REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Χριστούγεννα 2023 – 10 τάσεις για τις επιχειρήσεις που πρέπει να προσέχουν.

Χριστούγεννα 2023 – 10 τάσεις για τις επιχειρήσεις που πρέπει να προσέχουν.

Χριστούγεννα 2023 – 10 τάσεις για τις επιχειρήσεις που πρέπει να προσέχουν.

Αυτές είναι οι 10 τάσεις για την στρατηγική των επιχειρήσεων αυτά τα Χριστούγεννα !

Οι 5 βασικές στρατηγικές που πρέπει να λάβει υπόψη η επιχείρησή σας καθώς πλησιάζουμε προς τα Χριστούγεννα του 2023 είναι:

  1. Στρατηγική έκπτωσης/εκπτώσεων
  2. Εξατομίκευση για πελάτες
  3. Στρατηγική Αειφορίας
  4. Ελκυστική πολιτική επιστροφών
  5. Όπου είναι δυνατόν Προσφορά BOPIS (Αγοράστε online παραλαβή από το κατάστημα)

Εν τω μεταξύ, οι 5  βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που η επιχείρησή σας θα πρέπει να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ενόψει των Χριστουγέννων είναι:

  1. Μείνετε σε εγρήγορση για τις τάσεις του TikTok (Τραγούδια, Ήχοι, Χοροί)
  2. Συμμετέχετε στις προκλήσεις
  3. Κάντε μια χριστουγεννιάτικη λήψη
  4. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσετε σημαντικά μηνύματα
  5. Εκτελέστε τώρα τις διαφημιστικές καμπάνιες Lead Generation

 

Ας  μιλήσουμε για αυτά που βιώνουν οι αγορές και οι επιχειρήσεις

Καθώς προχωράμε σε ένα 4ο ταραχώδες τρίμηνο, είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να παραμείνουν μπροστά από το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο λιανικής. Με οδηγό μας την περίοδο αγορών του 2022, έχουμε αντλήσει πολύτιμες πληροφορίες για τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και οδηγούν στις αποφάσεις αγοράς.

Σε αυτήν την ανάρτηση μας, εξερευνούμε για εσάς ορισμένες από τις αναδυόμενες τάσεις που πρέπει να παρακολουθούν στενά οι επωνυμίες και οι έμποροι λιανικής σε σχέση με τα δώρα Χριστουγέννων το 2023. Από μεγάλες εκπτώσεις και εξατομικευμένες εμπειρίες έως πολιτικές βιωσιμότητας και αποτελεσματικών επιστροφών.

 

“Συνεχίζεται η κρίση κόστους διαβίωσης.”

Όπως γνωρίζετε καλά, η κρίση του κόστους ζωής εξακολουθεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών παγκόσμια. Η πρόβλεψη είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών σας και των καταναλωτών-στόχων εμπίπτει στο 88% των ανθρώπων που θα αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα με κάποια οικονομική λύση. Αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά τη διαμόρφωση της στρατηγικής σας για τα Χριστούγεννα του 2023.

 

1. Οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν αγορών του 2022, οι εκπτώσεις και οι προσφορές ήταν η κύρια κινητήρια δύναμη για την αγορά δώρων. Τα Χριστούγεννα του 2023 δεν θα είναι διαφορετικά. Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, οι λιανοπωλητές πρόσφεραν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να ενισχύσουν τις πωλήσεις. Για παράδειγμα, κατά την περίοδο εκπτώσεων της Black Friday 2022, οι καταναλωτές απολάμβαναν μέσες εκπτώσεις 29,8% στα ηλεκτρονικά είδη και 33,8% στα παιχνίδια.

Αν και τέτοιες εκπτώσεις τη black friday δεν είναι καινοτόμο φαινόμενο, οι εκπτώσεις το 2022 ήταν πάνω από το μέσο όρο σε πολλές περιπτώσεις, με τους περισσότερους λιανοπωλητές να προσφέρουν εκπτώσεις σε διψήφιο αριθμό, φθάνοντας έως και το 34%.

