Η Google προσφέρει μια λίστα ελέγχου για τις επιχειρήσεις για να χτίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω της δημιουργίας νομιμότητας, διαφάνειας, διαχείρισης φήμης και επαγγελματικού σχεδιασμού.
- Ακολουθήστε τις συμβουλές της Google για να χτίσετε εμπιστοσύνη.
- Να είστε συνεπείς διαφανείς και να διαχειριστείτε τη φήμη σας.
- Κάντε την ιστοσελίδα επαγγελματική και εύκολη στην πλοήγηση.
Συμβουλές της Google για να βελτιώσετε τη φήμη και την εμπιστοσύνη της επιχείρησής σας
Η Google πρόσφερε πρόσφατα καθοδήγηση σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χτίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω ενός εγγράφου που δημοσιεύτηκε στο Google Merchant Center.
Οι συστάσεις επικεντρώνονται σε τέσσερις βασικούς τομείς:
- Καθιέρωση επιχειρηματικής νομιμότητας
- Διαφάνεια
- Διαχείριση διαδικτυακής φήμης,
- Επαγγελματική & σχεδιαστική αισθητική.
Αυτό το άρθρο συνοψίζει τις προτάσεις της Google σε μια ενεργή λίστα ελέγχου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων για να ενισχύσουν την αξιοπιστία τους στην πλατφόρμα της Google.
- Κατανόηση της αξίας των πελατών
Πριν δείτε την λίστα ελέγχου, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι εκτιμούν οι πελάτες όταν διαμορφώνουν εμπιστοσύνη με μια επιχείρηση.
- Επιχειρηματική Ταυτότητα
Η εικόνα που έχουν οι πελάτες για την επωνυμία σας είναι η εταιρική σας ταυτότητα. Η διατήρηση αυτής της ταυτότητας με συνέπεια όπου κι αν εμφανίζεται η επωνυμία σας είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό σημαίνει τη χρήση του ίδιου ονόματος επιχείρησης, λογότυπου, χρωμάτων και άλλων στοιχείων επωνυμίας σε όλες τις πλατφόρμες όπου έχετε παρουσία.
TIP. Στους πελάτες αρέσει να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν σαφή και ενοποιημένη ταυτότητα.
+ Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το πετύχετε αυτό:
- Επίσημο όνομα επιχείρησης : Χρησιμοποιήστε το ίδιο επίσημο όνομα επιχείρησης παντού.
- Σελίδα Σχετικά με εμάς : Δημιουργήστε μια σελίδα “για εμάς” στον ιστότοπό σας και μοιραστείτε το ιστορικό και την προέλευση της επιχείρησής σας με ουσία.
- Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης : Προωθήστε τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω συνδέσμων στον ιστότοπό σας με ποιότητα.
- Διαφάνεια
Η άμεση επικοινωνία με τους πελάτες Θα σας βοηθήσει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους εγγυημένα και να κερδίσετε πωλήσεις άμεσα. Ορισμένοι τομείς όπου η διαφάνεια είναι κρίσιμη περιλαμβάνουν την αποκάλυψη στους πελάτες για τις διαδικασίες αποστολής και τις πολιτικές επιστροφής.
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους η επιχείρησή σας μπορεί να είναι πιο ανοιχτή και διαφανής με τους πελάτες:
- Λεπτομερείς Πολιτικές : Εξηγήστε τις πολιτικές σας σχετικά με την αποστολή αντικειμένων, τη δυνατότητα στους πελάτες να επιστρέφουν αντικείμενα και την προστασία του απορρήτου των πελατών.
- Επιχειρηματικές Λειτουργίες : Να είστε διαφανείς σχετικά με το επιχειρηματικό σας μοντέλο. Να είστε ανοιχτοί σχετικά με τις λειτουργικές σας μεθόδους, όπως την αλυσίδα εφοδιασμού, τη διαδικασία παραγωγής ή τα συστήματα εκπλήρωσης.
- Διαδικτυακή φήμη
Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αντιληπτή η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο μπορεί να επηρεάσει την εμπιστοσύνη των πελατών. Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φήμη σας στο διαδίκτυο παρακολουθώντας στενά κριτικές, μαρτυρίες και άλλες δημόσιες αναφορές στην εταιρεία σας.
