REDPLUS+η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
REDPLUS+ η Νο1 εταιρεία Branding & Digital Marketing
Τηλέφωνο:+30 2661 800 000

Η Google επιβεβαιώνει, Η ποιότητα είναι ο πρωταρχικός παράγοντας στην ευρετηρίαση αναζήτησης

Η Google επιβεβαιώνει, Η ποιότητα είναι ο πρωταρχικός παράγοντας στην ευρετηρίαση αναζήτησης

Η Google επιβεβαιώνει, Η ποιότητα είναι ο πρωταρχικός παράγοντας στην ευρετηρίαση αναζήτησης

Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ο κορυφαίος παράγοντας που επηρεάζει τις αποφάσεις δημιουργίας ευρετηρίου και ανίχνευσης της Google, ανά συζήτηση σε ένα πρόσφατο podcast.

Η ποιότητα είναι ένας κρίσιμος παράγοντας που επηρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της αναζήτησης, σύμφωνα με μια πρόσφατη συζήτηση μεταξύ του John Mueller και του Gary Illyes της ομάδας Search Relations της Google.

Η Google επιβεβαιώνει, Η ποιότητα είναι ο πρωταρχικός παράγοντας στην ευρετηρίαση αναζήτησης

Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου podcast “Search Off the Record”, οι δυο τους εμβάθυναν στον ρόλο της ποιότητας σε οτιδήποτε, από την ανίχνευση και την ευρετηρίαση έως την κατάταξη.

Αν και το ποιοτικό περιεχόμενο δεν εγγυάται υψηλή κατάταξη, μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο η Google αλληλεπιδρά με έναν ιστότοπο. Επιπλέον, η συζήτηση διέλυσε κοινούς μύθους SEO και διευκρίνισε ότι οι ιστότοποι συνεργατών μπορούν να παράγουν ποιοτικό περιεχόμενο.

 

Εδώ είναι τα κυριότερα σημεία από το τελευταίο επεισόδιο podcast.

  1. Η ποιότητα επηρεάζει κάθε πτυχή της αναζήτησης

Σύμφωνα με την Illyes, η ποιότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας σε όλα τα συστήματα αναζήτησης, επηρεάζοντας τα πάντα, από τους χάρτες ιστοτόπων μέχρι την κατάταξη. “Η ποιότητα επηρεάζει σχεδόν όλα όσα κάνουν τα συστήματα αναζήτησης”, εξήγησε ο Illyes, δίνοντας έμφαση στο εύρος του ρόλου της ποιότητας από τους χάρτες ιστοτόπων έως την κατάταξη. Η συνομιλία αποκάλυψε ότι ο προγραμματιστής ανίχνευσης της Google χρησιμοποιεί σήματα ποιότητας για να δώσει προτεραιότητα στις διευθύνσεις URL για ανίχνευση. Εάν η Google γνωρίζει ότι έχει X URL για ανίχνευση από έναν ιστότοπο, προσπαθεί να δημιουργήσει μια ταξινομημένη λίστα με βάση την προβλεπόμενη ποιότητά του.

Επιπλέον, η ποιότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας όταν πρόκειται για αποφάσεις ευρετηρίασης, εξηγεί ο Illyes:

«Το πιο σημαντικό είναι η ποιότητα. Είναι πάντα ποιοτικό. Και νομίζω ότι εξωτερικά, οι άνθρωποι δεν θέλουν απαραίτητα να το πιστέψουν, αλλά η ποιότητα, αυτή είναι ο μεγαλύτερος μοχλός για τις περισσότερες αποφάσεις ευρετηρίασης και ανίχνευσης που λαμβάνουμε».

Η ποιότητα ενός ιστότοπου μπορεί να επηρεάσει τη διαδικασία ανίχνευσης, ακόμη και για νέους ιστότοπους. Για παράδειγμα, εάν ανακαλυφθεί μια νέα σελίδα μέσω χαρτών ιστότοπου, η Google θα ανατρέξει στην ποιότητα της αρχικής σελίδας που ανιχνεύτηκε προηγουμένως για να αποφασίσει εάν θα ανιχνεύσει τη νέα σελίδα.

