Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι η Google χρησιμοποιεί πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης στον αλγόριθμό της… Αλλά ποιοι ακριβώς είναι αυτοί;
Παρακάτω έχουμε μαζέψει μια μεγάλη λίστα παραγόντων κατάταξης με όλα όσα θα θέλατε να μάθετε από την Google.
Οι 8 κορυφαίοι παράγοντες
- Παράγοντες τομέα (Domain)
- Παράγοντες επιπέδου σελίδας (ποιότητα)
- Παράγοντες επιπέδου ιστότοπου (ποιότητα)
- Παράγοντες backlink
- Αλληλεπίδραση χρήστη
- Ειδικοί κανόνες αλγορίθμου Google
- Δημοφιλία μάρκας (Brand)
- Παράγοντες Webspam στο site
- Παράγοντες Webspam εκτός ιστοσελίδας
- Ποιοτικό περιεχόμενο: Ο πιο σημαντικός παράγοντας SEO. Η Google θέλει να εμφανίζει στους χρήστες υψηλής ποιότητας, ενημερωτικό και σχετικό περιεχόμενο.
- Backlinks: Σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους προς τον ιστότοπό σας. Λειτουργούν ως ψήφοι εμπιστοσύνης. Όσο περισσότερα backlinks υψηλής ποιότητας έχετε, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεται ο ιστότοπός σας.
- Τεχνικό SEO: Οι τεχνικές πτυχές του ιστοτόπου σας, όπως η ταχύτητα του ιστοτόπου σας, η φιλικότητα προς τα κινητά τηλέφωνα και η ανιχνευσιμότητα. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι τεχνικά άρτια, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν εύκολα να ευρετηριάζουν και να κατανοούν το περιεχόμενό σας.
- Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών: Η διαδικασία χρήσης σχετικών λέξεων-κλειδιών σε όλο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται ο ιστότοπός σας.
- Εμπειρία χρήστη (UX): Ένα μέτρο του πόσο εύκολο και ευχάριστο είναι για τους χρήστες να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας. Η Google θέλει να δείχνει στους χρήστες ιστότοπους που παρέχουν καλή UX.
- Schema Markup: Ένας τύπος δομημένων δεδομένων που μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας.
- Κοινωνικά σήματα: Οι συμπάθειες, οι κοινοποιήσεις και άλλες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που λαμβάνει το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι διαμοιραζόμενος και ενθαρρύνει την κοινωνική αλληλεπίδραση.
- Σήματα μάρκας: Η συνολική αντίληψη της μάρκας σας στο διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι η μάρκα σας είναι γνωστή και σεβαστή στο κοινό.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Γιατί οι ταξιδιώτες δεν εμπιστεύονται το Tripadvisor σήμερα;
Παράγοντες τομέα (Domain)
1. Ηλικία domain: Πολλοί SEOs πιστεύουν ότι η Google «εμπιστεύεται» εγγενώς τους παλαιότερους τομείς κι αυτό είναι αλήθεια στην καθημερινότητα. Ωστόσο, ο John Mueller της Google έχει δηλώσει ότι «η ηλικία του domain δεν βοηθάει σε τίποτα».
2. Η λέξη-κλειδί εμφανίζεται στο Top Level Domain: Το να έχετε μια λέξη-κλειδί στο domain name σας δεν σας δίνει την ώθηση SEO που έδινε παλαιότερα. Αλλά εξακολουθεί να λειτουργεί ως σήμα συνάφειας σε ένα πολύ μικρό ποσοστό.
3. Μήκος καταχώρισης domain:
Μια σημείωση της Google αναφέρει:«Τα πολύτιμα ( και νόμιμα) domains συχνά πληρώνονται για αρκετά χρόνια εκ των προτέρων, ενώ τα doorway (παράνομα) domains σπάνια χρησιμοποιούνται για περισσότερο από ένα χρόνο. Ως εκ τούτου, η ημερομηνία λήξης ενός domain στο μέλλον μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως παράγοντας πρόβλεψης της νομιμότητας ενός domain».
4. Λέξη-κλειδί στον υποτομέα: Η ομάδα εμπειρογνωμόνων της Moz συμφωνεί ότι μια λέξη-κλειδί που εμφανίζεται στο subdomain μπορεί να ενισχύσει την κατάταξη.
5. Ιστορικό domain: Ένας ιστότοπος με ασταθή ιδιοκτησία ή αρκετές πτώσεις μπορεί να πει στη Google να «μηδενίσει» το ιστορικό του ιστότοπου, αναιρώντας τους συνδέσμους που δείχνουν στον τομέα. Ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα τιμωρημένο domain μπορεί να μεταφέρει την ποινή στον νέο ιδιοκτήτη.
6. Exact Match Domain: Τα Exact Match Domains έχουν πιθανότατα ελάχιστο έως καθόλου άμεσο όφελος SEO από το 2012. (παράδειγμα carrentals.com – για ενοικιάσεις αυτοκινήτων)
7. Δημόσια vs. ιδιωτικά WhoIs: Οι ιδιωτικές πληροφορίες WhoIs μπορεί να αποτελούν ένδειξη ότι «έχετε κάτι να κρύψετε». (και αυτό να φέρει ποινή κατάταξης)
8. Τιμωρείται ο ιδιοκτήτης του WhoIs: Εάν η Google αναγνωρίζει ένα συγκεκριμένο άτομο ως spammer, είναι λογικό να εξετάζει εξονυχιστικά και άλλες τοποθεσίες που ανήκουν σε αυτό το άτομο.
9. Επέκταση TLD χώρας: Η κατοχή ενός τομέα ανώτατου επιπέδου με κωδικό χώρας (.gr, .it, .fr) βοηθάει τον ιστότοπο να καταταγεί για τη συγκεκριμένη χώρα… αλλά περιορίζει τη δυνατότητα του ιστότοπου να καταταγεί παγκοσμίως αφού προτεραιότητα έχουν τα com domains.
Παράγοντες επιπέδου σελίδας (ποιότητα)
10. Λέξη-κλειδί στην ετικέτα τίτλου: Αν και δεν είναι τόσο σημαντικό όσο ήταν κάποτε, η ετικέτα τίτλου σας παραμένει ένα σημαντικό σήμα SEO εντός της σελίδας.
11. Η ετικέτα τίτλου ξεκινά με λέξη-κλειδί: Σύμφωνα με τη Moz, οι ετικέτες τίτλου που ξεκινούν με μια λέξη-κλειδί τείνουν να έχουν καλύτερες επιδόσεις από τις ετικέτες τίτλου όπου η λέξη-κλειδί εμφανίζεται στο τέλος της ετικέτας.
12. Λέξη-κλειδί στην ετικέτα περιγραφής: Η Google δεν χρησιμοποιεί την ετικέτα meta description ως άμεσο σήμα κατάταξης. Ωστόσο, η ετικέτα περιγραφής σας μπορεί να επηρεάσει το click-through-rate, το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα κατάταξης.
13. Η λέξη-κλειδί εμφανίζεται στην ετικέτα H1: Οι ετικέτες H1 είναι μια «δεύτερη ετικέτα τίτλου». Μαζί με την ετικέτα τίτλου, η Google χρησιμοποιεί την ετικέτα H1 ως δευτερεύον σήμα συνάφειας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας μελέτης συσχέτισης.
14. TF-IDF: «Πόσο συχνά εμφανίζεται μια συγκεκριμένη λέξη σε ένα έγγραφο;». Όσο πιο συχνά εμφανίζεται αυτή η λέξη σε μια σελίδα με κανονική μορφή, τόσο πιο πιθανό είναι η σελίδα να αφορά αυτή τη λέξη. Η Google χρησιμοποιεί πιθανότατα μια εξελιγμένη έκδοση του TF-IDF.
15. Μήκος περιεχομένου: Περιεχόμενο με περισσότερες λέξεις μπορεί να καλύψει μεγαλύτερο εύρος και είναι πιθανό να προτιμάται στον αλγόριθμο σε σύγκριση με μικρότερα, επιφανειακά άρθρα. Πράγματι, μια πρόσφατη μελέτη του κλάδου των παραγόντων κατάταξης διαπίστωσε ότι το μέσο αποτέλεσμα της πρώτης σελίδας της Google είχε μήκος περίπου 1400 λέξεις.
16. Πίνακας περιεχομένων: Η χρήση ενός συνδεδεμένου πίνακα περιεχομένων μπορεί να βοηθήσει τη Google να κατανοήσει καλύτερα το περιεχόμενο της σελίδας σας. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε sitelinks.
17. Λέξεις-κλειδιά λανθάνουσας σημασιολογικής δεικτοδότησης στο περιεχόμενο (LSI): Οι λέξεις-κλειδιά LSI βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να εξάγουν νόημα από λέξεις που έχουν περισσότερες από μία έννοιες (για παράδειγμα: Apple η εταιρεία υπολογιστών έναντι της Apple το φρούτο). Η παρουσία/απουσία του LSI πιθανόν να λειτουργεί και ως σήμα ποιότητας περιεχομένου.
18. Λέξεις-κλειδιά LSI στις ετικέτες τίτλου και περιγραφής: Όπως και με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, οι λέξεις-κλειδιά LSI στις μετα-ετικέτες της σελίδας πιθανώς βοηθούν τη Google να διακρίνει μεταξύ λέξεων με πολλαπλές πιθανές σημασίες. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως σήμα συνάφειας.
