REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Εταιρική ταυτότητα & συσκευασία

Εταιρική ταυτότητα & συσκευασία Redplus digital marketing agency redplus.gr

Τι είναι ένα εμπορικό σήμα;

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ όπως η REDPLUS+, μια επωνυμία είναι ένα προϊόν ή μια επιχείρηση που έχει μια ξεχωριστή ταυτότητα στην αντίληψη των καταναλωτών. Η μάρκα (brand) δημιουργείται μέσω στοιχείων σχεδιασμού, συσκευασίας και διαφήμισης που, στο σύνολό τους, διακρίνουν το προϊόν από τους ανταγωνιστές του. Το προϊόν συμβάλλει στο εμπορικό σήμα της εταιρείας που το παράγει. Ένα εμπορικό σήμα που εκτελείται με επιτυχία παρέχει τεράστια αξία σε μια εταιρεία, δίνοντάς της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων στον ίδιο κλάδο.

Ως εκ τούτου, πολλές εταιρείες αναζητούν νομική προστασία για τις μάρκες τους αποκτώντας εμπορικά σήματα .

Κατανόηση των εμπορικών σημάτων

Η επωνυμία είναι ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο που αποτελείται από πολλά στοιχεία. Μαζί αυτά τα στοιχεία βοηθούν τους καταναλωτές να αναγνωρίσουν ένα προϊόν και τους δίνουν λόγους να το αγοράσουν και όχι τους ανταγωνιστές του. Η επωνυμία μπορεί να μεταφέρει ένα μήνυμα ότι το προϊόν είναι πιο αποτελεσματικό, πιο εύχρηστο, με καλύτερη γεύση, φθηνότερο, πιο αριστοκρατικό, υψηλότερο ή πιο φιλικό προς το περιβάλλον από τους ανταγωνιστές του.

Αυτό είναι το πιο δύσκολο, φυσικά, όταν το προϊόν είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο με τους φθηνότερους ανταγωνιστές. 

Στοιχεία μιας μάρκας

Τα λογότυπα και τα σλόγκαν ενός προϊόντος αποτελούν στοιχεία της επωνυμίας του και έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας ενός προϊόντος.

Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό

Το επιτυχημένο μάρκετινγκ κρατά την επωνυμία μιας εταιρείας μπροστά και στο επίκεντρο στο μυαλό των ανθρώπων, τουλάχιστον τη στιγμή της λήψης αποφάσεων. Γι’ αυτό η επωνυμία θεωρείται ένα από τα πιο πολύτιμα και σημαντικά περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας . Έχει τεράστια χρηματική αξία, επηρεάζοντας τόσο το τελικό αποτέλεσμα όσο και, για τις δημόσιες εταιρείες, την αξία των μετόχων .

Μια εταιρεία μπορεί να γίνει αχώριστη από το σήμα της. Το αναψυκτικό Coca-Cola είναι συνώνυμο με την ίδια την Coca-Cola, παρόλο που η εταιρεία κατέχει πλέον τις Schweppes, Dr. Pepper και Hi-C, μεταξύ εκατοντάδων άλλων εμπορικών σημάτων.

Οι νεότερες επωνυμίες αντιμετωπίζουν πολύ μεγαλύτερη επείγουσα ανάγκη να καθιερωθούν με τους καταναλωτές. Το Findstack υπολογίζει ότι ο ιστότοπος ενός προϊόντος έχει ακριβώς 0,5 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να πείσει έναν καταναλωτή να παραμείνει ή να φύγει.

Τύποι εμπορικών σημάτων

Ο τύπος της επωνυμίας που χρησιμοποιείται εξαρτάται από την οντότητα που τη χρησιμοποιεί. Ακολουθούν μερικές από τις πιο κοινές μορφές εμπορικών σημάτων:

