REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Η Google ολοκληρώνει την κυκλοφορία του Update Σεπτεμβρίου 2023

Η Google ολοκληρώνει την κυκλοφορία του Update Σεπτεμβρίου 2023

Η Google ολοκληρώνει την κυκλοφορία του Update Σεπτεμβρίου 2023

Η Google ολοκληρώνει τη χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου του Σεπτεμβρίου 2023, αλλάζοντας τις οδηγίες τεχνητής νοημοσύνης και περιεχομένου τρίτων.

  • Η ενημέρωση του Σεπτεμβρίου 2023 της Google τροποποιεί τις οδηγίες του Συστήματος Ποιοτικού Περιεχομένου.
  • Η ενημέρωση αλλάζει τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο AI και τη φιλοξενία περιεχομένου τρίτων.
  • Η Google παρέχει νέες συμβουλές για την ανάκτηση επισκεψιμότητας μετά από μια Χρήσιμη Ενημέρωση περιεχομένου.

Η Google ολοκλήρωσε τη διάθεση της Ενημέρωσης Ποιοτικού περιεχομένου Σεπτεμβρίου 2023, η οποία ξεκίνησε στις 14 Σεπτεμβρίου και έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου. Η Google λέει ότι αυτή η ενημέρωση περιλαμβάνει έναν βελτιωμένο ταξινομητή και φέρνει αρκετές σημαντικές αλλαγές στο σύστημα αξιολόγησης ποιοτικού περιεχομένου, που σχεδιάστηκε από την Google για την προώθηση του περιεχομένου που προέρχεται από τους ανθρώπους και την υποβάθμιση περιεχομένου που έχει γραφτεί για μηχανές αναζήτησης ΑΙ.

Η Google ολοκληρώνει σήμερα την κυκλοφορία του Σεπτεμβρίου 2023  για την μηχανή αναζήτησης

Χρήσιμο σύστημα περιεχομένου της Google: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Το Σύστημα ποιοτικού Περιεχομένου της Google λειτουργεί παράλληλα με άλλα συστήματα για την κατάταξη ιστοτόπων με βάση την ποιότητα και τη χρησιμότητα του περιεχομένου τους. Μέσω της ενημέρωσης του Σεπτεμβρίου 2023, η Google έκανε αλλαγές στις οδηγίες και την τεκμηρίωση του συστήματος, προσφέροντας νέες συμβουλές για όσους αντιμετώπισαν απώλεια κυκλοφορίας και επισκεψιμότητας.

Βασικές αλλαγές στην ενημέρωση Σεπτεμβρίου 2023

Όπως αναφέρθηκε από τον Roger Montti τ, η ενημέρωση του Σεπτεμβρίου επέφερε 4 βασικές αλλαγές στις οδηγίες του Συστήματος Χρήσιμου Περιεχομένου:

  1. Προσαρμογές στην καθοδήγηση για περιεχόμενο που δημιουργείται από την μηχανή AI
  2. Αναθεωρημένοι κανόνες για τη φιλοξενία περιεχομένου τρίτων σε υποτομείς ή τον κύριο τομέα
  3. Πρόσθετες συμβουλές για το τι πρέπει να κάνετε εάν ένας ιστότοπος παρουσιάσει απώλεια επισκεψιμότητας μετά από μια  ενημέρωση περιεχομένου
  4. Προσαρμοσμένη καθοδήγηση σχετικά με το περιεχόμενο που δημιουργείται από μηχανή AI

Η προηγούμενη στάση της Google σχετικά με το περιεχόμενο που δημιουργείται από μηχανή AI, η οποία πρότεινε μια προτίμηση για περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από ανθρώπους, έχει αμβλυνθεί. Οι ενημερωμένες οδηγίες υποδεικνύουν μια αλλαγή στη στάση της Google απέναντι στο περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, καθιστώντας το πιο συνεπές με άλλες συμβουλές για τη δημιουργία ποιοτικού υλικού.

Φιλοξενία περιεχομένου τρίτων

Η ενημέρωση αντιμετώπισε την κοινή πρακτική της φιλοξενίας περιεχομένου τρίτου μέρους στον κύριο τομέα ή υποτομέα ενός ιστότοπου. Ενώ ορισμένοι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορεί να πιστεύουν ότι η ισχύς κατάταξης του κύριου ιστότοπου θα μπορούσε να ωφελήσει το περιεχόμενο του υποτομέα, η ενημέρωση του Σεπτεμβρίου 2023 θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ιστότοπους που φιλοξενούν περιεχόμενο τρίτων.

Η Google συμβουλεύει τώρα τον αποκλεισμό από την ευρετηρίαση περιεχομένου τρίτων, εάν δεν σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τον σκοπό του κύριου ιστότοπου ή παράγεται χωρίς άμεση επίβλεψη.

Ενημερωμένη καθοδήγηση αυτοαξιολόγησης

Οι οδηγίες της Google για την αυτοαξιολόγηση χρήσιμου περιεχομένου ενημερώθηκαν με νέες συμβουλές. Μεταξύ των αλλαγών είναι η έμφαση στη διαδικασία αναθεώρησης, οι προειδοποιήσεις για ψευδείς ενημερώσεις σελίδων και η προσοχή κατά της προσθήκης ή αφαίρεσης περιεχομένου ώστε να εμφανίζεται «φρέσκο» στις κατατάξεις αναζήτησης.

Πληροφορίες από τον Gary Illyes της Google στην ενημέρωση

Ο Gary Illyes της Google παρείχε βασικές πληροφορίες σχετικά με την ενημέρωση, τονίζοντας το ζήτημα των μικρο-ιστότοπων. Ο Illyes σημείωσε ότι αυτοί οι ιστότοποι τρίτων, που φιλοξενούνται σε υποτομείς ή υποκαταλόγους χωρίς επίβλεψη, συχνά χρησιμεύουν για τον χειρισμό των αποτελεσμάτων αναζήτησης αντί για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου. Απαντώντας σε ένα ερώτημα σχετικά με τα σήματα σε όλο τον ιστότοπο, ο Illyes διευκρίνισε ότι διαφορετικά σήματα λειτουργούν σε διάφορα επίπεδα, όπως URL, μοτίβο, κεντρικό υπολογιστή και τομέα.

Ανάκτηση από μια χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου

Τέλος, η ενημέρωση περιλαμβάνει νέες οδηγίες για όσους επηρεάζονται από μια ενημέρωση περιεχομένου. Η Google συμβουλεύει αυτούς τους ιστότοπους να εντοπίζουν και να εξαλείφουν ή να αντικαθιστούν μη χρήσιμο ή αυτόματο περιεχόμενο.

Συνοψίζοντας

Η ολοκλήρωση της ενημέρωσης χρήσιμου περιεχομένου του Σεπτεμβρίου 2023 σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στις συνεχείς προσπάθειες της Google να διασφαλίσει την ποιότητα και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων και οι ειδικοί SEO πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές για να βελτιστοποιήσουν αποτελεσματικά την κατάταξή τους στην αναζήτησή τους.

Άλλα άρθρα