19. Η σελίδα καλύπτει το θέμα σε βάθος στο περιεχόμενο της: Υπάρχει σαφής συσχέτιση μεταξύ του βάθους κάλυψης του θέματος και της κατάταξης στην Google. Ως εκ τούτου, οι σελίδες που καλύπτουν κάθε οπτική γωνία πιθανόν να έχουν πλεονέκτημα έναντι των σελίδων που καλύπτουν ένα θέμα μόνο εν μέρει.
20. Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας μέσω HTML: Τόσο η Google όσο και η Bing χρησιμοποιούν την ταχύτητα φόρτωσης σελίδων ως παράγοντα κατάταξης. Η Google χρησιμοποιεί πλέον πραγματικά δεδομένα χρηστών του Chrome για την αξιολόγηση της ταχύτητας φόρτωσης.
21. Χρήση του AMP: Αν και δεν αποτελεί άμεσο παράγοντα κατάταξης της Google, το AMP μπορεί να αποτελεί προϋπόθεση για την κατάταξη στην έκδοση για κινητά τηλέφωνα του καρουζέλ ειδήσεων της Google.
22. Αντιστοίχιση λέξεων: Ταιριάζει το περιεχόμενο μιας σελίδας με την «λέξη» που αναζητά ο χρήστης; Αν ναι, η σελίδα αυτή μπορεί να λάβει ώθηση κατάταξης για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
23. Google Hummingbird: Αυτή η «αλλαγή αλγορίθμου» βοήθησε τη Google να προχωρήσει πέρα από τις λέξεις-κλειδιά. Χάρη στο Hummingbird, η Google μπορεί πλέον να κατανοήσει καλύτερα το θέμα μιας ιστοσελίδας.
24. Διπλό περιεχόμενο: Το πανομοιότυπο περιεχόμενο στον ίδιο ιστότοπο (ακόμη και ελαφρώς τροποποιημένο) επηρεάζει αρνητικά την ορατότητα ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης αφού παίρνει ποινή κατάταξης ποιότητας.
25. Rel=Canonical: Όταν χρησιμοποιείται σωστά, η χρήση αυτής της ετικέτας μπορεί να αποτρέψει τη Google από το να τιμωρήσει τον ιστότοπό σας για διπλότυπο περιεχόμενο.
26. Βελτιστοποίηση εικόνων: Οι εικόνες στέλνουν στις μηχανές αναζήτησης σημαντικά σήματα συνάφειας μέσω του ονόματος αρχείου, του κειμένου alt, του τίτλου, της περιγραφής και της λεζάντας τους. Η βελτιστοποίηση των εικόνων σας για αναζήτηση είναι κρίσιμη για να διασφαλίσετε ότι μπορούν να ευρετηριαστούν σωστά.
27. Επαναληπτικότητα περιεχομένου: Η ενημέρωση Google Caffeine ευνοεί το πρόσφατα δημοσιευμένο ή ενημερωμένο περιεχόμενο, ειδικά για τις αναζητήσεις που είναι ευαίσθητες στον χρόνο. Επισημαίνοντας τη σημασία αυτού του παράγοντα, η Google εμφανίζει την ημερομηνία της τελευταίας ενημέρωσης μιας σελίδας για ορισμένες σελίδες.
28. Μέγεθος των ενημερώσεων περιεχομένου: Η σημασία των επεξεργασιών και των αλλαγών χρησιμεύει επίσης ως παράγοντας φρεσκάδας. Η προσθήκη ή η αφαίρεση ολόκληρων τμημάτων είναι πιο σημαντική από την αλλαγή της σειράς μερικών λέξεων ή τη διόρθωση ενός τυπογραφικού λάθους.
29. Ιστορικές ενημερώσεις σελίδων: Πόσο συχνά έχει ενημερωθεί η σελίδα με την πάροδο του χρόνου; Καθημερινά, εβδομαδιαία, κάθε 5 χρόνια; Η συχνότητα των ενημερώσεων της σελίδας παίζει επίσης ρόλο στη φρεσκάδα περιεχομένου της μηχανής αναζήτησης.
30. Προβολή λέξεων-κλειδιών: Η εμφάνιση μιας λέξης-κλειδί στις πρώτες 100 λέξεις του περιεχομένου μιας σελίδας συσχετίζεται με την κατάταξη στην πρώτη σελίδα της Google.
31. Λέξη-κλειδί στις ετικέτες H2, H3: Το να εμφανίζεται η λέξη-κλειδί σας ως υπότιτλος σε μορφή H2 ή H3 μπορεί να είναι ένα άλλο αδύναμο σήμα συνάφειας.
32. Ποιότητα εξερχόμενων συνδέσμων: Πολλοί SEOs πιστεύουν ότι η σύνδεση με ιστότοπους με κύρος βοηθά στην αποστολή σημάτων εμπιστοσύνης στη Google. Και αυτό υποστηρίζεται από μια πρόσφατη μελέτη του κλάδου.
33. Θέμα εξερχόμενων συνδέσμων: Σύμφωνα με τον αλγόριθμο Hilltop, η Google μπορεί να χρησιμοποιεί το περιεχόμενο των σελίδων στις οποίες παραπέμπετε ως σήμα συνάφειας. Για παράδειγμα, αν έχετε μια σελίδα για αυτοκίνητα που παραπέμπει σε σελίδες που σχετίζονται με ταινίες, αυτό μπορεί να πει στη Google ότι η σελίδα σας αφορά την ταινία Αυτοκίνητα και όχι το αυτοκίνητο.
34. Γραμματική και ορθογραφία: Η σωστή γραμματική και ορθογραφία είναι ένα σήμα ποιότητας.
35. Συγχρονισμένο περιεχόμενο: Είναι το περιεχόμενο της σελίδας πρωτότυπο; Αν είναι αντιγραμμένο ή μερικώς αντιγραμμένο από μια σελίδα που έχει ευρετηριαστεί, δεν θα καταταγεί το ίδιο καλά… ή μπορεί να μην ευρετηριαστεί καθόλου.
36. Ενημέρωση φιλική προς τα κινητά: Συχνά αναφέρεται ως «Mobilegeddon», αυτή η ενημέρωση επιβράβευσε τις σελίδες που ήταν κατάλληλα βελτιστοποιημένες για κινητές συσκευές.
37. Ευχρηστία για κινητά: Οι ιστότοποι που οι χρήστες κινητών τηλεφώνων μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα μπορεί να έχουν πλεονέκτημα στο «Mobile-first Index» της Google.
38. «Κρυφό» περιεχόμενο σε κινητά: Το κρυφό περιεχόμενο σε κινητές συσκευές ενδέχεται να μην ευρετηριαστεί (ή να μην σταθμιστεί τόσο πολύ) έναντι του πλήρως ορατού περιεχομένου. Ωστόσο, ένας Googler δήλωσε πρόσφατα ότι το κρυφό περιεχόμενο είναι εντάξει. Αλλά είπε επίσης ότι στο ίδιο βίντεο, «…αν πρόκειται για κρίσιμο περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ορατό…».
39. Χρήσιμο «συμπληρωματικό περιεχόμενο»: Σύμφωνα με ένα δημόσιο πλέον έγγραφο Οδηγιών Αξιολόγησης της Google, το χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο αποτελεί ένδειξη της ποιότητας μιας σελίδας (και, συνεπώς, της κατάταξης στη Google). Παραδείγματα περιλαμβάνουν μετατροπείς νομισμάτων, υπολογιστές επιτοκίων δανείων και διαδραστικές συνταγές.
40. Περιεχόμενο κρυμμένο πίσω από καρτέλες: Πρέπει οι χρήστες να κάνουν κλικ σε μια καρτέλα για να αποκαλύψουν κάποιο από το περιεχόμενο της σελίδας σας; Αν ναι, η Google έχει δηλώσει ότι αυτό το περιεχόμενο «ενδέχεται να μην ευρετηριαστεί καθόλου».
41. Αριθμός εξερχόμενων συνδέσμων: Πάρα πολλοί dofollow OBLs μπορεί να «διαρρεύσουν» το PageRank, γεγονός που μπορεί να βλάψει την κατάταξη της συγκεκριμένης σελίδας.
42. Πολυμέσα: Οι εικόνες, τα βίντεο και άλλα στοιχεία πολυμέσων μπορούν να λειτουργήσουν ως σήμα ποιότητας περιεχομένου.
43. Αριθμός εσωτερικών συνδέσμων που παραπέμπουν στη σελίδα: Ο αριθμός των εσωτερικών συνδέσμων που παραπέμπουν σε μια σελίδα υποδηλώνει τη σημασία της σε σχέση με άλλες σελίδες του ιστότοπου (περισσότεροι εσωτερικοί σύνδεσμοι=πιο σημαντικός).
44. Ποιότητα των εσωτερικών συνδέσμων που παραπέμπουν στη σελίδα: Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι από έγκυρες σελίδες του τομέα έχουν ισχυρότερη επίδραση από σελίδες χωρίς ή με χαμηλό PageRank.
45. Σπασμένοι σύνδεσμοι: Η ύπαρξη πολλών σπασμένων συνδέσμων σε μια σελίδα μπορεί να αποτελεί ένδειξη παραμελημένου ή εγκαταλελειμμένου ιστότοπου. Το Έγγραφο Οδηγιών Αξιολόγησης της Google χρησιμοποιεί τους σπασμένους συνδέσμους ως ένα ήταν για την αξιολόγηση της ποιότητας μιας αρχικής σελίδας.
46. Επίπεδο ανάγνωσης: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Google εκτιμά το επίπεδο ανάγνωσης των ιστοσελίδων. Στην πραγματικότητα, η Google συνήθιζε να σας δίνει στατιστικά στοιχεία για το επίπεδο ανάγνωσης: Αλλά το τι κάνουν με αυτές τις πληροφορίες είναι προς συζήτηση. Ενα βασικό επίπεδο ανάγνωσης θα σας βοηθήσει να καταταγείτε καλύτερα, επειδή θα απευθύνεται στις μάζες.
47. Affiliate Links: Οι σύνδεσμοι Affiliate Links από μόνοι τους πιθανότατα δεν θα βλάψουν την κατάταξή σας. Αλλά αν έχετε πάρα πολλούς, ο αλγόριθμος της Google μπορεί να δώσει μεγαλύτερη προσοχή σε άλλα σήματα ποιότητας για να βεβαιωθεί ότι δεν είστε ένας « ιστότοπος Affiliate Links».
48. Σφάλματα HTML/W3C επικύρωση: Πολλά λάθη HTML ή πρόχειρη κωδικοποίηση μπορεί να είναι σημάδι ενός ιστότοπου χαμηλής ποιότητας. Αν και αμφιλεγόμενο, πολλοί στο SEO πιστεύουν ότι μια καλά κωδικοποιημένη σελίδα χρησιμοποιείται ως σήμα ποιότητας.
49. Ποιότητα domain: Μια σελίδα σε έναν έγκυρο ποιοτικό domain θα καταταγεί υψηλότερα από μια σελίδα σε έναν domain με λιγότερη ποιότητα.
50. PageRank της σελίδας: Δεν συσχετίζεται απόλυτα. Αλλά οι σελίδες με μεγάλο authority τείνουν να υπερτερούν σε κατάταξη των σελίδων χωρίς authority συνδέσμων.
51. Μήκος URL: Οι υπερβολικά μεγάλες διευθύνσεις URL μπορεί να βλάψουν την ορατότητα μιας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Στην πραγματικότητα, διάφορες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι οι σύντομες διευθύνσεις URL τείνουν να έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
52. Διαδρομή URL: Μια σελίδα που βρίσκεται πιο κοντά στην αρχική σελίδα μπορεί να λάβει μια μικρή ώθηση κύρους έναντι των σελίδων που είναι θαμμένες βαθιά στην αρχιτεκτονική ενός ιστότοπου.
53. Ανθρώπινοι συντάκτες: Αν και δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ, η Google έχει καταθέσει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα που επιτρέπει στους ανθρώπινους συντάκτες να επηρεάζουν τις SERPs σε σχέση με τα Robot AI.
54. Κατηγορία σελίδας: Η κατηγορία στην οποία εμφανίζεται η σελίδα είναι ένα σήμα συνάφειας. Μια σελίδα που ανήκει σε μια στενά συνδεδεμένη κατηγορία μπορεί να λάβει ώθηση συνάφειας σε σύγκριση με μια σελίδα που είναι καταχωρισμένη σε μια άσχετη κατηγορία.
55. Λέξη-κλειδί στη διεύθυνση URL: Ένα άλλο σήμα συνάφειας. Ένας εκπρόσωπος της Google το αποκάλεσε πρόσφατα «πολύ μικρό παράγοντα κατάταξης». Αλλά παρ’ όλα αυτά είναι ένας μικρός παράγοντας κατάταξης.
56. Συμβολοσειρά URL: Οι κατηγορίες στη συμβολοσειρά URL διαβάζονται από τη Google και μπορεί να παρέχουν ένα θεματικό σήμα για το τι αφορά μια σελίδα.
57. Παραπομπές και πηγές: Η παράθεση παραπομπών και πηγών, όπως κάνουν οι ερευνητικές εργασίες, μπορεί να αποτελεί ένδειξη ποιότητας. Οι κατευθυντήριες γραμμές ποιότητας της Google αναφέρουν ότι οι κριτές πρέπει να προσέχουν τις πηγές όταν εξετάζουν ορισμένες σελίδες: «Πρόκειται για ένα θέμα όπου η εμπειρογνωμοσύνη ή/και οι έγκυρες πηγές είναι σημαντικές…». Ωστόσο, η Google έχει αρνηθεί ότι χρησιμοποιεί εξωτερικούς συνδέσμους ως σήμα κατάταξης.
58. Στιγμιότυπα και αριθμημένες λίστες: Οι κουκκίδες και οι αριθμημένες λίστες βοηθούν στο σπάσιμο του περιεχομένου σας για τους αναγνώστες, καθιστώντας το πιο φιλικό προς το χρήστη. Η Google πιθανότατα συμφωνεί και μπορεί να προτιμά το περιεχόμενο με κουκκίδες και αριθμούς.
59. Προτεραιότητα της σελίδας στο Sitemap: Η προτεραιότητα που δίνεται σε μια σελίδα μέσω του αρχείου sitemap.xml μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη.
60. Πάρα πολλοί εξερχόμενοι σύνδεσμοι: Κατευθείαν από το προαναφερθέν έγγραφο Quality rater:«Ορισμένες σελίδες έχουν πάρα, μα πάρα πολλούς συνδέσμους, που συσκοτίζουν τη σελίδα και αποσπούν την προσοχή από το Κύριο Περιεχόμενο». Αυτό είναι πολύ κακό για την ποιότητα του ιστότοπου.
61. Σήματα UX από άλλες λέξεις-κλειδιά & κατάταξη σελίδας: μπορεί να δώσει στη Google ένα εσωτερικό σημάδι ποιότητας. Στην πραγματικότητα, η πρόσφατη έκθεση της Google «How Search Works» αναφέρει: «Ψάχνουμε για ιστότοπους που πολλοί χρήστες φαίνεται να εκτιμούν για την ευκολία και την διαδραστικότητα για παρόμοια ερωτήματα».
62. Ηλικία σελίδας: Αν και η Google προτιμά το φρέσκο περιεχόμενο, μια παλαιότερη σελίδα που ενημερώνεται τακτικά μπορεί να υπερτερεί έναντι μιας νεότερης σελίδας.
63. Φιλική προς το χρήστη διάταξη: Παραπομπή στο Έγγραφο Οδηγιών Ποιότητας της Google για άλλη μια φορά: «Η διάταξη της σελίδας στις σελίδες υψηλότερης ποιότητας καθιστά το κύριο περιεχόμενο άμεσα ορατό».
64. Παρκαρισμένα domains: Μια ενημέρωση της Google τον Δεκέμβριο του 2011 μείωσε την ορατότητα αναζήτησης των parked domains.
65. Χρήσιμο περιεχόμενο: Η Google μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ «ποιοτικού» και «χρήσιμου» περιεχομένου.
Παράγοντες σε επίπεδο τοποθεσίας
66. Το περιεχόμενο παρέχει αξία και μοναδικές γνώσεις: Η Google έχει δηλώσει ότι είναι στην ευχάριστη θέση να τιμωρήσει τις τοποθεσίες που δεν προσφέρουν κάτι νέο ή χρήσιμο, ειδικά τις ισχνές τοποθεσίες affiliate links.
67. Σελίδα επικοινωνίας: Το προαναφερθέν έγγραφο ποιότητας της Google δηλώνει ότι προτιμά ιστότοπους με «κατάλληλη ποσότητα πληροφοριών επικοινωνίας». Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες επικοινωνίας σας ταιριάζουν με τις πληροφορίες whois.
68. Εμπιστοσύνη τομέα / TrustRank: Πολλοί SEOs πιστεύουν ότι το «TrustRank» είναι ένας μαζικά σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Και μια πατέντα της Google με τίτλο «Search result ranking based on trust», φαίνεται να το επιβεβαιώνει αυτό.
69. Αρχιτεκτονική ιστότοπου: Μια καλά συγκροτημένη αρχιτεκτονική ιστότοπου (για παράδειγμα, μια δομή σιλό) βοηθά τη Google να οργανώσει θεματικά το περιεχόμενό σας. Μπορεί επίσης να βοηθήσει το Googlebot να αποκτήσει πρόσβαση και να ευρετηριάσει όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας.
70. Ενημερώσεις ιστότοπου: Πολλοί SEOs πιστεύουν ότι οι ενημερώσεις ιστοτόπων – και ειδικά όταν προστίθεται νέο περιεχόμενο στον ιστότοπο – λειτουργεί ένας παράγοντας φρεσκάδας σε ολόκληρο τον ιστότοπο.
71. Παρουσία του ιστότοπου: Ένα sitemap βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάζουν τις σελίδες σας ευκολότερα και πιο διεξοδικά, βελτιώνοντας την ορατότητα. Ωστόσο, η Google δήλωσε πρόσφατα ότι τα HTML sitemaps δεν είναι «χρήσιμα» για το SEO.
72. Χρόνος διαθεσιμότητας της ιστοσελίδας: Οι πολλές διακοπές λειτουργίας από τη συντήρηση του ιστότοπου ή από προβλήματα διακομιστή μπορεί να βλάψουν την κατάταξή σας (και μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε αποδελτίωση, εάν δεν διορθωθούν).
73. Τοποθεσία του διακομιστή: Η τοποθεσία του διακομιστή επηρεάζει την κατάταξη του ιστότοπού σας σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές (πηγή). Ιδιαίτερα σημαντική για γεωγραφικές αναζητήσεις.
74. Πιστοποιητικό SSL: Η Google έχει επιβεβαιώσει ότι η χρήση του HTTPS αποτελεί σήμα κατάταξης.
75. Ε-Α-Τ: Α-Τ: συντομογραφία των λέξεων «Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness» (Εμπειρογνωμοσύνη, Αυθεντικότητα, Αξιοπιστία). Η Google μπορεί να δώσει προβάδισμα σε ιστότοπους με υψηλά επίπεδα E-A-T (ειδικά σε ιστότοπους που δημοσιεύουν περιεχόμενο σχετικό με την υγεία).
76. Διπλές μετα-πληροφορίες στον ιστότοπο: Οι διπλές μεταπληροφορίες σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας μπορεί να μειώσουν την ορατότητα όλων των σελίδων σας.
77. Πλοήγηση Breadcrumb: Πρόκειται για ένα στυλ φιλικής προς τον χρήστη αρχιτεκτονικής ιστότοπου που βοηθά τους χρήστες (και τις μηχανές αναζήτησης) να γνωρίζουν πού βρίσκονται σε έναν ιστότοπο:
Η Google δηλώνει ότι: «Το Google Search χρησιμοποιεί τη σήμανση breadcrumb στο σώμα μιας ιστοσελίδας για την κατηγοριοποίηση των πληροφοριών από τη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης».
78. Βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα: Με περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις να γίνονται από κινητές συσκευές, η Google θέλει να δει ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για χρήστες κινητών τηλεφώνων. Στην πραγματικότητα, η Google τιμωρεί πλέον τους ιστότοπους που δεν είναι φιλικοί προς τις κινητές συσκευές.
79. YouTube: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα βίντεο του YouTube τυγχάνουν προνομιακής μεταχείρισης στις SERPs (πιθανώς επειδή ανήκει στην Google ):
Στην πραγματικότητα, το Search Engine Land διαπίστωσε ότι η επισκεψιμότητα του YouTube.com αυξήθηκε σημαντικά μετά το Google Panda.
80. Ευχρηστία της ιστοσελίδας: Ένας ιστότοπος που είναι δύσκολος στη χρήση ή στην πλοήγηση μπορεί να βλάψει έμμεσα την κατάταξη, μειώνοντας τον χρόνο παραμονής στον ιστότοπο, τις σελίδες που έχουν προβληθεί και το ποσοστό αναπήδησης (με άλλα λόγια, παράγοντες κατάταξης RankBrain).
81. Χρήση του Google Analytics και της Google Search Console: Ορισμένοι πιστεύουν ότι η εγκατάσταση αυτών των δύο προγραμμάτων στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει την ευρετηρίαση της σελίδας σας. Μπορούν επίσης να επηρεάσουν άμεσα τις κατατάξεις, δίνοντας στη Google περισσότερα δεδομένα για να εργαστεί (π.χ. ακριβέστερο ποσοστό αναπήδησης, αν έχετε ή όχι παραπομπή επισκεψιμότητας από τους backlinks σας κ.λπ.) Τούτου λεχθέντος, η Google έχει διαψεύσει αυτό ως μύθο.
82. Κριτικές χρηστών/Φήμη του ιστότοπου: Η φήμη ενός ιστότοπου σε ιστότοπους όπως το Yelp.com πιθανότατα παίζει σημαντικό ρόλο στον αλγόριθμο της Google. Η Google δημοσίευσε ακόμη και ένα σπάνια ειλικρινές περίγραμμα του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιεί τις online κριτικές αφού ένας ιστότοπος πιάστηκε να εξαπατά πελάτες σε μια προσπάθεια να αποκτήσει τύπο και συνδέσμους.
83. Core Web Vitals: Τα Core Web Vitals είναι «κάτι περισσότερο από ένας ισοβαθμιστής» όσον αφορά την επίδρασή τους στην κατάταξη.
Παράγοντες backlink
84. Ηλικία τομέα σύνδεσης: Οι σύνδεσμοι backlinks από παλαιούς τομείς μπορεί να είναι πιο ισχυροί από ό,τι από νέους τομείς.
85. Των συνδέσμων ριζικών τομέων: Ο αριθμός των ποιοτικών και σχετικών backlinks (όχι των fake) είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης στον αλγόριθμο της Google.
86. Των συνδέσμων από ξεχωριστές IPs της κατηγορίας C: Οι σύνδεσμοι από ξεχωριστές διευθύνσεις IP υποδηλώνουν μεγαλύτερο εύρος ιστότοπων που συνδέονται με εσάς, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην κατάταξη.
87. Των σελίδων σύνδεσης: Ο συνολικός αριθμός των σελίδων σύνδεσης (ακόμη και από τον ίδιο τομέα) μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη.
88. Κείμενο άγκυρας συνδέσμου (Backlink Anchor Text): Όπως σημειώνεται σε αυτή την περιγραφή του αρχικού αλγορίθμου της Google: «Πρώτον, οι άγκυρες συχνά παρέχουν πιο ακριβείς περιγραφές των ιστοσελίδων από ό,τι οι ίδιες οι σελίδες».
Προφανώς, το κείμενο άγκυρας είναι λιγότερο σημαντικό από πριν (και, όταν είναι υπερβολικά βελτιστοποιημένο, λειτουργεί ως σήμα webspam). Αλλά το πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά κείμενο άγκυρας εξακολουθεί να στέλνει ένα ισχυρό σήμα συνάφειας σε μικρές δόσεις.
89. Alt Tag (για συνδέσμους εικόνων): Το κείμενο Alt λειτουργεί ως κείμενο άγκυρας για εικόνες.
90. Σύνδεσμοι από τομείς .edu ή .gov: Ο Matt Cutts έχει δηλώσει ότι το TLD δεν επηρεάζει τη σημασία ενός ιστότοπου. Και η Google έχει δηλώσει ότι «αγνοεί» πολλούς συνδέσμους Edu. Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει τους SEOs να πιστεύουν ότι υπάρχει μια ειδική θέση στον αλγόριθμο για τα .gov και .edu TLDs.
91. Authority of Linking Page: Το κύρος (PageRank) της σελίδας που παραπέμπει ήταν ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας κατάταξης από τις πρώτες ημέρες της Google και εξακολουθεί να είναι.
92. Authority of Linking Domain: Το κύρος του παραπέμποντος τομέα μπορεί να διαδραματίσει ανεξάρτητο ρόλο στην αξία ενός συνδέσμου.
93. Σύνδεσμοι από ανταγωνιστές: Σύνδεσμοι από άλλες σελίδες που κατατάσσονται στην ίδια SERP μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξία για την κατάταξη μιας σελίδας για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί (λόγω του ότι πρόκειται για σελίδες υψηλής συνάφειας).
94. Σύνδεσμοι από «αναμενόμενες» ιστοσελίδες: Αν και εικασίες, ορισμένοι SEOs πιστεύουν ότι η Google δεν θα εμπιστευτεί πλήρως την ιστοσελίδα σας μέχρι να συνδεθείτε από ένα σύνολο «αναμενόμενων» ιστοσελίδων κύρους στον κλάδο σας.
95. Σύνδεσμοι από κακές γειτονιές ιστοσελίδων: Οι σύνδεσμοι από τις λεγόμενες «κακές γειτονιές» θα βλάψουν τον ιστότοπό σας.
96. Δημοσιεύσεις επισκεπτών: Αν και οι σύνδεσμοι από guest posts εξακολουθούν να περνούν αξία, πιθανότατα δεν είναι τόσο ισχυροί όσο οι πραγματικοί συντακτικοί σύνδεσμοι (επιπλέον, η «μεγάλης κλίμακας» guest posting μπορεί να βάλει τον ιστότοπό σας σε μπελάδες).
97. Σύνδεσμοι από διαφημίσεις: Σύμφωνα με τη Google, οι σύνδεσμοι από διαφημίσεις πρέπει να είναι nofollowed ή να χρησιμοποιούν το χαρακτηριστικό rel=sponsored. Ωστόσο, είναι πιθανό ότι η Google είναι σε θέση να εντοπίσει και να φιλτράρει τους ακολουθούμενους συνδέσμους από διαφημίσεις.
98. Αρχή της αρχικής σελίδας: Οι σύνδεσμοι προς την αρχική σελίδα μιας σελίδας παραπομπής μπορεί να διαδραματίζουν ιδιαίτερη σημασία στην αξιολόγηση της βαρύτητας ενός ιστότοπου – και συνεπώς ενός συνδέσμου -.
99. Σύνδεσμοι Nofollow: Αυτό είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στο SEO. Ο επίσημος λόγος της Google επί του θέματος είναι ο εξής: «Σε γενικές γραμμές, δεν τους ακολουθούμε».
Το οποίο υποδηλώνει ότι τα ακολουθούν… τουλάχιστον σε ορισμένες περιπτώσεις. Η ύπαρξη ενός συγκεκριμένου % nofollow συνδέσμων μπορεί επίσης να υποδεικνύει ένα φυσικό έναντι ενός αφύσικου προφίλ συνδέσμων.