  • Εταιρικές επωνυμίες: Η εταιρική επωνυμία είναι ένας τρόπος για τις εταιρείες να ενισχύσουν τη φήμη τους και να διακρίνονται από τους ανταγωνιστές στους κλάδους τους. Η τιμολόγηση, η αποστολή, η αγορά-στόχος και οι αξίες της εταιρείας αντικατοπτρίζουν όλα την εταιρική επωνυμία.
  • Προσωπικές επωνυμίες: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν τη δυνατότητα στους απλούς ανθρώπους να γίνουν επηρεαστές. Η οικονομική τους επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητά τους να δημιουργούν μια επωνυμία που προσελκύει ένα κοινό που ορισμένοι διαφημιστές θέλουν να προσεγγίσουν. Οι προσωπικές επωνυμίες δημιουργούνται μέσω αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κοινής χρήσης εικόνων και βίντεο και διεξαγωγής συναντήσεων και χαιρετισμών.
  • Επωνυμίες προϊόντων: Η εισαγωγή ενός νέου προϊόντος ή η υποστήριξη ενός υπάρχοντος προϊόντος περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη διατήρηση της επωνυμίας του. Η επωνυμία ενός προϊόντος ξεκινά με την έρευνα αγοράς και τον εντοπισμό της σωστής αγοράς-στόχου.

Δημιουργία επωνυμίας

Όταν μια εταιρεία επιδιώκει να ορίσει τη δημόσια εικόνα της, πρέπει πρώτα να καθορίσει την ταυτότητα της επωνυμίας της ή πώς θέλει να την δει το κοινό. Ένα εταιρικό λογότυπο αντικατοπτρίζει το μήνυμα, το σλόγκαν και το προϊόν της. Ο στόχος είναι να γίνει η επωνυμία αξέχαστη και ελκυστική στον καταναλωτή, ή μάλλον στον καταναλωτή που στοχεύει η εταιρεία, είτε πρόκειται για μοναχικά άτομα, ζευγάρια με μικρά παιδιά ή εύπορους συνταξιούχους.

Η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει μια εταιρεία branding όπως η REDPLUS+ για να λάβει ιδέες για τις οπτικές πτυχές μιας επωνυμίας, όπως το λογότυπό της και την συσκευασία. Μια επιτυχημένη επωνυμία απεικονίζει με ακρίβεια το μήνυμα ή την αίσθηση που θέλει να περάσει η εταιρεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας ή την αναγνώριση της ύπαρξης της μάρκας και του τι προσφέρει.

Μόλις μια επωνυμία δημιουργήσει θετικό συναίσθημα μεταξύ του κοινού-στόχου της, η εταιρεία λέγεται ότι έχει δημιουργήσει ίδια αξία. Ορισμένες εταιρείες με επωνυμία και πολύ αναγνωρίσιμες μάρκες προϊόντων περιλαμβάνουν τη Disney, την Coca-Cola, τη Ferrari, την Apple και τη Nike.

Εάν γίνει σωστά, μια επωνυμία οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων όχι μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν που πωλείται αλλά και για άλλα προϊόντα που πωλούνται από την ίδια εταιρεία. Μια καλή επωνυμία δημιουργεί εμπιστοσύνη και, αφού έχει μια καλή εμπειρία με ένα προϊόν, ο καταναλωτής είναι πιο πιθανό να δοκιμάσει ένα άλλο προϊόν που σχετίζεται με την ίδια επωνυμία.

Οφέλη των εμπορικών σημάτων

Η δημιουργία μιας επωνυμίας παρέχει πολλά οφέλη σε μια εταιρεία ή ένα άτομο. Μια εταιρεία που μεταδίδει το μήνυμά της είναι σε θέση να προκαλέσει και να προκαλέσει συναισθήματα στην πελατειακή της βάση. Οι καταναλωτές αναπτύσσουν μοναδικές σχέσεις με αυτές τις εταιρείες. Οι εταιρείες βασίζονται σε αυτούς τους πελάτες για να βοηθήσουν στην προσέλκυση άλλων.

Αυτό βοηθά τις εταιρείες να χτίσουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία που τους δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Βοηθά επίσης τις εταιρείες να εισάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί σε μάρκες που γνωρίζουν και εμπιστεύονται και με τις οποίες έχουν ήδη σχέση. Αυτό τους κάνει πιο πιθανό να ξοδέψουν όταν κυκλοφορούν νέα προϊόντα, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβά.

Η Apple είναι ένα κλασικό παράδειγμα. Η εταιρεία δημιούργησε μια εξαιρετικά πιστή βάση πελατών που είναι πρόθυμη να αγνοήσει την υψηλότερη τιμή που σχετίζεται με ένα iMac, MacBook, iPad ή iPhone λόγω της πίστης τους στην επωνυμία. Οι πελάτες της δεν διστάζουν να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα gadget της Apple με νέα gadget της Apple καθώς η εταιρεία τα κυκλοφορεί.

