REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Είναι τα (Google) Core Web Vitals παράγοντας κατάταξης;

Είναι τα (Google) Core Web Vitals παράγοντας κατάταξης;

Είναι τα (Google) Core Web Vitals παράγοντας κατάταξης;

Μπορεί το Core Web Vitals να επηρεάσει την οργανική σας κατάταξη αναζήτησης; Σε αυτό το άρθρο, εξετάζουμε τον ισχυρισμό, τα στοιχεία και την ετυμηγορία.

Το Core Web Vitals μετράει την εμπειρίας σελίδας για να εξασφαλίσει μια ελκυστική εμπειρία χρήστη για τους χρήστες αναζήτησης. Μπορεί όμως το Core Web Vitals να επηρεάσει την οργανική σας κατάταξη αναζήτησης;

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε εάν υπάρχει σύνδεση μεταξύ του Core Web Vitals και της βελτιωμένης κατάταξης Google.

Ο ισχυρισμός: Τα Core Web Vitals είναι παράγοντας κατάταξης

Τι είναι τα Core Web Vitals

Τα Core Web Vitals είναι το υποσύνολο των Web Vitals που ισχύουν για όλες τις ιστοσελίδες, θα πρέπει να μετρώνται από όλους τους κατόχους ιστότοπων και θα εμφανίζονται σε όλα τα εργαλεία της Google. Κάθε ένα από τα Core Web Vitals αντιπροσωπεύει μια ξεχωριστή πτυχή της εμπειρίας χρήστη, είναι μετρήσιμο στο πεδίο και αντικατοπτρίζει την πραγματική εμπειρία ενός κρίσιμου αποτελέσματος με επίκεντρο τον χρήστη.

Οι τρεις μετρήσεις Core Web Vital είναι οι εξής.

  • Largest Contentful Paint (LCP) : Μετρά πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτωθεί η μεγαλύτερη εικόνα ή μπλοκ κειμένου στη θύρα προβολής.
  • Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID) : Μετρά πόσο χρόνο ανταποκρίνεται το πρόγραμμα περιήγησης όταν ένας χρήστης αλληλεπιδρά με τη σελίδα (κλικ στο κουμπί, πάτημα κ.λπ.).
  • Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS) : Μετρά την οπτική σταθερότητα για να προσδιορίσει εάν υπάρχει σημαντική αλλαγή στο περιεχόμενο στην οθόνη κατά τη φόρτωση των στοιχείων.

*Τον Μάρτιο του 2024 , το Interaction to Next Paint (INP) θα αντικαταστήσει το FID ως μέτρηση Core Web Vitals.

Το INP είναι μια μέτρηση που αξιολογεί τη συνολική ανταπόκριση μιας σελίδας στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, παρατηρώντας τον λανθάνοντα χρόνο όλων των αλληλεπιδράσεων κλικ, πατήματος και πληκτρολογίου που συμβαίνουν καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής της επίσκεψης ενός χρήστη σε μια σελίδα. Η τελική τιμή INP είναι η μεγαλύτερη αλληλεπίδραση που παρατηρήθηκε, αγνοώντας τις ακραίες τιμές.

Οι βασικές διαφορές μεταξύ FID και INP περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

Το FID μετρά το χρόνο από την πρώτη αλληλεπίδραση ενός χρήστη με μια σελίδα (κλικ, πατήματα, κ.λπ.) έως τη στιγμή που το πρόγραμμα περιήγησης μπορεί να απαντήσει στους χειριστές συμβάντων για αυτήν την αλληλεπίδραση, εστιάζοντας μόνο στην πρώτη είσοδο κατά τη φόρτωση της σελίδας.

Σκοπός του είναι να ποσοτικοποιήσει την πρώτη εντύπωση του χρήστη για τη διαδραστικότητα και την ανταπόκριση ενός ιστότοπου.