100. Ποικιλία τύπων συνδέσμων: Το να έχετε ένα αφύσικα μεγάλο ποσοστό των συνδέσμων σας που προέρχονται από μία μόνο πηγή (π.χ. προφίλ σε φόρουμ, σχόλια σε ιστολόγια) μπορεί να αποτελεί ένδειξη webspam. Από την άλλη πλευρά, οι σύνδεσμοι από ποικίλες πηγές είναι σημάδι ενός φυσικού προφίλ συνδέσμων.
101. «Χορηγούμενες» ή “UGC” ετικέτες: Οι σύνδεσμοι με ετικέτες «rel=sponsored» ή «rel=UGC» αντιμετωπίζονται διαφορετικά από τους κανονικούς συνδέσμους «followed» ή rel=nofollow.
102. Συνδεδεμένοι σύνδεσμοι: Οι σύνδεσμοι που είναι ενσωματωμένοι μέσα στο περιεχόμενο μιας σελίδας θεωρούνται πιο ισχυροί από τους συνδέσμους σε μια κενή σελίδα ή που βρίσκονται σε άλλο σημείο της σελίδας.
103. Υπερβολικές ανακατευθύνσεις 301 προς τη σελίδα: Οι οπίσθιοι σύνδεσμοι που προέρχονται από ανακατευθύνσεις 301 αραιώνουν κάποιο PageRank, σύμφωνα με ένα Βίντεο Βοήθειας Webmaster.
104. Κείμενο αγκύρωσης εσωτερικών συνδέσμων: Το κείμενο άγκυρας εσωτερικού συνδέσμου είναι ένα άλλο σήμα συνάφειας. Τούτου λεχθέντος, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι έχουν πιθανότατα πολύ μικρότερη βαρύτητα από το κείμενο άγκυρας που προέρχεται από εξωτερικούς ιστότοπους.
105. Αναφορά τίτλου συνδέσμου: Ο τίτλος συνδέσμου (το κείμενο που εμφανίζεται όταν περνάτε το ποντίκι πάνω από έναν σύνδεσμο) μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως αδύναμο σήμα συνάφειας.
106. Χώρα TLD του παραπέμποντος τομέα: Η απόκτηση συνδέσμων από επεκτάσεις τομέων ανωτάτου επιπέδου για συγκεκριμένες χώρες (.de, .cn, .co.uk) μπορεί να σας βοηθήσει να καταταγείτε καλύτερα στη συγκεκριμένη χώρα.
107. Τοποθεσία συνδέσμου στο περιεχόμενο: Οι σύνδεσμοι στην αρχή ενός περιεχομένου μπορεί να έχουν ελαφρώς μεγαλύτερη βαρύτητα από τους συνδέσμους που τοποθετούνται στο τέλος του περιεχομένου.
108. Τοποθεσία συνδέσμου στη σελίδα: Το πού εμφανίζεται ένας σύνδεσμος σε μια σελίδα είναι σημαντικό. Γενικά, ένας σύνδεσμος ενσωματωμένος στο περιεχόμενο μιας σελίδας είναι πιο ισχυρός από έναν σύνδεσμο στο υποσέλιδο ή στην περιοχή της πλαϊνής μπάρας.
109. Συνάφεια του τομέα σύνδεσης: Ένας σύνδεσμος από έναν ιστότοπο σε παρόμοια θέση είναι σημαντικά πιο ισχυρός από έναν σύνδεσμο από έναν εντελώς άσχετο ιστότοπο.
110. Συνάφεια σε επίπεδο σελίδας: Ένας σύνδεσμος από μια σχετική σελίδα περνά επίσης μεγαλύτερη αξία.
111. Λέξη-κλειδί στον τίτλο: Η Google δίνει επιπλέον αγάπη στους συνδέσμους από σελίδες που περιέχουν τη λέξη-κλειδί της σελίδας σας στον τίτλο («Experts linking to experts».)
112. Θετική ταχύτητα συνδέσμου: Ένας ιστότοπος με θετική ταχύτητα συνδέσμων συνήθως παίρνει ώθηση στις SERP, καθώς δείχνει ότι ο ιστότοπός σας αυξάνει τη δημοτικότητά του.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Info email; Όχι πια ευχαριστώ.
Γιατί πλέον τα email με το πρόθεμα info είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε;
113. Αρνητική ταχύτητα συνδέσμου: Από την άλλη πλευρά, η αρνητική ταχύτητα συνδέσμου μπορεί να μειώσει σημαντικά την κατάταξη, καθώς αποτελεί ένδειξη μειωμένης δημοτικότητας.
114. Σύνδεσμοι από σελίδες «κόμβου»: Ο αλγόριθμος Hilltop υποδηλώνει ότι η λήψη συνδέσμων από σελίδες που θεωρούνται κορυφαίοι πόροι (ή κόμβοι) για ένα συγκεκριμένο θέμα τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης.
115. Σύνδεσμος από ιστοσελίδες με κύρος: Ένας σύνδεσμος από έναν ιστότοπο που θεωρείται ιστότοπος «αρχής» πιθανόν να περνάει περισσότερο δημοφιλία από έναν σύνδεσμο από έναν μικρό, σχετικά άγνωστο ιστότοπο.
116. Συνδέεται ως πηγή της Wikipedia: Αν και οι σύνδεσμοι είναι nofollow, πολλοί πιστεύουν ότι η λήψη ενός συνδέσμου από τη Wikipedia σας δίνει λίγη επιπλέον εμπιστοσύνη και κύρος στα μάτια των μηχανών αναζήτησης. Η Google το έχει αρνηθεί αυτό.
117. Συν-εμφανίσεις: Οι λέξεις που τείνουν να εμφανίζονται γύρω από τους backlinks σας βοηθούν να πείτε στη Google περί τίνος πρόκειται η συγκεκριμένη σελίδα.
118. Ηλικία backlink: Σύμφωνα με μια πατέντα της Google, οι παλαιότεροι σύνδεσμοι έχουν μεγαλύτερη δύναμη κατάταξης από τους νέους συνδέσμους backlinks.
119. Σύνδεσμοι από πραγματικές τοποθεσίες έναντι «Splogs»: Λόγω του πολλαπλασιασμού των δικτύων ιστολογίων, η Google δίνει πιθανώς μεγαλύτερη βαρύτητα στους συνδέσμους που προέρχονται από «πραγματικούς ιστότοπους» παρά από ψεύτικα ιστολόγια. Πιθανώς χρησιμοποιούν σήματα μάρκας και αλληλεπίδρασης με τους χρήστες για να διακρίνουν μεταξύ των δύο.
120. Προφίλ φυσικών συνδέσμων: Ένας ιστότοπος με «φυσικό» προφίλ συνδέσμων θα κατατάσσεται ψηλά και θα είναι πιο ανθεκτικός στις ενημερώσεις από έναν ιστότοπο που έχει χρησιμοποιήσει σαφώς στρατηγικές μαύρου καπέλου για τη δημιουργία συνδέσμων.
121. Αμοιβαίοι σύνδεσμοι: Η σελίδα «Σχήματα συνδέσμων» της Google παραθέτει την «υπερβολική ανταλλαγή συνδέσμων» ως ένα σχήμα συνδέσμων προς αποφυγή.
122. Σύνδεσμοι περιεχομένου που παράγεται από χρήστες: Η Google μπορεί να αναγνωρίσει το UGC έναντι του περιεχομένου που δημοσιεύεται από τον πραγματικό ιδιοκτήτη του ιστότοπου. Για παράδειγμα, γνωρίζει ότι ένας σύνδεσμος από το επίσημο ιστολόγιο WordPress.com είναι πολύ διαφορετικός από έναν σύνδεσμο από το besttoasterreviews.wordpress.com.
123. Σύνδεσμοι από 301: Οι σύνδεσμοι από 301 ανακατευθύνσεις μπορεί να χάσουν λίγο δημοφιλία σε σύγκριση με έναν άμεσο σύνδεσμο. Ωστόσο, ο Matt Cutts λέει ότι ένα 301s είναι παρόμοιο με τους άμεσους συνδέσμους.
124. Χρήση του Schema.org: Οι σελίδες που υποστηρίζουν microformats μπορεί να κατατάσσονται πάνω από σελίδες χωρίς αυτό. Αυτό μπορεί να είναι μια άμεση ώθηση ή το γεγονός ότι οι σελίδες με microformatting έχουν υψηλότερο CTR στο SERP.
125. TrustRank της ιστοσελίδας σύνδεσης: Η αξιοπιστία του ιστότοπου που σας συνδέει καθορίζει πόσο «TrustRank» μεταβιβάζεται σε εσάς.
126. Αριθμός εξερχόμενων συνδέσμων στη σελίδα: Το PageRank είναι πεπερασμένο. Ένας σύνδεσμος σε μια σελίδα με εκατοντάδες εξωτερικούς συνδέσμους περνάει λιγότερο PageRank από μια σελίδα με μια χούφτα εξερχόμενους συνδέσμους.
127. Σύνδεσμοι φόρουμ: Λόγω του spamming βιομηχανικού επιπέδου, η Google μπορεί να υποτιμήσει σημαντικά τους συνδέσμους από φόρουμ (κοινότητες).
128. Αριθμός λέξεων του περιεχομένου συνδέσμου: Ένας σύνδεσμος από μια ανάρτηση 1000 λέξεων είναι συνήθως πιο πολύτιμος από έναν σύνδεσμο μέσα σε ένα απόσπασμα 25 λέξεων.
