REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα

Η Google κινείται αργά και προσεκτικά για να πραγματοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη. Ίσως πολύ αργά και πολύ προσεκτικά για κάποιους ανθρώπους. Αλλά αν επιλέξετε να συμμετέχετε, σας περιμένει μια εντελώς νέα εμπειρία αναζήτησης.

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα !

Το μέλλον της Αναζήτησης Google είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Όχι όμως με τον τρόπο που σκέφτεσαι. Η εταιρεία που είναι συνώνυμη με την αναζήτηση ιστού δεν ασχολείται αποκλειστικά με τα chatbots (παρόλο που δημιουργεί ένα, που ονομάζεται Bard ) και δεν επανασχεδιάζει την αρχική της σελίδα ώστε να μοιάζει περισσότερο με σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων τύπου ChatGPT.

Αντίθετα, η Google τοποθετεί την τεχνητή νοημοσύνη μπροστά και στο επίκεντρο της πολυτιμότερης ακίνητης περιουσίας στο διαδίκτυο : τα υπάρχοντα αποτελέσματα αναζήτησής της.

Για να το αποδείξει, η Liz Reid, αντιπρόεδρος αναζήτησης της Google, ανοίγει τον φορητό υπολογιστή της και αρχίζει να πληκτρολογεί στο πλαίσιο αναζήτησης Google. «Γιατί το ψωμί με προζύμι είναι ακόμα τόσο δημοφιλές;» γράφει και χτυπάει enter. Τα κανονικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google φορτώνονται σχεδόν αμέσως. Πάνω από αυτά, ένα ορθογώνιο πορτοκαλί τμήμα πάλλεται και λάμπει και δείχνει τη φράση “Το Generative AI είναι πειραματικό”. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, το λαμπερό αντικαθίσταται από μια σύνοψη που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη: μερικές παραγράφους που περιγράφουν λεπτομερώς την καλή γεύση της προζύμης, τα θετικά των πρεβιοτικών ικανοτήτων της και πολλά άλλα. Στα δεξιά, υπάρχουν τρεις σύνδεσμοι προς τοποθεσίες με πληροφορίες που λέει ο Reid “επιβεβαιώνουν” αυτό που περιλαμβάνεται στη σύνοψη.

Η Google το αποκαλεί “στιγμιότυπο AI”. Όλα προέρχονται από τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα της Google, όλα προέρχονται από τον ανοιχτό ιστό. Στη συνέχεια, ο Reid μετακινεί το ποντίκι επάνω δεξιά στο πλαίσιο και κάνει κλικ σε ένα εικονίδιο που οι σχεδιαστές της Google αποκαλούν «το νύχι της αρκούδας», το οποίο μοιάζει με μενού χάμπουργκερ με μια κάθετη γραμμή στα αριστερά. Το μενού ανοίγει μια νέα άποψη: το στιγμιότυπο της τεχνητής νοημοσύνης χωρίζεται τώρα πρόταση προς πρόταση, με συνδέσμους από κάτω προς τις πηγές των πληροφοριών για τη συγκεκριμένη πρόταση. Αυτό, τονίζει ξανά ο Reid, είναι επιβεβαίωση. Και λέει ότι είναι το κλειδί για τον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης της Google είναι διαφορετική. «Θέλουμε [το LLM], όταν λέει κάτι, να μας λέει ως μέρος του στόχου του: ποιες είναι μερικές πηγές για να διαβάσετε περισσότερα για αυτό;»

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ο Reid κάνει κλικ πίσω και ξεκινά μια άλλη αναζήτηση. Αυτή τη φορά, αναζητά τα καλύτερα ηχεία Bluetooth για την παραλία. Και πάλι, τα τυπικά αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται σχεδόν αμέσως και πάλι, τα αποτελέσματα AI δημιουργούνται λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Αυτή τη φορά, υπάρχει μια σύντομη περίληψη στο επάνω μέρος που περιγράφει λεπτομερώς τι πρέπει να σας ενδιαφέρει σε ένα τέτοιο ηχείο: διάρκεια μπαταρίας, αντοχή στο νερό, ποιότητα ήχου. Οι σύνδεσμοι προς τρεις οδηγούς αγοράς βρίσκονται στα δεξιά και παρακάτω υπάρχουν σύνδεσμοι αγορών για μισή ντουζίνα καλές επιλογές, ο καθένας με μια σύνοψη που δημιουργείται από AI δίπλα του. Ζητώ από τη Reid να συνεχίσει με τη φράση “κάτω από $100”, και το κάνει. Το στιγμιότυπο αναγεννάται με νέες περιλήψεις και νέες επιλογές.

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα

 

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Είναι πρώτα τα αποτελέσματα της τεχνητής νοημοσύνης, είναι πολύχρωμα και δεν μοιάζει σε τίποτα όπως τα έχετε συνηθίσει. Τροφοδοτείται από μερικές από τις πιο προηγμένες εργασίες LLM της Google μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου μοντέλου γενικής χρήσης που ονομάζεται PaLM 2 και του Multitask Unified Model (MUM) που χρησιμοποιεί η Google για την κατανόηση πολλών τύπων μέσων. Στα demo που είδα, είναι συχνά εξαιρετικά εντυπωσιακό. Και αλλάζει τον τρόπο που θα βιώσετε την αναζήτηση, ειδικά σε κινητά, όπου αυτό το στιγμιότυπο AI συχνά κατατρώει ολόκληρη την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σας.

Υπάρχουν ορισμένες προειδοποιήσεις: για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά τα στιγμιότυπα AI, θα πρέπει να επιλέξετε μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Search Generative Experience (SGE για συντομία), μέρος μιας επίσης νέας δυνατότητας που ονομάζεται Search Labs. Δεν θα δοθεί απάντηση σε όλες τις αναζητήσεις – η τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζεται μόνο όταν οι αλγόριθμοι της Google πιστεύουν ότι είναι πιο χρήσιμος από τα τυπικά αποτελέσματα και ορισμένα ευαίσθητα θέματα σε κατηγορίες όπως η υγεία και τα οικονομικά έχουν ρυθμιστεί προς το παρόν να αποφεύγουν εντελώς τις παρεμβολές AI. (Για άλλους, μπορεί να δείτε μια δήλωση αποποίησης ευθύνης “αυτή δεν είναι νομική συμβουλή” ή κάτι παρόμοιο.) Αλλά στις σύντομες επιδείξεις και τις δοκιμές μου, φάνηκε όταν έψαξα για μπισκότα σοκολάτας, Adele, κοντινά καφέ ή τις καλύτερες ταινίες του 2022. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μην αφαιρεί τους 10 μπλε συνδέσμους, αλλά σίγουρα τους ωθεί προς τα κάτω στη σελίδα αναζήτησης.

Το SGE, μου λένε ξανά και ξανά τα στελέχη της Google, είναι ένα πείραμα. Αλλά είναι επίσης σαφές ότι το βλέπουν ως μια θεμελιώδη μακροπρόθεσμη αλλαγή στον τρόπο αναζήτησης των ανθρώπων. Το AI προσθέτει ένα άλλο επίπεδο εισόδου, βοηθώντας σας να κάνετε καλύτερες και πιο πλούσιες ερωτήσεις. Και προσθέτει ένα άλλο επίπεδο παραγωγής, σχεδιασμένο για να απαντά στις ερωτήσεις σας και να σας καθοδηγεί σε νέες.

Ένα πλαίσιο συμμετοχής στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορεί να ακούγεται σαν μια μικρή κίνηση από την Google σε σύγκριση με τον επανασχεδιασμό Bing της Microsoft για πρώτη φορά με τεχνητή νοημοσύνη ή την πλήρη καινοτομία του ChatGPT . Αλλά το SGE αποτελεί το πρώτο βήμα για μια πλήρη επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο δισεκατομμύρια άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο — και πώς η Google κερδίζει χρήματα. Καθώς τα εικονοστοιχεία στο Διαδίκτυο πηγαίνουν, αυτά είναι τόσο σημαντικά .

Τι πιστεύει η Google για την τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση

Η Google αισθάνεται πολύ καλά για την κατάσταση των αποτελεσμάτων αναζήτησής της. Έχευ περάσει εδώ και πολύ καιρό η εποχή των “10 μπλε συνδέσμων” πριν από 25 χρόνια, όταν αναζητούσατε στο Google πληκτρολογώντας στο πλαίσιο αναζήτησης και λαμβάνοντας συνδέσμους σε αντάλλαγμα. Τώρα, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση κάνοντας ερωτήσεις δυνατά ή τραβώντας μια φωτογραφία στον κόσμο και μπορεί να λάβετε πίσω τα πάντα, από εικόνες και podcast μέχρι TikToks

Πολλές αναζητήσεις εξυπηρετούνται ήδη καλά από αυτά τα αποτελέσματα. Ωστόσο, υπάρχει ένα σύνολο ερωτημάτων για τα οποία η Google δεν έχει δουλέψει ποτέ αρκετά, όπου η εταιρεία ελπίζει ότι μπορεί να εισέλθει η τεχνητή νοημοσύνη. Ερωτήματα όπως “Πού πρέπει να πάω στο Παρίσι την επόμενη εβδομάδα;” ή “Ποιο είναι το καλύτερο εστιατόριο στο Τόκιο;” Είναι δύσκολο να απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις γιατί στην πραγματικότητα δεν είναι μία ερώτηση. Ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας; Ποιες μέρες είναι ανοιχτά όλα τα μουσεία στο Παρίσι; Πόσο καιρό είστε διατεθειμένοι να περιμένετε; Έχετε παιδιά μαζί σας; Πάνω και πάνω και πάνω.

Υπάρχει ένα σύνολο ερωτημάτων για τα οποία η Google δεν έχει δουλέψει ποτέ αρκετά, όπου η εταιρεία ελπίζει ότι μπορεί να έρθει η τεχνητή νοημοσύνη

“Το σημείο συμφόρησης αποδεικνύεται ότι είναι αυτό που αποκαλώ “ενορχήστρωση της δομής”, λέει ο Prabhakar Raghavan, ο SVP της Google που επιβλέπει την Αναζήτηση. Πολλά από αυτά τα δεδομένα υπάρχουν κάπου στο Διαδίκτυο ή ακόμα και στο Google – τα μουσεία δημοσιεύουν ώρες στους Χάρτες Google, οι άνθρωποι αφήνουν κριτικές σχετικά με τους χρόνους αναμονής στα εστιατόρια – αλλά το να τα συνθέσουμε όλα μαζί σε κάτι σαν μια συνεκτική απάντηση είναι πραγματικά δύσκολο. «Οι άνθρωποι θέλουν να πουν, «προγραμματίστε μου επταήμερες διακοπές», λέει ο Raghavan, «και πιστεύουν ότι αν βγει το γλωσσικό μοντέλο, θα πρέπει να είναι σωστό και συνεκτικό».

Ένας τρόπος να τα σκεφτείς αυτά είναι απλώς ως ερωτήσεις χωρίς σωστή απάντηση. Ένα τεράστιο ποσοστό των ανθρώπων που έρχονται στο Google δεν αναζητούν μια πληροφορία που υπάρχει κάπου. Ψάχνουν για ιδέες, ψάχνουν να εξερευνήσουν. Και επειδή επίσης πιθανότατα δεν υπάρχει σελίδα στο Διαδίκτυο με τίτλο «Οι καλύτερες διακοπές στο Παρίσι για μια οικογένεια με δύο παιδιά, εκ των οποίων το ένα έχει αλλεργία στα φιστίκια και το άλλο λατρεύει το ποδόσφαιρο, και σίγουρα θέλετε να πάτε στο Λούβρο όσο πιο ήσυχα γίνεται. ημέρα της εβδομάδας», οι σύνδεσμοι και τα podcast και το TikToks δεν θα σας βοηθήσουν πολύ.

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα 2

Επειδή έχουν εκπαιδευτεί σε ένα τεράστιο σύνολο δεδομένων από όλο το Διαδίκτυο, τα μεγάλα μοντέλα γλωσσών μπορούν να βοηθήσουν στην απάντηση αυτών των ερωτήσεων εκτελώντας ουσιαστικά πολλές διαφορετικές αναζητήσεις ταυτόχρονα και στη συνέχεια συνδυάζοντας αυτές τις πληροφορίες σε λίγες προτάσεις και μερικούς συνδέσμους. “Πολλές φορές πρέπει να απαντήσετε σε μία ερώτηση και να τη χωρίσετε σε 15 ερωτήσεις” για να λάβετε χρήσιμες πληροφορίες από την αναζήτηση, λέει ο Reid. «Μπορείς να ρωτήσεις μόνο ένα; Πώς αλλάζουμε τον τρόπο οργάνωσης των πληροφοριών;»

Αυτή είναι η ιδέα, αλλά ο Raghavan και ο Reid σπεύδουν να επισημάνουν ότι η SGE εξακολουθεί να μην μπορεί να κάνει πολύ καλά αυτές τις εντελώς δημιουργικές πράξεις. Αυτήν τη στιγμή, θα είναι πολύ πιο βολικό για τη σύνθεση όλων των δεδομένων αναζήτησης πίσω από ερωτήσεις όπως “τι ηχείο πρέπει να αγοράσω για να το πάρω στην πισίνα”. Θα τα πάει καλά και με το “ποιες ήταν οι καλύτερες ταινίες του 2022”, επειδή διαθέτει ορισμένα αντικειμενικά δεδομένα τύπου Rotten Tomatoes, μαζί με τις πολλές κατατάξεις και τις αναρτήσεις ιστολογίου στο Διαδίκτυο για το θέμα. Η τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται να κάνει την Google μια καλύτερη μηχανή ανάκτησης πληροφοριών, ακόμα κι αν δεν είναι αρκετά έτοιμη να γίνει ο ταξιδιωτικός σας πράκτορας.

Ένα πράγμα που δεν εμφανίστηκε στα περισσότερα demo SGE; Διαφημίσεις. Η Google εξακολουθεί να πειραματίζεται με τον τρόπο τοποθέτησης διαφημίσεων στα στιγμιότυπα της τεχνητής νοημοσύνης, αν και να είστε σίγουροι ότι έρχονται. Η Google θα χρειαστεί να κερδίσει χρήματα από την τεχνητή νοημοσύνη για να κολλήσει οποιοδήποτε από αυτά.

Το Google Bot

Κάποια στιγμή στο demo μας, ζήτησα από τον Reid να ψάξει μόνο τη λέξη “Adele”. Το στιγμιότυπο της τεχνητής νοημοσύνης περιείχε λίγο πολύ αυτό που θα περίμενε κανείς – κάποιες πληροφορίες για το παρελθόν της, τις επευφημίες της ως τραγουδίστρια, μια σημείωση για την πρόσφατη απώλεια βάρους της – και στη συνέχεια έγραφε ότι «οι ζωντανές εμφανίσεις της είναι ακόμα καλύτερες από τα ηχογραφημένα άλμπουμ της. ” Το AI της Google έχει απόψεις! Ο Ριντ έκανε γρήγορα κλικ στο μενού και προμήθευσε αυτήν την πρόταση σε ένα μουσικό ιστολόγιο, αλλά επίσης αναγνώρισε ότι αυτό ήταν κάτι σαν αποτυχία συστήματος.

Η τεχνητή νοημοσύνη αναζήτησης της Google δεν υποτίθεται ότι έχει απόψεις. Δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τη λέξη «εγώ» όταν απαντά σε ερωτήσεις. Σε αντίθεση με το χάος πολλαπλών προσωπικοτήτων του Bing ή τον βοηθό του chipper του ChatGPT ή ακόμα και την ατμόσφαιρα του Bard με τον «δάσκαλο γυμνασίου», η τεχνητή νοημοσύνη αναζήτησης της Google δεν προσπαθεί να φανεί ανθρώπινη ή ευγενική. Στην πραγματικότητα προσπαθεί πολύ σκληρά να μην είναι αυτά τα πράγματα.  Αυτή είναι η ατμόσφαιρα που θέλει η Google.

Η εξαγορά της Αναζήτησης Google με τεχνητή νοημοσύνη ξεκινά τώρα 3

 

Ο λόγος για αυτό ξεπερνά την περίεργη αίσθηση που αισθάνεσαι όταν μιλάς σε ένα chatbot για πάρα πολύ καιρό. Και δεν φαίνεται ότι η Google προσπαθεί απλώς να αποφύγει τις σούπερ απαντήσεις AI. Είναι περισσότερο μια αναγνώριση της στιγμής στην οποία βρισκόμαστε: τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα βρίσκονται ξαφνικά παντού, είναι πολύ πιο χρήσιμα από ό,τι θα μάντευαν οι περισσότεροι άνθρωποι, και ωστόσο έχουν μια ανησυχητική τάση να κάνουν λάθος σχεδόν για τα πάντα. Όταν αυτή η αυτοπεποίθηση έρχεται σε τέλεια σχηματισμένες παραγράφους που ακούγονται καλά και έχουν νόημα, οι άνθρωποι θα πιστέψουν τα λάθος πράγματα.

Μερικά στελέχη με τα οποία μίλησα ανέφεραν μια ένταση στην τεχνητή νοημοσύνη μεταξύ του «πραγματικού» και του «ρευστού». Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύστημα που να είναι τεκμηριωμένο, που σημαίνει ότι σας προσφέρει πολλές καλές και βασικές πληροφορίες. Ή μπορείτε να φτιάξετε ένα σύστημα που να είναι ρευστό. Ίσως κάποια μέρα καταφέρεις να τα έχεις και τα δύο. Αλλά αυτή τη στιγμή, τα δύο βρίσκονται σε αντίθεση και η Google προσπαθεί σκληρά να κλίνει προς την κατεύθυνση των πραγματικών στοιχείων. Όπως το βλέπει η εταιρεία, είναι καλύτερο να είσαι σωστός παρά ενδιαφέρον.

Η Google δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη στην ικανότητά της να είναι πραγματικά ισχυρή, αλλά η πρόσφατη ιστορία φαίνεται να υποδηλώνει το αντίθετο.

Η Google δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη στην ικανότητά της να είναι πραγματικά ισχυρή, αλλά η πρόσφατη ιστορία φαίνεται να υποδηλώνει το αντίθετο. Όχι μόνο ο Bard είναι λιγότερο εκκεντρικός και διασκεδαστικός από το ChatGPT ή το Bing, αλλά είναι επίσης συχνά λιγότερο σωστός – κάνει βασικά λάθη στα μαθηματικά, την ανάκτηση πληροφοριών και πολλά άλλα. Το μοντέλο PaLM 2 θα πρέπει να βελτιώσει μερικά από αυτά, αλλά η Google σίγουρα δεν έχει λύσει το πρόβλημα των “ψεμάτων AI” με την πρώτη ευκαιρία καθημερινά.

Υπάρχει επίσης το ερώτημα πότε πρέπει να εμφανίζεται ή καθόλου η AI. Μερικές φορές είναι προφανές: τα στιγμιότυπα δεν πρέπει να εμφανίζονται εάν κάνετε ευαίσθητες ιατρικές ερωτήσεις, λέει ο Reid, ή αν θέλετε να κάνετε κάτι παράνομο ή επιβλαβές. Ωστόσο, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα αναζητήσεων όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι χρήσιμη ή να μην είναι χρήσιμη. Αν αναζητήσω την “Adele”, μερικές βασικές συνοπτικές πληροφορίες στην κορυφή βοηθούν. Αν αναζητήσω “Μουσικά βίντεο της Adele”, είναι πολύ πιο πιθανό να θέλω απλώς τα βίντεο του YouTube στα αποτελέσματα.

Η Google έχει την πολυτέλεια να είναι προσεκτική εδώ, λέει ο Reid, επειδή η κατάσταση της αποτυχίας είναι απλώς στην αναζήτηση της Google.

 

Τόλμη και υπευθυνότητα

Σε σύγκριση με την εκρηκτική κυκλοφορία του νέου Bing ή τον ιλιγγιώδη αναπτυξιακό ρυθμό του ChatGPT, η SGE αισθάνεται τρομερά συντηρητική. Είναι ένα εργαλείο επιλογής, χωρίς προσωπικότητα που συγκεντρώνει και συνοψίζει τα αποτελέσματα αναζήτησής σας. Για την Google, ξαφνικά σε μια υπαρξιακή κρίση λόγω του γεγονότος ότι η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία, είναι αυτό αρκετό;

Μερικά στελέχη χρησιμοποίησαν την ίδια φράση για να περιγράψουν την προσέγγιση της εταιρείας: «τολμηρή και υπεύθυνη». Η Google γνωρίζει ότι πρέπει να κινηθεί γρήγορα — όχι μόνο τα chatbots αυξάνονται σε δημοτικότητα, αλλά το TikTok και άλλες πλατφόρμες κλέβουν μέρος της πιο διερευνητικής αναζήτησης από την Google. Αλλά πρέπει επίσης να αποφεύγει να κάνει λάθη, να δίνει στους ανθρώπους κακές πληροφορίες ή να δημιουργεί νέα προβλήματα στους χρήστες. Αν γίνει αυτό θα ήταν καταστροφή των δημοσίων σχέσεων για την Google, θα ήταν ακόμη μεγαλύτερος ο λόγος για τους ανθρώπους να δοκιμάσουν νέα προϊόντα και θα κατέστρεφε τη φήμη και ενδεχομένως την λειτουργία αναζήτησης που έκανε την Google εταιρεία τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Έτσι, προς το παρόν, το SGE παραμένει opt-in και χωρίς προσωπικότητα. Ο Raghavan λέει ότι αισθάνεται άνετα να παίζει σε ένα μεγαλύτερο παιχνίδι ρίσκου: “Το να αντιδρά κανείς με τράνταγμα σε κάποια τάση δεν θα είναι απαραίτητα ο σωστός τρόπος”. Είναι επίσης πεπεισμένος ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι μια πανάκεια που αλλάζει τα πάντα — ότι σε 5 χρόνια από τώρα, όλοι θα κάνουμε τα πάντα μέσω chatbots και LLM. «Νομίζω ότι θα είναι ένα ακόμη βήμα», λέει. «Ο παλιός κόσμος έφυγε. Και είμαστε σε έναν εντελώς νέο κόσμο.»

Με άλλα λόγια, το Google Bard δεν είναι το μέλλον της Αναζήτησης Google. Αλλά το AI είναι. Με την πάροδο του χρόνου, το SGE θα αρχίσει να βγαίνει από τα εργαστήρια και στα αποτελέσματα αναζήτησης για δισεκατομμύρια χρήστες, συνδυάζοντας πληροφορίες που δημιουργούνται με συνδέσμους στον Ιστό. Θα αλλάξει την επιχείρηση της Google και πιθανώς θα ανατρέψει τμήματα του τρόπου λειτουργίας του ιστού. Εάν η Google το κάνει σωστά, θα ανταλλάξει τους 10 μπλε συνδέσμους αποτελεσμάτων για όλες τις γνώσεις στο διαδίκτυο,  και όλες θα βρίσκονται σε ένα μέρος μέσο της AI.

Στοχεύοντας στον ανταγωνισμό της Bing η Google θέλει μέχρι το 2026 να έχει δώσει την AI στα αποτελέσματα αναζήτησης κάνοντας πέρα τις λέξεις κλειδιά …

Άλλα άρθρα

εταιρικά νέα redplus

Re-Branding Giannis Olive Wood, Κέρκυρα

Έναρξη συνεργασίας για το πλήρη ανασχεδιασμό του Brand Giannis Olive Wood, Κέρκυρα . Μας ανέθεσαν τον σχεδιασμό στρατηγι