REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Διαχείριση Brand

Διαχείριση Brand Redplus digital marketing agency redplus.gr

Διαχειριζόμαστε συνολικά το brand μέσα από μια ολοκληρωμένη υπηρεσία προώθησης.

Τι είναι η διαχείριση brand;

Η διαχείριση brand είναι μια λειτουργία του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί τεχνικές για να αυξήσει την αντιληπτή αξία μιας σειράς προϊόντων ή μιας επωνυμίας με την πάροδο του χρόνου. Η αποτελεσματική διαχείριση brand επιτρέπει την άνοδο της τιμής των προϊόντων και δημιουργεί πιστούς πελάτες μέσω θετικών συσχετισμών και εικόνων επωνυμίας ή μιας ισχυρής συνειδητοποίησης της επωνυμίας.

Η ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου για τη διατήρηση της αξίας της επωνυμίας ή την απόκτηση αξίας επωνυμίας απαιτεί ολοκληρωμένη κατανόηση της επωνυμίας, της αγοράς-στόχου της και του γενικού οράματος της εταιρείας.

Βασικά συστατικά:

  1. Η διαχείριση brand είναι μια λειτουργία του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί τεχνικές για να αυξήσει την αντιληπτή αξία μιας σειράς προϊόντων ή μιας επωνυμίας με την πάροδο του χρόνου.
  2. Η αποτελεσματική διαχείριση brand βοηθά μια εταιρεία να δημιουργήσει μια πιστή βάση πελατών και συμβάλλει στην τροφοδότηση των κερδών μιας εταιρείας.
  3. Ένας διαχειριστής brand όπως η εταιρεία μας διασφαλίζει την καινοτομία ενός προϊόντος ή μιας επωνυμίας, δημιουργώντας αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω της χρήσης της τιμής, της συσκευασίας, του λογότυπου, των σχετικών χρωμάτων και της μορφής γραμμάτων.
  4. Η διαχείριση της επωνυμίας επικεντρώνεται συνήθως στην προώθηση της αναγνώρισης της επωνυμίας, της αξίας της επωνυμίας και της αφοσίωσης σε ένα προϊόν.
  5. Η επωνυμία αναφέρεται στην αξία που κερδίζει μια εταιρεία από την αναγνώριση του ονόματός της, επιτρέποντάς της να είναι η δημοφιλής επιλογή μεταξύ των καταναλωτών, ακόμη και σε σύγκριση με μια γενόσημη μάρκα με χαμηλότερη τιμή.

Οι βασικοί τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:

  • Μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης (Search Engine Marketing – SEM): Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, με στόχο την αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης και την προσέλκυση πελατών.
  • Μάρκετινγκ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing): Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη διαχείριση περιεχομένου σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το LinkedIn, με σκοπό την επικοινωνία με το κοινό και την ανάπτυξη των επιχειρηματικών σχέσεων.
  • Μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου (Content Marketing): Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινοποίηση ποιοτικού περιεχομένου, όπως άρθρα, ιστολόγια, βίντεο και οδηγούς, με σκοπό την προώθηση της επιχείρησης και την παροχή πληροφοριών και αξίας στο κοινό.
  • Email Marketing: Αυτό περιλαμβάνει την αποστολή μαζικών email στους συνδρομητές για να προωθηθούν προϊόντα ή υπηρεσίες, να δοθούν προσφορές ή να διατηρηθεί η επαφή με το κοινό.

Πώς λειτουργεί η διαχείριση brand;

Τα brands έχουν ισχυρή επιρροή στη δέσμευση των πελατών, τον ανταγωνισμό στις αγορές και τη διαχείριση μιας εταιρείας. Η ισχυρή παρουσία του brand στην αγορά διαφοροποιεί τα προϊόντα μιας εταιρείας από τους ανταγωνιστές της και δημιουργεί συγγένεια για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.