129. Ποιότητα του περιεχομένου σύνδεσης: Σύνδεσμοι από κακογραμμένο ή περιστρεφόμενο περιεχόμενο δεν περνούν αξία όσο σύνδεσμοι από καλά γραμμένο και ποιοτικό, περιεχόμενο.
130. Σύνδεσμοι σε ολόκληρη την ιστοσελίδα: Ο Matt Cutts επιβεβαίωσε ότι οι sitewide σύνδεσμοι «συμπιέζονται» για να μετρήσουν ως ένας μόνο σύνδεσμος.
Αλληλεπίδραση με τον χρήστη
131. RankBrain: RankBrain είναι ο αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης της Google. Πολλοί πιστεύουν ότι ο κύριος σκοπός του είναι να μετράει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τα αποτελέσματα αναζήτησης (και να κατατάσσει τα αποτελέσματα ανάλογα).
132. Οργανικό ποσοστό κλικ για μια λέξη-κλειδί: Σύμφωνα με τη Google, οι σελίδες που κάνουν περισσότερα κλικ στο CTR μπορεί να λάβουν ώθηση στη SERP για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
133. Οργανικό CTR για όλες τις λέξεις-κλειδιά: Το οργανικό CTR μιας ιστοσελίδας για όλες τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες κατατάσσεται μπορεί να αποτελεί ένα σήμα αλληλεπίδρασης με τον χρήστη που βασίζεται στον άνθρωπο (με άλλα λόγια, μια «Βαθμολογία Ποιότητας» για τα οργανικά αποτελέσματα).
134. Ποσοστό αναπήδησης: Δεν συμφωνούν όλοι στο SEO ότι το ποσοστό αναπήδησης έχει σημασία, αλλά μπορεί να είναι ένας τρόπος της Google να χρησιμοποιήσει τους χρήστες της ως ελεγκτές ποιότητας (άλλωστε, οι σελίδες με υψηλό ποσοστό αναπήδησης πιθανώς δεν αποτελούν καλό αποτέλεσμα για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί). Επίσης, μια μεγάλη μελέτη της SEMRush διαπίστωσε συσχέτιση μεταξύ του ποσοστού αναπήδησης και της κατάταξης της Google.
135. Άμεση κυκλοφορία: Έχει επιβεβαιωθεί ότι η Google χρησιμοποιεί δεδομένα από το Google Chrome για να καθορίσει πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπο (και πόσο συχνά). Οι ιστότοποι με πολλή άμεση κυκλοφορία είναι πιθανότατα υψηλότερης ποιότητας ιστότοποι σε σχέση με τους ιστότοπους που έχουν πολύ λίγη άμεση κυκλοφορία. Στην πραγματικότητα, η μελέτη της SEMRush που μόλις ανέφερα διαπίστωσε σημαντική συσχέτιση μεταξύ της άμεσης κυκλοφορίας και των κατατάξεων της Google.
136. Επαναλαμβανόμενη κυκλοφορία: Οι ιστότοποι με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες ενδέχεται να λάβουν μεγαλύτερη ώθηση στην κατάταξη της Google.
137. Pogosticking: Το «Pogosticking» είναι ένας ειδικός τύπος αναπήδησης. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης κάνει κλικ σε άλλα αποτελέσματα αναζήτησης σε μια προσπάθεια να βρει την απάντηση στο ερώτημά του.
Τα αποτελέσματα από τα οποία οι χρήστες κάνουν Pogostick μπορεί να λάβουν σημαντικά πτώση στην κατάταξη.
138. Αποκλεισμένοι ιστότοποι: Η Google έχει διακόψει αυτή τη λειτουργία στο Chrome. Ωστόσο, το Panda χρησιμοποιούσε αυτό το χαρακτηριστικό ως σήμα ποιότητας. Έτσι, η Google μπορεί να εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μια παραλλαγή της.
139. Σελιδοδείκτες Chrome: Γνωρίζουμε ότι η Google συλλέγει δεδομένα χρήσης του προγράμματος περιήγησης Chrome. Οι σελίδες που μπαίνουν σε σελιδοδείκτες στο Chrome ενδέχεται να λάβουν ώθηση.
140. Αριθμός σχολίων: Οι σελίδες με πολλά σχόλια μπορεί να αποτελούν ένδειξη της αλληλεπίδρασης και της ποιότητας των χρηστών. Στην πραγματικότητα, ένας Googler δήλωσε ότι τα σχόλια μπορούν να βοηθήσουν «πολύ» στην κατάταξη.
141. Χρόνος παραμονής: Η Google δίνει πολύ μεγάλη προσοχή στον «χρόνο παραμονής»: πόσο χρόνο περνούν οι άνθρωποι στη σελίδα σας όταν προέρχονται από μια αναζήτηση στο Google. Αυτό αναφέρεται επίσης μερικές φορές ως «long clicks vs short clicks». Με λίγα λόγια: η Google μετράει πόσο χρόνο περνούν οι χρήστες που κάνουν αναζήτηση στη Google στη σελίδα σας. Όσο περισσότερος χρόνος δαπανάται, τόσο το καλύτερο.
Ίσως σας ενδιαφέρει να διαβάσετε και αυτό το άρθρο.
Τα πληρωμένα βραβεία των επιχειρήσεων 2024
Σας πήραν τηλέφωνο ότι κερδίσατε βραβείο και πρέπει να το πληρώσετε; Γιατί να πληρώσουμε ένα βραβείο μας χρειάζεται;
Ειδικοί κανόνες αλγορίθμου Google
142. Το ερώτημα αξίζει φρεσκάδα: Η Google δίνει ώθηση σε νεότερες σελίδες για ορισμένες αναζητήσεις.
143. Το ερώτημα αξίζει ποικιλομορφία: Η Google μπορεί να προσθέσει ποικιλομορφία σε SERP για διφορούμενες λέξεις-κλειδιά, όπως «Ted», «WWF» ή «ruby».
144. Ιστορικό περιήγησης του χρήστη: Πιθανόν να το έχετε παρατηρήσει και εσείς: οι ιστότοποι που επισκέπτεστε συχνά ενισχύονται στο SERP για τις αναζητήσεις σας.
145. Ιστορικό αναζήτησης χρήστη: Η αλυσίδα αναζήτησης επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για μεταγενέστερες αναζητήσεις. Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε «κριτικές» και στη συνέχεια αναζητήσετε «τοστιέρες», η Google είναι πιο πιθανό να κατατάξει τους ιστότοπους κριτικών για τοστιέρες υψηλότερα στις SERPs.
146. Featured Snippets: Σύμφωνα με μια μελέτη της SEMRush, η Google επιλέγει το περιεχόμενο των Featured Snippets με βάση έναν συνδυασμό του μήκους του περιεχομένου, της μορφοποίησης, του κύρους της σελίδας και της χρήσης HTTPs.
147. Γεωγραφική στόχευση: Η Google δίνει προτεραιότητα σε ιστότοπους με τοπική IP διακομιστή και επέκταση ονόματος τομέα για συγκεκριμένη χώρα.
148. Ασφαλής αναζήτηση: Τα αποτελέσματα αναζήτησης με βρισιές ή περιεχόμενο για ενήλικες δεν θα εμφανίζονται σε άτομα με ενεργοποιημένη την Ασφαλή αναζήτηση.
149. Λέξεις-κλειδιά «YMYL»: Η Google έχει υψηλότερα πρότυπα ποιότητας περιεχομένου για τις λέξεις-κλειδιά «Your Money or Your Life».
150. Καταγγελίες DMCA: Η Google «κατεβάζει» σελίδες με νόμιμες καταγγελίες DMCA.
151. Διαφορετικότητα τομέων: Η αποκαλούμενη «Ενημέρωση Bigfoot» υποτίθεται ότι πρόσθεσε περισσότερους τομείς σε κάθε σελίδα SERP.
152. Συναλλακτικές αναζητήσεις: Η Google εμφανίζει μερικές φορές διαφορετικά αποτελέσματα για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αγορές, όπως οι αναζητήσεις πτήσεων.
153. Τοπικές αναζητήσεις: Για τοπικές αναζητήσεις, η Google τοποθετεί τα τοπικά αποτελέσματα πάνω από τις «κανονικές» οργανικές SERPs.
154. Πλαίσιο «Κορυφαίες ιστορίες»: Ορισμένες λέξεις-κλειδιά ενεργοποιούν ένα πλαίσιο Top Stories.
155. Προτίμηση μεγάλων εμπορικών σημάτων: Μετά την ενημέρωση Vince, η Google άρχισε να δίνει στις μεγάλες μάρκες μια ώθηση για ορισμένες λέξεις-κλειδιά.
156. Αποτελέσματα αγορών: Η Google εμφανίζει μερικές φορές αποτελέσματα Google Shopping στις οργανικές SERPs.
157. Αποτελέσματα εικόνας: Οι εικόνες της Google εμφανίζονται μερικές φορές στα κανονικά, οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
158. Αποτελέσματα easter egg: Η Google έχει περίπου δώδεκα αποτελέσματα για τα easter egg. Για παράδειγμα, όταν κάνετε αναζήτηση για το «Atari Breakout» στην αναζήτηση εικόνων της Google, τα αποτελέσματα αναζήτησης μετατρέπονται σε ένα παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί (!). Χειροκροτήστε τον Victor Pan γι’ αυτό το παιχνίδι.
159. Αποτελέσματα μεμονωμένης τοποθεσίας για εμπορικά σήματα: Οι λέξεις-κλειδιά που είναι προσανατολισμένες σε domain ή brand φέρνουν πολλά αποτελέσματα από τον ίδιο ιστότοπο.
160. Payday Loans Update: Πρόκειται για έναν ειδικό αλγόριθμο που έχει σχεδιαστεί για τον καθαρισμό των «πολύ spammy ερωτημάτων».
Brand Signals
161. Κείμενο άγκυρας ονόματος μάρκας: Το επώνυμο κείμενο άγκυρας είναι ένα απλό – αλλά ισχυρό – σήμα μάρκας.
162. Αναζήτηση με το εμπορικό σήμα: Οι άνθρωποι αναζητούν μάρκες. Εάν οι άνθρωποι αναζητούν το εμπορικό σήμα σας στη Google, αυτό δείχνει στη Google ότι ο ιστότοπός σας είναι ένα πραγματικό εμπορικό σήμα.
163. Αναζητήσεις μάρκας + λέξεις-κλειδιά: Οι άνθρωποι αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί μαζί με το εμπορικό σήμα σας (για παράδειγμα: «Adidas running shoes» ή «Adidas new shoes»); Αν ναι, η Google μπορεί να σας δώσει ώθηση κατάταξης όταν οι άνθρωποι αναζητούν τη μη επώνυμη εκδοχή αυτής της λέξης-κλειδί στο Google.
164. Ο ιστότοπος έχει σελίδα στο Instagram: Τα εμπορικά σήματα τείνουν να έχουν σελίδες στο Instagram με πολλούς ακολούθους.
165. Ο ιστότοπος έχει προφίλ στο Twitter με followers: Τα προφίλ στο Twitter με πολλούς οπαδούς σηματοδοτούν μια δημοφιλή μάρκα.
166. Επίσημη εταιρική σελίδα στο Linkedin: Οι περισσότερες πραγματικές επιχειρήσεις διαθέτουν εταιρικές σελίδες Linkedin.
167. Γνωστή συγγραφική ιδιότητα: Τον Φεβρουάριο του 2013, ο διευθύνων σύμβουλος της Google Eric Schmidt ισχυρίστηκε ως γνωστόν: «Μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι πληροφορίες που συνδέονται με επαληθευμένα διαδικτυακά προφίλ θα κατατάσσονται υψηλότερα από το περιεχόμενο χωρίς τέτοια επαλήθευση, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι χρήστες να κάνουν φυσικά κλικ στα κορυφαία (επαληθευμένα) αποτελέσματα».
168. Νομιμότητα των λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Ένας λογαριασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 10.000 ακόλουθους και 2 αναρτήσεις πιθανώς ερμηνεύεται πολύ διαφορετικά από έναν άλλο λογαριασμό με 10.000 ακόλουθους και μεγάλη αλληλεπίδραση. Στην πραγματικότητα, η Google κατέθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τον προσδιορισμό του κατά πόσον οι λογαριασμοί κοινωνικής δικτύωσης είναι πραγματικοί ή ψεύτικοι.
169. Αναφορές εμπορικών σημάτων σε κορυφαίες ιστορίες: Πραγματικά μεγάλες μάρκες αναφέρονται συνεχώς σε ιστότοπους Top Stories. Στην πραγματικότητα, ορισμένες μάρκες έχουν ακόμη και μια ροή ειδήσεων από τον δικό τους ιστότοπο, στην πρώτη σελίδα.
170. Μνείες μάρκας χωρίς σύνδεση: Οι μάρκες αναφέρονται χωρίς να συνδέονται με αυτές. Η Google πιθανότατα εξετάζει τις αναφορές μάρκας χωρίς σύνδεση ως σήμα μάρκας.
171. Εικονικές τοποθεσίες: Οι πραγματικές επιχειρήσεις έχουν γραφεία. Είναι πιθανό ότι η Google αλιεύει δεδομένα τοποθεσίας για να καθορίσει αν μια τοποθεσία είναι ή όχι ένα μεγάλο εμπορικό σήμα.
Παράγοντες Webspam On-Site
172. Ποινή Panda: Οι ιστότοποι με περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας (ιδίως οι φάρμες AI περιεχομένου) είναι λιγότερο ορατοί στην αναζήτηση μετά το χτύπημα μιας ποινής Panda.
173. Σύνδεσμοι σε κακούς ιστότοπους: Η δημιουργία συνδέσμων σε «κακές γειτονιές ιστότοπων» – όπως οι ιστότοποι χωρίς ποιοτικό ή αντιγραμμένο περιεχόμενο, ιστότοποι διαμοιρασμού banklinks και τακτικών εξαναγκασμού seo, δίνουν ποινές κακής κατάταξης στην αναζήτηση.
174. Ανακατευθύνσεις: Οι ύπουλες ανακατευθύνσεις είναι ένα σφάλμα. Εάν συλληφθεί, μπορεί να οδηγήσει σε τιμωρία ενός ιστότοπου όχι απλώς ποινή κατάταξη, αλλά σε απο-ευρετηρίαση.
175. Αναδυόμενα παράθυρα ή «αποσπασματικές διαφημίσεις»: Το επίσημο Έγγραφο Οδηγιών Αξιολόγησης της Google αναφέρει ότι τα αναδυόμενα παράθυρα και οι διαφημίσεις που αποσπούν την προσοχή είναι σημάδι ενός ιστότοπου χαμηλής ποιότητας.
176. Διαδικτυακά αναδυόμενα παράθυρα: Η Google μπορεί να τιμωρήσει τους ιστότοπους που εμφανίζουν «interstitial» αναδυόμενα παράθυρα πλήρους σελίδας σε χρήστες κινητών τηλεφώνων.
177. Υπερβολική βελτιστοποίηση ιστότοπου: Ναι, η Google τιμωρεί τους ανθρώπους που βελτιστοποιούν υπερβολικά τον ιστότοπό τους. Αυτό περιλαμβάνει: γέμισμα λέξεων-κλειδιών, γέμισμα ετικετών επικεφαλίδων, υπερβολική διακόσμηση με λέξεις-κλειδιά.
178. Αλαμπουρνέζικο περιεχόμενο: Μια πατέντα της Google περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η Google μπορεί να εντοπίσει το περιεχόμενο «ασυναρτησίες», το οποίο είναι χρήσιμο για το φιλτράρισμα του spun ή του αυτοπαραγόμενου περιεχομένου από το ευρετήριό της.
179. Σελίδες doorway: Η Google θέλει η σελίδα που εμφανίζετε στη Google να είναι η σελίδα που τελικά βλέπει ο χρήστης. Εάν η σελίδα σας ανακατευθύνει τους χρήστες σε μια άλλη σελίδα, αυτή είναι μια «Doorway Page». Περιττό να πούμε ότι, η Google δεν συμπαθεί τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν Doorway Pages.
180. Διαφημίσεις πάνω από την αναδίπλωση: Ο «Αλγόριθμος διάταξης σελίδας» τιμωρεί τις τοποθεσίες με πολλές διαφημίσεις (και όχι πολύ περιεχόμενο) πάνω από την πτυσσόμενη σελίδα.
181. Απόκρυψη συνδέσμων affiliate: Το να το παρακάνετε όταν προσπαθείτε να κρύψετε συνδέσμους affiliate (ειδικά με cloaking) μπορεί να επιφέρει ποινή.
182. Fred: Ένα παρατσούκλι που δόθηκε σε μια σειρά ενημερώσεων της Google που ξεκίνησαν το 2017. Σύμφωνα με το Search Engine Land, το Fred «στοχεύει σε ιστότοπους περιεχομένου χαμηλής αξίας που βάζουν τα έσοδα πάνω από την παροχή βοήθειας στους χρήστες τους».
183. Ιστοσελίδες affiliate: Δεν είναι μυστικό ότι η Google δεν είναι ο μεγαλύτερος θαυμαστής των affiliate. Και πολλοί πιστεύουν ότι οι τοποθεσίες που κερδίζουν χρήματα με προγράμματα affiliate τίθενται υπό επιπλέον έλεγχο.
184. Αυτοπαραγόμενο περιεχόμενο: Η Google δικαιολογημένα μισεί το αυτοδημιουργούμενο περιεχόμενο. Εάν υποψιάζεται ότι ο ιστότοπός σας παράγει περιεχόμενο που παράγεται από υπολογιστή ή AI, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ποινή ή απο-αναφορά.
185. Υπερβολική σμίλευση PageRank: Το να το παρακάνετε με το PageRank sculpting – με το να μην ακολουθείτε όλους τους εξερχόμενους συνδέσμους – μπορεί να είναι σημάδι ότι παίζετε με το σύστημα.
186. Διεύθυνση IP επισημαίνεται ως spam: Εάν η διεύθυνση IP του διακομιστή σας επισημαίνεται ως spam, αυτό μπορεί να επηρεάσει όλους τους ιστότοπους στον εν λόγω διακομιστή.
187. Spamming Meta Tag: Το γέμισμα με λέξεις-κλειδιά μπορεί επίσης να συμβεί στις meta tags. Εάν η Google θεωρήσει ότι προσθέτετε λέξεις-κλειδιά στις ετικέτες τίτλου και περιγραφής σας σε μια προσπάθεια να παίξετε με το αλγόριθμο, μπορεί να πλήξει τον ιστότοπό σας με ποινή.