Μερικές συμβουλές για τη βελτίωση της φήμης σας στο διαδίκτυο περιλαμβάνουν:
- Κριτικές πελατών : Επισημάνετε τις θετικές κριτικές και τις εγκρίσεις από τρέχοντες πελάτες.
- Σήματα και σφραγίδες : Εμφανίστε σήματα ή πιστοποιήσεις από αξιόπιστα τρίτα μέρη.
- Αλληλεπίδραση με τον πελάτη : Παροχή λεπτομερειών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να λάβουν υποστήριξη εάν χρειάζεται
- Blogs και άρθρα : Μοιραστείτε αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα που εκπαιδεύουν τους πελάτες.
- Επαγγελματικός σχεδιασμός
Η εμφάνιση και η αίσθηση του ιστότοπού σας μπορεί να επηρεάσει δραματικά το πόσο εμπιστεύονται οι πελάτες την επιχείρησή σας. Ένας ιστότοπος με κομψό, επαγγελματικό σχεδιασμό και απλή πλοήγηση μπορεί να βοηθήσει τους αγοραστές να αισθάνονται πιο άνετα όταν αγοράζουν από εσάς.
Η Google έχει μερικές προτάσεις για το πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που προάγει την εμπιστοσύνη:
- Πιστοποιητικό SSL : Λάβετε ένα πιστοποιητικό SSL για να κρυπτογραφήσετε δεδομένα και να δείξετε στους πελάτες ότι οι πληροφορίες τους είναι ασφαλείς.
- Πλοήγηση στον ιστότοπο : Βεβαιωθείτε ότι η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι απλή, εύκολη στη χρήση και χωρίς κατεστραμμένους συνδέσμους ή περιττές ανακατευθύνσεις.
- Μην βάζετε ψεύτικο και φτωχό περιεχόμενο : Συμπληρώστε τις περιοχές κειμένου και εικόνων του ιστότοπού σας με πραγματικό & πλούσιο περιεχόμενο αντί για εικονίδια, εικόνες και αντιγραμμένα κείμενα.
- Βοηθώντας την Google να γνωρίσει καλύτερα την επιχείρησή σας
Όσο περισσότερα γνωρίζει η Google για την επιχείρησή σας, τόσο καλύτερα μπορεί να την εκπροσωπήσει σε δυνητικούς πελάτες.
Για να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο η Google εκπροσωπεί την επιχείρησή σας, εξετάστε τα εξής βήματα:
- Πληροφορίες επιχείρησης : Παρέχετε πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας στο Google, όπως όνομα, στοιχεία επικοινωνίας και κατηγορίες προϊόντων.
- Πλατφόρμες τρίτων : Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Merchant Center με οποιεσδήποτε άλλες πλατφόρμες πουλάτε.
- Εταιρικό προφίλ Google : Δημιουργήστε ένα Εταιρικό προφίλ Google για την εταιρεία σας και επαληθεύστε την ιδιοκτησία.
- Οδηγίες SEO : Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές SEO για να διευκολύνετε την εύρεση και την πλοήγηση στον ιστότοπό σας σε συνεργασία με μια ειδική εταιρία SEO Expert.
- Καταλληλότητα αξιολόγησης πωλητή : Συμμετάσχετε στις Κριτικές πελατών Google ή σε άλλες υπηρεσίες αξιολόγησης τρίτων για να βελτιώσετε την καταλληλότητά σας για αξιολογήσεις πωλητών.
- Συνοψίζοντας
Η τήρηση των οδηγιών που περιγράφονται στην τεκμηρίωση του Merchant Center της Google μπορεί να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να δημιουργήσουν θετικές σχέσεις με τους πελάτες. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι μια σταδιακή διαδικασία, επομένως οι εταιρείες πρέπει να αφιερώσουν χρόνο και προσπάθεια για να καλλιεργήσουν ισχυρούς δεσμούς με τους καταναλωτές.
Η καλή φήμη κερδίζεται δύσκολα αλλά χάνεται εύκολα, επομένως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στην εποικοδομητική επαφή με το κοινό τους στο Google.