2. Ο ρόλος της ποιότητας στην κατάταξη

Αν και η ποιότητα επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο η Google ανιχνεύει και ευρετηριάζει τις σελίδες, δεν ισοδυναμεί απαραίτητα με υψηλότερες κατατάξεις. Ο Illyes διευκρίνισε ότι το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας δεν εγγυάται αυτόματα την κορυφαία θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

3. Η μεταβλητότητα της ποιότητας σε έναν ιστότοπο

Ο Illyes εξήγησε ότι η ποιότητα μπορεί να είναι συγκεκριμένη για διαφορετικά μέρη ενός ιστότοπου. Για παράδειγμα, εάν ένα μέρος ενός ιστότοπου παρέχει με συνέπεια περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ενδέχεται να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από ένα άλλο που είναι γνωστό για περιεχόμενο χαμηλότερης ποιότητας. Από την άλλη πλευρά, εάν ορισμένα μέρη ενός ιστότοπου παρέχουν συνεχώς περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, αυτές οι περιοχές ενδέχεται να ανιχνεύονται λιγότερο συχνά. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) αναφέρθηκε ως παράδειγμα όπου η ποιότητα μπορεί να ποικίλλει. Εάν εντοπιστεί ένα μοτίβο περιεχομένου χαμηλότερης ποιότητας σε μια ενότητα UGC, αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τη συμπεριφορά ανίχνευσης της Google για το συγκεκριμένο τμήμα του ιστότοπου.

4. Η δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας του ιστότοπου

Η Illyes καθησύχασε τους ακροατές ότι θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ποιότητα του ιστότοπού τους, ακόμα κι αν προηγουμένως περιείχε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων να αφαιρέσουν περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας για να βελτιώσουν τον υπόλοιπο ιστότοπο. Η κατάργηση περιεχομένου χαμηλής ποιότητας μπορεί να ενισχύσει την αντίληψη της Google για τον ιστότοπο, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο η Google ανιχνεύει και ευρετηριάζει τις υπόλοιπες σελίδες.

5. Εκκαθάριση παρανοήσεων SEO

Ο Illyes κατέρριψε ορισμένες κοινές παρανοήσεις SEO κατά τη διάρκεια της συζήτησης. Σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση, το διπλό περιεχόμενο δεν αποτελεί πάντα πρόβλημα και οι σύνδεσμοι συνεργατών δεν αποτελούν πρόβλημα, εφόσον το περιεχόμενο που περιβάλλει είναι μοναδικό και πολύτιμο. Το ίδιο ισχύει και για το μεταφρασμένο περιεχόμενο, αν και συνιστάται ιδιαίτερα η ανθρώπινη αναθεώρηση των μηχανικών μεταφράσεων.

6. Ιστότοποι και ποιότητα συνεργατών

Όσον αφορά τους ιστότοπους συνεργατών, ο Illyes τόνισε ότι δεν αφορά μόνο τον σύνδεσμο συνεργατών. Η ποιότητα του περιεχομένου γύρω από το προϊόν έχει μεγάλη σημασία. Ο ίδιος αναφέρει: “Εάν ένα προϊόν ελέγχεται, λαμβάνονται φωτογραφίες και δημιουργείται μοναδικό περιεχόμενο, λογίζεται ως περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.”

Συνοψίζοντας

Η βελτίωση της συνολικής ποιότητας του ιστότοπου μπορεί να επηρεάσει θετικά τον τρόπο με τον οποίο η Google ανιχνεύει, ευρετηριάζει και αντιλαμβάνεται έναν ιστότοπο. Όταν αφαιρείται περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, ο υπόλοιπος ιστότοπος μπορεί να ωφεληθεί. Αν και το ποιοτικό περιεχόμενο από μόνο του δεν εγγυάται υψηλές κατατάξεις, η αφιέρωση πόρων για την παραγωγή πολύτιμου, μοναδικού περιεχομένου θα βελτιώσει πιθανώς τη θέση ενός ιστότοπου στην αναζήτηση.

Άλλα άρθρα