REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Η Google επιβεβαιώνει το «ανοιχτό» των επιχειρήσεων ως παράγοντα τοπικής κατάταξης

Η Google επιβεβαιώνει το «ανοιχτό» των επιχειρήσεων ως παράγοντα τοπικής κατάταξης

Η Google επιβεβαιώνει το «ανοιχτό» των επιχειρήσεων ως παράγοντα τοπικής κατάταξης

Πρόσφατα ευρήματα από επαγγελματίες του SEO υποδηλώνουν ότι η Google έχει βαθμονομήσει εκ νέου τον αλγόριθμο τοπικής αναζήτησης, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις αναφερόμενες ώρες λειτουργίας μιας επιχείρησης ως βασικό σήμα κατάταξης.

Η Google επιβεβαιώνει το «ανοιχτό» των επιχειρήσεων ως παράγοντα τοπικής κατάταξης

Σύμφωνα με τον Joy Hawkins του Sterling Sky, η τάση έγινε αισθητή μετά την  ενημέρωση πυρήνα του Νοεμβρίου 2023, με αποτέλεσμα επιχειρήσεις που εμφανίζονται ως κλειστές δεν εμφανίζονταν συχνά στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης.

Ο νέος παράγοντας κατάταξης που βλέπουμε ότι έχει τεράστιο αντίκτυπο στην κατάταξη είναι οι ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. Βλέπουμε ότι οι επιχειρήσεις κυριολεκτικά εξαφανίζονται στο τοπικό seo (google maps) όταν δεν είναι ανοιχτές. Αρχίσαμε να το βλέπουμε αυτό με την βασική ενημέρωση του Νοεμβρίου 2023

Οι εργάσιμες ώρες επιβεβαιώθηκαν ως το«ισχυρότερο» σήμα σε τοπικά συστήματα κατάταξης !

Σε απάντηση στη συζήτηση, ο σύνδεσμος αναζήτησης της Google αναγνώρισε τις παρατηρήσεις, επιβεβαιώνοντας ότι  “η κατάσταση ανοιχτό” έχει γίνει πρόσφατα ένα ισχυρότερο μήνυμα για την τοπική αναζήτηση .

Η ομάδα μου λέει ότι χρησιμοποιούσαμε εδώ και καιρό το “ανοιχτό” ως μέρος των τοπικών συστημάτων κατάταξης και πρόσφατα έγινε ισχυρότερο το σήμα για ερωτήματα μη πλοήγησης. Αυτό μπορεί να αλλάξει με διάφορους τρόπους, καθώς συνεχίζουμε να αξιολογούμε τη χρησιμότητα του.

Ωστόσο, θα πρέπει να ισχύει μόνο για ερωτήματα μη πλοήγησης.

Εάν αναζητούσατε ένα όνομα μιας επιχείρησης, αυτό θα ήταν γενικά ότι θέλετε να πλοηγηθείτε / βρείτε τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Αν αναζητούσατε ένα γενικό θέμα, αυτό δεν είναι θέμα πλοήγησης.

Ανησυχίες σχετικά με την ανταπόκριση των επιχειρήσεων στον παράγοντα «ανοιχτό».

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο X, η Sherry Bonelli εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με μια ενημέρωση που θα μπορούσε να ωθήσει ορισμένες επιχειρήσεις να αναφέρουν ψευδώς τις ώρες λειτουργίας 24/7 για ο σκοπός της βελτίωσης της ορατότητας της τοπικής τους αναζήτησης.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη για όσους αναζητούν, καθώς ενδέχεται να φτάσουν στην επιχείρηση κατά τις ώρες που δεν λειτουργούν.

Η Google εξέτασε γρήγορα αυτές τις ανησυχίες, συμβουλεύοντας να μην γίνεται χειραγώγηση του ωραρίου, επειδή το σήμα κατάταξης για ανοιχτό υπόκειται σε συνεχείς προσαρμογές.

Επιπλέον, θα μπορούσατε να καταλήξετε με ένα νέο email  αναστολής προφίλ από την Google.

Βέλτιστη πρακτική: Διατηρήστε τις ώρες λειτουργίας ενημερωμένες στα Επιχειρηματικά προφίλ της Google

Οι τοπικές επιχειρήσεις θα πρέπει να διατηρούν το τρέχον ωράριο λειτουργίας στα Επιχειρηματικά προφίλ Google – ειδικά κατά τη διάρκεια των διακοπών – καθώς θα μπορούσε να επηρεάσει την ορατότητα της τοπικής αναζήτησης.

Για τους πελάτες, η διατήρηση ακριβών ωρών λειτουργίας εξασφαλίζει ελάχιστη απογοήτευση κατά τις τελευταίες ημέρες αγορών της σεζόν.

Για τις επιχειρήσεις, θα μπορούσε να αυξήσει την προβολή στις τοπικές ταξινομήσεις πακέτων και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες με κοντά μου αναζητήσεις, ιδιαίτερα εάν οι ανταγωνιστές σας είναι κλειστοί .

Άλλα άρθρα