Διανύοντας τους τελευταίους μήνες του 2023 τείνει να γίνει μόδα για τους επιχειρηματίες παλαιάς κοπής και για αυτούς του low budget να περιφέρονται από εταιρία σε εταιρία για να μάθουν πως «οικονομικά» θα πάρουν την καλύτερη θέση στην αναζήτηση ή και ακόμα γιατί η ιστοσελίδα τους δεν αποδίδει πελάτες.
Είναι πλέον σύνηθες μετά τον Σεπτέμβριο κάθε έτους να τρέχουν οι ίδιοι να ζητούν διαφήμιση με 50 – 100 – 150 ευρώ το μήνα.
Δυστυχώς τόσο η εποχές που διανύουμε όσο και οι παλαιές τακτικές και αντιλήψεις κάνουν την επιχειρηματικότητα να πληγώνεται από τέτοιες πρακτικές αναζητήσεων. Επίσης δυστυχώς υπάρχουν πολλοί «ειδικοί» και εταιρίες που τάζουν παλάτια με τέτοια ποσά ! Ιστοσελίδα σε 3 ημέρες, διαφήμιση με 50,100,150 ευρώ το μήνα και πολλά άλλα.
Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Για τις δύσκολες χρονιές που ζούμε δεν αρκεί να δαπανάς χρήματα για προώθηση πρέπει να ξέρεις ακριβώς τις δυνατότητες των αναγκών των πελατών σου. Κάποτε (έως το 2021-22) η δυναμική του μέσου όρου του πελάτη ήταν περίπου 60-80 ευρώ για αγορές προϊόντων ΜΗ πρώτης ανάγκης.
Από το 2023 αυτό άλλαξε. Η δυνατότητα πλέον του μέσου Έλληνα στην αγορά προϊόντων ΜΗ πρώτης ανάγκης έχει κατεβεί στα 32 ευρώ, άρα μιλάμε για σχεδόν το 1 τρίτο του ποσού που μπορούσε ένας πελάτης να ψωνίσει.
Από το 2021 και μετά τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 600% σε οποιαδήποτε πλατφόρμα οπότε αυτό δίνει στους χρήστες την πολλαπλή επιλογή της τιμής και της ποιότητας. Η διαφήμιση στην Google έως το 2019 μπορούσε να σταθεί με 200-300 ευρώ το μήνα για μια μικρή επιχείρηση. Πλέον ο ανταγωνισμός των εταιριών ανέβασε την αξία της διαφήμισης στα ύψη.
Όταν υπάρχουν εταιρίες και μεγάλα καταστήματα που διαφημίζονται με 3.000 – 10.000 ευρώ το μήνα αναγκαστικά η διαφήμιση για να επιστρέψει χρήματα πίσω πρέπει να κυμανθεί από 600 – 900 ευρώ το μήνα το λιγότερο κάθε μήνα !
Ιστότοποι. Οι ιστοσελίδες και τα e-shop χρειάζονται πλήρες branding και κείμενα ψηφιακού μάρκετινγκ για να δημιουργήσουν το λεγόμενο SEO. Ότι λιγότερο βάζει τους ιστοτόπους στις χαμηλότερες θέσεις και σελίδες. Ο σχεδιασμός του ισοτόπου και η κατασκευή δεν είναι θέμα φιλίας και κουμπαριάς. Το branding ούτε περιμένει ούτε ξανάρχεται εάν χαθεί.
Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε την λογική του έλα μωρέ και τι έγινε. Είναι όλοι ειδικοί για όλα.
Η επιχείρηση & το branding είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Εάν δεν πάρει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται θα αρρωστήσει… και εδώ το ερώτημα είναι το εξής. Εσύ που έχεις επιχείρηση όταν αρρωσταίνεις πας σε οποιοδήποτε γιατρό ή σε ειδικό;
Την απάντηση την ξέρουμε. Τότε γιατί δίνεις την διαχείριση ή δημιουργία του brand σου σε φίλο, γνωστό και μη ειδικό;
Όλα ξεκινούν από το branding, το market re-search και την στρατηγική ανάπτυξης. Δεν νοείται διαφήμιση ή προώθηση που δεν γνωρίζει την δυνατότητα της αγοράς και τις ανάγκες της.
Το φθηνό ποτέ δεν ήταν καλό ή αξιόπιστο. Η επιλογή της εταιρίας που θα συνεργαστείς πρέπει να γίνεται σε επίπεδο εμπιστοσύνης και μακροχρόνιας στρατηγικής. Ξεχνάμε όσα κακά ξέραμε και προχωράμε σε μια ανταγωνιστική εποχή με ποιότητα.
Μην χαλάς τα χρήματά σου σε κάτι επιφανειακό χωρίς πάτο. Και το όνομά σου χαλάς και τα χρήματά σου πάνε στο πουθενά. Πάρε την σωστή απόφαση και επέλεξε το σωστό συνεργάτη. Άκουσέ τον, ενημερώσου και αποφάσισε σωστά.
Το κριτήριο της τιμής δεν είναι κριτήριο αλλά απόφαση στιγμής.
Φυσικά είναι δύσκολο να εμπιστευθείς μια εταιρεία αφού υπάρχουν χιλιάδες και ο καθένας λέει το δικό του αφήγημα. Το ερώτημα είναι ποια είναι τα κριτήρια επιλογής;
Εάν σκεφτούμε μια εταιρία branding και ψηφιακού μάρκετινγκ σαν τον γιατρό της επιχείρησής μας τότε πρέπει να δούμε τα παρακάτω …
- Τι πιστοποιήσεις έχει η εταιρία στον τομέα που ζητάμε;
- Τι αξιολογήσεις έχει στο Google;
- Ποια είναι η γνώση του αντικειμένου της με βάση τα κείμενα που έχει στην ιστοσελίδα της;
- Ενημερώνεται συχνά και ενημερώνει τους πελάτες της για τις εξελίξεις;
- Ποια είναι η διαπροσωπική επικοινωνία είτε τηλεφωνική είτε στο χώρο;
Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία για την επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη.
Κατασκευή ιστοσελίδας ή Branding;
Οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και e- shop πουλάνε μόνο κατασκευή και αν τους ρωτήσεις για Brand σου λένε βασικά πράγματα χωρίς να γνωρίζουν πώς να στήσουν ένα Brand και πως να διαχειριστούν μία εταιρική επωνυμία στο μέλλον. Επίσης όσον αφορά την διαφήμιση στήνουν μία διαφήμιση στον αυτόματο της Google χωρίς να κάνουνε την παραμικρή παραμετροποίηση για την εταιρεία. Αυτό θέλεις; Σίγουρα ΟΧΙ.
Η ιδανική εταιρία για σένα και ο μόνιμος συνεργάτης είναι η εταιρία που είναι δίπλα σου συνεχώς, βρίσκεις πάντα κάποιον να μιλήσεις και σου λύνει απορίες με γνώση και όχι από άποψη.
Η REDPLUS+ είναι οι εταιρία που δραστηριοποιείται σε όλους τους κρίσιμους τομείς που χρειάζεται μια επιχείρηση για να αναδειχθεί και να πετύχει.
Προτεραιότητά μας το branding για να μπορέσουμε να πούμε την ιστορία της επιχείρησης μέσα από την ψηφιακό μάρκετινγκ και την διαφήμιση.
Σκοπός και στόχος η επιτυχία. Επινοούμε τρόπους για να είμαστε στο προσκήνιο και στην δημοφιλία.
Έλα μαζί μας και γίνε μόνιμο μέλος της δημοφιλέστερης εταιρίας branding & digital marketing στην Ελλάδα, έλα στην REDPLUS+.