REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Επιθετικό μάρκετινγκ

Επιθετικό μάρκετινγκ Redplus digital marketing agency redplus.gr

Turn It Up: Επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο

Εάν έχεις ένα προϊόν έτοιμο για κυκλοφορία, πώς το πλασάρεις ώστε να μπορείς να πουλήσεις όσο το δυνατόν περισσότερα σε σύντομο χρονικό διάστημα;

Τι είναι το επιθετικό μάρκετινγκ;

Το επιθετικό μάρκετινγκ είναι μια τακτική της άμεσης επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες και της ενεργού επιδίωξης της δέσμευσής τους με την επιχείρηση. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το παθητικό μάρκετινγκ, όπου διατίθενται πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν, αλλά εναπόκειται στον καταναλωτή να αναλάβει δράση εάν θέλει να ασχοληθεί με την επιχείρησή.

Παραδείγματα επιθετικού μάρκετινγκ

Το επιθετικό μάρκετινγκ μπορεί να επιτευχθεί μέσω πολλών διαφορετικών στρατηγικών. Οι εκστρατείες ψυχρής κλήσης και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ίσως τα καλύτερα παραδείγματα. Επομένως, αναφέρεται στην πρακτική της προσέλκυσης δυνητικών πελατών που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με την επωνυμία σας για να δουν αν θα τους ενδιέφερε αυτό που προσφέρετε.

Οι μεγάλες διαφημίσεις banner, τα αναδυόμενα παράθυρα και οι διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες όπως το YouTube είναι επίσης μορφές επιθετικού μάρκετινγκ, καθώς βομβαρδίζουν το κοινό με πληροφορίες. Αυτά τα υλικά ψηφιακού μάρκετινγκ είναι συχνά τμηματοποιημένα, εμφανίζονται σε σχετικούς ιστότοπους και παράλληλα με το περιεχόμενο με το οποίο ασχολείται ήδη ο πελάτης-στόχος.

Ένα άλλο παράδειγμα επιθετικού μάρκετινγκ είναι η συγκέντρωση μιας ομάδας για να μοιράσει φυλλάδια ή να αποκτήσει διευθύνσεις email. Αυτό μπορεί να είναι μια εξουθενωτική πρακτική, αλλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθεί η επιχείρησή σου με άτομα που δεν γνωρίζουν για την εταιρεία σου.

Με τόσες πολλές επιλογές, οι καταναλωτές έχουν πλέον την πολυτέλεια να μετακινούνται μεταξύ ιστοσελίδων. Το να τραβήξουμε την προσοχή τους δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό όσο σήμερα. Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν την REDPLUS+ για μια πρακτική που είναι γνωστή ως επιθετικό μάρκετινγκ (δεν πρέπει να συγχέεται με το παθητικό μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει την ενεργή αναζήτηση των προοπτικών μέσω πληρωμένων καναλιών), με την ελπίδα να συλλάβουν και να εξαναγκάσουν τις προοπτικές και να αναλάβουμε δράση. Αυτές οι τεχνικές μάρκετινγκ μπορούν να λάβουν πολλές μορφές, οι οποίες έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν άμεσο αντίκτυπο.

Το επιθετικό μάρκετινγκ έρχεται σε αντίθεση με πιο παθητικές μορφές που στοχεύουν στην οικοδόμηση σχέσεων με την πάροδο του χρόνου ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προσφέροντας στους υποψήφιους πελάτες περιεχόμενο και πληροφορίες που αναζητούν. Αυτές οι παθητικές μέθοδοι αναπτύσσουν την εμπιστοσύνη σταδιακά και είναι λιγότερο ισχυρές από τις επιθετικές τεχνικές. Ο στόχος του παθητικού μάρκετινγκ είναι να ικανοποιήσει μια υπάρχουσα ανάγκη και να κάνει βελτίωση της ορατότητας, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την απόκτηση δυνητικών πελατών.

Το επιθετικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει οποιαδήποτε άμεση και δυναμική τεχνική που οι υποψήφιοι είναι δύσκολο να αγνοήσουν. Ο στόχος είναι να πειστούν οι υποψήφιοι να κάνουν αμέσως κλικ για να μάθουν περισσότερα.

  • Αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο με ήχο
  • Αναδυόμενα παράθυρα
  • Μεγάλα banner
  • Διαφημίσεις πλήρους οθόνης
  • Διαφημίσεις μεταμφιεσμένες ως μέρος του περιεχομένου
  • Περιεχόμενο κακής ποιότητας που περιβάλλεται από διαφημίσεις
  • Κινούμενα σχέδια που αναβοσβήνουν
  • Πολλαπλές σελίδες ανά άρθρο
  • Διαφήμιση σοκ
  • Ένα καμπάνιες email

Επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ

Ένα επιθετικό μάρκετινγκ σκέφτεται για το μέλλον, ενεργεί και προχωράει. Ένα επιθετικό μάρκετινγκ είναι ένας συνδυασμός “φασαρίας και στόχευσης”. Στην REDPLUS+ η υλοποίηση του επιθετικού μάρκετινγκ έχει κανόνες.

Το επιθετικό μάρκετινγκ πρέπει να είναι: Συγκεκριμένο, Μετρήσιμο, Εφικτό, Ρεαλιστικό, Επίκαιρο

  • Δημιουργούμε αποτελεσματικό περιεχόμενο γιατί το περιεχόμενο είναι το κλειδί.
  • Στις καμπάνιες επιθετικού μάρκετινγκ δημιουργούμε στοχευμένο και αποτελεσματικό περιεχόμενο τονίζοντας την μεγάλη αξία του brand. Έτσι την κατάλληλη στιγμή μπορούμε να δώσουμε στο αγοραστικό κοινό την λαχτάρα για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε και να οδηγήσουμε το brand σε ένα ισχυρό οικονομικό μέλλον και ανάπτυξη.
  • Ο “έξυπνος τίτλος” καθορίζει εάν το κοινό θα διαβάσει το περιεχόμενο της καμπάνιας. Για αυτό το λόγο, η ομάδα μας στην δημιουργία περιεχομένου αφιερώνει ώρες δημιουργώντας έξυπνες προτάσεις.

Έχουμε γνώση για το προϊόν που προωθούμε: Το κλειδί για κάθε επιθετική προσέγγιση μάρκετινγκ είναι να είμαστε σίγουροι για το προϊόν που προωθούμε. Πρέπει να μεταφέρουμε με σαφήνεια τα πλεονεκτήματα του προϊόντος στον υποψήφιο πελάτη. Επίσης η ελαστικότητα να αναπροσαρμόζουμε την στρατηγική μας δημιουργεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον και φυσική έλξη στο καταναλωτικό κοινό για το προϊόν που προωθούμε.

Καινοτομία: Η καινοτομία είναι συχνά το κλειδί της επιτυχίας όταν πρόκειται για επιθετικό μάρκετινγκ. Πρέπει συνεχώς να είμαστε σε θέση με το μάρκετινγκ να δείχνουμε και να αποδεικνύουμε ότι αυτό που προσφέρουμε στους ανθρώπους έχει την μεγαλύτερη αξία από αυτό που μπορούν να προσφέρουν οι ανταγωνιστές.

Πλεονεκτήματα του επιθετικού μάρκετινγκ

  • Το επιθετικό μάρκετινγκ μπορεί να προκαλέσει άμεση πώληση. Το να ζητάς ειλικρινά από έναν υποψήφιο πελάτη να συμμετάσχει στο μάρκετινγκ μπορεί να είναι μια τολμηρή κίνηση, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε άμεσες πωλήσεις. Η αναγνώριση της επωνυμίας μπορεί να αυξηθεί. Ο βομβαρδισμός του κοινού-στόχου με περιεχόμενο θα βοηθήσει να ξεχωρίσει το brand από τους υπόλοιπους, αρκεί να είναι ελκυστικό. Η επανάληψη θα βάλει την εταιρία ή το προϊόν στην πρώτη γραμμή του μυαλού των υποψήφιων πελατών και θα βοηθήσει να μείνει εκεί για καιρό.

Συνοπτικά … γιατί το χρησιμοποιούμε στην REDPLUS+;

Το επιθετικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, δημιουργική σκέψη και στρατηγικές δραστηριότητες μάρκετινγκ για την κάλυψη αυτών των αναγκών με κερδοφόρο τρόπο. Επίσης το επιθετικό μάρκετινγκ είναι ένας μοναδικός συνδυασμός των στοιχείων που συνθέτουν το παθητικό και το επιθετικό μάρκετινγκ, καθώς και το παραδοσιακό και το σύγχρονο μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας το καθένα όταν και όπου χρειάζεται στον κατάλληλο βαθμό.

Έλα μαζί μας και δοκίμασε νέες τεχνικές και ιδέες για να ξεπεράσεις τον ανταγωνισμό σου ….

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp