REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Στρατηγική Digital Marketing

Digital Marketing Agency Redplus digital marketing agency redplus.gr

Πάνω από το 57% των εταιρειών δεν έχουν στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ....

Τι είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ;

Οι περισσότεροι ορισμοί της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, βουτούν κατευθείαν στις τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η οργανική και πληρωμένη αναζήτηση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (είναι φυσικά ζωτικής σημασίας να επενδύσετε επαρκώς σε αυτά και να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές). Για εμάς, το πιο σημαντικό είναι πώς η στρατηγική υποστηρίζει τους επιχειρηματικούς στόχους και ενσωματώνεται με άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης. Έτσι, στο βιβλίο το Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Στρατηγική, Εφαρμογή και Πρακτική , ο  Δρ. Dave Chaffey ορίζει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ   απλώς ως:

« Επίτευξη στόχων μάρκετινγκ, μέσω της εφαρμογής ψηφιακών μέσων, δεδομένων και τεχνολογίας ».

Κατά την άποψή μας, μια Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για την παροχή μιας συνεπούς κατεύθυνσης για τις διαδικτυακές δραστηριότητες μάρκετινγκ και την ενοποίηση των καναλιών. Στόχος της στρατηγικής θα πρέπει να είναι η διασφάλιση της ενοποίησης των ψηφιακών και άλλων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και η υποστήριξη των συνολικών επιχειρηματικών στόχων . Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης μέσω απόκτησης και διατήρησης πελατών ή για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων μη κερδοσκοπικών οργανισμών.

Μια ψηφιακή στρατηγική θα πρέπει επίσης να στοχεύει στον αντίκτυπο της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μάρκετινγκ , εντοπίζοντας ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες και την επιχείρηση, αναθεωρώντας νέα ψηφιακά μοντέλα επιχειρήσεων και εσόδων, όπως το συνδρομητικό εμπόριο. Πιστεύουμε ότι μια στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι απαραίτητη, καθώς χωρίς αυτήν, οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να επενδύσουν επαρκώς σε δραστηριότητες μάρκετινγκ που βρίσκονται πάντα στον κύκλο ζωής και βελτιώνοντας τις βέλτιστες πρακτικές για όλα τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ που εμφανίζονται στην εικόνα.

Η οπτική μας έχει οριστεί για να απλοποιήσει τις πολλές επιλογές καναλιών ψηφιακών μέσων που είναι διαθέσιμες σε διαφορετικές πλατφόρμες, όπως Meta, Google, Microsoft, Amazon και ιστότοπους εκδοτών σε έξι τομείς βελτίωσης, τόσο για τις καμπάνιες μάρκετινγκ όσο και για τη συνεχή, πάντα ενεργή προώθηση.

Οι έξι τακτικές επικοινωνίας ψηφιακού μάρκετινγκ στις οποίες η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να προσδιορίζει επενδύσεις και βελτιώσεις στις βέλτιστες πρακτικές είναι:

  1. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
    • Αυξάνει την ορατότητα των μηχανών αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά-στόχους μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων Pay-Per-Click (PPC) και της οργανικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), εξισορροπώντας τις στρατηγικές πολυμέσων επί πληρωμή και κερδών.
  2. Social Media Marketing
    • Συνδυάζει πληρωμένες διαφημίσεις και οργανικό περιεχόμενο σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn για να βελτιώσει την προβολή και να προσελκύσει πελάτες, αξιοποιώντας τόσο τα ιδιόκτητα όσο και τα κερδισμένα μέσα.
  3. Διαφήμιση προβολής:
    • Περιλαμβάνει διαδικτυακά banner και διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και εκδότες για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, συμπεριλαμβανομένης της προβολής μέσω προγραμματισμού και της εγγενούς διαφήμισης, παρόμοια με την ψηφιακή χορηγία.
  4. Ψηφιακό PR:
    • Αποσκοπεί στην εξασφάλιση θετικών εξωτερικών αναφορών, χρησιμοποιώντας τακτικές όπως το ιστολόγιο επισκεπτών και την προσέγγιση ατόμων επιρροής για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την υποστήριξη του SEO.
  5. Ψηφιακές Συνεργασίες:
    • Συνεπάγεται συνεργατικές προωθήσεις σε ιστότοπους τρίτων, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ θυγατρικών, του co-branding και του co-marketing, αποτελεσματικές σε τομείς λιανικής, ταξιδιών και χρηματοδότησης.
  6. Ψηφιακά μηνύματα:
    • Περιλαμβάνει πρωτίστως το μάρκετινγκ μέσω email που παραμένει αποτελεσματικό, αλλά και τη χρήση μηνυμάτων μέσω κινητού τηλεφώνου, συμπεριλαμβανομένων των ειδοποιήσεων push και SMS για κινητά, εστιάζοντας σε εγγεγραμμένα είδη κοινού με έμφαση στη συμμόρφωση με τους κανονισμούς απορρήτου.

Συνδυάζοντας όλα αυτά, ο ορισμός μας για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που σχετίζεται με όλες τις επιχειρήσεις από μικρές έως μεγάλες είναι:

“Ένα σχέδιο που καθορίζει τη μελλοντική κατεύθυνση και τις επενδύσεις που απαιτούνται για τη βελτίωση της συμβολής του ψηφιακού μάρκετινγκ για μια επιχείρηση. Θα πρέπει να θέτει έξυπνους στόχους για τα ψηφιακά κανάλια και να δίνει προτεραιότητα σε στρατηγικές πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων, δεδομένων και τεχνολογίας μάρκετινγκ για την αύξηση της δέσμευσης του κοινού χρησιμοποιώντας ψηφιακές συσκευές Το πεδίο εφαρμογής του θα πρέπει να περιλαμβάνει ευκαιρίες τόσο από νέα επιχειρηματικά μοντέλα όσο και από μοντέλα εσόδων, καθώς και από επικοινωνίες συνεχούς λειτουργίας και εκστρατείας ενσωματωμένες με μέσα και αλληλεπιδράσεις εκτός σύνδεσης.

Πώς δομείται μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ;

Όπως και με άλλους τύπους στρατηγικών μάρκετινγκ, μια αποτελεσματική ψηφιακή στρατηγική χρειάζεται μια σαφή διαδικασία για τον καθορισμό των βημάτων δημιουργίας και υλοποίησης του σχεδίου. Χρειάζεται επίσης ένα σαφές πλαίσιο δραστηριοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ για να «καλύψει όλες τις βάσεις» των πολλών τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ που απαιτούνται για τη διατήρηση της συνεχούς προβολής μέσω  διαρκών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας κανάλια όπως το web, η αναζήτηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το email marketing.

Έχετε μια καθορισμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ;

Γνωρίζατε ότι πολλές εταιρείες (περίπου το 57%) δεν έχουν στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ; Η πρόσφατη  έκθεση της έρευνας Managing Digital Marketing έδειξε ότι σχεδόν οι μισές των εταιρειών δεν έχουν ακόμη προγραμματισμένη στρατηγική:

Το σύστημα μας για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ έχει δύο μέρη για τη δομή του σχεδίου σας που καλύπτει τόσο το πλαίσιο όσο και τη διαδικασία που θα εισαγάγουμε σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικά γραφικά:

1. Το Πλαίσιο Σχεδιασμού: ορίζει τις βασικές δραστηριότητες και μέτρα που πρέπει να κατέχουν οι επιχειρήσεις για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν στον σημερινό κόσμο του μάρκετινγκ.

2. Η διαδικασία βελτίωσης:  ορίζει τα τρία βήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία και την εφαρμογή του σχεδίου ανάπτυξής σας – είτε για το συνολικό σας σχέδιο μάρκετινγκ είτε για ένα μεμονωμένο κανάλι, όπως οργανική αναζήτηση, κοινωνικά μέσα ή μάρκετινγκ μέσω email.

Μπορούμε να εφαρμόσουμε την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σε διαφορετικές δραστηριότητες μάρκετινγκ, από τη δημιουργία ενός σχεδίου ανάπτυξης για τους επόμενους 3 μήνες, τη δημιουργία ενός ετήσιου προγράμματος ή τη βελτίωση της διαδικασίας της καμπάνιας μάρκετινγκ.

Συνοπτικά

Ευκαιρία

  • Επιδόσεις ελέγχου
  • Αξιολόγηση αγοράς
  • Θεσμοθέτηση στόχων

Στρατηγική:

  • Έλεγχος των επιλογών μάρκετινγκ και ψηφιακής στρατηγικής
  • Αξιολόγηση προϋπολογισμού / επιχειρησιακής υπόθεσης
  • Δίνουμε προτεραιότητα και επιλέγουμε στρατηγικές πρωτοβουλίες

Δράση:

  • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων 90 ημερών
  • Εφαρμογή σχεδίων
  • Έλεγχος αποτελεσμάτων 

5 στάδια σχεδιασμού στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ με παραδείγματα.

Τα 5 στάδια του στρατηγικού σχεδιασμού ψηφιακού μάρκετινγκ είναι:    Σχέδιο > Προσέγγιση > Δράση > Μετατροπή και δέσμευση.

Σε αυτήν την ενότητα, θα συνοψίσουμε τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας για κάθε στάδιο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Σχέδιο

Κάθε επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ξεκινά με ένα σχέδιο! Στην REDPLUS+ χρησιμοποιούμε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων, ελέγχουμε την τρέχουσα αποτελεσματικότητά στο ψηφιακό σας μάρκετινγκ και σχεδιάζουμε τη βελτίωση εκεί.

Οι ευκαιρίες προγραμματισμού πανκαναλικού περιλαμβάνουν την προσαρμογή των αναλυτικών στοιχείων, τη ρύθμιση πινάκων ελέγχου KPI και τον καθορισμό έξυπνων στόχων  για τη δημιουργία στρατηγικής βελτιώσεων με προτεραιότητα στον τρόπο ανάπτυξης μέσων, τεχνολογίας και δεδομένων ψηφιακού μάρκετινγκ για αύξηση δυνητικών πελατών και πωλήσεων.

Για να διασφαλίσουμε ότι η στρατηγική για το ψηφιακό μάρκετινγκ του brand σας λειτουργεί αποτελεσματικά, ακολουθούμε μια ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση στη στρατηγική και τον προγραμματισμό. Το σύστημά μας έχει σχεδιαστεί για την δημιουργία μια πλήρους ενοποιημένης, βασισμένης σε δεδομένα, πρακτικής διοχέτευσης ψηφιακού μάρκετινγκ για να υποστηρίξουμε το συνολικό όραμα της επιχείρησής σας.

Το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ 5 βημάτων μας καθοδηγεί στην προσέγγιση νέου κοινού, στην καλλιέργεια της αλληλεπίδρασης, στη μετατροπή πελατών και στην ενθάρρυνση της δέσμευσης και της υπεράσπισης.

2. Προσέγγιση 

Ενισχύουμε τη διοχέτευση μάρκετινγκ προσεγγίζοντας περισσότερους πελάτες και αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα. Ενημερώνουμε συνεχώς τη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ με τις πιο πρόσφατες βασικές τεχνικές διαδικτυακού μάρκετινγκ για να αυξήσετε τις επισκέψεις στον ιστότοπό σας.

3. Πράξη

Ενθαρρύνουμε τις αλληλεπιδράσεις στον ιστότοπό σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες για το μέλλον. Έχοντας προσεγγίσει το κοινό σας, είναι σημαντικό να επηρεάσετε τα επόμενα βήματά του για να κινηθούν προς τα κάτω προς μια απόφαση αγοράς.