Με τους ρυθμούς πληθωρισμού να αυξάνονται στην Ελλάδα, οι έμποροι λιανικής ενδέχεται να τείνουν να συνεχίσουν τις εκπτώσεις για να προσελκύσουν αγοραστές που είναι ευαίσθητοι στις τιμές. Ωστόσο, υπάρχει κίνδυνος οι μεγάλες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2022 να έχουν εξαρτήσει τους καταναλωτές να περιμένουν προσφορές της τελευταίας στιγμής, παρατείνοντας έτσι την περίοδο αγορών. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να περιμένουν μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων για να κάνουν μια ευκαιρία!

Αυτό δείχνουν και τα δικά μας δεδομένα από κάποιες καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2023 που πραγματοποιήσαμε με πελάτες. Οι ήδη πελάτες σας είναι πιθανό να πάνε αλλού για μια ευκαιρία, αντί να ψωνίσουν από εσάς. 

TIP. – Θα πρέπει να έχετε κάποιο είδος έκπτωσης, προσφοράς τιμής σε πακέτο ή super προϊόν. Και αφήστε την προσφορά διαθέσιμη μέχρι την 1η του χρόνου!

 

2. Εξατομίκευση προσφορών.

Τα εξατομικευμένα χριστουγεννιάτικα δώρα και οι εμπειρίες που βασίζονται σε ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις γίνονται όλο και περισσότερο ο κανόνας για τους καταναλωτές, αντικαθιστώντας την προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους.

Ενόψει των Χριστουγέννων του 2023, οι έμποροι λιανικής και τα μεγάλα καταστήματα αναμένεται να συνεχίσουν να ανταμείβουν τους πελάτες τους με αποκλειστικές προσφορές και χαμηλότερες τιμές, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν την καλύτερη αξία για προϊόντα όπως καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης και προϊόντα ομορφιάς.

Μέσω αυτού, οι έμποροι λιανικής μπορούν επίσης να συγκεντρώσουν βασικά δεδομένα και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις αγορών των καταναλωτών, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία καλύτερων εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες τους.

Από τη δική μας εμπειρία με τους πελάτες μας, κατά μέσο όρο το 30% των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιείται μέσω στοχευμένου, εξατομικευμένου και τμηματικού μάρκετινγκ (google ads, email marketing). Αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση στις καμπάνιες έχει επίσης δει αποτελέσματα στο παρελθόν με αύξηση 120% στις ηλεκτρονικές παραγγελίες και αύξηση 65% στα μηνιαία έσοδα.

TIP.– Κάντε τους πελάτες σας να εγγραφούν για πράγματα όπως προγράμματα αφοσίωσης και λίστες αλληλογραφίας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που σας δίνουν για να εξατομικεύσετε και να βελτιώσετε σημαντικά τις προτάσεις και τις προσφορές.

 

3. Η βιωσιμότητα συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Η τάση του συνειδητού καταναλωτισμού συνεχίζει να κερδίζει έλξη καθώς οι άνθρωποι θέλουν να υποστηρίξουν επωνυμίες που δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα και τις ηθικές πρακτικές. Ωστόσο, για πολλά άτομα, οι περιορισμένοι προϋπολογισμοί αποτελούν πρόκληση για να ενστερνιστούν πλήρως αυτές τις αξίες στις αγοραστικές τους αποφάσεις.

Μια πρόσφατη έρευνα της McKinsey διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των καταναλωτών ενδιαφέρεται για την αγορά περιβαλλοντικά και ηθικά βιώσιμων προϊόντων, με περισσότερο από το 60% των ερωτηθέντων να εκφράζουν την προθυμία τους να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα με βιώσιμη συσκευασία.

Σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσουν χρήματα και να συμβάλουν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον, οι καταναλωτές στρέφονται στην αγορά μεταπώλησης. Αυτή η αγορά ήταν δημοφιλής από την άνοδο του διαδικτύου το 2001 και τώρα οι επωνυμίες και οι έμποροι λιανικής μπαίνουν επίσης στη δράση.