Τι σημαίνει η επωνυμία στο μάρκετινγκ;

Η επωνυμία είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που έχει μια μοναδική και άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα που διακρίνεται από τα άλλα στον κλάδο του. Ο καταναλωτής συσχετίζει το όνομα, την ετικέτα και τη συσκευασία του προϊόντος με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως η αξία, η ποιότητα ή η καλαισθησία.

Τι είναι το Brand Equity;

Η επωνυμία είναι η εμπορική αξία της φήμης ενός προϊόντος για την εταιρεία που το κατέχει. Η τιμή μιας εταιρείας μπορεί να καθοριστεί αθροίζοντας την αξία των κτιρίων, του αποθέματος και του εξοπλισμού της. Αλλά η αξία του αυξάνεται εάν η εταιρεία κατέχει μία ή περισσότερες μάρκες που έχουν αποκτήσει σταθερή φήμη στους καταναλωτές.

Μπορούν οι μεγάλες μάρκες να διαρκέσουν για πάντα;

Μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες της Αμερικής έχουν πεθάνει. Μπορεί να απέτυχαν να συμβαδίσουν με την εποχή. Ή οι επιχειρήσεις που τα κατείχαν μπορεί να τα έχουν κακοδιαχειριστεί. Το BobVila.com παραθέτει αυτές τις μάρκες, όλες κάποτε γνωστές ονομασίες, που έχουν εξαφανιστεί: Borders, Pan American, FW Woolworth, Toys R Us, Blockbuster, Tower Records, Compaq και Oldsmobile. 

Επίλογος

Όταν ακούμε τη λέξη “μάρκα”, οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε ένα λογότυπο, ένα σύνθημα ή ένα άλλο αναγνωρίσιμο σήμα. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα μέρος του ορισμού. Ο όρος επωνυμία είναι στην πραγματικότητα μια άυλη έννοια μάρκετινγκ που βοηθά τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν και να αναγνωρίσουν ένα προϊόν και, στην καλύτερη περίπτωση, να το προσεγγίσουν αντί για έναν από τους ανταγωνιστές του.

Τα εμπορικά σήματα της είναι από τα πιο σημαντικά και πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που κατέχει μια εταιρεία. Μπορούν να κάνουν ή να σπάσουν μια εταιρεία. Γι’ αυτό οι εταιρείες κάνουν εκτενή έρευνα πριν λανσάρουν ένα νέο προϊόν. Εργάζονται για να προσδιορίσουν την αγορά-στόχο για το προϊόν τους. Από εκεί, κάθε πτυχή του περιεχομένου, του σχεδιασμού και του μάρκετινγκ είναι προσαρμοσμένη στην ταυτότητα της επωνυμίας που θέλουν να δημιουργήσουν για τη συγκεκριμένη αγορά.

Στην REDPLUS+ παρέχουμε υπηρεσίες όπως η δημιουργία ή αναδημιουργία εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας για κάθε brand. Τόσο η εικόνα του λογότυπου όσο και η εικόνα της συσκευασίας ενός προϊόντος έχουν την μέγιστη σημασία για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης.

Δημιουργούμε, σχεδιάζουμε & αναπτύσσουμε με καινοτομία.  

Η πρόκλησή σου έγινε αποδεκτή.

Η REDPLUS+ θα λύσει τα προβλήματά σου στην αναζήτηση Google, την διαχείριση του εταιρικού σου προφίλ, την ανάπτυξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την προώθηση του branding. Είμαστε η καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ & branding στην κατηγορία μας και εντυπωσιάζουμε πάντα τους πελάτες με τα αποτελέσματα και την εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων.

Θέλεις να συνεργαστούμε;
Άφησέ μας το τηλέφωνό σου να σε καλέσουμε δωρεάν.

( Από την στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα στις εργάσιμες ημέρες και ώρες θα σε καλέσουμε εντός 10 – 30 λεπτών από τον αριθμό 2661 800 000)


google premier partner 2023 rdp
hubspot partner rp
semrush partner rp
bing partner rp
moz partner rp
meta partner rp