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Εδώ, το στρατηγικό μάρκετινγκ περιεχομένου μπαίνει στο παιχνίδι. Χρησιμοποιούμε το μάρκετινγκ περιεχομένου για να ψυχαγωγήσουμε, να εμπνεύσουμε, να εκπαιδεύσουμε και να πείσουμε πιθανούς μετατροπείς αγοράς κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής των πελατών σας.

4. Μετατροπή

Η κορυφή της στρατηγικής δομημένου ψηφιακού μάρκετινγκ είναι, φυσικά, η μετατροπή περισσότερων πελατών. Χρησιμοποιούμε επαναστόχευση, ανάπτυξη και βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών για να υπενθυμίσουμε και να πείσουμε το κοινό σας να αγοράσει στο διαδίκτυο ή εκτός σύνδεσης, εάν το τηλέφωνο και τα κλασσικά κανάλια είναι σημαντικά για εσάς.

5. Ασχολούμαστε πραγματικά

Αφού κοπιάσαμε και υλοποιήσαμε όλα τα παραπάνω για να αποκτήσετε πελάτες και πωλήσεις, βελτιώνουμε τις εξατομικευμένες επικοινωνίες σας χρησιμοποιώντας το web, το email και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχετε ήδη για αυτά για να δημιουργήσουμε υπερ-εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ.

Οι επιλογές έρευνας και δοκιμής δέσμευσης πελατών για τους ψηφιακούς μάρκετινγκ σήμερα περιλαμβάνουν:

  • Δοκιμή A/B
  • Κατηγορίες πελατών
  • Ταξίδι πελατών και χαρτογράφηση περιεχομένου
  • Ανάλυση διαδρομής
  • Έρευνες προθέσεων πελατών ιστότοπου
  • Μελέτες χρηστικότητας ψηφιακών εμπειριών
  • Πολυπαραγοντική δοκιμή

Επιπλέον, η μηχανική μάθηση επιτρέπει πρωτοφανείς γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για παράδειγμα, τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό:

  • Οι καλύτεροι χρόνοι αποστολής για να προσελκύσετε ένα άτομο (μπορεί να βασιστεί στο πότε αγόρασε ή είχε εγγραφεί αρχικά, αλλά αυτό μπορεί να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου)
  • Καλύτερος χρόνος και προσφορά για επακόλουθες επικοινωνίες με βάση την ανάλυση του λανθάνοντος χρόνου (μέσο διάστημα απόκρισης)
  • Οι καλύτεροι συνδυασμοί προϊόντων ή κατηγοριών από τμηματοποίηση βάσει συμπλέγματος

Μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να πάρετε τις σωστές αποφάσεις για να κάνετε μια εταιρεία επιτυχημένη. Ένα μοντέλο διαδικασίας στρατηγικής όπως η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ της REDPLUS+  παρέχει ένα πλαίσιο που παρέχει μια λογική ακολουθία που πρέπει να ακολουθηθεί για να διασφαλιστεί η συμπερίληψη όλων των βασικών δραστηριοτήτων ανάπτυξης και εφαρμογής στρατηγικής.

Συνιστούμε στις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν ελέγχοντας την ωριμότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσδιορίσουν πώς η τρέχουσα προσέγγισή τους μπορεί να εμποδίζει την ικανότητά τους να ανταγωνιστούν.

Σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, μια στρατηγική θα είναι επιτυχής μόνο εάν βασίζεται στην αναθεώρηση αυτών των 7 βασικών δυνατοτήτων που εμφανίζονται στην αξιολόγηση ωριμότητας:

  • Στρατηγική προσέγγιση
  • Διαδικασία βελτίωσης της απόδοσης
  • Αγορά διαχείρισης
  • Πόροι και δομή
  • Δεδομένα και υποδομές
  • Ολοκληρωμένη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Εμπειρία πελάτη

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να δημιουργήσουμε την δική σας στρατηγική digital marketing και να απογειώσουμε τις πωλήσεις σας.

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp
redplus top brandng compant greece 2023
redplus top adv company 2023
redplus top consulting greece 2023
redplus top research company 2023 greece
redplus top stategy company 2023 greece
cma rp 2