Με τη μεταπώληση μεταχειρισμένων εμπορευμάτων από υπάρχοντες πελάτες, οι επωνυμίες είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια αίσθηση πίστης και να δημιουργήσουν επιχειρηματικές επιστροφές. Για παράδειγμα, η Coach προσφέρει μια κατηγορία στον ιστότοπό της για «ανακυκλωμένες» σακούλες, οι οποίες είναι προϊόντα που ανήκαν στο παρελθόν και έχουν αποδομηθεί και επανασχεδιαστεί σε μοναδικά κομμάτια. Αυτή η καινοτόμος προσφορά δίνει στους πιστούς πελάτες έναν λόγο να επιστρέψουν στον ιστότοπο και ενδεχομένως να κάνουν επιπλέον αγορές.

Η ελκυστικότητα των μεταπωληθέντων αγαθών έγκειται στην επιθυμία των καταναλωτών να εξοικονομήσουν χρήματα, να υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα και να παρακάμψουν τους μεγάλους χρόνους παράδοσης που συχνά συνδέονται με νέα προϊόντα. Σύμφωνα με μια έρευνα, πάνω από ένας στους τρεις καταναλωτές σχεδιάζουν να αγοράσουν ένα μεταχειρισμένο είδος για κάποιον άλλο τους επόμενους έξι μήνες.

TIP. – Η πλειοψηφία των πελατών σας ενδιαφέρεται και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα, για πρακτικές που είναι ηθικές και φιλικές προς το περιβάλλον.

 

4. Μια ελκυστική πολιτική επιστροφών.

Η αποτελεσματική διαχείριση των αποδόσεων έχει καταστεί κορυφαία προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τη σημαντική αύξηση των αποδόσεων κατά την προηγούμενη περίοδο αγορών των Χριστουγέννων 2022. Ωστόσο, οι περισσότερες προσπάθειες για την αντιμετώπιση των επιστροφών επικεντρώθηκαν στην εφαρμογή περιορισμών και όχι στη δημιουργία θετικής εμπειρίας πελατών, με αποτέλεσμα τη μείωση των αποδόσεων μόνο κατά 1% το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Η έρευνα δείχνει σταθερά ότι η εμπειρία των επιστροφών έχει σημαντικό αντίκτυπο στις αποφάσεις αγοράς. Η πολιτική επιστροφών μιας επωνυμίας ή ενός λιανοπωλητή εξετάζεται διεξοδικά από το 93% των αγοραστών προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Επιπλέον, το 81% των αγοραστών σταμάτησε να αγοράζει από μια επωνυμία ή λιανοπωλητή μετά από μια αρνητική εμπειρία επιστροφής. Είναι επίσης σημαντικό οι επιστροφές να είναι λογικές, καθώς το 78% των αγοραστών έχουν εγκαταλείψει ένα καλάθι αγορών εάν δεν ήταν διαθέσιμες δωρεάν επιστροφές. Επιπλέον, το 30% των αγοραστών δήλωσε ότι η λήψη επιστροφής χρημάτων αντί για πίστωση καταστήματος επηρέασε την επιλογή τους για το πού και πότε θα πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Στην τρέχουσα αβέβαιη οικονομία μας, οι αγοραστές γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι στις αποφάσεις αγοράς τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των αποδόσεων και έχει τη δυνατότητα είτε να διατηρήσει είτε να χάσει πιστούς πελάτες.

TIP. – Οι επιστροφές δώρων Χριστουγέννων 2023 είναι αναπόφευκτες. Πρέπει να διαφημίσετε μια ελκυστική πολιτική επιστροφών για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο διαδίκτυο, καθώς και να ακολουθήσετε αυτήν την πολιτική για να διασφαλίσετε τη δυνατότητα επιστροφής πελατών στο μέλλον.

 

5. Όπου είναι δυνατόν, Προσφέρετε παραλαβή σε boxes (box now).

Οι επιλογές αγοράς στο διαδίκτυο, παραλαβής από τα boxes έχουν αποκτήσει δημοτικότητα και συνεχίζουν να είναι απαραίτητες για τους αγοραστές. Η έρευνα δείχνει ότι τα boxes επηρεάζουν την επιλογή του λιανοπωλητή από τους καταναλωτές, με το 39% των αγοραστών να αναζητούν ενεργά εμπόρους λιανικής που προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία.