Ένα brand που έχει καθιερωθεί πρέπει να διατηρεί συνεχώς την εικόνα της επωνυμίας του μέσω της διαχείρισης της επωνυμίας. Η αποτελεσματική διαχείριση brand αυξάνει την αναγνωρισιμότητά του , μετράει και διαχειρίζεται την αξία, οδηγεί σε πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν ένα συνεπές μήνυμα επωνυμίας, εντοπίζει και φιλοξενεί νέα προϊόντα και τοποθετεί αποτελεσματικά τη μάρκα στην αγορά.

Χρειάζονται χρόνια για να καθιερωθεί μια επωνυμία, αλλά όταν τελικά εμφανιστεί, πρέπει να διατηρηθεί ακόμα μέσω της καινοτομίας και της δημιουργικότητας. Σημαντικές μάρκες που έχουν καθιερωθεί ως ηγέτες στους αντίστοιχους κλάδους τους όλα αυτά τα χρόνια περιλαμβάνουν την Coca-Cola , τη McDonald’s, τη Microsoft, την IBM, την Procter & Gamble, το CNN, τη Disney, τη Nike, τη Ford, τη Lego και τα Starbucks.

Ένας διαχειριστής επωνυμίας  όπως η REDPLUS+ είναι επιφορτισμένος με τη διαχείριση των υλικών και άυλων ιδιοτήτων μιας επωνυμίας. Οι απτές πτυχές της επωνυμίας μιας εταιρείας περιλαμβάνουν την τιμή του προϊόντος, τη συσκευασία, το λογότυπο, τα σχετικά χρώματα και τη μορφή γραμμάτων.

Ο ρόλος ενός brand manager είναι να αναλύει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή μια επωνυμία στην αγορά, λαμβάνοντας υπόψη τα άυλα στοιχεία μιας επωνυμίας. Οι άυλοι παράγοντες περιλαμβάνουν την εμπειρία που είχαν οι καταναλωτές με το εμπορικό σήμα και τη συναισθηματική τους σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία. Τα άυλα χαρακτηριστικά μιας επωνυμίας δημιουργούν ίδια κεφάλαια επωνυμίας .

Η επωνυμία είναι η τιμή πάνω από την αξία του προϊόντος που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι καταναλωτές για να αποκτήσουν το εμπορικό σήμα. Η επωνυμία είναι ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο που δημιουργείται εσωτερικά, στο οποίο η αξία του αποφασίζεται τελικά από την αντίληψη των καταναλωτών για το εμπορικό σήμα. Εάν οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για μια επωνυμία από μια γενόσημη μάρκα που εκτελεί τις ίδιες λειτουργίες, η αξία της μάρκας θα αυξηθεί. Από την άλλη πλευρά, η αξία της, αξίας της επωνυμίας μειώνεται όταν οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν ένα παρόμοιο προϊόν που κοστίζει λιγότερο από το εμπορικό σήμα.

Η σημασία της καινοτομίας στη διαχείριση brand

Η διαχείριση brand περιλαμβάνει όχι μόνο τη δημιουργία μιας επωνυμίας αλλά και την κατανόηση των προϊόντων που θα μπορούσαν να χωρέσουν στο εμπορικό σήμα μιας εταιρείας. Ένας διαχειριστής επωνυμίας πρέπει πάντα να έχει κατά νου την αγορά-στόχο του όταν σχεδιάζει νέα προϊόντα για να αναλάβει το εμπορικό σήμα της εταιρείας ή όταν συνεργάζεται με αναλυτές για να αποφασίσει με ποιες εταιρείες θα συγχωνευθεί ή θα αποκτήσει .

Η διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας στη διαχείριση brand οφείλεται στη συνεχή καινοτομία. Ένας διαχειριστής επωνυμίας που αναζητά συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να διατηρήσει την ποιότητα μιας επωνυμίας θα διατηρήσει τους πιστούς καταναλωτές του και θα αποκτήσει μεγαλύτερη συγγένεια με το εμπορικό σήμα, σε σύγκριση με κάποιον που είναι ικανοποιημένος με το τρέχον καλό όνομα της επωνυμίας της εταιρείας.

Τι σημαίνει διαχείριση επωνυμίας;

Η διαχείριση brand είναι η δημιουργία και η επιβολή κανόνων που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία ή ένα προϊόν κοινοποιείται στις αγορές. Αυτό περιλαμβάνει την υπαγόρευση ορίων στη διαφήμιση, τη γλώσσα, τον τόνο και τον ρυθμό επικοινωνίας με τους πελάτες.

Οι υπηρεσίες διαχείρισης brand μπορεί να περιλαμβάνουν τα εξής στοιχεία:

  • Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας: Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ή ανανέωση του λογότυπου, του σλόγκαν, του χρωματικού προφίλ και άλλων γραφικών στοιχείων που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία.
  • Καθορισμός της φιλοσοφίας και των αξιών του brand: Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό των αρχών, των αξιών και των μηνυμάτων που θέλει να μεταδώσει η επιχείρηση μέσω του brand της.
  • Καθορισμός της στρατηγικής του brand: Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό των στόχων, του κοινού στο οποίο απευθύνεται το brand και των τρόπων με τους οποίους θα επικοινωνήσει με το κοινό του.
  • Επικοινωνία και προώθηση: Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη και υλοποίηση μιας στρατηγικής επικοινωνίας και προώθησης του brand μέσω διάφορων μέσων και καναλιών, όπως διαφημίσεις, κοινωνικά δίκτυα, δημοσιογραφικές συνεντεύξεις κλπ.
  • Προστασία του brand: Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση και την προστασία του brand από ανεπιθύμητη χρήση ή παραπλανητικές πρακτικές που μπορεί να βλάψουν τη φήμη ή την εικόνα της επιχείρησης.

Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση επωνυμίας;

Η διαχείριση brand είναι σημαντική επειδή υπαγορεύει τον τρόπο με τον οποίο οι δημόσιες αγορές αντιλαμβάνονται τα αγαθά. Χωρίς διαχείριση επωνυμίας, οι καταναλωτές μπορεί να μην γίνουν πιστοί σε μια σειρά προϊόντων ή να μην επιλέξουν να επαναλάβουν τις αγορές με μια εταιρεία μετά από μια θετική εμπειρία. Η αποτελεσματική διαχείριση της επωνυμίας μπορεί να οδηγήσει όχι μόνο σε μεγαλύτερες ποσότητες πωλήσεων βραχυπρόθεσμα, αλλά σε μεγαλύτερη μακροπρόθεσμη οικονομική επιτυχία λόγω μακροπρόθεσμων πελατών.

Ποιος είναι ο στόχος του Brand Management;

Ο στόχος του brand management είναι να διαμορφώσει μια συγκεκριμένη αντίληψη για ένα προϊόν ή μια εταιρεία. Καθορίζοντας στρατηγικά τη γραμματοσειρά, τη γλώσσα, το στυλ ανταλλαγής μηνυμάτων και τα σχέδια μάρκετινγκ, η ομάδα διαχείρισης επωνυμίας ελπίζει να κάνει το κοινό να δει ένα προϊόν ή μια εταιρεία με συγκεκριμένο πρίσμα.

Επίλογος

Η διαχείριση brand είναι η  στρατηγική καθοδήγησης της αντίληψης του κοινού για ένα αγαθό, προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία. Η διαχείριση της brand από την εταιρεία μας συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη δημιουργία της ίδιας αξίας της επωνυμίας, της πίστης και της αναγνώρισης. Διατυπώνεται από την ειδική ομάδα μας, αφού η ομάδα μάρκετινγκ έχει δημιουργήσει ένα αρχικό σχέδιο μάρκετινγκ. Χτίζοντας αποτελεσματικά μια στρατηγική διαχείρισης επωνυμίας, μια εταιρεία μπορεί να βιώσει ισχυρότερη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη οικονομική επιτυχία.

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp