Υπήρξε μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη στον ταξιδιωτικό κλάδο μετά την πανδημία, ιδίως στον τομέα της πολυτέλειας. Ούτε πρόκειται για μια απλή περαστική τάση: πρόκειται για μια πλήρως ανεπτυγμένη άνθηση που δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Έτσι, ίσως αναρωτιέστε, τι κρύβεται πίσω από τη φαινομενικά ασταμάτητη επιτυχία των πολυτελών ταξιδιών; Είτε σας ιντριγκάρει μια καριέρα στον τομέα της φιλοξενίας
Blog | REDPLUS+ | SearchGPT Digital Marketing Agency
- Branding30/09/2024
Η ταξιδιωτική τεχνολογία μεταμορφώνει με ταχείς ρυθμούς την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, καθιστώντας τα ταξίδια πιο αποτελεσματικά, εξατομικευμένα και ευχάριστα. Ακολουθεί μια ματιά στο μέλλον της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, στις βασικές τάσεις και στον αντίκτυπό της στον κλάδο. Το μέλλον της ταξιδιωτικής τεχνολογίας Το μέλλον της ταξιδιωτικής τεχνολογίας υπόσχεται να βελτιώσει ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία, από
- Τεχνητή νοημοσύνη30/09/2024
Καθώς εισερχόμαστε βαθύτερα στον 21ο αιώνα, η ταξιδιωτική βιομηχανία βρίσκεται σε μια κομβική καμπή, η οποία χαρακτηρίζεται από πρωτοφανή τεχνολογική εξέλιξη. Η συγχώνευση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR), της υπερ-προσωποποίησης και της ενισχυμένης ασφάλειας δεδομένων δεν μεταμορφώνει απλώς το ταξιδιωτικό τοπίο- το επαναπροσδιορίζει. Ο μετασχηματισμός αυτός προαναγγέλλει μια νέα εποχή όπου οι ταξιδιωτικές εμπειρίες
- Branding30/09/2024
Τα ταξίδια αλλάζουν διαρκώς, αλλά ενώ υπάρχουν πάντα νέοι δημοφιλείς προορισμοί, πλοία και ξενοδοχεία που έρχονται στην αγορά, είναι πιθανό να υπάρξουν πιο θεμελιώδεις αλλαγές το επόμενο έτος, ή τουλάχιστον έτσι λένε οι ειδικοί του κλάδου. Οι τάσεις σήμερα Με το πρόβλημα του υπερτουρισμού να έρχεται περισσότερο στο προσκήνιο, τη ζήτηση για πιο ουσιαστικό ταξίδι
- Branding29/09/2024
«Το άρθρο αφορά στοιχεία της εταιρεία μας από τις εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων που διαχειριζόμαστε το branding και τις στρατηγικές digital marketing ολόκληρο ο χρόνο. Τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε για το άρθρο αντλήθηκαν από το ψηφιακό μάρκετινγκ 10.2023 – 4.2024 και τις καμπάνιες διαφημίσεων που τρέχουμε συνέχεια (12/12), τις κρατήσεις και τις αποδόσεις στον τζίρο του ταμείου»
- Branding21/09/2024
Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι η Google χρησιμοποιεί πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης στον αλγόριθμό της… Αλλά ποιοι ακριβώς είναι αυτοί; Παρακάτω έχουμε μαζέψει μια μεγάλη λίστα παραγόντων κατάταξης με όλα όσα θα θέλατε να μάθετε από την Google. Οι 8 κορυφαίοι παράγοντες Παράγοντες τομέα (Domain)Παράγοντες επιπέδου σελίδας (ποιότητα)Παράγοντες επιπέδου ιστότοπου (ποιότητα)Παράγοντες backlinkΑλληλεπίδραση χρήστηΕιδικοί κανόνες αλγορίθμου GoogleΔημοφιλία μάρκας
- Branding20/09/2024
Όταν δημιουργείτε μια γενική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας, την εκδήλωση ή την επωνυμία σας, οι ειδικοί συνιστούν να μην χρησιμοποιείτε «info@» ή άλλες παρόμοιες αθώες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πλέον (2024). Εκτός του ότι στερούνται προσωπικότητας και είναι υπερβολικά γενικευμένες, οι επιχειρήσεις κάνουν το κοινό λάθος να χρησιμοποιούν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@yourdomain.com
- Branding05/09/2024
Δεν είναι λίγες οι φορές που μας καλούν στο γραφείο οι πελάτες μας για να επιβεβαιώσουν ότι κάποιος – κάποια τους κάλεσε από την Google … Εσάς σας κάλεσαν από την Google; Η ιστορία Η ιστορία ξεκινά πριν περίπου 7 χρόνια όταν οι χάρτες της Google ανέπτυξαν το πεδίο επιχειρήσεων για την αναζήτηση στους χάρτες.
- Branding05/09/2024
Η πρακτική των πληρωμένων βραβείων που αγοράζονται από ιδιωτικές εταιρείες και παρουσιάζονται σαν βραβεία από την Google και το Facebook είναι εξαιρετικά προβληματική για πολλούς λόγους και είναι διαχρονική τάση παραπλάνησης αφού δεν υπάρχει στην ουσία επιτροπή αξιολόγησης ή θεσμός διαγωνισμού με πραγματικές αναφορές πελατών. Ας δούμε γιατί: Παραπλάνηση: Τα πληρωμένα βραβεία δίνουν την ψευδαίσθηση ότι μια
- Digital Marketing05/09/2024
Είναι αλήθεια ότι η αξιοπιστία των κριτικών στο TripAdvisor και σε άλλες πλατφόρμες κριτικών έχει μειωθεί λόγω της δυνατότητας αγοράς ψεύτικων κριτικών και όχι μόνο. Αυτό έχει οδηγήσει σε ανησυχίες σχετικά με την εγκυρότητα των αξιολογήσεων και την ικανότητα των ταξιδιωτών να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις. Λόγοι για την έλλειψη εμπιστοσύνης: Αγορά ψεύτικων κριτικών: Οι επιχειρήσεις