Το box όχι μόνο ωφελεί τους καταναλωτές αλλά και οδηγεί τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, το 41% ​​των αγοραστών είναι πιο πιθανό να κάνει μια αγορά αφού περιηγηθεί στο διαδίκτυο για διαθέσιμο απόθεμα σε τοποθεσίες φυσικών καταστημάτων σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Αυτό δείχνει ότι η προβολή και η ευκολία παίζουν σημαντικό ρόλο στην αφοσίωση των πελατών. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αγορών των Χριστουγέννων το 2022, η box now αντιπροσώπευε μία στις πέντε διαδικτυακές παραγγελίες, οι οποίες αυξήθηκαν σε πάνω από μία στις τρεις μετά τις ημερομηνίες λήξης της αποστολής.

Η εφαρμογή μιας επιτυχημένης στρατηγικής για παραλαβή από box μπορεί να είναι περίπλοκη. Τα καταστήματα πρέπει να παρέχουν την απαραίτητη εκπαίδευση, διαδικασίες, μετρήσεις και κίνητρα για την αποτελεσματική κλιμάκωση αυτής της υπηρεσίας. Η απρόσκοπτη εκτέλεση μέσω εργαλείων είναι κρίσιμη για την επίτευξη βελτιωμένων λειτουργιών, υψηλής ικανοποίησης πελατών και θετικού ηθικού συνεργάτη.

Η έρευνα δείχνει περαιτέρω ότι η παραλαβή από box προσφέρει αξία στη μάρκα και στον πωλητή λιανικής. Οι εταιρείες που προσφέρουν box now έχουν σημειώσει επταπλάσια αύξηση στα διαδικτυακά έσοδα σε σύγκριση με τα καταστήματα που δεν παρέχουν αυτήν την επιλογή.

TIP. – Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός φυσικού καταστήματος ή καταστήματος, αναζητήστε τρόπους για να εφαρμόσετε μια υπηρεσία Box now για τους τοπικούς διαδικτυακούς πελάτες σας.

 

Τι γίνεται με τα Social Media Trends;

Υπάρχουν νέες διαδικτυακές τάσεις που αναπτύσσονται οργανικά κάθε μέρα, αλλά είναι επίσης ασφαλές να πούμε ότι γύρω στα Χριστούγεννα υπάρχουν περισσότερες τάσεις από ό,τι συνήθως. Οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα τηλέφωνά τους περιηγώντας στην google και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ερευνώντας πιθανά δώρα, προγραμματίζοντας εκδηλώσεις κ.λπ.

Το να προωθήσετε την επωνυμία ή την επιχείρησή σας από την 1η Νοεμβρίου και μετά για να επωφεληθείτε από πράγματα όπως η Black Friday, η Cyber ​​Monday και η γενική ανάπτυξη για τα Χριστούγεννα είναι εξαιρετικά σημαντική. Μπορείτε να δημιουργήσετε μαζική αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και αφοσίωση για πολύ μικρή επένδυση, παραμένοντας στην κορυφή των τάσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυτής της περιόδου.

Αυτές ήταν οι μεγαλύτερες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των Χριστουγέννων του 2022 και εδώ είναι οι προτάσεις μας για να μείνετε στην κορυφή τους.

 

1. Μείνετε σε επαγρύπνηση για τις τάσεις του TikTok.

Έχετε το νου σας για τις κύριες τάσεις των Χριστουγέννων του 2023. Αυτές οι τάσεις είναι πιθανό να είναι:

Κλασικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια όλων των εποχών.

Μπορείτε πολύ εύκολα να προγραμματίσετε εκ των προτέρων κάποιο περιεχόμενο με θέμα τα Χριστούγεννα χρησιμοποιώντας μερικά από τα κλασικά χριστουγεννιάτικα έργα όλων των εποχών. Αυτό θα προσφέρει κάθε χρόνο χωρίς αποτυχία!