Η εταιρεία σας έχει στρατηγική digital marketing;
Στρατηγική Digital Marketing
Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα δαπανούν χρήματα σε εταιρείες για ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς στρατηγική και πλάνο, αυτό σηματοδοτεί και το τέλος του brand στον ανταγωνισμό.
Παράγοντες Webspam εκτός τοποθεσίας
188. Χακαρισμένος ιστότοπος: Εάν ο ιστότοπός σας παραβιαστεί, μπορεί να αποσυρθεί από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Παράδειγμα, στο Search Engine Land η Google έκανε deindexed αφού θεώρησε ότι είχε παραβιαστεί.
189. Μη φυσική εισροή συνδέσμων: Μια ξαφνική (και αφύσικη) εισροή συνδέσμων είναι ένα σίγουρο σημάδι ψεύτικων συνδέσμων.
190. Ποινή Penguin: Οι ιστότοποι που έχουν πληγεί από το Google Penguin είναι σημαντικά λιγότερο ορατοί στην αναζήτηση. Αν και, προφανώς, το Penguin επικεντρώνεται πλέον περισσότερο στο φιλτράρισμα των κακών συνδέσμων έναντι της τιμωρίας ολόκληρων ιστότοπων.
191. Προφίλ συνδέσμων με υψηλό ποσοστό συνδέσμων χαμηλής ποιότητας: Πολλοί σύνδεσμοι από πηγές που χρησιμοποιούνται συνήθως από black hat SEOs (όπως σχόλια σε ιστολόγια και προφίλ σε φόρουμ) μπορεί να είναι σημάδι παιχνιδιού με το σύστημα.
192. Σύνδεσμοι από άσχετους ιστότοπους: Ένα υψηλό ποσοστό οπισθοσυνδέσμων από τοπογραφικά άσχετους ιστότοπους μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες χειροκίνητης ποινής.
193. Προειδοποίηση για μη φυσικούς συνδέσμους: Η Google έχει στείλει χιλιάδες μηνύματα «ειδοποίηση της Google Search Console για εντοπισμένους αφύσικους συνδέσμους». Αυτό συνήθως προηγείται μιας πτώσης της κατάταξης, αν και όχι στο 100% των περιπτώσεων.
194. Σύνδεσμοι καταλόγου χαμηλής ποιότητας: Σύμφωνα με τη Google, οι backlinks από καταλόγους χαμηλής ποιότητας μπορεί να οδηγήσουν σε ποινή.
195. Σύνδεσμοι widget: Η Google αποδοκιμάζει τους συνδέσμους που δημιουργούνται αυτόματα όταν ο χρήστης ενσωματώνει ένα «widget» στον ιστότοπό του.
196. Σύνδεσμοι από την ίδια IP κατηγορίας C: Η λήψη αφύσικου αριθμού συνδέσμων από ιστότοπους στην ίδια IP του διακομιστή μπορεί να βοηθήσει τη Google να διαπιστώσει ότι οι σύνδεσμοι σας προέρχονται από ένα δίκτυο ιστολογίων.
197. «Δηλητηριώδες» κείμενο άγκυρας: Το να έχετε «δηλητηριώδες» κείμενο άγκυρας (ειδικά λέξεις-κλειδιά φαρμακείου) που δείχνουν στον ιστότοπό σας μπορεί να είναι σημάδι ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή παραβιασμένου ιστότοπου. Σε κάθε περίπτωση, μπορεί να βλάψει την κατάταξη του ιστότοπού σας.
198. Αφύσικη αιχμή συνδέσμου: Μια πατέντα της Google του 2013 περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η Google μπορεί να εντοπίσει αν μια εισροή συνδέσμων προς μια σελίδα είναι νόμιμη ή όχι. Αυτοί οι αφύσικοι σύνδεσμοι μπορεί να υποτιμηθούν.
199. Σύνδεσμοι από καταλόγους άρθρων και δελτία τύπου: Οι κατάλογοι άρθρων και τα δελτία τύπου έχουν γίνει αντικείμενο κατάχρησης σε σημείο που η Google θεωρεί πλέον αυτές τις δύο στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων ως «σύστημα συνδέσμων» σε πολλές περιπτώσεις.
200. Χειροκίνητες ενέργειες: Υπάρχουν διάφοροι τύποι αυτών, αλλά οι περισσότεροι σχετίζονται με την οικοδόμηση συνδέσμων black hat.
201. Πώληση συνδέσμων: Η σύλληψη για πώληση συνδέσμων μπορεί να βλάψει την ορατότητά σας στην αναζήτηση.
202. Google Sandbox: Οι νέοι ιστότοποι που λαμβάνουν ξαφνική εισροή συνδέσμων τοποθετούνται μερικές φορές στο Google Sandbox, το οποίο περιορίζει προσωρινά την ορατότητα αναζήτησης.
203. Σύστημα refresh της Google: Το αυτόματο σύστημα της Google μπορεί να ταρακουνήσει προσωρινά τις κατατάξεις. Σύμφωνα με μια πατέντα της Google, γίνεται ένα refresh που μπορεί να είναι ένας τρόπος για να διαπιστώσει αν ένας ιστότοπος προσπαθεί να παίξει τον αλγόριθμο.
204. Εργαλείο απομάκρυνσης: Η χρήση του εργαλείου Disavow Tool μπορεί να αφαιρέσει μια χειροκίνητη ή αλγοριθμική ποινή για ιστότοπους που υπήρξαν θύματα αρνητικού SEO.
205. Αίτημα επανεξέτασης: Ένα επιτυχημένο αίτημα επανεξέτασης μπορεί να άρει μια ποινή.
206. Σχήματα προσωρινών συνδέσμων: Η Google έχει αντιληφθεί τους ανθρώπους που δημιουργούν – και αφαιρούν γρήγορα – ανεπιθύμητους συνδέσμους. Είναι επίσης γνωστό ως προσωρινό σύστημα συνδέσμων.
Συμπέρασμα
Οι ιστότοποι σήμερα έχουν γινεί τρισεκατομμύρια αυτό σημαίνει ότι υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός, καλός ή κακός.
Αυτό που χρειάζεται η κάθε επιχείρηση είναι μια εταιρία branding και ψηφιακού μάρκετινγκ για να δώσει αυτή την φρεσκάδα που ζητάει η Google στο περιεχόμενό της.
Συνοπτικά τι χρειάζεται για μια καλή κατάταξη στην αναζήτηση.
- Σχεδιασμός στρατηγικής branding και ψηφιακού μάρκετινγκ ανα 6μηνο.
- Βελτιστοποίηση ιστότοπου πάνω στο brand με σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο.
- Έλεγχο ποιότητας ιστότοπου και διόρθωση των ποινών.
- Γράψιμο άρθρων 2 με 3 φορές την εβδομάδα ανάλογα το είδος.
- Σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα και προσέλκυση δημοφιλίας.
- Διαχείριση κοινωνικών δικτύων από την ομάδα ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Διαχείριση Google maps και προφίλ κριτικών από την ομάδα ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Διαφημίσεις Google
- Στρατηγική ανάπτυξης brand
- Έλεγχος ανταγωνισμού
Έχουμε διαπιστώσει από τους νέους πελάτες μας ότι πολλές εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων ή μάρκετινγκ πουλάνε υπηρεσίες SEO, κειμενογράφησης σελίδων και blogs, backlinks και ότι μπορείς να φανταστείς ρουφώντας κάθε χρόνο χιλιάδες ευρώ από τους επιχειρηματίες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι πληρώνουν και που πάνε τα χρήματα αυτά, απλά ακούνε τι τους συμβουλεύει ο συνεργάτης τους.
Το SEO που φωνάζουν όλοι δεν είναι 3 γράμματα είναι ένα σύνολο υπηρεσιών που φτιάχνεται ειδικά για να κουμπώνει σε κάθε brand ξεχωριστά και δεν έχει το μαγικό χάπι κατάταξης.
Στην REDPLUS+ αυτά που γράφουμε τα γνωρίζουμε και τα έχουμε σπουδάσει. Οι ιστότοποι το 2024 χρειάζονται καθοδήγηση και ομάδες καθημερινής υποστήριξης. Οι προκλήσεις μεγάλες και η ανάγκη για το κέρδος των επιχειρήσεων επιτακτική.
Εμπιστευθείτε την επιχείρησή σας στην ομάδα μας και σταματήστε να πληρώνεται χρήματα σε κάτι που δεν αποδίδει.
Εάν διαπιστώσατε ότι ο ιστότοπός σας δεν αποδίδει τότε δεν φταίει ο καιρός ούτε η κακή στιγμή. Προφανώς έχετε ποινές κατάταξης.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνουμε την επιχείρησή σας γνωστή και να περάσουμε το μήνυμά σας στους νέους πελάτες σας.
Γνωρίζουμε καλά την δουλειά μας και τι χρειάζεται το κάθε brand για να εξελιχθεί χρόνο με το χρόνο. Είμαστε οι καλύτεροι στην δουλειά μας γιατί οι πελάτες μας είναι οι καλύτεροι.
Υπηρεσία CallBack.
Αφήστε μας το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε
Συνήθως σας καλούμε εντός μιας ώρας από την στιγμή που θα λάβουμε την φόρμα με τα στοιχεία σας, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.