Το INP, από την άλλη πλευρά, ποσοτικοποιεί το χρόνο από όλες τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη (κλικ, πατήματα και πατήματα πλήκτρων) έως τη στιγμή που το επόμενο καρέ ζωγραφίζεται με οπτική ανατροφοδότηση, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις αλληλεπιδράσεις κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής μιας σελίδας, όχι μόνο την πρώτη είσοδο κατά τη φόρτωση.

Προορίζεται για την αξιολόγηση της συνολικής ανταπόκρισης μιας σελίδας στις εισαγωγές.

Ένα INP 200 χιλιοστών του δευτερολέπτου ή χαμηλότερο υποδηλώνει καλή απόκριση. Οτιδήποτε παραπάνω χρειάζεται βελτίωση.

Οι αποδείξεις για το Core Web Vitals ως παράγοντα κατάταξης

Το 2020 , το Google Search Central προανήγγειλε σήματα κατάταξης για τις επερχόμενες μετρήσεις εμπειρίας σελίδας (Core Web Vitals).

Η αντίστοιχη ανάρτηση στο blog ανέφερε τα εξής:

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η ομάδα του Chrome ανακοίνωσε το Core Web Vitals, ένα σύνολο μετρήσεων που σχετίζονται με την ταχύτητα, την ανταπόκριση και την οπτική σταθερότητα, για να βοηθήσει τους κατόχους ιστότοπων να μετρήσουν την εμπειρία χρήστη στον ιστό.

Σήμερα, βασιζόμαστε σε αυτό το έργο και παρέχουμε μια πρώιμη ματιά σε μια επερχόμενη αλλαγή στην κατάταξη Αναζήτηση που ενσωματώνει αυτές τις μετρήσεις εμπειρίας σελίδας.

Θα εισαγάγουμε ένα νέο σήμα που συνδυάζει το Core Web Vitals με τα υπάρχοντα σήματα για εμπειρία σελίδας για να παρέχει μια ολιστική εικόνα της ποιότητας της εμπειρίας ενός χρήστη σε μια ιστοσελίδα.

Το 2021, η Google φιλοξένησε μια μισή ώρα συνεδρία “Ρωτήστε με οτιδήποτε” στο Web Vitals. Κατά τη διάρκεια του AMA , κάποιος ρώτησε εάν η εμπειρία σελίδας είναι ένας δυαδικός παράγοντας κατάταξης.

Ο Philip Walton, ένας μηχανικός της Google που εργάζεται για την απόδοση ιστού, απάντησε ότι τα Web Vitals δεν ήταν ως επί το πλείστον δυαδικός παράγοντας κατάταξης.

Κατά τη διάρκεια του AMA, ο John Mueller, Υπεύθυνος Αναζήτησης Google, επιβεβαίωσε ότι ενώ το CWV επηρεάζει τις ταξινομήσεις, η συνάφεια παίζει επίσης ισχυρό ρόλο. Εάν ο ιστότοπος Α είναι ταχύτερος από τον ιστότοπο Β, αλλά ο Β είναι πιο σχετικός με το ερώτημα του χρήστη αναζήτησης, ο ιστότοπος Β θα εξακολουθεί να υπερτερεί της κατάταξης του Α.

Ο Mueller σημείωσε επίσης ότι οι ιστότοποι που μετακινούνται από το “χρειάζεται βελτίωση” στο “καλό” ενδέχεται να δουν βελτιώσεις στην κατάταξη. Ωστόσο, οι ιστότοποι που είναι ήδη καλοί και βελτιώνουν την ταχύτητα κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου ή δύο μπορεί να μην δουν αλλαγές στην κατάταξη.

Το 2021 , η Google ενημέρωσε την αρχική ανακοίνωση ιστολογίου για το CWV. Επιβεβαίωσε ότι η διάθεση της εμπειρίας σελίδας θα ολοκληρωνόταν τον Αύγουστο του 2021.

Το επόμενο έτος, τον Σεπτέμβριο του 2022 , ο Mueller ανέφερε τον παράγοντα κατάταξης της εμπειρίας σελίδας σε ένα σχόλιο στο Reddit σχετικά με τα ακριβή εργαλεία δοκιμών ταχύτητας.

“Εάν μεταβείτε στο web.dev, θα δείτε ότι η Google έχει μια δέσμη μετρήσεων, κάτι περισσότερο από έναν απλό αριθμό βαθμολογίας.

Μερικά από αυτά ομαδοποιούνται ως “βασικά στοιχεία ιστού” και έχουν τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τα προσδιορίσετε στο πεδίο (χρησιμοποιώντας “μετρήσεις πραγματικών χρηστών” [RUM] – αυτό που είδαν στην πραγματικότητα) καθώς και “δοκιμές εργαστηρίου” (έτσι μπορεί να δοκιμάσει πράγματα από την πλευρά σας). Η Google χρησιμοποιεί τις πραγματικές μετρήσεις χρήστη / δεδομένα πεδίου για βασικά στοιχεία ιστού για αναζήτηση στον παράγοντα κατάταξης εμπειρίας σελίδας.

Η σύστασή μου είναι να χρησιμοποιήσετε τα βασικά δεδομένα πεδίου βασικών ζωτικών ιστού (ονομάζονται επίσης δεδομένα αναφοράς εμπειρίας χρήστη του Chrome / CRUX, υπάρχουν διάφοροι τρόποι πρόσβασης σε αυτά) ως τρόπο λήψης γραμμής βάσης για σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας (οι σελίδες θα διαφέρουν! ).

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τις εργαστηριακές δοκιμές για βασικά στοιχεία ιστού για να προσπαθήσετε να το αναπαράγετε και, στη συνέχεια, συνεργαστείτε με τους προγραμματιστές σας για να διορθώσετε τα προβλήματα. Οι εργαστηριακές δοκιμές σάς επιτρέπουν να δοκιμάσετε τα πράγματα γρήγορα και να δείτε εάν υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα. Τα δεδομένα πεδίου χρειάζονται περίπου ένα μήνα για να ενημερωθούν.”

Τον Απρίλιο του 2023 , η Google «απλοποίησε» την καθοδήγησή της σχετικά με τα σήματα εμπειρίας σελίδας στις κατατάξεις αναζήτησης.

Ενώ η Google εξακολουθεί να συνιστά τη διατήρηση ισχυρού CWV για μια καλή εμπειρία χρήστη και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτές τις μετρήσεις ως ενδείξεις κατάταξης, η βελτίωση μιας ή περισσότερων μετρήσεων δεν εγγυάται καλύτερη κατάταξη. Η εμπειρία σελίδας εξακολουθεί να είναι παράγοντας κατάταξης, αλλά αξιολογείται ολιστικά από τα βασικά συστήματα κατάταξης της Google και όχι ως ένα μεμονωμένο “σήμα εμπειρίας σελίδας”.

Ο Mueller ενημέρωσε επίσης το κοινό του Google Search Central στο YouTube τον Ιούλιο του 2023 σχετικά με το INP που θα έρθει στο CWV το 2024.

Τα Core Web Vitals είναι ένας επιβεβαιωμένος παράγοντας κατάταξης

Η Google επιβεβαίωσε ότι τα Core Web Vitals επηρεάζουν την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, δεν αποτελούν «σύστημα» κατάταξης από μόνα τους, αλλά συμβάλλουν σε αξιολογήσεις εμπειρίας σελίδας.

Μπορούν να επηρεάσουν το χρήσιμο σύστημα κατάταξης περιεχομένου και να οδηγήσουν σε σήματα εμπειρίας σελίδας. Η τεκμηρίωση web.dev της Google προσφέρει συμβουλές για τη βελτίωση του LCP, του FID, του CLS και του επερχόμενου INP για τη βελτίωση της εμπειρίας και της κατάταξης των χρηστών σας.

Άλλα άρθρα