Κάθε χρόνο, τραγούδια όπως τα « All I Want for Christmas is You », « Santa Baby » και « Jinglebell Rock » θα αρχίσουν να γίνονται ξανά τάσεις στο TikTok και στο Instagram από τα μέσα Νοεμβρίου. Τα βίντεο που χρησιμοποιούν αυτά τα τραγούδια είναι πιθανό να λάβουν μεγαλύτερο όγκο απήχησης και εντυπώσεις απλώς και μόνο λόγω της παγκόσμιας προσοχής που θα τραβήξουν.

Απλώς δημιουργήστε βίντεο που συνδυάζουν το προϊόν, την υπηρεσία ή τον κλάδο σας με τους στίχους των τραγουδιών. Αυτό είναι ένα σταθερό σημείο εκκίνησης για μια στρατηγική περιεχομένου Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου.

Τάσεις ήχοι.

Το ηχητικό κλιπ «Microwave Popcorn» του Bo Burnham ήταν τάση στο TikTok ενόψει των Χριστουγέννων του περασμένου έτους, και χρησιμοποιήθηκε σε σχεδόν 300.000 μεμονωμένες αναρτήσεις. Παρόλο που ο αρχικός ήχος δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τα Χριστούγεννα, πήρε φωτιά και χρησιμοποιήθηκε από ιδιώτες και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε ποια θα είναι η επόμενη σημαντική τάση. Αλλά μόλις εδραιωθεί μια τάση, εξαρτάται από εσάς να γίνετε πρώιμος προσαρμογέας. Παρακολουθήστε καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πιάστε μια τάση από νωρίς για να επωφεληθείτε από το κύμα της στον αλγόριθμο.

Επίσης, επειδή ένας ήχος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την επιχείρηση ή τον κλάδο σας, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να τον προσαρμόσετε στο δικό σας περιεχόμενο. Αν πάρουμε το “Microwave Popcorn” ως παράδειγμα, στο TikTok μπορείτε να βρείτε επιχειρήσεις όπως καταστήματα ενδυμάτων και πωλητές κοσμημάτων που εκμεταλλεύτηκαν με μεγάλη επιτυχία τη δημοτικότητά του.

Trending χοροί.

Δεν θα ήταν σωστό για το TikTok να μην έχει έναν trending χορό κάθε τόσο! Αυτό συνέβη γύρω στα Χριστούγεννα του 2022 με το “I’ll Dance With My Hands” (The Wednesday Adams Dance) .

Το “Wednesday Addams” του Netflix ήταν μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές σειρές που κυκλοφόρησαν την περίοδο των Χριστουγέννων πέρυσι και ο χορός από το σόου πήρε φωτιά. Περιέργως, πάνω από 4,1 εκατομμύρια βίντεο που χρησιμοποιούν το τραγούδι έχουν αναρτηθεί, με επιχειρήσεις όπως προμηθευτές κτιρίων και κατασκευαστές ραφιών κατά παραγγελία να συμμετέχουν στη δράση.

Ένα ασφαλές στοίχημα θα ήταν ότι όποιες και αν είναι οι μεγάλες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που θα κυκλοφορήσουν ενόψει των Χριστουγέννων θα έχουν ηχητικά κομμάτια που θα αρχίσουν να γίνονται trend.

TIP. – Παρακολουθήστε στενά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις αναδυόμενες τάσεις και προσπαθήστε να γίνετε μέρος της τάσης.

 

2. Συμμετέχετε στις προκλήσεις.

Ένα άλλο πράγμα που αγαπούν τα social media είναι μια καλή πρόκληση!

Το #JoyWithPret έχει πλέον πάνω από 3,3 δισεκατομμύρια εμφανίσεις, με τους ανθρώπους να δημοσιεύουν βίντεο με πράγματα που τους δίνουν χαρά. Αυτή η πρόκληση ορίστηκε αρχικά από το κατάστημα τροφίμων Pret A Manger.

Ένα απλό hashtag μετατράπηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο, συγκεντρώνοντας δισεκατομμύρια εντυπώσεις για το brand. Γιατί δεν μπορούσες να κάνεις το ίδιο; Η επιχείρησή σας θα μπορούσε να είναι αυτή που λαμβάνει αυτή τη φήμη στο πίσω μέρος ενός hashtag.

Εν τω μεταξύ, η συμμετοχή σε μια τάση που συγκεντρώνει δυναμική είναι πολύ πιθανό να αυξήσει τις πιθανότητες ενός viral περιεχομένου για την επιχείρησή σας. Και όπως συμβαίνει με τους μοντέρνους χορούς και ήχους, το γεγονός ότι δεν σχετίζεται άμεσα με τον κλάδο ή την επιχείρησή σας δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από αυτό.

TIP. – Αναπτύξτε μερικές πιθανές ιδέες γύρω από μια διαδικτυακή πρόκληση για την επωνυμία σας. Επίσης, αν μια άλλη πρόκληση και ένα hashtag είναι trend, μπείτε σε αυτό!

 

3. Πραγματοποιήστε μια χριστουγεννιάτικη φωτογράφιση/βίντεο.

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκετε ή οποιοδήποτε είδος επιχείρησης μπορεί να έχετε, υπάρχει πάντα χώρος για περιεχόμενο με θέμα τα Χριστούγεννα.

Σχεδιάστε μια φωτογράφηση με έντονα κόκκινα και πράσινα χρώματα. Ενσωματώστε χριστουγεννιάτικα στολίδια στη λήψη. Προσθέστε ζεστά, χειμωνιάτικα φίλτρα και τόνους στο περιεχόμενο που αποτυπώθηκε. Αυτές είναι πολύ απλές μέθοδοι με τις οποίες μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο «χριστουγεννιάτικο».

Μπορεί να έχετε ένα αυστηρό πρόγραμμα περιεχομένου και σχέδιο. Προσπαθήστε να εντάξετε μια χριστουγεννιάτικη λήψη στο πλάνο σας τον Νοέμβριο. Αυτό θα σας δώσει χρόνο να επεξεργαστείτε το υλικό και να το σχεδιάσετε ανάλογα.

TIP. – Προγραμματίστε μια χριστουγεννιάτικη φωτογράφιση τον Νοέμβριο για να κάνετε τη ροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης λίγο πιο «χριστουγεννιάτικη» τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο.

 

4. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσετε σημαντικά μηνύματα.

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν κάτι το αδιανόητο, αλλά πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μεταδώσουν βασικά μηνύματα στους οπαδούς τους, οι οποίοι είναι γενικά πελάτες τους.

Όλες οι επιχειρήσεις θα έχουν κάποιου είδους διακύμανση στις ώρες λειτουργίας και στο πρόγραμμα εργασίας τους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Η ενημέρωση του Εταιρικού προφίλ σας Google και η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS σε πελάτες για την κοινοποίηση αυτών των αλλαγών είναι σημαντική.

Αλλά θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να υπενθυμίσετε και στους άλλους το brand σας.

Το 76% των ανθρώπων πλέον ελέγχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λάβουν πληροφορίες για μια επιχείρηση. Καρφιτσώστε μια ανάρτηση με πληροφορίες παράδοσης στην κορυφή του Instagram σας. Αναδημοσιεύστε μια εβδομαδιαία ιστορία για να υπενθυμίσετε στους ανθρώπους ότι δεν είστε ανοιχτοί την παραμονή των Χριστουγέννων. Και ούτω καθεξής.

Και όπως πάντα με τα social media, κάντε το διασκεδαστικό!

TIP. – Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσετε βασικά επιχειρηματικά μηνύματα και πληροφορίες. Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία επαφής για να αυξήσετε την πιθανότητα λήψης του μηνύματος.

 

5. Εκτελέστε ΤΩΡΑ διαφημίσεις Lead Generation στα Social Media.

Κάθε χρόνο, το κόστος διαφήμισης αυξάνεται κατά πολύ τη black friday και τα Χριστούγεννα. Αυτό συμβαίνει επειδή οι επιχειρήσεις που μπορεί να μην χρησιμοποιούν συνήθως διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης θα συσσωρευτούν και θα δαπανήσουν τεράστια ποσά για να αυξήσουν τις πωλήσεις σε αυτές τις ώρες αιχμής. Έχουμε έναν τρόπο για να αποφύγετε να πληρώσετε για αυτές τις αυξήσεις κόστους.

Ξεκινήστε να προβάλλετε διαφημίσεις τώρα σε αυτό που είναι γνωστό ως η διαδικασία «ανατροφής» μιας σχέσης πελάτη και brand. Κάντε τους χρήστες να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας σας. Εκτελέστε δώρα και προσφέρετε ελκυστικές προτάσεις για να προσελκύσετε τους ανθρώπους ως ακόλουθους ή συνδρομητές τώρα. Μόλις τα αποκτήσετε, θα σας κοστίσει ένα κλάσμα του χρόνου και των χρημάτων για να τους μεταφέρετε την πρόταση Black Friday ή Χριστουγέννων τώρα που είναι ήδη ακόλουθος ή συνδρομητής.

Στη συνέχεια, θα μπορείτε επίσης να τους προετοιμάσετε για τις προσφορές που πρόκειται να έρθουν.

  • “Προσφορά Early Xmas – Τώρα ξεκινά!”
  • “25% Έκπτωση μόνο για μέλη Xmas”
  • “Ο εκπτωτικός σας κωδικός παράδοσης παραμονής Χριστουγέννων τώρα!”

TIP. – Ξεκινήστε να προβάλλετε διαφημίσεις και προωθήσεις τώρα για να προσελκύσετε τους ανθρώπους να ασχοληθούν με την επωνυμία ή την επιχείρησή σας. Η προβολή γενικών διαφημίσεων την περίοδο των γιορτών θα είναι πολύ ακριβή, γι’ αυτό εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα!

 

Συμπέρασμα.

Το τοπίο του λιανικού εμπορίου εξελίσσεται συνεχώς και η παραμονή στην κορυφή των αναδυόμενων τάσεων είναι ζωτικής σημασίας για να ευδοκιμήσουν οι επιχειρήσεις σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Καθώς προχωράμε στην περίοδο αγορών των Χριστουγέννων του 2023, είναι προφανές ότι οι καταναλωτές αναζητούν αξία, ευκολία και ηθικά κριτήρια στις αποφάσεις αγοράς τους. Προσφέροντας εξατομικευμένες προσφορές, αξιοποιώντας τη δύναμη των δεδομένων και των αναλυτικών στοιχείων και δίνοντας προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, οι έμποροι λιανικής μπορούν να δημιουργήσουν μια συναρπαστική και διαφοροποιημένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες τους.

Η αποτελεσματική διαχείριση των επιστροφών και η εφαρμογή των επιλογών τύπου box now όχι μόνο βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών αλλά αυξάνουν επίσης τις πωλήσεις και ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών. Επενδύοντας στην απαραίτητη υποδομή, εκπαίδευση και τεχνολογία, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν απρόσκοπτες εμπειρίες και να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Καθώς το τοπίο του λιανικού εμπορίου συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες και τους λιανοπωλητές να προσαρμοστούν, να καινοτομήσουν και να αγκαλιάσουν αυτές τις τάσεις.

Κατανοώντας και αντιμετωπίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία σε αυτό το δυναμικό τοπίο λιανικής.

Ενώ στα social media, τα Χριστούγεννα είναι αναμφισβήτητα η πιο πολυσύχναστη εποχή του χρόνου. Για να ακουστείτε, πρέπει να κάνετε περιεχόμενο που να ξεχωρίζει και να είναι επίκαιρο.

Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις εποχιακές τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πραγματοποιήστε μια φωτογράφηση με θέμα τα Χριστούγεννα και χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μεταφέρετε σημαντικές επιχειρηματικές πληροφορίες.

Το μάρκετινγκ μέσω email & push επίσης παίζει καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Καλή τύχη καθώς προχωράμε στο Q4!!

Άλλα άρθρα