνιστά την παροχή μοναδικού περιεχομένου πέρα από αυτό που είναι διαθέσιμο από τον κατασκευαστή.
Το ερώτημα λοιπόν είναι αν η επεξεργασία των υφιστάμενων φωτογραφιών είναι αρκετή για να τις κάνει μοναδικές ή αν η Google θέλει να βλέπει πρωτότυπες φωτογραφίες. Ο Mueller λέει ότι το “μοναδικό” αναφέρεται σε φωτογραφίες που έχετε τραβήξει εσείς οι ίδιοι, όχι σε τεχνητά βελτιωμένες φωτογραφίες.
Ενώ ο αλγόριθμος της Google δεν μπορεί να διακρίνει αυτόματα μεταξύ πρωτότυπων και επεξεργασμένων φωτογραφιών, αυτό είναι κάτι που θα αναζητήσει η ομάδα αξιολόγησης ποιότητας της Google κατά τη χειροκίνητη αξιολόγηση.
“Νομίζω ότι οι κατευθυντήριες γραμμές που έχουμε για τις αξιολογήσεις ή οι συστάσεις που έχουμε, θα πρέπει πραγματικά να επικεντρώνονται σε μοναδικές φωτογραφίες που δημιουργείτε από αυτά τα προϊόντα, άρα όχι σε τεχνητές φωτογραφίες αξιολόγησης.
Δεν νομίζω ότι τα συστήματά μας θα το αναγνώριζαν αυτό αυτόματα, αλλά είναι μάλλον κάτι που θα εξετάζαμε, τουλάχιστον σε χειροκίνητη βάση, από καιρό σε καιρό.
Έτσι, κοιτάζοντας τις συστάσεις που έχουμε, όσον αφορά τις κριτικές, νιώθουμε ότι δεν είναι πραγματικά σύμφωνο με αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε εκεί, όπου προσπαθούμε να φουσκώσουμε πραγματικά τις κριτικές, όπου μπορούμε να πούμε ότι κάποιος δοκιμάζει πραγματικά αυτό το προϊόν στην πραγματική ζωή”.
Για διευκρίνιση, ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας συνεχίζει ρωτώντας αν η καλύτερη επιλογή είναι η χρήση πρωτότυπων φωτογραφιών από στούντιο.
Ο Mueller λέει: “Νομίζω ότι αυτό θα ήταν ιδανικό”.
Ο γενικός στόχος της ενημέρωσης του αλγορίθμου αναθεώρησης προϊόντων της Google είναι να ενισχύσει το περιεχόμενο που γράφεται από ανθρώπους που έχουν δοκιμάσει προσωπικά αυτό που αναθεωρούν.
Ένας τρόπος με τον οποίο ένας συγγραφέας μπορεί να αποδείξει ότι έχει δοκιμάσει προσωπικά ένα προϊόν είναι να βγάλει τις δικές του φωτογραφίες του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο να καταταγείτε με φωτογραφίες αρχείου. Στην πραγματικότητα, δεδομένου ότι ο αλγόριθμος της Google δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και επεξεργασμένων φωτογραφιών, μπορεί να συναντήσετε ιστότοπους που κατατάσσονται αρκετά καλά με εικόνες από τον κατασκευαστή του προϊόντος.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους. Όταν η ομάδα Quality Rater της Google, η οποία αποτελείται από πραγματικούς ανθρώπους, πηγαίνει και αξιολογεί τα αποτελέσματα αναζήτησης κριτικών προϊόντων, θα παρατηρήσει ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν τις δικές τους φωτογραφίες.
Σε λίγο καιρό μπορεί να μην βλέπετε τις ιστοσελίδες με φωτογραφίες αρχείου να κατατάσσονται στις ίδιες θέσεις που κατατάσσονταν, ενώ οι τοποθεσίες με πρωτότυπες φωτογραφίες θα κερδίζουν έδαφος.